Mall.hr
To su Slovenci, al sa poslovnicom u HR - kod narudzbe treba paziti koji su artikli raspolozivi,
a koji su dobavljivi:
Primjerice, danas sam slozio jednu narudzbu, par pokloncica, sitnice, al sve sto sam poklikao,
gledao sam da bude "na skladistu", a ne "isporucivi od", i eto, paket je spakiran, dolazi izmedju 15.6. i 17.6.,
a dostava od 20kn je OK, nije preskupa dostava, klasicno kao i kod Amazona od 2.99€ (ako nemas Prime).
Dosta stvari sam naručivao od njih. Apsolutno nikad nije bilo nikakvih problema. Nedavno i jedna veća stvar - ugradbena pećnica. Sve je došlo u roku koji su naveli, ako ne i prije.
Doduše, nisam iz Metropole, pa sam navikao čekati 4-5 dana i još ako te zakači vikend, bude i 7-8 dok naručeno ne dođe...
Eto, stiglo danas, a ocekivana isporuka je bila 15.6.,
tak da, treba gledat sta se narucuje, da je roba raspoloziva i to je sve, a ne poslije kukat kako rostilj stize tek na jesen
Naručio digitalni foto okvir - dobio rabljeni u pohabanoj kutiji.
Upitio se u njihovu trgovinu na Zagrebačkoj sa strahom da će me odbiti i da će biti problema, ali njihova djelatnica je odmah rekla "Da da, to je korišteno", uzela ga, napravila papire i dobio sam povrat novca.. očito nisam prvi koji je dobio rabljenu stvar.
Naručio digitalni foto okvir - dobio rabljeni u pohabanoj kutiji.
Upitio se u njihovu trgovinu na Zagrebačkoj sa strahom da će me odbiti i da će biti problema, ali njihova djelatnica je odmah rekla "Da da, to je korišteno", uzela ga, napravila papire i dobio sam povrat novca.. očito nisam prvi koji je dobio rabljenu stvar.
Naravno da nisi. Ne samo u mallu, nego svugdje gdje postoji webshop.
Ja napomenem, jer ako fali i folija dobivaju ga nazad. To podrazumljevam kao test drive za cijenu poštarine.
ima li tko mozda kod za popust? znam da su se neko vrijeme dijelili sakom i kapom pa ako netko ima viska
Ako kupuješ preko njihove mobilne aplikacije imaš čak 15kn popusta za kupnje iznad 150kn
Isprike ako ovaj post spada negdje drugdje no nisam nasao nista slicno.
Ovako narucio sam kaljeno staklo za svoj mobilni uređaj iz slovenije putem web-a jos 22.5.2020. Razlog kupnje je to što nisam u HR mogao naci. Ovaj web shop sam nasao na njuskalu.
Uredno dobio potvrdu o kupnji na mail, no ja do danas nisam dobio aposlutno nikakvu pošiljku.
Slao sam im nekoliko mailova i nakon nekoliko pinganja dobivam tipski odgovor
"Poštovani
Moramo sačekati da dođe koverat na vašu ili na našu adresu.
Koverat još uvjek nije došao na našu adresu
Prije toga ne možemo rešavati rekamaciju.
Izvinjavamo se za neugodnoti.
Lijep pozdrav".
Smatram da više nema smisla im slati mailove jer šalju samo tipske odgovore i to nakon što ih nekoliko puta pingam.
Ukoliko nije stiglo do sada onda i neće.
Šta ovdje mogu napraviti?
Nije stvar tih 12 eura nego stvar principa.
Lp,Krešimir
Zovi u kurirsku sluzbu kojom je paket poslan. Mozda je do njih.
Narucio tv. Poslan kad je pisalo da ce biti poslat, s tim da je dan ranije stigao mail da "nisu poslali jer da dostavna sluzba nije stigla preuzet", iako taj dan nisu ni trebali slat. Nakon placanja (placam pouzecem) dobio racun na mail jako brzo.
Narucio gume za auto, dostava se oduzila za 2x od predvidenog, no najveci fijasko ako sam uzeo jedan par guma, pa yebo te sto mi ne daju dvije iste, na ocigled totalno razlicita smjesa jedna je nova novcata, druga stara 1.5g. po njoj blato, ogrebotine, pa koliki retard trebas biti da to napravis
tog je i mene strah, bas cekam isporuku guma, a za taj isti model je u komentarima vec navedeno kako je korisnik dobio gume razlicitih datuma proizvodnje - DOT-ova i ne znam sto po tom pitanju napravit iako se nadam da kod mene nece biti taj slucaj jer guma nije bilo na skladistu, znaci da su morali povuc od dobavljaca. razumijem da u skladistu netko vjerojatno ni ne zna sto je DOT, ali svejedno malo nekorektno
Tako je meni Ekupi htio uvaliti skoro 3 godine stare gume, i kad sam ih htio vratiti, pravili su se glupi, da Dot nema veze, da su to nove gume, na kraju su ipak popustili i poslali druge, i rekli mi da prilikom preuzimanja provjerim koji je Dot, a netko ih je onda u skladištu tako zapakirao da se ne može vidjeti koji je datum proizvodnje pa sam ih svejedno preuzeo, ali onda su poslali cca 6 mjeseci stare gume, ali mislim da više neću naručivati gume online ponajviše radi toga, tj. uvaljivanja starih guma
DOT do 2 godine je OK, makar mogu i 5 godina stare gume biti dobre, ako su pravilno skladistene.
Radije 2 godine stare i skladistene, nego 6 mjeseci stare a po kojima je przilo sunce, pisala kisa,
u startu su te gume u losijem stanju od ispravno skladistenih guma.
ja i vise nego zadovoljan, sve 4 Nexen gume DOT 0520, bolje od ovog ni ne moze
Ja narucio akcijsku kameru SJ5000X elite. Dosla u roku 2 dana i sa svim dodacima.Zadovoljan 😎
Pitanjce. Jel dođe isprintani račun u paketu? Moram im nešto vratiti, a ne mogu naći račun tj. ne sjećam se jel uopće bio u paketu.
kad primis paket, stigne ti mailom. ;)
bar prije tako bilo
Baš gledam mailove sad, dobio sam dostavnicu, uvjete korištenja i potvrdu uplatu, ali račun kao račun, nemam.
odeš na moje narudžne izabereš narudžbu i tamo imaš u gornjem desnom kutu preuzmi račun.
Kada preuzmeš proizvod trebao bi ti doći račun na mail.
Ovdje se izgleda nešto izblesiralo, pokazuje kako je narudžba "otvorena" tj. još uvijek nije dostavljena. A dostavljena je prije 6 dana. Valjda ovi iz DPD-a nisu potvrdili i zbog toga ne stiže račun na mail.
kontaktiraju mall službu za korisnike oni će ti to riješiti
Pozdrav,
Znači ovako, tamo jednostavno ideš na sreču.. kupila dvije veš mašine i jedan zamrzivač i svaka čast sve je štimalo. Ostatak desetak narudžbi.. ili je bilo razbijeno ili falio komad ili krivo poslano a kontakt centar ti neide baš u susret u takvim okolnostima. Sada zadnje što mi se desilo, bila strava i stvarno više nikad neču naručivati ništa preko njih. Prije dvije sedmice stigo krivi proizvod jer na stranici artikla slika i opis ne odgovaraju pod imenom tog proizvoda. Tj. Imaju krivu siku i opis. Vratila natrag, obavjestili da imaju željeni artikal i jučer dobim ponovno onaj isti pogrešni šta su mi poslali prvog puta. Zovem kontakt center a oni mi odgovore da slika i opis nemoraju uvjkek odgovarati priloženom, da je to tek informativnog tipa.... Znači ti neznaš što u biti kupuješ. Priložu ti nešto a dobiš drugo.. I njih poslije ne zanima. A ako hočeš povrat novaca prije te uvjeravaju da ima se potpuno pravo bez troškova a kad je stvar več gotova onda imaš pravo samo ako poštarinu za povrat artikala plati kupac iako su oni krivi... UŽAS!!!!
Tamo nikad viśe, pa vidi.. ako ti se posreči..
Pozdrav,
Znači ovako, tamo jednostavno ideš na sreču.. kupila dvije veš mašine i jedan zamrzivač i svaka čast sve je štimalo. Ostatak desetak narudžbi.. ili je bilo razbijeno ili falio komad ili krivo poslano a kontakt centar ti neide baš u susret u takvim okolnostima. Sada zadnje što mi se desilo, bila strava i stvarno više nikad neču naručivati ništa preko njih. Prije dvije sedmice stigo krivi proizvod jer na stranici artikla slika i opis ne odgovaraju pod imenom tog proizvoda. Tj. Imaju krivu siku i opis. Vratila natrag, obavjestili da imaju željeni artikal i jučer dobim ponovno onaj isti pogrešni šta su mi poslali prvog puta. Zovem kontakt center a oni mi odgovore da slika i opis nemoraju uvjkek odgovarati priloženom, da je to tek informativnog tipa.... Znači ti neznaš što u biti kupuješ. Priložu ti nešto a dobiš drugo.. I njih poslije ne zanima. A ako hočeš povrat novaca prije te uvjeravaju da ima se potpuno pravo bez troškova a kad je stvar več gotova onda imaš pravo samo ako poštarinu za povrat artikala plati kupac iako su oni krivi... UŽAS!!!!
Tamo nikad viśe, pa vidi.. ako ti se posreči..
Tako je u svakom webshopu. Zato kupujes po imenu artikla i njegovom broju, a ne po tome sta je na slici. Primjerice, mogu stavit artikl "Ves masina Bosch NekiRandomModelIz2020", a na na slici ta masina samo model iz 2017. Naravno, neces dobiti model iz 2017 nego iz 2020. Ovo je iskljucivo greska kupca. Vecina boljih webshopova imaju pored imena artikla i njegov serijski broj, pa 5 sekundi googlanja mogu vrlo lako otkriti o cemu se radi i tako barem ja kupujem.
Krivi je bio opis artikla i boja, znači sve pogrešno. Na ozbiljnim web stranicama takvo što ne postoji. Meni je to ne prihvatljivo a i neprihvatljiv je rad kontakt centra. Neozbiljno i neprofesionalnog ponašanja. Ako tebi to paše tvoja stvar. Ja se ne slažem sa time. Ako prodaješ trebaš imati točne informacije o proizvodu, inače se to naziva muljažom.
Neodgovorno ponašanje skroz. Ako nisi uspio pročitati u mome obrazloženju navela sam na dosta od tih artikala došlo razbijeno i sa nedostacima. To isto možeš nošalantno opravdati kriveči kupca? I rad kontakt centra, koji ne idu ti ne idu nimalo u susret? Ponavljam, ne slažem se sa time nikako.
Krivi je bio opis artikla i boja, znači sve pogrešno. Na ozbiljnim web stranicama takvo što ne postoji.
Šta ne kupuješ onda na tim ozbiljnim web stranicama??
Kažeš 10 narudžbi ti došlo polomljeno, zašto ti i dalje tamo kupuješ onda? Čekaš da ih se nakupi 20 polomljenih?
Daj mani se tih lovačkih priča, kad vidim tek reganog korisnika koji dođe pljuvat po trgovcu znam da je trol.
I te fore da nećeš više tamo kupivat okači mačku o rep, čim bude niska cijena bit će trčanja da se stavi u košaru.
Neki bi dali guzice za 5 kn manju cijenu, ali bitno da se po forumu prosipaju moraliziranja.
Ili si jedan od mnogih koji se šulja po blogovima, da p,juvaš po ljudima a da zaštitiš firme za koje te plačaju. Jedinog trola kojeg ja vidi to si ti. Napadaš blogere bez nimalo kulture
Ja sam preko malla kupio:
2 bosch brusilice
gnojivo za travnjak
grablje za lišće
ručna prskalica za vodu
teleskop
10 kila kave
mikrofon
sušilicu za rublje
neke igračke
prskalice za navodnjavanje
neke gedore, šarafcigere..
i još barem 20 proizvoda i sve je stiglo bez ogrebotine i sve kroz 5 do 7 dana od dana narudžbe.
Jednom su kasnili s dostavom (sušilice Bosch WTX87EH0EU) i to je stiglo 20 dana nakon predviđenog datuma isporuke. Pisalo je da nemaju na stanju ali da je dobavljivo pa ok, to sam znao i unaprijed i nisam se previše žalio na kašnjenje.
Imaju dosta dobre cijene određenih proizvoda i jeftiniji su u pravilu bar 10%-20% od ostalih tako da s obzirom na sve - meni spadaju na listu boljih online trgovina širokog spektra proizvoda.
Nisi odgovorio od strane koga.
Može biti samo od strane trgovine i onda se vraćamo na početak. Ili ćeš preuzeti ili ćeš odbiti. Sve ostalo je dobra volja (djelatnika kuriske službe jer time ide protiv pravila poslovanja) da te skine s one stvari.
Osim ako trgovina nema ugovor sa kurirom o takvom načinu rada.
I s ovim završavam ovu raspravu.