IT trgovine

Futura it - iskustva

Imperijas uto 30.6.2020 09:22

Pozdrav, evo još jedno iskustvo sa narudžbom konfiguracije za ujaka...

 

konfiguracija je naručena pretprošlu srijedu, u roku dva dana PC je stigao. Međutim, zbog problema oko instaliranja OS-a smo PC poslali natrag prošlu srijedu i ispostavilo se da je RAM memorija bila neispravna. Ekipa iz Future je u petak javila da je memorija zamijenjena i Windowsi friško instalirani, PC je stigao jučer! Pohvala za jako brzo rješavanje problema, te profesionalni pristup situaciji!

Aportus uto 30.6.2020 11:56

Samo riječi hvale  za ekipu iz Future it. 

Imao sam problem sa kupljenim monitorom kojeg sam vratio nazad, vracen mi je novac nakon njihova pregleda.

Vrlo su responzivni i imaju razumjevanja sa kupcima.

Veliki thumbs up.

Dodinho sri 1.7.2020 10:29
Valentin17 kaže...
Dodinho kaže...

čini mi se u Hong Kong... Bit će čekanja čini se.

Jesi siguran??? Koliko ja znam kartica se šalje uvozniku. U životu nisam čuo da su neku robu slali negdje van RH.

 Futura mi ništa konkretno nije rekla osim da je poslano u Sapphire. Nakon toga sam googlao di je servis od Sapphirea za Europu i po redditu kažu da se u Hong Kong šalje. Vidim da ljudi čekaju od 2-6 tjedana.

Čitatelj sri 1.7.2020 12:20

Tesko. Osim ako su oni sami uvezli robu.

Imas dva (nekad i tri/cetiri) uvoznika za Sapphire u HR,

prvobitno je to Microline i ASBIS, ponekad se moze naci nesto u MSAN-u,

vrlo rijetko Links ima svoj uvoz Sapphire kartica, kao i EZY (kad nemaju dovoljno XFX-a).

 

I to je to - kartica u 99% slucajeva ide u MOL ili ASBIS.

Vader sri 1.7.2020 14:05
Valentin17 kaže...
Dodinho kaže...

čini mi se u Hong Kong... Bit će čekanja čini se.

Jesi siguran??? Koliko ja znam kartica se šalje uvozniku. U životu nisam čuo da su neku robu slali negdje van RH.

 Naravno da se šalje na popravak van, ja sam tako slao na reklamaciju Futuri i izgubio dva mjeseca, čak mi nije ni produženo jamstvo za vrijeme trajanja popravka.

 

Dodinho kaže...
Valentin17 kaže...
Dodinho kaže...

čini mi se u Hong Kong... Bit će čekanja čini se.

Jesi siguran??? Koliko ja znam kartica se šalje uvozniku. U životu nisam čuo da su neku robu slali negdje van RH.

 Futura mi ništa konkretno nije rekla osim da je poslano u Sapphire. Nakon toga sam googlao di je servis od Sapphirea za Europu i po redditu kažu da se u Hong Kong šalje. Vidim da ljudi čekaju od 2-6 tjedana.

Negdje unutar EU sigurno ima neko sjedište servisa, ali u kojoj državi ne znam.

 

Čitatelj kaže...

Tesko. Osim ako su oni sami uvezli robu.

Imas dva (nekad i tri/cetiri) uvoznika za Sapphire u HR,

prvobitno je to Microline i ASBIS, ponekad se moze naci nesto u MSAN-u,

vrlo rijetko Links ima svoj uvoz Sapphire kartica, kao i EZY (kad nemaju dovoljno XFX-a).

 

I to je to - kartica u 99% slucajeva ide u MOL ili ASBIS.

 I Microline ili Asbis to mogu poslati na reklamaciju proizvođaču. Otkad je mininga kartice se redovno šalju van na reklamaciju.

Alfa_R pon 6.7.2020 10:12

Naravno da ti je produženo jamstvo za trajanje servisa, a imaš i novo jamstvo ako nije ista kartica.
Ne moraš imati papir o tome. Dovoljno je da imaš papire da je bila na servisu i što je rađeno na njoj i ako bude trebalo s time ostvaris jamstvo.

tomo0909 sri 15.7.2020 19:43

Ove godine sam odlučio kupiti PC s obzirom da je zadnji laptop kojeg imam star 8 godina i dobro bi mi došla nadogradnja.

Kontaktirao sam Futuru za custom made PC komponente i pitao je li moguće da mi i oni sami slože PC s obzirom da već nude neka gotova rješenja, a ovaj moj je u nekim dijelovima drugačiji.

Dečki su prebrzi, odmah su mi provjerili jesu li komponente kompatibilne jedne s drugima i na sve ostatle upite doslovno preko maila odgovarali u manje od 5 minuta i potvrdili kako mogu sastaviti gotov PC te da to samo moram navesti prilikom narudžbe. Nemoguće dobar support.

PC sam platio u subotu, a stigao mi je danas (u srijedu) ujutro. Sve uredno sastavljeno i spremno za pogon.

Mislim da ne mogu dovoljno pohvaliti Futuru it. Stvarno sam oduševljen s generalnim supportom i brzinom, nemam nikakvih zamjerki i sve pohvale s ovog foruma su apsolutno opravdane!

 

Apsolutno preporučujem svima!

BoomerCRO čet 16.7.2020 15:05

Pohvala i s moje strane.

 

Dečki su super. Nakon što je pala odluka što uzeti sve je bilo jako brzo složeno(1 radni dan). Support, ljubaznost i susretljivost na vrhunskom nivou.

 

Vjerujem da sam miran sljedećih 3-4 godine s bilo kakvim ulaganjima u novi PC, ali sam siguran da što god u budućnosti budem trebao kupiti ću kod njih.

 

 

 

 

 

 

DuxTm uto 21.7.2020 14:19

Pohvale ekipi,

 

Došao sam pred kraj radnog vremena sa grafičkom koju sam kupio dva dana ranije (zamrzavao se komp). Rekli su da će ju odmah testirati i rekli da pričekam 15ak minuta. Nakon što su ustanovili da je sa grafičkom sve u redu rekli su da slobodno donesem svoj pc pa da ponovno testiramo.

 

Long story short, na Z390 matičnoj sam updateao BIOS na zadnju verziju i više nije bilo problema sa zamrzavanjem kompa tokom instalacije windowsa.

Eric Prydz uto 21.7.2020 14:59

Mali update na kupovinu monitora,

 

Zabunom mi poslali 1000 i nešto kuna skuplji monitor 🤭, istina razlika je u jednom slovetu, ponudili o vlastitom trošku dostaviti novi i prihvatiti bolji.

 

Prihvatio opciju da zadržim ovaj uz minimalnu nadoplatu tako da sam ga dobio po nabavnoj cijeni, ponudili su mi poslati i poklon u znak isprike što nisam želio...

 

Platio i sada gaymam u 1440p mjesto 1080p. 

 

Vrlo korektno i susretljivo iskustvo!

60nine sri 28.10.2020 14:06

Pitanje u vezi FuturaIT web shopa

vidim da iste komponente zna izlistati 2-3 puta s različitim cijenama (tipa isti model procesora sa 2-3 različite cijene) - u čemu je fora i koje su zapravo aktualne cijene?

roach sub 7.11.2020 11:55

Da napišem još jedno izuzetno pozitivno iskustvo s futurom nakon što sam imao isto i dok sam prvo računalo kupovao.

U utorak naručeno računalo oko 20h, javili se odmah ujutro u srijedu kako će računalo biti isti dan poslano. Jučer prijepodne stiglo računalo u dobro zapakiranim kutijama, dok su kablovi vrhunski složeni. Mogu definitivno reći da ću i sljedeće računalo uzimati u Futuri

quickr pet 20.11.2020 11:56

Kupio komponente za novi build u futuri, krenuo slagati PC, matična neispravna out of the box. Jučer (četvrtak) odnio u servis. Danas (petak) pokupio sa servisa, zamjenili matičnu. Trajanje reklamacijskog postupka: 1 dan.

 

Prošli build sam imao grafičku dead out of the box, također je dečkima u futuri trebalo 1 radni dan da mi riješe reklamaciju.

 

Iskreno, malo je frustrirajuće kad kupiš komponente za novi build, a one ne rade od prvog dana. Ali tu najmanje krivim dućan u kojem sam kupio. Ide više na dušu proizvođaću.

 

 

sype pet 20.11.2020 13:37

Sve pohvale futuri, iskreno mi puno znači to što prihvaćaju bitcoin i uz to sa popustom! Naručivao sam kod njih 3 puta kroz zadnja 2 mjeseca i niti jednom nisu razočarali, sve dolazi kada i kažu, odlično zapakirano i vrlo brzo i adekvatno odgovaraju na mailove.