IT trgovine

Acquisitum Magnum - ADM

Sowhat pon 5.10.2020 21:33

Tipičan problem danas u našoj zemlji. Kad je nešto loše sipaj drvlje i kamenje a kad je nešto okej i dobro nemoj slučajno reć lijepu riječ i pohvaliti. Kao što glasi i sam naslov teme i prvi post: Molim neka svatko napiše dobra ili loša iskustva sa ovim dućanom IT opreme. Eto, moja iskustva su okej i dobra i zašto to ne reći. Možda (ne)zdrava konkurencija...

sandokan111 pon 5.10.2020 22:07
Sowhat kaže...

Tipičan problem danas u našoj zemlji. Kad je nešto loše sipaj drvlje i kamenje a kad je nešto okej i dobro nemoj slučajno reć lijepu riječ i pohvaliti. Kao što glasi i sam naslov teme i prvi post: Molim neka svatko napiše dobra ili loša iskustva sa ovim dućanom IT opreme. Eto, moja iskustva su okej i dobra i zašto to ne reći. Možda (ne)zdrava konkurencija...

 Pa oke, kazem, da je nesto "dobro". Al ono, dostava tipkovnice koju si platio. I opet, kao offset losim iskustvima? Na vagu stavljamo losa iskustva reklamacija s dostavom tipkovice :P Eto, tu smo dosli. Stoga i malo sarkastican pocetni komentar.

cvaja997 kaže...

Stvarno me nije briga, ali isti obrazac. Dolje ispod citiranog posta 10 ljudi je dobilo orgazam i lupilo TU. Da, čestitke, dobio si naručeni ispravni proizvod kojeg si platio. Prije bih pohvalio dostavnu službu koja je to isporučila.

 Mislim sto se doticne trgovine tice da je ta brza dostava nesto kao njihov nacin da se istaknu nad ostalima, stoga zato orgazmi :P Za tvoj citirani post, da, nista posebno, ja sam osobno vec navikao od "ne IT" branse da mi dostave stizu HR-HR sutra od dana narudzbe. To je valjda samo za IT ostalo jos kao neka novost. Znaci kad nesto ima na lageru, uredno mi sutra stize od ne-IT branse. U zadnjih ~4-5 mj (lijekovi, maske, trave neke, med, tv) sve stiglo sutra od narudzbe iz raznoraznih dijelova HR.

quickr čet 26.11.2020 10:44

Ima netko da je nedavno kupovao komponente u ADM-u? Konkretno grafičku karticu. Iskustva? Pogotovo iskustva sa reklamacijama pošto sam čuo da su očajni po tom pitanju.

 

U potrazi sam za grafičkom karticom, a ispada da AMD ima najširu ponudu i izgleda da ću biti prisiljen kod njih uzeti.

quickr čet 26.11.2020 11:15
mislioc kaže...
Pa koju karticu pikiraš? Pretpostavljam da ideš na 5700Xt pa ako plačaš gotovinom imaš ovu neotpakiranu iz Linksa za sigurno 3000kn kaj ti je 600kn ispod cijene i super model.
https://www.njuskalo.hr/graficke-kartice/radeon-rx-5700xt-red-devil-36-mj-garancija-links-hr-oglas-32948325

 Išao bih na RX5700XT. Gledam Sapphire puls/nitro, eventualno strix ili MSI gaming X modele. Inaće 90% toga kupujem u futuri ali trenutna ponuda im je jako mršava. A ADM ima sapphire pulse za 3550kn

 

Vidio sam taj oglas, ali nekako sam skeptičan.

 

dejo6 uto 19.1.2021 18:56

Poslao ja neki dan grafičku (RX5600XT) na servis kod njih pošto je još pod garancijom i kažu ne može se popraviti, a ne mogu ni nabaviti drugu takvu. Neka ja izaberem neku drugu iz njihove trgovine za 2150 kuna, pošto je ta neispravna toliko plaćena. Sad to ne bi bio problem da cijene grafičkih nisu otišle u nebo, pa za 2150 se može samo neka dosta slabija tipa RX5500XT ili GTX 1650 super.

Jel vraćaju oni možda novac? Ili da tražim neka mi pošalju RX5600XT? Ima li tko iskustva s njihovim reklamacijama?

hahhaajaads uto 19.1.2021 20:31
Vader kaže...

Svaka dva-tri dana vidim na nabavi negdje da se u dućanu pojavi 1660S za oko 2000 kn, tak da nije baš da nema. Jučer je bilo dostupno 10 komada 1660 super Gainward ITX za 2052 kn.

 Ma ja govorim o verzijama sa 2 venta, jer i to nisu neke hladne grafe kad i ove verzije sa 2 venta dosegnu 70 stupnjeva na 2000+ rpma, pa se pitam kak je tek to na ITX verzijama... Ali evo trenutno sad, najjeftinija 1660super je 2600kn

Don_Pingu pet 22.1.2021 00:14

Ja sam naručio većinu komponenta, te ostavio kod njih grafičku i procesor na slaganje.

Ukupno od narudzbe do gotovog proizvoda 6 radnih dana (ako se računa dodatan dan dok sam donio dijelove da se složi komp).

 

Sve u svemu zadovoljan uslugom, i tko je slagao komp se pobrinuo da bude uredan cable management i da bude sve postavljeno "kako treba".

Tako da, imaju plus s moje strane zasad.

grgaRi pet 22.1.2021 13:45

Od mene imaju preporuku. Sve naručeno dostavljeno u nekoliko dana u Rijeku. Kontaktirali su me telefonski i pitali dal je možda došlo do greške, jer sam u naružbi imao dvije matične ploče. Za jednu MB je rečeno da imaju kod dobavljača i da ću onda morati sačekati nekoliko dana duže ili želim naručit neku drugu. Sve je stiglo u jednom paketu i prije nego sam očekivao, tako da nemam primjedbi na ADM.

hahhaajaads pet 22.1.2021 16:09

Mislim da se tema treba preimenovat, jer glupo je dat preporuku po tome sto ti je konfa dosla na vrata i sto su ti je slozili za 6 dana (boze sacuvaj, kod normalnog ducana to se dostavi/sastavi u sljedeci dan/dva).

 

 Eh da, javite se ako bude problema tj. neispravne komponente 

dejo6 pon 25.1.2021 13:06
dejo6 kaže...

Poslao ja neki dan grafičku (RX5600XT) na servis kod njih pošto je još pod garancijom i kažu ne može se popraviti, a ne mogu ni nabaviti drugu takvu. Neka ja izaberem neku drugu iz njihove trgovine za 2150 kuna, pošto je ta neispravna toliko plaćena. Sad to ne bi bio problem da cijene grafičkih nisu otišle u nebo, pa za 2150 se može samo neka dosta slabija tipa RX5500XT ili GTX 1650 super.

Jel vraćaju oni možda novac? Ili da tražim neka mi pošalju RX5600XT? Ima li tko iskustva s njihovim reklamacijama?

 Evo update reklamacije. Tražio sam neka mi pošalju rx5600xt ili da vrate novce, pristali su vratiti novce. Danas su mi poslali neki obrazac da ispunim za povrat novca, ja ispunio, poslao im nazad i novci sjeli na račun kroz nekih dva sata. Ja sam tu grafičku uzeo polovnu i nije moje ime bilo na računu, al to izgleda ne igra ulogu. 

hahhaajaads pon 25.1.2021 15:40
dejo6 kaže...
dejo6 kaže...

Poslao ja neki dan grafičku (RX5600XT) na servis kod njih pošto je još pod garancijom i kažu ne može se popraviti, a ne mogu ni nabaviti drugu takvu. Neka ja izaberem neku drugu iz njihove trgovine za 2150 kuna, pošto je ta neispravna toliko plaćena. Sad to ne bi bio problem da cijene grafičkih nisu otišle u nebo, pa za 2150 se može samo neka dosta slabija tipa RX5500XT ili GTX 1650 super.

Jel vraćaju oni možda novac? Ili da tražim neka mi pošalju RX5600XT? Ima li tko iskustva s njihovim reklamacijama?

 Evo update reklamacije. Tražio sam neka mi pošalju rx5600xt ili da vrate novce, pristali su vratiti novce. Danas su mi poslali neki obrazac da ispunim za povrat novca, ja ispunio, poslao im nazad i novci sjeli na račun kroz nekih dva sata. Ja sam tu grafičku uzeo polovnu i nije moje ime bilo na računu, al to izgleda ne igra ulogu. 

 A jel imas drugu grafu, tj. ovu pod moj pc ? Ako da, onda si jos dobro i proso, jer da su ti vratili novce i da moras kupovat novu grafu, to znaci da su te jedino zeznuli jer neces jos skoro nac 5600XT (pa cak i GTX 1660) za te novce.

hahhaajaads pet 29.1.2021 14:49
mariolla79 kaže...

mislim da si mogao trazit i grafu u rangu performansi 5600xt isto

 Eh pa treba i nadoplatit onda jer cijene nisu iste kad je on kupio grafu... Rang 5600XT je neka RTX 2060 i RTX 2060 Super, a te kartice trenutno ne postoje na trzistu (mislim da je cak i bila RTX 2060, ali po cijeni od 5000+kn), em su prodane zbog mininga em su EOL (iako navodno ih je nvidia vratila, blage nemam). Pak, neki ekvivalent performansi 5600XT jer RX 5700 (one su doslovno ono par posto jedna od druge), i opet ta kartica trenutno ne postoji na trzistu (i opet, da postoji pitaj boga koja bi bila cijena), ne znam jel su je majneri iz nekog razloga pokupovali ili pak mjesavina toga + nemogucnosti proizvodnje tj. 80% proizvodnje navodno ide konzolama dok 20% ostalim stvarima (grafe, procesori itd).

Boris grozni pet 29.1.2021 17:37

Nedavno uzeo rame kod njih, došao doma no bili su Doa, vratim se odmah nakon jedno sat vremena, pošalju me u servis ja tamo a serviseri nešto bauljaju po prostoru, opišem mu problem no covjek veli nemoze on to sad provjerit nema slozen setup🤣 pa onda mu se nešto windowsi updejtaju bla bla, uglavnom teski odjeb nek dodem kad me pozovu. Mislim si u sebi isustimater pa koliko ti hebenih sekundi treba da provjeriš pločicu rama i das mi potvrdu za druge👍🤮😤🤮🤮🤮🤮🤮 i tako aj kuci pa za 3 sata nazad.

mariolla79 pet 29.1.2021 18:20

znam da jenuvijek bio ekvivalent performansama,nova grafa ili pare...primjer jedan kod mene..ovaj mi 10 sto imam decko je kupio mi9 kad je bio u linksu na akciji 2019 za 1900 kn..krepao mu 15.08.2020...odnjeo ga u links ovi prosljedili bijelicu..zvali ga 10.09.2020 da si dodje po mobitel..ovi kod binelica nisu imali mi 9 i dali mu mi 10 koji je tada dosao 4600 u mi storeu..imam sve crno na bijelo od papira 😀 i nije nista nadoplacivao..i imam 2 god garancije na njega od 10.09.2020...dao sam s20+ za njega koji sam ja mjenjao s frrndom za mi note 10 i par sto kn..jos sam ja zaradio tih par sto kuna koje sam frendu dao za s20+...tako da su i oni imali ekvivalent 2060 mogao je to dobit u zamjenu...znaci po tome bi isto i da su imali 5600xt s vecom cijenom trebao nadoplatit?

sandokan111 pet 29.1.2021 22:26
mariolla79 kaže...

znam da jenuvijek bio ekvivalent performansama,nova grafa ili pare...primjer jedan kod mene..ovaj mi 10 sto imam decko je kupio mi9 kad je bio u linksu na akciji 2019 za 1900 kn..krepao mu 15.08.2020...odnjeo ga u links ovi prosljedili bijelicu..zvali ga 10.09.2020 da si dodje po mobitel..ovi kod binelica nisu imali mi 9 i dali mu mi 10 koji je tada dosao 4600 u mi storeu..imam sve crno na bijelo od papira 😀 i nije nista nadoplacivao..i imam 2 god garancije na njega od 10.09.2020...dao sam s20+ za njega koji sam ja mjenjao s frrndom za mi note 10 i par sto kn..jos sam ja zaradio tih par sto kuna koje sam frendu dao za s20+...tako da su i oni imali ekvivalent 2060 mogao je to dobit u zamjenu...znaci po tome bi isto i da su imali 5600xt s vecom cijenom trebao nadoplatit?

 Nema "ekvivalent performansama". To je relikt prevara koje su trgovine uvaljivale i usput sirile po forumima putem svojih placenih spisatelja, a ljudi nisu znali bolje pa su vjerovali.

Zamjena "po performansama" igra samo onda kad to kupcu odgovara ako mu tako pase, a nikako nije nesto sto se mora prihvatiti. Eto tebi je odgovaralo, ali ima mali milion primjera kad su htjeli zavaljati ljude s tim "zamjena po performansama".

keki sub 27.2.2021 13:05

ADM je prića za sebe.

 

Netko ih ovdje hvali što je konfu složenu preko web shopa dobio za 6,7 dana normalan dućan to sve odradi u roku od dan dva maksimalno.

 

Jućer sam bio kod njih u poslovnici tražim power line adapter sa ugrađenim extenderom znaci da je spajanje lan i wfi. Decko mi da kutiju i ja ga još dva puta pitam jel ima wifi i on kaze da ima. Uđem u auto i pogledam na kutiji i vidim da je specificirano da je spajanje moguće putem LAN kabla samo.

 

Dolazim nazad u ducan i onda su shvatili i vdijeli da su pogriješili i dali mi ispravan. Druga stvar puno komponenti nemaju na stanju i to hitno moraju riješiti Redovni ažuriranjem web-a. Jucer lik kraj mene kupuje konfiguraciju i oni pola tih komponenti nemaju na stanju a na webu piše dostupno.

 

Nedavno sam kupovao kod njih tipokovnicu piše da im je dostupna narućim putem weba i javlju mi drugi dan da moraju provjeriti sa dobavljacima jel dostupna na kraju sam čekao 6 dana da stigne tipkovnica. Ozbiljan trgovac to sebi ne smije dozvoliti. 

DarthMarkus sub 27.2.2021 18:59

Servis i reklamacije su im katafakingstrofa. Dvije zamjerke.

 

1. Tražio sam ih ispis računa za robu koju sam uzeo poslovnici. Dakle naveo sam im datum,vrijeme kupnje te serijske brojeve na kutijama (dva artikla na računu)...Odjebali me - traže broj ponude. Dobro, kriv sam si sam tu (donekle), ali da su mogli bit sustretljiviji - apsolutno. Links npr. mi je to napravio u roku od 10 minuta.

 

 

2. Šuštićeva preporuka (Sharkoon DACa) - dakle kupio, "dongle" se jednostavno raspao (konektor se odlemio/odljepio) od loše kvalitete izrade nakon mjesec dana korištenja. Drugi koji sam uzeo je prestao raditi (faking šrotkun man). Dakle od jednostavnog slušanja audioknjiga i glazbe prije spavanja (tj uštekivanja i ištekivanja) - nikakvih ekstremnih stvari. Odem do servisa - veli mi lik to je fizičko oštećenje ne vrijedi garancija. Reko kupim tenisicu, odem preko do velesajma i odljepi mi se đon, to je isto fizičko oštećenje ? Kaže tip tamo - nije isto. Reko živio rođo.

 

 

Oba slučaja u Futuri bi bila rješena pozitivno 10/10. Samo da ne cigane sa cijenama nikad drugu trgovinu ne bih pogledao. 

 

sandokan111 sub 27.2.2021 20:10
DarthMarkus kaže...

1. Tražio sam ih ispis računa za robu koju sam uzeo poslovnici. Dakle naveo sam im datum,vrijeme kupnje te serijske brojeve na kutijama (dva artikla na računu)...Odjebali me - traže broj ponude. Dobro, kriv sam si sam tu (donekle), ali da su mogli bit sustretljiviji - apsolutno. Links npr. mi je to napravio u roku od 10 minuta.

Racun ti i nije potreban za ostarivanje prava po jamstvu tako da samo sam sebi zabiljezi dokad imas jamstvo na tim artiklima i sve 5. Kad ih prijavis, ako ti budu osporavali prava radi nemanja racuna, kad im trzni inspektor dodje brzo ce isti racun naci jer su ga duzni cuvati po zakonu o pdvu. Znaci ako mozes fino napismeno (emailom) zatrazi kopije tih racuna pa sacuvaj mail gdje ti to nisu htjeli poslati, cisto da kasnije imas sve napismeno i da nema zabune.

DarthMarkus kaže...
Odem do servisa - veli mi lik to je fizičko oštećenje ne vrijedi garancija. Reko kupim tenisicu, odem preko do velesajma i odljepi mi se đon, to je isto fizičko oštećenje ? Kaže tip tamo - nije isto. Reko živio rođo.

 Ovisno koliko je staro, tvoje opcije su

a) Ako je unutar 6mj od kupnje, fino prijava za materijalni nedostatak, pa nek plate vjestacenje da je fizicko ostecenje a ne nekvalitetan proizvod

b) Ako je unutar 2g prijava na mingo, eventualno vjestacenje i placa onaj koji izgubi spor.

cicra pet 26.3.2021 09:13

Otišao sam 22.3. kod njih kupiti wi-fi extender. Kupio sam tp-link dual band neki 205R za 250kn. Dodem doma, isprobam i vidim da imam 50% stvarne brzine, odlucim da cu otic zamijenit za powerline adapter. Odem u ducan, oni zaprime jer servis nije radio, i kaze mi covjek da vjerovatno necu dobiti puni placeni iznos jer oni to "ne mogu prodati vise pod novo". Ja gledam par sekundi u onog prodavaca i pitam ga kako on misli da netko moze biti 100% siguran da mu uredaj pase ako ne isproba doma i ovaj pocne o politici firme da oni to ne rade. Ja si mislim nabijem i firmu i direktora s takvom politikom. Sutradan zovem servis u 1 popodne i kaze covjek da on to jos nije dobio (ovi gore cesu muda i pizde). Zovem u pola 5 pred zatvaranje da pitam jeli gotovo, kaze covjek gotovo je ali direktor uzeo papire i otiso, nije nista potpisao, tako da ce sutra. I tako ja 2 dana cekam da oni "pregledaju" uredaj koji je bio izvan kutije niti sat vremena i jos su mi skinuli 15% s povrata jer nema celofana na kutiji. Nikada vise necu kupovat u ADM-u i preporuka svakome je da zaobilazi trgovinu. Da, mozda cete dobit ispravno prvih par puta, ali jednom cete nesto kupit za 1000, 3000 ili vise kuna i jebat cete se mjesec dana da vam zamijene ili vrate novac i na kraju necete dobiti sve novce. Nikada vise.