njuskac uto 24.11.2020 18:45

 Vratio sam grafičku karticu na garanciju i priznali su garanciju ali mi ne zele isplatiti puni iznos nego 140e od 220e?pitam zašto i objašnjenje je-.

"this is for the simple reason that we have an exchange programme and offer the customer a replacement product, but which does not provide for a full refund of the purchase price after the end of the cancellation period. If the purchase price is refunded after the revocation period, the use of the product will be included in the calculation."

Vracao sam puno toga na garanciju u drugim ducanima i uvijek dobio ili zamjenski dio ili puni povrat novaca.

Da li da se zalim ili moram to prtihvatiti?tj.nemam drugog izbora?

sandokan111 uto 24.11.2020 18:58
njuskac kaže...

 Vratio sam grafičku karticu na garanciju i priznali su garanciju ali mi ne zele isplatiti puni iznos nego 140e od 220e?pitam zašto i objašnjenje je-.

"this is for the simple reason that we have an exchange programme and offer the customer a replacement product, but which does not provide for a full refund of the purchase price after the end of the cancellation period. If the purchase price is refunded after the revocation period, the use of the product will be included in the calculation."

Vracao sam puno toga na garanciju u drugim ducanima i uvijek dobio ili zamjenski dio ili puni povrat novaca.

Da li da se zalim ili moram to prtihvatiti?tj.nemam drugog izbora?

 Kome ces se zalit? Dal znas jel to u skladu s njihovim zakonima? Ja neznam. Mozda tako mogu, ocito su ti "amortizirali" proizvod :)

Ako znas kome ces se zalit, svakako se zali.

Ajar uto 24.11.2020 18:59
njuskac kaže...

 Vratio sam grafičku karticu na garanciju i priznali su garanciju ali mi ne zele isplatiti puni iznos nego 140e od 220e?pitam zašto i objašnjenje je-.

"this is for the simple reason that we have an exchange programme and offer the customer a replacement product, but which does not provide for a full refund of the purchase price after the end of the cancellation period. If the purchase price is refunded after the revocation period, the use of the product will be included in the calculation."

Vracao sam puno toga na garanciju u drugim ducanima i uvijek dobio ili zamjenski dio ili puni povrat novaca.

Da li da se zalim ili moram to prtihvatiti?tj.nemam drugog izbora?

 iz teksta je relativno jasno što ti poručuju (na pristojan način): imaju program ponude zamjene u slučaju tvojeg odustajanja (to bi bilo - koliko? 14 dana?), pri čemu "cancellation" = "revocation" (poništavanje/ukidanje). čak i za to razdoblje, s obzirom na ponuđenu zamjenu, ne vraćaju pun iznos, ako čekš dulje, odbiju ti i procjenu uporabe (neovisno o stvarnom stanju). mudro je prije uletavanja u ovakve aranžmane pročitati i razumjeti na što si pristao kad si kupio.  

Čitatelj uto 24.11.2020 19:12

Stavi tekst na njemackom, ne sa google translatea. Ali da, oni su ti ponudili zamjeniti uredjaj 1/1,

sto si odbio i trazio si povrat novca, i samim time si pristao na to da oni diktiraju uvjete.

 

Sto si reklamirao, sto su ti ponudili za zamjenu, i zasto si odbio - to si sve preskocio.