IT trgovine

Extreme Digital - iskustva

CROIMANI sri 29.4.2020 11:18

Katastrofa....  komponente mi ne dolaze več 15 dan ,zovnem korisničku službu nakod tjedan dana i kaže ona,bit će kroz dva tri dana,evo prošlo je 2 tjedna oni još nisu ni poslali. E pa ovako,kupio sam drugdje ,a oni neka šalju samo dobit će natrag.

kostolomac sri 29.4.2020 11:32
Baldric kaže...

Cijene su im super ali sam ja na kraju čekao 20 dana na komponente - jer su oni čekali da postanu dobavljive a komunikacija je dosta slaba. Šteta - ali opet ako nije dugo za čekati isplati se...

 Sad se samo nadaj da ne bude potrebna reklamacija, jer tek tada ćeš vidjeti što znači ''slaba'' komunikacija.

 Jer ljudima se puno puta ''obila o glavu'' kupnja-reklamacija kod njih, na ''sreću'' ja još nisam imao reklamacije kod njih.

Tomo53nja sub 6.6.2020 03:44
sandokan111 kaže...

Mogao si i u kinu slat. Salje se u trgovinu i to je jedino ispravno. Sve ostalo moze ti zakomplicirat zivot bespotrebno. Moze, ne znaci da hoce.

A zasto isto nebi moglo biti olaksano?

 

Imam grafu za servis, kupljena u ADM-u, necu ju nositi u ADM nego direktno uvozniku, M-san, da se kod njih to odmah sredi i tu skracujem vrijeme gdje bi grafa putovala od Adm servisa do M-san servisa...Isto tako monitor kupljen u Extreme Digitalu sa racunom i svim, necu rjesavati preko Extreme Digitala nego sve preko uvoznika za Lg, a to je opet u mom slucaju, M-san...Ako se stvari mogu olaksati i skratiti vrijeme za trajanje servisa zasto ne...

sandokan111 sub 6.6.2020 12:30
Tomo53nja kaže...

A zasto isto nebi moglo biti olaksano?

 

Imam grafu za servis, kupljena u ADM-u, necu ju nositi u ADM nego direktno uvozniku, M-san, da se kod njih to odmah sredi i tu skracujem vrijeme gdje bi grafa putovala od Adm servisa do M-san servisa...Isto tako monitor kupljen u Extreme Digitalu sa racunom i svim, necu rjesavati preko Extreme Digitala nego sve preko uvoznika za Lg, a to je opet u mom slucaju, M-san...Ako se stvari mogu olaksati i skratiti vrijeme za trajanje servisa zasto ne...

 Zato jer ako se zakomplicira si visestruko produzio vrijeme reklamacije i sebi bespotrebno zivot zakomplicirao. Izmedju ostalog, i potices daljnje muljanje trgovina oko tog "salji u servis" umjesto da se uspostavi vise jedinstven nacin reklamacije propisan zakonom i da se toga svi drze, pa da nema natezanja vise ni s trgovinom oko toga dal ce zaprimit ili ne uredjaj.

Uglavnom, ti radi kako tebi pase, sve 5. Mozes ti i sam popravljat proizvode, to je jos krace. Samo to ne smije biti prikazivano kao ispravno. Jedino ispravno je da se salje u trgovinu i na taj se nacin u prosjeku najbrze reklamacije rjesavaju i najuspjesnije (najmanje komplikacija, nesporazuma i slicno). Cekaj dok te umjesto nove garancije na proizvod jednom u servisu doceka "imate 6mj garancije na zamjenjeni proizvod" ili nedaj boze nesto tipa "odbijena garancija jer ste ostetili uredjaj" a ti znas da nisi, pa ces vidjet natezanja. O detaljnijim razlozima ne slanja u servis imas u temi o potrosacima.

Tomo53nja sub 6.6.2020 14:39
sandokan111 kaže...

 Zato jer ako se zakomplicira si visestruko produzio vrijeme reklamacije i sebi bespotrebno zivot zakomplicirao. Izmedju ostalog, i potices daljnje muljanje trgovina oko tog "salji u servis" umjesto da se uspostavi vise jedinstven nacin reklamacije propisan zakonom i da se toga svi drze, pa da nema natezanja vise ni s trgovinom oko toga dal ce zaprimit ili ne uredjaj.

Uglavnom, ti radi kako tebi pase, sve 5. Mozes ti i sam popravljat proizvode, to je jos krace. Samo to ne smije biti prikazivano kao ispravno. Jedino ispravno je da se salje u trgovinu i na taj se nacin u prosjeku najbrze reklamacije rjesavaju i najuspjesnije (najmanje komplikacija, nesporazuma i slicno). Cekaj dok te umjesto nove garancije na proizvod jednom u servisu doceka "imate 6mj garancije na zamjenjeni proizvod" ili nedaj boze nesto tipa "odbijena garancija jer ste ostetili uredjaj" a ti znas da nisi, pa ces vidjet natezanja. O detaljnijim razlozima ne slanja u servis imas u temi o potrosacima.

Vidim da je tebi sve sto skracuje "tvoje" vrijeme zapravo kompliciranje... Nema tu muljanja, racun, nalog i sve ide kao da je i sama trgovina predala istu graficku. mbo, psu, ram ili sto vec na reklamaciju uvozniku koji ju zapravo dobavlja, tako da se tu nista ne komplicira i ne mulja dodatno kako ti mislis...Ti slobodno salji po svome, kao i netko drugi po svome, ali ne mozes reci da je jedini ispravan nacin slanje u trgovinu jer trgovine nekada puno vise rade probleme oko svega toga (adm, extreme digital ili neka treca) nego sto to rade uvoznici koji su u direktnom kontatku sa samim proizvodacima (msi, asus, gigabyte, as rock, logitech, itd itd)...Do sada sam imao vise od 5 slucajeva gdje sam isposlovao preko uvoznika i imao sam puno manje problema nego sa trgovinama,iako ih ni tamo nisakm imao previse, ali sa extreme digitalom sam se za jednu reklamaciju natezao 2 mjeseca, tako da te price o trgovinama nikako ne drze vodu...

sandokan111 sub 6.6.2020 15:27
Tomo53nja kaže...

Vidim da je tebi sve sto skracuje "tvoje" vrijeme zapravo kompliciranje... Nema tu muljanja, racun, nalog i sve ide kao da je i sama trgovina predala istu graficku.

 Ne razumijes tematiku dovoljno. Ne da mi se ponovno nanovo objasnjavat osnove likovima koji ulete tu i tamo s savjetom a ne razumiju tematiku. Salje se u trgovinu gdje se uredjaj kupio, TOCKA. Ne skracuje meni vrijeme slanje servisu, niti je sve isto kao i da je trgovina sama predala, cisto stoga sto trgovina ima ugovorni odnos s servisom, ti ne. Nema potrebe da ti objasnjavam osnove, sve je raspisano vec u temi o potrosackim pravima, ako te zanima odi pa pogledaj.

Kao sto rekoh, skracuje ti vrijeme i da sam popravis, pa slobodno, ne salji nigdje nego fino sarafi i popravi sam kuci.

Tomo53nja sub 6.6.2020 23:58
sandokan111 kaže...

Meni je bitno sto ja "mogu" konkretno i gdje mogu ustediti vrijeme da se ne natezem sa nekim losim trgovinama, sto je i tematika ove teme gdje si ti istu fulao, a to je Extreme Digital- iskustva...Pa ako nemas iskustva mozes u politiku i pricat o nekim pravima koliko hoces...

 

Ja sam napisao svoja iskustva i koliko mi je "sporednim" putem bilo lakse i brze rjeseno nesto putem uvoznika, a ti ako zelis tratit i imas vremena, slobodno, nitko ti ne brani, bori se s odredenim trgovinama, tj. "vjetrenjacama" koliko hoces...Lijepo pise i u garancijskom listu i uputama koja su moja prava za servis i gdje mogu odnijet uredaj ako ista trgovina nije u Hr. , nije u mom mjestu, ne zeli uzet uredaj i sl. tako da su uvoznici i servisi mongo puta spasili odredene ljude...Microline me takoder "spasio" kada sam grafu kupljenu u Velikoj Britaniji preko njih  BESPLATNO reklamirao direkt u MSI i dobio novu, sto sam trebao? Po tvome, istu poslati direkt nazad u trgovinu u Veliku Britaniju sto bi me kostalo tko zna koliko, cekat ne znam koliko i jos se igrat macke i misa? Tvoje je pravo da se igras pa zasto se nebi igrao...

 

A evo jos par banalnih primjera...Imam uredaj koji hocu da se servisira tj. popravi i iskljucivo poravi jer mi je isti potreban sutra, i odnesem ja taj uredaj na garanciju u trgovinu gdje sam kupio, kazem hocu da se uredaj popravi, a trgovina "mrtvo puhalo" nema svoj servis i ne zna jel se moze popravit, cekaj da to ode na servis, dok ode na servis prode par dana, stigne u servis, jeftini Kinez radio stvar, dijelova nema, uredaj se ne moze popraviti i mora mi trgovina vratiti novce, oni jave trgovini opet za par dana da mi vrate novce da se isti uredaj ne moze  popraviti...E sad koliko sam ja tu "izgubio" da sam isti uredaj odnio u servis i pitao za popravak, oni ne mogu popraviti i to mi odmah kazu i odem u trgovinu po novce i dam im uredaj? Evo nije strasno, trebas samo matematiku znat, cak ti ni "potrosacka prava" ne trebaju...

Kupio si BMW u Hrvatskoj u trgovini, otisao van u Njemacku, pokvario se auto, ajmo slepaj auto nazd u Hr u trgovinu gdje si ga kupio, ok, utvrde u servisu od te trgovine da je otisao taj i taj dio, treba dio narucit iz Njemacke, cekaj dok isti dode, cekaj dok se isti namontira i auto popravi pa ajde nazad u Njemacku.Nije komplicirano ha? Naravno da nije... Ovako ja lijepo auto direkt u tvornicu BMW u Njemacku, za 2 dana dio ugraden i auto popravljen, a ti se bori sa potrosackim pravima u Hr. jos 3 tjedna koja ti nitko nece platit sto si izgubio...Vidim ja da ti imas iskustva, ali samo na papiru, uzivo ne...

 

P.S. Necu sam nesto sredivati ako nisam strucan niti ovlasten, servis je tu OVLASTEN i to radi pod garancijskim rokom, ocito ti taj dio nije jasan, pa bi mogao ponovit gradivo uvoznika, servisa, te potrosackih prava...

sandokan111 ned 7.6.2020 00:38
Tomo53nja kaže...

Meni je bitno sto ja "mogu" konkretno i gdje mogu ustediti vrijeme da se ne natezem sa nekim losim trgovinama,

Slobodno.

Ja se isto ne natezem s losim trgovinama recimo, tako da ih izbjegnem u potpunosti. Problem rjesen u startu.

Tomo53nja kaže...

 

Ja sam napisao svoja iskustva i koliko mi je "sporednim" putem bilo lakse i brze rjeseno nesto putem uvoznika, a ti ako zelis tratit i imas vremena, slobodno, nitko ti ne brani, bori se s odredenim trgovinama, tj. "vjetrenjacama" koliko hoces...

Ne borim se ja s nikim, kao sto sam napisao, ja lose trgovine izbjegavam. Zato i postoje iskustva. To ako si ti do sada nesto preko servisa negdje uspjesno reklamirao isto tako imas iskustva ljudi koji su slali u servis pa pojeli govno. Prvo i osnovno sto si sam sebi uskocio usta jer si svjestan o kakvoj se trgovini radi pa svjesno ides u rizik, i ne smeta te pri tome da reklamaciju mozda nikad neces ostvarit ako te servis odbije. Ti svjesno ides u taj rizik. To je opet tvoje pravo, ali kad se trguje s normalnim trgovinama te stvari se ne dogadjaju. Tvoj savjet nije direktno vezan samo za edigital i temu, osvrnuo si se vidim i na adm. Jos jednog briljanta u reklamacijskom procesu. Ocito je da si malo mazohist u izboru trgovina i rjesavanju sporova, pa slobodno. Kao sto rekoh, najbrze ces reklamaciju odradit fino upalis youtube, i malo sarafica poskidas i rjeseno. Najbrze, nikom ne moras slat nista.

Tomo53nja kaže...
ocito ti taj dio nije jasan, pa bi mogao ponovit gradivo uvoznika, servisa, te potrosackih prava...

Moze. A pocinimo s time kome se salje uredjaj pri reklamacijskom postupku.

Evo ja otvaram prvu lekciju.

https://gov.hr/moja-uprava/pravna-drzava-i-sigurnost/prava-potrosaca/prije-i-nakon-kupnje/jamstveni-list/184

 

 

http://potrosac.mingo.hr/hr/potrosac/clanak.php?id=12494

2. Proizvod ste reklamirali u trgovini u kojoj ste ga kupili i dobili odgovor: "Mi smo to prodali i nemamo ništa s tim. Obratite se ovlaštenom servisu ili dobavljaču?.

 Ovo je pogrešno. Odgovornost za nedostatak je na trgovcu. Reklamaciju podnosite na mjestu kupnje, a ne kod dobavljača, proizvođača ili servisera. Trgovac je dužan omogućiti podnošenje reklamacijei riješiti je.

4. Zvali ste u trgovinu radi reklamacije. Rečeno vam je da proizvod odnesete ili pošaljete u servis o svom trošku.

Ovo je pogrešno. Popravak u zakonskom roku ne smije stvoriti dodatne troškove potrošaču. Obveza je trgovca da o svom trošku prenese proizvod do mjesta gdje se treba popraviti, odnosno zamijeniti te popravljeni odnosno zamijenjeni proizvod vratiti potrošaču. 

 

Dakle, mingo i gov.hr zagovaraju nosenje u trgovinu ne u servis. Cini se meni da malo vise nas mora po lekcije iz potrosackih prava. I ja se uvijek dam uvuc u ove gluposti sam sam sebi smjesan vise ko papiga.

Tomo53nja ned 7.6.2020 02:03
sandokan111 kaže...

Meni je jasno da ti hoces reci ili dokazati kako to pise u zakonu i kako treba raditi, ali u PRAKSI je to totalno druga stvar (loakcija, drugo mjesto, popravak uredaja a ne zamjena, cekanje, itd itd) i tako ne ide jer se jednostavno gube dani i dani, pa cak i tjedni koje tebi nitko nece platiti jer si ih izgubio...Naveo sam isto na primjeru auta i primjeru popravka nekog uredaja...Da trebalo bi sve s trgovinom rijesiti, ali koliko se to sve "oduzi" sa trgovinom (iako po zakonu se tocno zna koji je "razumni" rok) oni to korsite i ja "gubim", oni ne...Ako se pomno procita zakon o zastiti potrosaca, ali i ova pitanja sto si psotavio link, ima tu puno nedoumica i stvari koje nisu potpuno jasne...Ono sto hocu reci, zakon i papir kazu jedno, a teorija i iskustvo totalno drugo, odnosno u praksi ne mozes primjeniti zakon i papir, to je sve...

 

I ovo sto ostvarujes preko trgovca pravo na nesto stoji da, ali u praksi se roba "slomi" preko jos 5 posrednika da dode do istoga, pa krajnjeg trgovca vise ne mogu nazvati trgovcem nego "prekupcem"...

sandokan111 ned 7.6.2020 11:54
Tomo53nja kaže...

Meni je jasno da ti hoces reci ili dokazati kako to pise u zakonu i kako treba raditi, ali u PRAKSI je to totalno druga stvar

 Nije ti jasno. Da ti je jasno mi ne bi sada pricali o ovome. Samo si sada malo promjenio retoriku iz mog upoznavanja s pravima potrosaca u to da eto "u praksi" to nije tako.

 

U praksi je to itekako tako i kao sto sam pocetno naveo, u globalu, reklamacije se brze i bezbolnije rjesavaju preko trgovine. To sto si ti, kao sto sam rekao, mazohist pa si uredni konzumer edigitala i svjestan si da reklamaciju neces tu ostvarit to je vec tvoje pravo i tvoj izbor, i tada vrijede pravila "snadji se", jer tebi nitko nikad nije zabranio da ti to nosis servisu, saljes proizvodjacu u XX drzavu, ili, jeli, sarafis sam kuci. To ne znaci da je to ispravno. I zanimljivo, "u praksi" je puno puno lakse odnijeti stvar u trgovinu nego u servis jer je servisa u hrvatkoj mnogo manje od trgovina i cesce se dogodi da imas lokalnu trgovinu gdje si kupio nesto nego da imas lokalni servis a trgovina je u xx gradu. Al potpuno nebitno.

Tomo53nja kaže...
Naveo sam isto na primjeru auta i primjeru popravka nekog uredaja...

 Ovo sam tek sad i vidio, editirao si dok sam ja pisao prosli post. Al tvoj opis odlaska u trgovinu i dobijanja novca natrag ne ide na taj nacin. Dapace, isao bi proces "nosio sam ga u servis, ustanovili da je nepopravljiv, odnio u trgovinu, oni opet slali u servis (ili rekli da pricekas dok se ne cuju s servisom), tek onda dobio novce natrag". Nitko ti ne bi dao novce na izvolte jer si ti neki uredjaj donio s nekom potvrdom nepopravljivosti. Dakle nista vremena nisi ustedio vec oduzio.

ministar ned 7.6.2020 19:23
fer-de-lance kaže...

Bio sam glup i uzeo hard disk kod njih, rekoh kad već naručujem neke stvari, budem usput i hard.

Dalje znate...

E sad, za reklamaciju, kaj im samo pošaljem na mail da ne valja i p odtake i račun i molim se, ili?

 

Javiš se njima da imaš neispravan proizvod i pošalješ broj računa i/ili narudžbe, oni ti dogovore preuzimanje paketa s dostavnom službom. Meni je odmah drugi dan bila dostavna služba po paket. Sama reklamacija mi je trajala malo dulje jer je to bilo oko Božića i Nove. Moj proizvod se nije popravljao, nego je išla zamjena, pa sam dobio povrat novca.

andL pet 26.6.2020 11:29

Ne znam, pođimo od činjenice da je kupovina posao koji je sklopljen između dvije strane: kupac i trgovac. Valjda onda ima smisla da bi se i ostala pitanja koja proizlaze iz tog posla trebala rješavati između te dvije osobe - kupca i trgovca. Ako propis kaže da roba koja je predmet kupovine mora odgovarati opisu iz oglasa (biti ispravna), tada trgovac za tu činjenicu mora i snositi odgovornost.

 

Pitam se je li onda legitiman čin Extreme digitala da kupce već putem weba upućuje na treću stranu (servis). Zapravo me stvarno zanima je li to uopće zakonito. Zakon o zaštiti potrošača o tom pitanju koristi neke općenite odredbe, pozivajući se između ostalog i na Zakon o obaveznim odnosima, pa nisam uspio toliko duboko istražiti, ali mi dosta smrdi. zapravo je možda ovo ipak tema za legalis.hr :D

sandokan111 pet 26.6.2020 15:24
andL kaže...

Ne znam, pođimo od činjenice da je kupovina posao koji je sklopljen između dvije strane: kupac i trgovac. Valjda onda ima smisla da bi se i ostala pitanja koja proizlaze iz tog posla trebala rješavati između te dvije osobe - kupca i trgovca. Ako propis kaže da roba koja je predmet kupovine mora odgovarati opisu iz oglasa (biti ispravna), tada trgovac za tu činjenicu mora i snositi odgovornost.

 

Pitam se je li onda legitiman čin Extreme digitala da kupce već putem weba upućuje na treću stranu (servis). Zapravo me stvarno zanima je li to uopće zakonito. Zakon o zaštiti potrošača o tom pitanju koristi neke općenite odredbe, pozivajući se između ostalog i na Zakon o obaveznim odnosima, pa nisam uspio toliko duboko istražiti, ali mi dosta smrdi. zapravo je možda ovo ipak tema za legalis.hr :D

Edigital nije hrvatska firma, samim time, nasi zakoni se njih ne ticu. A sve ostalo je vec receno.

ministar uto 30.6.2020 12:50
ministar kaže...
fer-de-lance kaže...

Bio sam glup i uzeo hard disk kod njih, rekoh kad već naručujem neke stvari, budem usput i hard.

Dalje znate...

E sad, za reklamaciju, kaj im samo pošaljem na mail da ne valja i p odtake i račun i molim se, ili?

 

Javiš se njima da imaš neispravan proizvod i pošalješ broj računa i/ili narudžbe, oni ti dogovore preuzimanje paketa s dostavnom službom. Meni je odmah drugi dan bila dostavna služba po paket. Sama reklamacija mi je trajala malo dulje jer je to bilo oko Božića i Nove. Moj proizvod se nije popravljao, nego je išla zamjena, pa sam dobio povrat novca.

 

andL kaže...

Ne znam, pođimo od činjenice da je kupovina posao koji je sklopljen između dvije strane: kupac i trgovac. Valjda onda ima smisla da bi se i ostala pitanja koja proizlaze iz tog posla trebala rješavati između te dvije osobe - kupca i trgovca. Ako propis kaže da roba koja je predmet kupovine mora odgovarati opisu iz oglasa (biti ispravna), tada trgovac za tu činjenicu mora i snositi odgovornost.

 

Pitam se je li onda legitiman čin Extreme digitala da kupce već putem weba upućuje na treću stranu (servis). Zapravo me stvarno zanima je li to uopće zakonito. Zakon o zaštiti potrošača o tom pitanju koristi neke općenite odredbe, pozivajući se između ostalog i na Zakon o obaveznim odnosima, pa nisam uspio toliko duboko istražiti, ali mi dosta smrdi. zapravo je možda ovo ipak tema za legalis.hr :D

 Netočno - pogledaj moj post iznad. Dogovore ti dostavu koja uređaj dostavlja njima i onda to oni dalje rješavaju.

jojo_surf sri 1.7.2020 16:57

Kupio sam sinoc par tv-ova za 497 kn u trgovini Extreme Digital, tj. napravio narudzbu. Vidio sam prije da su neki ljudi imali slican slucaj i izborili se

 

To je bio ovaj link, ali su izbrisali
[HTML]https://edigital.hr/led-televizori/panasonic-tx-50gx820e-uhd-smart-hdr10-led-televizor-p772624[/HTML]

 

Ovo su prve 3 slike gdje se vidi da je 497 kn
[IMG]https://i.imgur.com/ACZeBE6.png[/IMG]
[IMG]https://i.imgur.com/TC04TUD.png[/IMG]
[IMG]https://i.imgur.com/b0sZYty.png[/IMG]

 

Ovo je email sto mi je prijateljica primila o otkazivanju i pozvali su se na svoj clanak 4.2
Zar njihovi uvjeti mogu biti iznad zakona? Tu je ECC, CISZP, Zastita Potrosaca, Inspektorat.
[IMG]https://i.imgur.com/HJr4nYq.jpg[/IMG]

 

Moja narudzba:
[IMG]https://i.imgur.com/DdcmWtW.png[/IMG]

 

Ovo je jedan clanak od ove godine kako su cure izborile za svoja prava jer su se pozvali na ECC, CISZP, Zastitu potrosaca i slicno.
https://slobodnadalmacija.hr/mozaik/zivot/je-li-u-pravu-kupac-ili-trgovac-splicanki-stopirali-kupnju-na-snizenju-u-web-shopu-nisam-ja-kriva-sto-su-kaput-sa-200-na-20-eura-spustili-greskom-1002798

 

Da li se moze nesto napraviti po pitanju ovoga?
[IMG]https://i.imgur.com/LI6xCen.jpg[/IMG]

markoveliki sri 1.7.2020 17:25

Ja se nadam da ćeš dobiti što si naručio iako će biti komentara kako eto nevaljali ti iskorištavaš pogrešku nečiju. Trgovce ne treba zaliti ne žale ni oni nas. P. S Link za slučaj s tim curama je pogrešan.

ivanlotz sri 1.7.2020 19:22
markoveliki kaže...
Ja se nadam da ćeš dobiti što si naručio iako će biti komentara kako eto nevaljali ti iskorištavaš pogrešku nečiju. Trgovce ne treba zaliti ne žale ni oni nas. P. S Link za slučaj s tim curama je pogrešan.

i ja bih isto volio da uspije dobiti ono sto je narucio, ali svi znamo da se to nece dogoditi, edigital ce se 100% pozvati na neku rupu u zakonu i otkazati mu narudzbe

andL uto 21.7.2020 12:18
sandokan111 kaže...
andL kaže...

Ne znam, pođimo od činjenice da je kupovina posao koji je sklopljen između dvije strane: kupac i trgovac. Valjda onda ima smisla da bi se i ostala pitanja koja proizlaze iz tog posla trebala rješavati između te dvije osobe - kupca i trgovca. Ako propis kaže da roba koja je predmet kupovine mora odgovarati opisu iz oglasa (biti ispravna), tada trgovac za tu činjenicu mora i snositi odgovornost.

 

Pitam se je li onda legitiman čin Extreme digitala da kupce već putem weba upućuje na treću stranu (servis). Zapravo me stvarno zanima je li to uopće zakonito. Zakon o zaštiti potrošača o tom pitanju koristi neke općenite odredbe, pozivajući se između ostalog i na Zakon o obaveznim odnosima, pa nisam uspio toliko duboko istražiti, ali mi dosta smrdi. zapravo je možda ovo ipak tema za legalis.hr :D

Edigital nije hrvatska firma, samim time, nasi zakoni se njih ne ticu. A sve ostalo je vec receno.

 Je, Hrvatska je. Bravophone, Bravotel, Bravostore..., svi registrirani u Kovinskoj 4A, Zagreb. Samo vlasnik i osnivač je Mađar. Naprosto je nemoguće poslovati na teritoriju RH bez da osnuješ tvrtku, a onda samim tim i spadaš pod nadležnost hrvatske legislative.

sandokan111 uto 21.7.2020 14:03
andL kaže...

Je, Hrvatska je. Bravophone, Bravotel, Bravostore..., svi registrirani u Kovinskoj 4A, Zagreb. Samo vlasnik i osnivač je Mađar. Naprosto je nemoguće poslovati na teritoriju RH bez da osnuješ tvrtku, a onda samim tim i spadaš pod nadležnost hrvatske legislative.

 Mozda su ponovno u hrvatskoj, tvoj link mi ne otvara nista pa ne mogu vidjeti, al nekoliko godina vec nisu registrirani u hrvatskoj. Bili su prije "Digitalna trgovina tehničke robe d.o.o.", pa onda "extreme digital adria doo", imali su trgovinu, onda su sve povukli i ta je firma prestala postojat. Sada rade pod

https://edigital.hr/opci_uvjeti_i_odredbe

Prodavatelj: trgovačko društvo Extreme Digital Zrt., Reményi Ede 1-23, 1033 Budimpešta.

Ne kupujem tamo da bi pratio koje sve muljaze izvode s firmama kao vjerojatno i s proizvodima.

andL kaže...

Naprosto je nemoguće poslovati na teritoriju RH bez da osnuješ tvrtku, a onda samim tim i spadaš pod nadležnost hrvatske legislative.

 Molim? Kako je to nemoguce poslovati na RH bez da osnujes tvrtku? Oni nude internet prodaju, nema razlike izmedju njih i amazona i milion drugih web shopova koji dostavljaju proizvode u HR.

Čitatelj sri 5.8.2020 07:28
jojo_surf kaže...

ekipa. ja iman grupni chat na fejsu sto se tice ovog s tv-ovima, pa mi posaljite poruku sa svojim imenom i onda cu vas dodati. ima nas oko 60-70 

  

Ovo ne izgleda kao dobra ideja. Zvuci kao "pain in the ass"... doslovno