IT trgovine

Futura it - iskustva

Baldric čet 2.4.2020 16:56

Samo sam htio nahvalit ekipu do neba, sklepali mi komp i dostavili sve u 2 dana iako je korona ludnica.

Sve došlo u savršenom redu i komunikacija preko whatsappa je bila 10/10 u vezi izmjena određenih komponenata.

Preporuka svima i budem kupio i slijedeći puta. 

Lp

Strumf123 pet 17.4.2020 10:28

Moje iskustvo sa trgovinom i nije najbolje... Naručio sam procesor( ryzen 5 1600)koji je stigao uredu i u roku jednog dana..prilikom naručivanja procesora imao sam problema sa m-bankingom i nisam mogao na rate uzet, a bio sam pri novcu samo za procesor a plan je bila i matična... Sljedeći dan odem u banku i sve sredim i pruvucem matičnu na rate, stiže danas dostavljac i čovjek traži novce. Ja rekoh kakvi novci ako je na rate plaćeno? Odkako se rate plaćaju jednokratno???? Pokažem mu narudžbu na mailu, čovjek kaže da nema veze s tim, niti ga optužujem...zovem futuru oni provjere i kažu da je njihova greška i da će poslat mail dostavnoj firmi, zovem dostavljaca kaže on meni čekaj do ponedeljka tak su javili. 

 

Užas! Imam sve komponente osim matične... 

Futura_IT pet 17.4.2020 16:16

Pozdrav,

da, nažalost prilikom izrade naloga, slučajno je kolega stavio otkupninu. Kada ste nas nazvali, odmah smo javili Overseasu i kroz 40ak minuta su nam javili da je maknuta otkupnina pa smo dodatno tražili da kontaktiraju kurira i da vam dostavi danas paket. Koliko vidimo paket je dostavljen, tako da je jedina šteta u svemu što je paket dostavljen 2-3 sata kasnije nego što je trebao. Ponekad se i nama dogodi greška, ali i u vašemu slučaju smo uspjeli riješiti u najkraćem roku problem.

hrci24 pet 17.4.2020 20:49

Nikako da stignem ovo napisati, ali sve pohvale za Futuru. Dan nakon potresa u Zg i svog ovog čuda oko korona virusa cijelo računalo naručeno I došlo nakon dva dana. Još mi preporučili odlican ssd koji nisam ni vidio da imaju u ponudi. Odlična I kvalitetna komunikacija kroz Facebook i mail. Računalo u ovih nekoliko tjedana vrhunski radi. Sve pohvale! 

Strumf123 pet 17.4.2020 21:24
Jakovp kaže...
Ajd ne seri.

Čiji si ti da mi je znat pa da mi tako imas pravo reci? To sta si ti imao iskustva sva pozitivna je tvoja sreca. Ja nikada nisam rekao da je Futura it losa trgovina,jer sam mnogo puta kod njih uzeo komponente i uvijek bio zadovoljan. I napomenuo sam da sam i procesor narucio od njih i da je stigao odmah sljedeci dan i da sam bio iznenaden. I samo sam zelio ovdje napisat moje iskustvo sa web trgovinom jer prvi put kupujem preko weba i pogrijesili su i ispravili su i sve je uredu. A ja tebe pitam tko si ti da meni pises nesto tako jer i da je trgovina najbolja na svijetu uvijek ce biti jedan klijent njen s kojim ce bit fijasko. Tako da ili si djelatnik istoimene firme ili neki teski "fan-boy" jer po tvome ne smije imat nitko losa iskustva ako si ti imao uvijek dobra

Jakovp pet 17.4.2020 21:32
Strumf123 kaže...
Jakovp kaže...
Ajd ne seri.

Čiji si ti da mi je znat pa da mi tako imas pravo reci? To sta si ti imao iskustva sva pozitivna je tvoja sreca. Ja nikada nisam rekao da je Futura it losa trgovina,jer sam mnogo puta kod njih uzeo komponente i uvijek bio zadovoljan. I napomenuo sam da sam i procesor narucio od njih i da je stigao odmah sljedeci dan i da sam bio iznenaden. I samo sam zelio ovdje napisat moje iskustvo sa web trgovinom jer prvi put kupujem preko weba i pogrijesili su i ispravili su i sve je uredu. A ja tebe pitam tko si ti da meni pises nesto tako jer i da je trgovina najbolja na svijetu uvijek ce biti jedan klijent njen s kojim ce bit fijasko. Tako da ili si djelatnik istoimene firme ili neki teski "fan-boy" jer po tvome ne smije imat nitko losa iskustva ako si ti imao uvijek dobra

Ne nego nemoj biti smeće, dogodila im se iskrena pogreška koju su ispravili u rekordnom roku (probaj to iskomunicirati s nekim velikim eu dućanom pa da te vidimo). Ti kad radiš nikad ne pogriješiš ništa? Imaj malo empatije, zvučiš odvratno, ko neki princ kojem sve mora biti savršeno i ne kuži kako svijet funkcionira.

liker89 uto 21.4.2020 18:16

Imam "pokudu" za ekipu iz FutureIT

Jučer ujutro sam otkazao narudžbu za upgrade kip (ryzen 3 1200 + mobo + ram) jer sam skužio da imaju još neke upgrade kit-ove

naručio sam odmah nakon otkazivanja upgrade kit za komp (ryzen 5 1600 s mobo i RAM memorijom), dakle jučer, možda je bilo 10 ujutro

 

ženi nisam rekao da sam promijenio narudžbu za ovaj koji je malo skuplji i rekoh danas ujutro, ma nema šanse da danas već paket dođe, još zato jer su mi u mailu napisali da će isporuka biti kroz 2-3 dana.

i šta se dogodi?! mene nema doma (morao sam do firme), žena me zove nakon 10 min (oko 10:15): "ej, šta mi poštar traži toliko para, rekao si da je puno manje"

 

eto, hvala vam Futra IT šta ste tako brzi u dostavi (24 h) od kad sam naručio. sad ću doć na vaš kauč spavat!

Grozni_Zabac sri 6.5.2020 09:57

Imam probleme sa laptopom kupljenim u Futuri pa bi htio pitati ovdje za savjet kako najbrze pokusati rijesiti stvari posto sam sada zbog cijelog ovog lockdowna i work from home ovisan o tom laptopu.

 

Naime, kupio sam laptop u prvom mjesecu HP Elitebook 840 G6. S laptopom je sve super, odmah na pocetku sam skuzio da ima jednu musicu, ali koliko citam to je konstrukcijski problem pa se nisam previse opterecivao s time. Mislio sam da me nece toliko smetati. Naime, problem je sto laptop kada je otvoren nema ravnu bazu, donji desni kut je malo u zraku i laptop se onda klacka. Nije puno mozda kojih par mm, ali kroz neko vrijeme postane jako iritantno.

 

U zadnjih mjesec-dva sam primjetio da kad imam nekakvu muziku pustenu (deezer vecinom) i puno tipkam, ako krenem nesto kopirati (ctrl+c) muzika doslovno zasteka svo vrijeme dok je ta kombinacija pritisnuta uz onaj odvratan zvuk kao da netko grebe po necemu. Cim maknem ruke s tipkovnice, sve se nastavi bez ikakvih problema. Ovo je dosta tesko reproducirati, ali u tih mjesec-dva koliko sam krenuo to primjecivati, barem desetak puta mi se dogodilo.

 

Dodatno, zadnjih par dana sam primjetio da mi desni zvucnik ili slabije ili nikako ne radi vecinu smjene koliko provedem za laptopom.

 

Posto mi se nakupilo ovih problemcica u relativno kratko vrijeme, zanimam me imam li kakva prava za zamjenu/reklamaciju/nesto, a da to moze biti rijeseno u primjerice jednom odlasku do Future? U situaciji sam da si sada ne mogu priustiti ostati bez laptopa na neko vrijeme posto radim na njemu i svi podaci/konfe za posao su u njemu.

sandokan111 sri 6.5.2020 10:06

Ostajes bez laptopa za bilo sto. Ako saljes na servis - bez laptopa. Ako ides na zamjenu radi materijalnog nedostatka - ostajes bez laptopa. Nema nacinda da ne ostanes bez laptopa i to na "dulje" vrijeme. Rekao bi barem tjedan dana u nekom dobrom scenariju. Sve ispod toga je vrhunski, a ocekivano barem 2 tjedna.

Grozni_Zabac čet 7.5.2020 11:31

Hvala na informacijama. Dobra vijest je sto mi je od iduceg tjedna dozvoljeno dolaziti u firmu pa cu onda moci poceti rjesavati ovo.

 

Posto iz svega procitanoga znam da imas hrpu iskustva s ovakvim situacijama, znas li mozda na sto se najpametnije pozvati? Unutar 6 mjeseci se dogadaju ovakve stvari za koje nisam siguran da bas zelim servis. Znam da ovo nije do Future nit ih krivima na ikoji nacin, samo bi htio da se ovaj problem s laptopom rijesi bez puno zavrzlama kakvih sam znao procitati po vise tema o reklamacijama.

acmilan2 čet 7.5.2020 12:48

Cuo se s njima preko skypea za reklamaciju vodenog hladjenja, oni bi danas sve rijesili samo nisam mogao cekati toliko dugo, stavili smo novo sa duljom garancijom, na kraju sve rijeseno prije nego smo ocekivali - i oni i ja hahah. Svaka cast deckima, da su sve tvrtke ovako azurne i korektne, Hrvatska bi bila Luksemburg. 🇭🇷 - 🇱🇺

sandokan111 čet 7.5.2020 12:52
Grozni_Zabac kaže...

Hvala na informacijama. Dobra vijest je sto mi je od iduceg tjedna dozvoljeno dolaziti u firmu pa cu onda moci poceti rjesavati ovo.

 

Posto iz svega procitanoga znam da imas hrpu iskustva s ovakvim situacijama, znas li mozda na sto se najpametnije pozvati? Unutar 6 mjeseci se dogadaju ovakve stvari za koje nisam siguran da bas zelim servis. Znam da ovo nije do Future nit ih krivima na ikoji nacin, samo bi htio da se ovaj problem s laptopom rijesi bez puno zavrzlama kakvih sam znao procitati po vise tema o reklamacijama.

 Svakako unutar 6mjeseci imas pravo na zamjenu bez popravka ili na povrat novca radi skrivenih nedostataka. E sad, po opisu tvog problema, ovo s nogicama nisam nikad cuo ni vidio na nekom laptopu. Nisam ja sad neki laptop strucnjak, ali imao sam ih 5 do sada i nijedan nije manifestirao to sto ti kazes. Da je ijedan to radio odmah bi ga vratio jer po opisanom tipkanje je nemoguce. Kazes da je to "designer fault". Ako je tako vrati se i uzme se onda neki drugi. Malo mi je ipak to sumnjivo da je to greska u dizajnu, vise mi izgleda kao da je kriva "nogica" stavljena na jednu stranu.

Ovo s muzikom je isto malo teze dijagnosticirat. Moze bit neka soft greska a moze bit i da nesto bloka unutra. Slicno se dogodi i kad ti se srusi sustav pa zvuk "zakoci". Zasto se dogadja pitanje je. Ako je softverski (neki program koji koristis) ne spada pod materijalni nedostatak pa si ostao samo s ovom nogicom.

Ako stvari hoces "sto brze" rjesit mozda je servisiranje bolja opcija (iako je i to pitanje sada u ovo vrijeme zabrana kako servisi rade jer mozda i servis budes cekao predugo). Mozda radi ovog odbiju zamjenu laptopa pa sljedi prijava na mingo sto je dodatno vrijeme. Zamjena laptopa cak u ovom slucaju i ne bi igrala ulogu ako kazes da je to s nogicom dizajnerska greska. Znaci trebao bi traziti povrat novca i kupiti neki drugi laptop. Koliko ce na to futura pristat il ne ne znam. Mozes pitat pa vidit. Svakako je to opcija koju mozes trazit jer bi laptop u tih 6mj barem trebao raditi besprijekorno. Razmisli pa vidi. U svakom slucaju, ako dolazi do bilokakvog "natezanja" izmedju vas i moras ukljucit inspekciju produljuje ti se vrijeme rjesavanja slucaja, ali ces mozda na kraju biti zadovoljniji s ishodom. Izbor je tvoj. Sto je najbolje, tesko je procjenit.

Futura_IT čet 7.5.2020 13:30
Grozni_Zabac kaže...

Hvala na informacijama. Dobra vijest je sto mi je od iduceg tjedna dozvoljeno dolaziti u firmu pa cu onda moci poceti rjesavati ovo.

 

Posto iz svega procitanoga znam da imas hrpu iskustva s ovakvim situacijama, znas li mozda na sto se najpametnije pozvati? Unutar 6 mjeseci se dogadaju ovakve stvari za koje nisam siguran da bas zelim servis. Znam da ovo nije do Future nit ih krivima na ikoji nacin, samo bi htio da se ovaj problem s laptopom rijesi bez puno zavrzlama kakvih sam znao procitati po vise tema o reklamacijama.

Pozdrav, naletio sam jučer na vaš post pa sam povukao veze i dogovorio da vas u servisu prime preko reda i pregledaju laptop čim stigne. Donesite ga k nama što prije tako da ga možemo proslijediti u servis na rješavanje. Kao što ste napisali, nažalost nije do nas, ali ćemo se potruditi da se problem riješi maksimalno brzo.

Grozni_Zabac čet 7.5.2020 14:00

Hvala vam puno na prilici i izlazenju u susret, cijenim to. Najranije sto ga mogu dovesti je u petak oko 17h nakon sto zavrsim s poslom, tako da budem dosao tada da predam laptop, jos cu se javiti telefonski u petak u poslovnicu da se najavim.

vex3855 čet 21.5.2020 00:07

evo da se i ja javim i pohvalim ih

 

Jucer narucen AOC Q3279VWFD8 danas stigao, sve rijeseno vrlo brzo prek maila.

Odlicni ko i uvijek, cak i kad imaju neki artikl da je par kuna skuplji od drugih  uvijek radije kupim kod njih jer znam da su pouzdani i brzi.

 

btw.monitor je cudo, prezadovoljan

.: R32LowRider čet 4.6.2020 18:29

Komponente naručene danas u 16.25, sada je 18.27 i već se slaže novi komp.

 

 

Nakon što sam tražio popust od 2% za članstvo BUG foruma koje nisam ni mogo dobit jer nisam uzimo cijeli komp, nisu mi ga mogli ostvariti i kao "kompenzaciju" za to, odlučili su mi dostaviti djelove 2 sata kasnije.

 

Nemam riječi, firma iz snova, dečki uljudni, email odgovori u roku 3 minute, dostava da nemre brža bit... Stvarno same riječi hvale! Svaka čast!