IT trgovine

Extreme Digital - iskustva

Marina985 čet 25.2.2021 12:18

Znači, uspila sam ostvariti povrat sredstava, i to u punom iznosu.
Pitali su me želim li novce ili zamjenu za nešto drugo.
Ja sam tražila zamjenu, eto, tek toliko da ne čekam novce.
Da bi mi poslali novi proizvod, sa istom nabavnom cijenom, ništa umanjena za onaj moj slavni povrat(iako je sve dogovoreno).
Proizvod sam naravno vratila nazad, i napisala u mailu da više ne želim nikakav proizvod već povrat novaca i u privitku broj računa.
Zanima me koliko dugo ste čekali na povrat?

Frenkyca pet 26.2.2021 14:27
Marina985 kaže...
Znači, uspila sam ostvariti povrat sredstava, i to u punom iznosu.
Pitali su me želim li novce ili zamjenu za nešto drugo.
Ja sam tražila zamjenu, eto, tek toliko da ne čekam novce.
Da bi mi poslali novi proizvod, sa istom nabavnom cijenom, ništa umanjena za onaj moj slavni povrat(iako je sve dogovoreno).
Proizvod sam naravno vratila nazad, i napisala u mailu da više ne želim nikakav proizvod već povrat novaca i u privitku broj računa.
Zanima me koliko dugo ste čekali na povrat?

 Meni cim su odg... na mail, kroz 2 dana stigla uplata

BinHex pon 8.3.2021 10:36

Prošli tjedan naručio neku sitnicu od 300ak kuna kod njih, piše garancija godinu dana. Danas stilog bez računa, garancija s nekih par generičkih podataka na mađarskom, bez datuma izdavanja garancije...na stranici piše da je račun potreban za ostvarivanje garancije. Znači za imalo ozbiljnije kupovine zaobilaziti u širokom luku.

MV player pon 8.3.2021 16:42

možda ima i razmaženih kupaca koji nemaju pametnijeg posla u životu nego dramatiziraju sve živo.

Opetujem web shop u kojem sam puno kupovao i uvijek sam dobio sve naručeno često po jako dobrim cijenama.

platite pouzećem i pregledajte paket ukoliko se bojite pa ste na miru.

MV player pon 8.3.2021 22:22

nedavno sam kupovao kod ED narudžba 5 ili 6 stvari u 2 paketa su mi poslali.

naplaćena mi je jedna dostava. brzo točno putem overseasa.

ukoliko nemaju na lageru napišu datum kada će nabavit obično dan ili dva. Ako je netko nesiguran neka naruči pouzećem i tu se mirno spava i rizika praktički nema. čini mi se da su posebno povoljni kod LG brenda, više LG stvari sam kupio sve odlično.

osobne frustracije liječi si prema preporuci stručnjaka tu nikako ne mogu pomoći. trolova i neznalica ima da.

sandokan111 uto 9.3.2021 01:24
MV player kaže...
osobne frustracije liječi si prema preporuci stručnjaka tu nikako ne mogu pomoći. trolova i neznalica ima da.

 Svakako se slazemo oko lijecenja frustracija.

Preporucam da trolovi od 5 dana probrowsaju ovih 74 stranice pa jave dojmove sto su doznali.

MV player uto 9.3.2021 17:50

Sancta D, Ekupi, mall, abrakadabra, E. digital, elipso, sve provjereni webshopovi. Nedavno sam otkrio jedan kojeg stavljam u sam vrh zove se Svijet medija. Na svima sam kupovao i uvijek bilo super i reklamacije i povrati robe i novca.

 

Više opreza je potrebno kod novih firmi naravno, ovi koji su dugo na tržištu kao svi navedeni su provjereni. Drugačije ih nebi bilo.

Internet prodaja stalno raste i ozbiljnost je svima najvažnija.

Loših iskustava zna biti, ali to su izolirani slučajevi. Sigurno ima i "pacijenata" koji naručuju sa ciljem da probaju i namjerno vraćaju robu. Osobno kada sam vraćao to je bila jedna TV i slušalice dobio sam povrat 100% ali vratio sam uredno zapakirano praktički nekorišteno samo isprobano. 

 

Ovi koji misle muljati webshop u startu, vjerujem da budu izvan sebe kada ih prokuže. Pa webshop se time bavi, nisu tukci. Ako je netko nezadovoljan on to kaže 20-30 ljudi, kad je zadovoljan od 5-10 ljudi max. To su osnove. Svi teže da kupci budu zadovoljni. Cijene dostave su dosta poskupile. Volim besplatnu dostavu.

hahhaajaads uto 9.3.2021 18:00
MV player kaže...

 

Loših iskustava zna biti, ali to su izolirani slučajevi. Sigurno ima i "pacijenata" koji naručuju sa ciljem da probaju i namjerno vraćaju robu. Osobno kada sam vraćao to je bila jedna TV i slušalice dobio sam povrat 100% ali vratio sam uredno zapakirano praktički nekorišteno samo isprobano. 

 

Ovi koji misle muljati webshop u startu, vjerujem da budu izvan sebe kada ih prokuže. Pa webshop se time bavi, nisu tukci. Ako je netko nezadovoljan on to kaže 20-30 ljudi, kad je zadovoljan od 5-10 ljudi max. To su osnove. Svi teže da kupci budu zadovoljni. Cijene dostave su dosta poskupile. Volim besplatnu dostavu.

"Izolirani slucaj" *svaki put kad netko nesta reklamira mora se jebavat sa njima par mjeseci*  Ak je bas tak izoliran slucaj, kak FB grupa "ed prevareni kupci" raste iz dana u dan ?

zzz uto 9.3.2021 19:36
MV player kaže...

Sancta D, Ekupi, mall, abrakadabra, E. digital, elipso, sve provjereni webshopovi. Nedavno sam otkrio jedan kojeg stavljam u sam vrh zove se Svijet medija. Na svima sam kupovao i uvijek bilo super i reklamacije i povrati robe i novca.

 

 Kad kupujuš u e digital,to je kao da kupuješ u brače troter.

Padobranac82 sri 10.3.2021 11:52

Srećom nisam nikada imao potrebu nešto reklamirati kod njih, ali vidim da sam im tijekom godina ostavio 6500 hrk. Često imaju ponajbolje cijene, a roba mi je sva došla nova. Paket je jednom bio oštećen, ali ne i proizvod, što je možda bilo do dostavljača.

ibme74 sri 10.3.2021 12:21
MV player kaže...

Sancta D, Ekupi, mall, abrakadabra, E. digital, elipso, sve provjereni webshopovi. Nedavno sam otkrio jedan kojeg stavljam u sam vrh zove se Svijet medija. Na svima sam kupovao i uvijek bilo super i reklamacije i povrati robe i novca.

 

Više opreza je potrebno kod novih firmi naravno, ovi koji su dugo na tržištu kao svi navedeni su provjereni. Drugačije ih nebi bilo.

Internet prodaja stalno raste i ozbiljnost je svima najvažnija.

Loših iskustava zna biti, ali to su izolirani slučajevi. Sigurno ima i "pacijenata" koji naručuju sa ciljem da probaju i namjerno vraćaju robu. Osobno kada sam vraćao to je bila jedna TV i slušalice dobio sam povrat 100% ali vratio sam uredno zapakirano praktički nekorišteno samo isprobano. 

 

Ovi koji misle muljati webshop u startu, vjerujem da budu izvan sebe kada ih prokuže. Pa webshop se time bavi, nisu tukci. Ako je netko nezadovoljan on to kaže 20-30 ljudi, kad je zadovoljan od 5-10 ljudi max. To su osnove. Svi teže da kupci budu zadovoljni. Cijene dostave su dosta poskupile. Volim besplatnu dostavu.

 

A daj ti nama definiraj što to znači "provjereni webshopovi", jer po ovo što ti pišeš ispada da ako naručiš robu i ona stigne = odličan provjereni webshop?
Za shop mozes reci da je odličan tek ako nakon kupnje trebaš napraviti raskid ugovora, reklamirati neispravnu robu ili robu koja je krepala pod jamstvom i to ti urade u nekom normalnom roku a ne natezanju po par mjeseci što je sa ED bio često slučaj.

Osobno kod njih ne kupujem kvarljivu robu, odnosno stvari koje ti se i ne mogu "pokvariti" osim ako ih fizički ne oštetiš što jamstvo svkako ne pokriva (Kućište za PC, držač kontrolera, držač za kameru...) ili nešto bez čega mogu ako se i pokvari pa se moram s njima navlačiti 2mj (Zvučnici).
Evo baš jedno iskustvo sa tim zvučnicima koje sam uzeo, naručim ih kod njih jer su bili cca 30% jeftiniji nego u sljedećoj najeftinijoj trgovini, na e-mail ne dobijem nikakvu potvrdu narudžbe, niti onu automatsku niti njihovu potvrdu da su zaprimili narudžbu, ništa... prođe cijeli dan i sutra  im napišem e-mail s pitanjem dali je narudžba prošla, nema odgovora cijeli dan, dan nakon zovem na broj koji sam nasao na webu nekoliko puta tokom dana i niko se ne javlja, dakle uopće ih ne mogu dobiti niti da pitam jel narudzba prosla jer ako nije da kupim negdje drugdje niti ih mozes dobiti da im kazes da zelis otkazati narudzbu jer nisu u stanju 3 dana odgvoriti. 5. dan od narudzbe neko zvoni na vrata, otvorim a ono dostavljač sa ED paketom u rukama. 

E sad zamisli da kupis (lupam) mobitel od 3.500kn i on ti krepe nakon mjesec dana i sad sa ovakvom podrskom ih trebas kontaktirati i odraditi reklamaciju, ne hvala, daleko je to od "provjerenog webshopa"  

MV player sri 10.3.2021 16:04

Provjeren web shop je onaj u kojem sam kupovao više puta,  a provjeren je sa moje strane toliko da ga mogu preporučiti drugima.

 

Svi mailovi, računi, praćenje pošiljke funkcioniraju besprijekorno.

 

Izgleda da se zna raditi o tome da ima kupaca koje žele isprobavati naručeno i onda zlorabiti pravo povrata 14 dana. I onda pišu litanije, poluistine ili otvorene laži. To je to. Internet je takav.

Kupujem 3 godine. 5-6 narudžbi realizirao sve ok uvijek. da web shop ne valja nestao bi. Bio bi smazan od velike konkurencije vrlo brzo. Žao mi je frustiranih ljudi i trolova. Nadam se da će se popraviti. Biti dobro i veseliji.

 

Živjeli !

zzz sri 10.3.2021 16:23
MV player kaže...

Provjeren web shop je onaj u kojem sam kupovao više puta,  a provjeren je sa moje strane toliko da ga mogu preporučiti drugima.

 

Svi mailovi, računi, praćenje pošiljke funkcioniraju besprijekorno.

 

Izgleda da se zna raditi o tome da ima kupaca koje žele isprobavati naručeno i onda zlorabiti pravo povrata 14 dana. I onda pišu litanije, poluistine ili otvorene laži. To je to. Internet je takav.

Kupujem 3 godine. 5-6 narudžbi realizirao sve ok uvijek. da web shop ne valja nestao bi. Bio bi smazan od velike konkurencije vrlo brzo. Žao mi je frustiranih ljudi i trolova. Nadam se da će se popraviti. Biti dobro i veseliji.

 

Živjeli !

 Provjereno muljaju.

MV player ned 18.4.2021 14:44

kupio frend iPhone 11 onaj veći zbog povoljne cijene.

Mislim da je oko 6 milja bio.

Sve korektno i brzo. Tak je primitivno pisati mađarski klošari.

Ljudi rade svoj posao i bore se na tržištu. Da ne valjaju nestali bi odavno.

P.S. Kupujem svuda najradije od web shopova iz Hrvatske i nemam nikakav interes.

zzz ned 18.4.2021 17:43
MV player kaže...

kupio frend iPhone 11 onaj veći zbog povoljne cijene.

Mislim da je oko 6 milja bio.

Sve korektno i brzo. Tak je primitivno pisati mađarski klošari.

Ljudi rade svoj posao i bore se na tržištu. Da ne valjaju nestali bi odavno.

P.S. Kupujem svuda najradije od web shopova iz Hrvatske i nemam nikakav interes.

 Ma nije problem kupnja,problem je reklamacija.

Čitatelj pon 19.4.2021 08:57

Kupovat stvari koje se ne kvare, i koje se mogu servisirati u sluzbenom servisu.

Nisam previse kupovao kod njih - Nokia Withings rucni sat, Sony Bluetooth slusalice i neke sitnice.

Sony slusalice sam servisirao u Sony-u, jer baterija je nakon 4 mjeseca drzala manje od sat vremena.

 

Tako da iskustvo s vracanjem kod njih na srecu nemam - al ako se mora direktno vracati, naoruzat se strpljenjem.

No danas 90% proizvoda ima svoj sluzbeni servis - potrebno je registrirati kod kupnje i onda nema problema.

 

Ne kupovati brandove koji nemaju podrsku, bez obzira koliko se cinilo povoljnije - stedi se cavao, ode potkova.

Dakle nikakav MS Industrial, Vivax i ostali brandovi trgovina, nego nesto sto provjereno ima servis.

 

U cijeni proizvoda je i cijena podrske, tako da se ne moze ocekivati da no-name kinez kuhalo od 30kn ima

podrskui kvalitetu kao brand name kuhalo od 130kn.

 

Isplati li se svake godine kupit kuhalo za 30kn? Pa isplati se, ali vrijeme zastoja bez kuhala je gubitak novca.

Radije kupit jedno kvalitetnije pa imati 10 godina, nego u 10 godina potrositi 10x na jeftino kuhalo.

 

Vrijedi za svu elektroniku.

MV player pon 19.4.2021 12:03

ma ja kupio neko Russel Hobs kuhalo u Elipsu i

krepalo brzo, zasmrdilo i gotovo. Čak sam pokušavao popravit

ali banana. Koštalo puno 500-ak kn barem.

 

Russel Hobs za mene škart marka radi toga. Bacanje novca.

 

RedHill uto 20.4.2021 18:24

Znam da je ova trgovina uvijek bila na losem glasu, posebno prije par godina kada sam se o njoj raspitivao i na kraju odustao od kupnje tamo. Sada vidim da nude Logitech G29 volan za 1700kn, pa me sad jedno 4-5 godina kasnije zanima da li se sto promijenilo u vezi ove trgovine ili su i dalje na "losem" glasu?

ibme74 sri 21.4.2021 08:27
RedHill kaže...

Znam da je ova trgovina uvijek bila na losem glasu, posebno prije par godina kada sam se o njoj raspitivao i na kraju odustao od kupnje tamo. Sada vidim da nude Logitech G29 volan za 1700kn, pa me sad jedno 4-5 godina kasnije zanima da li se sto promijenilo u vezi ove trgovine ili su i dalje na "losem" glasu?

 

Koliko znam Logitech ima ovlašteni servis u ZG pa ako bi bio kvar mislim da mozes kod njih odnjeti/poslati, ali ako ti i odbore novi opet moraš sa Extreme Digitalom poslovati oko toga.
Imaš na ekipu 1.999kn, pogledaj u temi "ekupi bonovi" dali netko ima kakav bon za popust, često budu tipa "bon popust 150kn za kupnje od 1.500+ kuna" pa te onda dođe cijenom tu.