sosta pet 2.4.2021 15:57
Tincha kaže...
Vidim da je nekolicina pisala o otvorenoj/koristenoj robi. Obzirom da planiram kupiti dosta skup laptop, malo me ovo odvraca od kupnje. Jel im to cesta praksa, rade li to i sa skupljim stvarima ili..?

 Prošle godine kupljen kod njih y540 za 9000kn, bilo sve ok.

baranjacMAN pet 2.4.2021 17:02

Graficka je koliko vidim palit gamerock rtx 3070, rami su 2x8gb neki fury 3200mhz, napajanje nevidim al mislim da je antec 750w e sad koja klasa nemam pojma nevidim, maticna je asrock z490 steel legend, hladnjak je neki crveni arctic 

kabeli su ok odradjeni, ssd nvmkingston sa2000 500gb koliko vidim u HWinfo, i kuciste antec nx600.

 

mislim da graficka cista izadje otprilike oko 6000-6500kn kad se oduzmu komponente (cijeli pc je 12 999 kn ) ili ako neko ima vise vremena nek zbroji sve tocno pa nek napise preciznije.

 

Vidim da na njuskalu traze 9500kn za palit gamerock 

 

baranjacMAN pet 2.4.2021 17:07
blackened_bm kaže...
baranjacMAN kaže...

Ja narucio iz linksa ovaj pc https://www.links.hr/hr/racunalo-links-gaming-g45i-hexacore-i5-10600k-16gb-500gb-nmve-rtx-3070-8gb-034900164 prije 8 dana. I jucer primjetim da je jedna naljepnica za garanciju odljepita napola hahaha bem ti zivot... 

Dali sam ja mozda slucajno zakacio rukom dok sam pc vadio iz kutije ili je tokom dostave se tumbao pc u kombiju pa se odljepilo ili su u linksu tak zaljepili ili im se odljepilo dok su stavljali pc u kutiju... Boze sacuvaj te naljepnice su zivi uzas...

Pc radi odlicno zasad nadam se da ce tako i ostat, konfiguracija je Ok jedino je ssd mal, al sam dodao vanjski ssd od 1000gb.

 I ja sam jučer dobio sličnu konfu od njih isto je napola odljepljeno sa ove staklene strane NX600.

Zaljepiš nazad i mir, nije da su se ona slova odljepila pa da se vidi da je otvarano, bar je tako kod mene.

 Ja zaljepio i opet se odljepilo, kvragu i naljepnice znaci i kod tebe se odljepilo, a vidim da se dosta grije to staklo mozda i zato :D

blackened_bm sub 3.4.2021 22:32

Evo mene ta konfa zajebava, točnije grafička, artefakti krenuli drugi dan već na bios bootu, probao i u drugoj konfi, ista stvar. Poslije u windowsima malo dođe sebi ali onda random artefakti i crash, pol sata, sat, kako kad.

 

Jel netko točno zna kakva su mi sad prava pošto je kupljeno preko weba, ne želim da mi se vrate pare jer mi grafička treba, a opet slat sad na servis i čekat mjesec dana ne dolazi u obzir s obzirom da je računalo staro 2 dana...

 

p.s. just for the record - grafa je MSI RTX 3070 Ventus 3X OC...

Damir22 sub 3.4.2021 23:30

Ma.kakav crni servis

Ako je kartica.stara par dana, ravno u trgovinu, pozoves se na materijalni nedostatak, trazis novu momentalno, ili novce, posto ne zelis novce, trazis novu karticu, nikakav servis,nikakva garancija.

blackened_bm ned 4.4.2021 07:07
Damir22 kaže...
Ma.kakav crni servis

Ako je kartica.stara par dana, ravno u trgovinu, pozoves se na materijalni nedostatak, trazis novu momentalno, ili novce, posto ne zelis novce, trazis novu karticu, nikakav servis,nikakva garancija.

 Pa da o tome pričam, nije to roba stara par mjeseci, to je došlo odmah neispravno samo mi nije jasna zakonska procedura pošto je kupljeno preko weba kako da to izvedem npr sa vraćanjem u poslovnicu Osijek koja mi je najbliža, ali oni nemaju veze sa konfom pošto nije ni kupljena kod njih. Da li su dužni uopće reagirati?

sandokan111 ned 4.4.2021 10:33
blackened_bm kaže...

Pa da o tome pričam, nije to roba stara par mjeseci, to je došlo odmah neispravno samo mi nije jasna zakonska procedura pošto je kupljeno preko weba kako da to izvedem npr sa vraćanjem u poslovnicu Osijek koja mi je najbliža, ali oni nemaju veze sa konfom pošto nije ni kupljena kod njih. Da li su dužni uopće reagirati?

 Kako nemaju veze? Links na webu i links poslovnica je ista firma. Samo im je odnesi tamo da je zaprime, ako je nece zaprimit neka ti daju napismeno zasto i to kasnije posaljes na inspekciju, ali ce zaprimit jer nema razloga da se ne zaprimi. Da ces izbjec cekanje, neces posto ne zelis novce natrag to se mora poslat u servis da zamjene grafu. Koliko ce to trajat to nitko nezna unaprijed. Nece se graficka servisirat. Jedini je problem tu sto ti koliko vidim si kupio konfiguraciju koja je slozena? Ili si sam slagao konfiguraciju? Jer ako si kupio njihovu slozenu, a na racunu ne pise koja je grafa, onda ce ti zamjenit za bilokoju "3070" ako je tako navedeno na racunu.

Damir22 ned 4.4.2021 10:39

I ponovo se ovdje spominje servis....

Ti ne radis reklamaciju, ne pozivas se na jamstvo, servis niti je tvoj problem niti briga.

Trgovina, materijalni nedostatak, zamjena, nema tu odugovlacenja, nema tu utvrdjivanja, barem ne od strane kupca, on u startu nije dobio ispravni dio.

Posalji mail, iskopaj taj dio zakona koji govori o materijalnom nedostatku, posalji linksu, trazi novu karticu, rok odmah......

sandokan111 ned 4.4.2021 11:28
Damir22 kaže...
I ponovo se ovdje spominje servis....

 Nitko mu nece zamjenit na licu mjesta, svi traze da se odnese na servis i da se provjeri da, neznam, nije bacio graficku u zid. Normalno da nema smisla jer se ovako nesto vidi iz neba, ali zakonski trgovac nije strucan za procjenit ostecenje, te nece preuzest na sebe odgovornost da postoji ostecenjea nije ga detektirao i izdao je novi proizvod. Uz to, ako je kupljena konfiguracija htjet ce da servis stavi karticu unutra.

Nitko ne prica o servisiranju kartice. Citati s razumjevanjem.

texas.bug ned 4.4.2021 12:29

Treba vratit karticu trgovcu i pozvati se na materijalni nedostatak te zatrazit zamjenu. Mislim da je to sve sto kupac treba, po mogucnosti komunicirati preko e-maila da ostane pisani trag.

 

Na koji nacin ce trgovac provjerit tvrdnje da se zbilja radi o m.n. je do trgovca.

blackened_bm ned 4.4.2021 12:40

Hvala svima na odgovorima, vidjeti ćemo od utorka, baš se pogodilo ova tura neradnih dana, odnijeti ću im svakako i pozvati se na materijalni nedostatak, ko što velite stvar je jasna, što se mene tiče nek ubace iz neke njihove konfe drugu 3070, ova Ventus ionak je na glasu kao najgora. Konfa je inače gotova njihova pošto se posebno grafičke ni ne mogu kupiti.

baranjacMAN ned 4.4.2021 14:11
texas.bug kaže...

Naravno trajat ce neko vrijeme, trgovac ima 14 dana da se ocituje. Pogledaj u zakon za tocne rokove.

 Ja narucio 29.03. monitor, kuciste, mis i tipkovnicu i platio robu online 9900kn i danas odem ponovo provjerit status narudzbe na linksovoj stranici i pise obrada... koji je rok za isporuku unaprijed placene robe, rekli su preko maila u cetvrtak da na lageru nemaju taj monitor koji sam narucio pa cekaju od dobavljaca dostavu (u trenutku kad sam narucivao sve je pisalo dostupno odmah)... cirkus ... mogli su se barem ispricat i rec zelite li drugi monitor a ne sad cekat ko budala

blackened_bm pet 23.4.2021 12:36
blackened_bm kaže...

Evo mene ta konfa zajebava, točnije grafička, artefakti krenuli drugi dan već na bios bootu, probao i u drugoj konfi, ista stvar. Poslije u windowsima malo dođe sebi ali onda random artefakti i crash, pol sata, sat, kako kad.

 

Jel netko točno zna kakva su mi sad prava pošto je kupljeno preko weba, ne želim da mi se vrate pare jer mi grafička treba, a opet slat sad na servis i čekat mjesec dana ne dolazi u obzir s obzirom da je računalo staro 2 dana...

 

p.s. just for the record - grafa je MSI RTX 3070 Ventus 3X OC...

 Evo da javim kako je na kraju prošlo, načekao sam se malo, točnije 2 tjedna, sve se to dogodilo onaj vikend kad je bio Uskrs i neradni dan pa im pao sustav nakon toga na 2 dana - tako kažu.

 

Uglavnom, nakon reklamacije tražio sam što hitnije rješenje i zamjenu, ali bla bla mora na servis da se ustanovi sve što sam napisao (artefakti i ostalo), reko ajde moram poslat kakogod.  Kad su ustanovili da sam u pravu ponudili mi istu konfu sa RX6700XT što sam odbio ili sličnu samo sa Ryzen 3600XT sa 3070 ko moju uz nadoplatu, kad sam pitao koliko nadoplate, nema odgovora pola dana da bi mi na kraju rekli da više nema te konfe i da mi mogu vratiti novce. Rekoh ne želim novce nazad, jel ne možete ubaciti bilo koju RTX 3070 u ovu moju konfu što mi je logički najjednostavnije rješenje - kažu nemamo više nijednu.

 

Reko jel može onda RX6800 uz neku moju doplatu i nakon par sati mi stiže odgovor da mogu dobiti RX 6800 XT bez nadoplate . Naravno pristao odmah, ali sam čekao još tjedan dana dok je konfa došla.

 

Uglavnom načekao sam se, ali se isplatilo, dobio dosta bolju grafu bez nadoplate, tako da što se mene tiče thumbs up Links.

sage ned 6.6.2021 19:45

Pozz kakva su vam iskustva kupovine preko links web shopa. Htio bi kupiti neki monitor pa me zanima ako nešto ne bude ok, da li se ima pravo vratiti roba unutar 14 dana od kupnje preko web shop. Ima li nekih problema, tipa da zahtijevaju prvo servis pa onda dalje šta već ide.

fright_lined_room čet 1.7.2021 18:04

Evo jedno novo loše iskustvo: uzeo Acerov Nitro 5 laptop za buraza, instalirao Windows i skužio da se svake 2-3 minute odspoji s interneta. Pretragom po internetu vidim da puno ljudi ima takve probleme s tim laptopom. Dogovorim s Linksom da zamijenim za drugi laptop, pošalljem ga tamo, zapakiran u original ambalažu, kad šok: dobijam mail da mi neće zamijeniti za drugi jer je laptop ogreban. Poslali mi i sliku, izgleda kao da je netko namjerno grebao s kovanicom pokraj touchpada.

 

Laptop je samo izvađen iz kutije, za 2 sata sam sve složio na njemu i skužio problem. Od prve sekunde je na njega spojen miš, dakle nisam čak ni rukama dirao to područje, ne nosim sat ni nakit da bih rekao da sam možda s time ogrebao.

Izzy čet 1.7.2021 18:41

Pošalji ih u 3 pm. Onda ga vrati i bok, jer kako se ističe, imaš pravo da proizvod vratiš unutar 14 dana od kupovine. To što je malo ogreban ne igra nikakvu ulogu. To su više kao tragovi korištenja.

 

Pa i oni sami znaju prodavati uređaje već korištene ili korištene čisto za recenzije. I to navedu uz proizvod, kao i to ako ima vidljive tragove korištenja.

ihush čet 1.7.2021 19:13
fright_lined_room kaže...

Jesi znao da nemaš pravo na taj povrat u roku 14 dana ako si kupio na pravnu osobu ? Ja sam na teži način naučio 

 da, tj zakon o zaštiti potrošača se odnosi na potrošača, tj konkretnog malog-kućnog-osobnog kupca, fizičkog, ne pravnu osobu-firmu.. i tad nemaš zakon, druga pravila.

cauchy sub 3.7.2021 00:01

Je li tko uspio vratiti robu kupljenu direktno u trgovini? Roba (podloga za miš) nije oštećena nego jednostavno mi se ne sviđa. Ako ima tko takva iskustva s povratom neka slobodno napiše, ne mora biti niti puni povrat, ali oko 80 % bi bilo prihvatljivo.

ihush sub 3.7.2021 10:50

to nij stvar zakona... nego dobre volje ili pozitivne trgovačke prakse (kao recimo 'običaj' na zapadu.. kao i 'kupac je uvijek u pravu..').

-tako da nemaš što pitati ili dobiti odgovor (u temi), nego pitaš trgovca i on ti odgovori, da-ne ili uvijete. Sve se može.. razlika je imaš li pravnu osnovu pa se 'mora' ili dogovor.

 

btw.. kad računaš koliko trgovac treba umanjiti cijenu.. pa gle ovako, platio si cijenu, u kojoj je marža-zarada i porezi..

- znaš kolika je nabavna cijena te robe? Tek po toj cijeni i nižoj se trgovcu isplati od tebe (od)kupiti robu tj to je realno stanje + na to dodaj da je recimo ambalaža otvorena, korišteno i tad idući kupac može biti nezadovoljan ili se to prodaje sniženom cijenom a tad tvoja mora biti još niža .. dok takve robe mogu (često) biti nekoliko puta niže cijene od prodajne, jer to su takve robe i cijene, pa ako je nabavna 1kn prodajna može biti 10kn.. dok se skuplje stvari drugačije obračunavaju npr marža, ili kao ugovorno imaju fixnih 5% kao na mobitele-cigarete i sl. pa ne mogu čak ni postaviti svoju cijenu nego je zadana..

 

tako da po realnim tržišnim uvijetima, mada recimo daš 20% nižu cijenu, to ni približno nije onoj koja bi realno tržišno bila od dobavlača + ambalaža/korišteno .. i u pravilu se za to nudi recimo -30% + treba tad i prodavati sniženom cijenom.. a to se trgovcu ne isplati.

-s druge strane ni jedna cijena mu nije isplativa ne cijenovno, nego kemijanje s računima.. tj da mu ti pokloniš podložak ima problem stanja ulaza-izlaza knjigovodstva i plaća kaznu ako se to ne poklapa a ti nisi dobavljač s izdanim računom .. tj storiniranje računa nije ista stvar a to je tad jedini način da mu se roba vrati, .. a tad problem što mora to tako i knjižiti pa mu je zapravo svejedno, može ti izvratiti 100% cijene ako želi jer mu je jednostavnije, nevezano što tad zapravo gubi zaradu.. a sve ostalo mu je problem-kemijanje-kazna i neisplativo.

-trgovac od kojeg kupuješ nije kupac kao ti.. tj da to isto prodaš-pokloniš drugom kupcu tad on može biti zadovoljan.. no i to realno ne možeš računati s istom cijenom.. tj za istu cijenu će drugi kupac kupti novo, s ambalažom itd.. to je jednostavno tako i treba razumijeti drugu stanu tj realnost i cijene dobavljača i prodajne, realne i idućeg kupca te robe..

Cryogenic sub 3.7.2021 11:30
fright_lined_room kaže...

Evo jedno novo loše iskustvo: uzeo Acerov Nitro 5 laptop za buraza, instalirao Windows i skužio da se svake 2-3 minute odspoji s interneta. Pretragom po internetu vidim da puno ljudi ima takve probleme s tim laptopom. Dogovorim s Linksom da zamijenim za drugi laptop, pošalljem ga tamo, zapakiran u original ambalažu, kad šok: dobijam mail da mi neće zamijeniti za drugi jer je laptop ogreban. Poslali mi i sliku, izgleda kao da je netko namjerno grebao s kovanicom pokraj touchpada.

 

Laptop je samo izvađen iz kutije, za 2 sata sam sve složio na njemu i skužio problem. Od prve sekunde je na njega spojen miš, dakle nisam čak ni rukama dirao to područje, ne nosim sat ni nakit da bih rekao da sam možda s time ogrebao.

 Jel moguce da to rade, da grebu laptope namjerno da ljudi nemogu vratit. Koma.