IT trgovine

Acquisitum Magnum - ADM

SamoPitam3 pon 18.11.2019 17:16
MaximumBugovac kaže...

Saljem mailove za neke proizvode, lijepo im na stranici pise provjeriti dostupnost nitko da bi danima prismrdio s odgovorom na moje pitanje o doticnom, nerazumijem kako si jedna trgovina ili taj direktor to uopce dopuste, dali oni uopce citaju mailove, informiraju se o ovakvim iskustvima pa da to poprave ili i u ovoj vukojebini od drzave u tom segmentu ima toliko posla da im se yebe

 Samo ti salji mailove. Ja vec dvije godine cekam odgovore na mailove koje sam poslao hgspotu. Zato i nisam tada kupio kod njih vec kod drugih koji su se udostojili odgovoriti.

Ako ti je hica, telefon i zovi.

azzie pon 18.11.2019 17:36

Vidis ja bas obrnuto , pitao HG spot ako imaju namjeru nabaviti Sapphire 5700xt nitro koju su nabavili u roku od dva dana pa sam ju odmah uzeo kod njih. Puno nasih ducana mi nije odgovorilo na mail.

syncmaster245b pon 18.11.2019 23:18
azzie kaže...

Vidis ja bas obrnuto , pitao HG spot ako imaju namjeru nabaviti Sapphire 5700xt nitro koju su nabavili u roku od dva dana pa sam ju odmah uzeo kod njih. Puno nasih ducana mi nije odgovorilo na mail.

 I ja isto nazalost imam iskustva sa nasim ducanima koji se nisu udostojili odgovoriti na email (nazalost ADM je jedan od njih iako sam bio dugogodisnji njihov kupac).

 

Zato zadnje dvije godine kupujem sve na Alzashopu.

Osim sto mi je dostava vremenski kao da narucujem iz Hrvatske (drugi, najkasnije treci dan mi je na vratima sa Overseasom), ukoliko narucijem dva ili vise artikla, onda su i jeftiniji (ukolike se kupuju jeftiniji artikli, dva su  su potrebna da bi anulirali postarinu)

 

Konkretno, tvoja Nitro kartica na Alzashopu   526 ojra (3.800kn, u HGspotu 4009kn). Na tu narudzbu, postarina je besplatna

 

Konkretan primjer.

Sinu sam apgrejdao stroj i kupio mu 5700XT. Obrati pozornost na goodiese (attachana slika) koje sam dobio sa karticom ( i postarina je bila besplatna s obzirom da sam presao limit od 250 eura)

 

Jednostavno ne vidim zasto bih vise ista kupovao u RH, kad istu stvar dobijem jeftinije i bez ikakvog problema kad je u pitanju reklamacija (provjereno, ne pricam iz guzice, bez pogovora je zaprimljena reklamacija i nakon primitka reklamirane komponente, poslana mi je nova).

 

 

ihush uto 19.11.2019 00:45

.. nešto neobičnog, novog.. i lošeg. Izgleda da sad trgovci preprodaju softdealsove licence, iz druge ruke, cca +100kn gore, ali ljudi kupuju zbog licence (poslovno).. i nekako su mirniji kad imaju račun.

-sporedno, meni čak nevažno, ali problem je key-aktivacija, tj softdeal ima neki svoj download.. neki winver-build? koji možda prihvaća key. No teško da je to legalna distribucija i institucije bi se trebale time pozabaviti. Do tad, juzeri pamet u glavu, msov site je na jedan klik udaljenosti.. ne treba neki poseban izvor, kao ni plaititi i tih +100kn na softdeal cijenu, odnosno, ako vam je to važno tad kupite pravi original, ne ovakav koji je nešto treće.. :)

-loše, ali tako je to u trgovini, sve je roba i ako drugi prodaju tad je ok.. :) pitam se samo koliko će problema biti ako jednog dana inspektor zatraži račun, licencu od poslovnjaka koji je upravo zato platio u navedenoj trgovini, mogao je i u softdealu uštedjeti ili još povoljnije na ebayu za par eura..

neutrino uto 19.11.2019 01:05
ihush kaže...

.. nešto neobičnog, novog.. i lošeg. Izgleda da sad trgovci preprodaju softdealsove licence, iz druge ruke, cca +100kn gore, ali ljudi kupuju zbog licence (poslovno).. i nekako su mirniji kad imaju račun.

-sporedno, meni čak nevažno, ali problem je key-aktivacija, tj softdeal ima neki svoj download.. neki winver-build? koji možda prihvaća key. No teško da je to legalna distribucija i institucije bi se trebale time pozabaviti. Do tad, juzeri pamet u glavu, msov site je na jedan klik udaljenosti.. ne treba neki poseban izvor, kao ni plaititi i tih +100kn na softdeal cijenu, odnosno, ako vam je to važno tad kupite pravi original, ne ovakav koji je nešto treće.. :)

-loše, ali tako je to u trgovini, sve je roba i ako drugi prodaju tad je ok.. :) pitam se samo koliko će problema biti ako jednog dana inspektor zatraži račun, licencu od poslovnjaka koji je upravo zato platio u navedenoj trgovini, mogao je i u softdealu uštedjeti ili još povoljnije na ebayu za par eura..

Ako je jeftino, onda je ilegalno.

Super ti je logika.

 

Ako je moja firma propala i ja pokušavam unovčiti od ostataka što se da, što je tu ilegalno?

Pretpostavi da još imam važeći masni ugovor sa MS-om po pitanju licenci. Zašto ja to sve tebi ne bi prodao za siću, a ti dalje nekom trećem uz proviziju po želji? Što je tu ilegalno?

 

P.S.

Ne postoji "pravi original", ili je original, ili nije.

ihush uto 19.11.2019 11:24

-točno, nema drugog originala, tj nema originala-falsifikata, jer postoji samo jedan ms-win, dok je licenca stvar ugovora i zakona.

-cijena? može biti i nula kuna (tj 1kn) no to nije problem, ovo je 'word' print koji može i mali perica s jakuševca.. tj jednako kao ebay pa nema razloga platiti više od 20kn ili razliku od 100kn adm-u u odnosu na 'originalan' izvor :)

azzie uto 19.11.2019 12:07
syncmaster245b kaže...
azzie kaže...

Vidis ja bas obrnuto , pitao HG spot ako imaju namjeru nabaviti Sapphire 5700xt nitro koju su nabavili u roku od dva dana pa sam ju odmah uzeo kod njih. Puno nasih ducana mi nije odgovorilo na mail.

 I ja isto nazalost imam iskustva sa nasim ducanima koji se nisu udostojili odgovoriti na email (nazalost ADM je jedan od njih iako sam bio dugogodisnji njihov kupac).

 

Zato zadnje dvije godine kupujem sve na Alzashopu.

Osim sto mi je dostava vremenski kao da narucujem iz Hrvatske (drugi, najkasnije treci dan mi je na vratima sa Overseasom), ukoliko narucijem dva ili vise artikla, onda su i jeftiniji (ukolike se kupuju jeftiniji artikli, dva su  su potrebna da bi anulirali postarinu)

 

Konkretno, tvoja Nitro kartica na Alzashopu   526 ojra (3.800kn, u HGspotu 4009kn). Na tu narudzbu, postarina je besplatna

 

Konkretan primjer.

Sinu sam apgrejdao stroj i kupio mu 5700XT. Obrati pozornost na goodiese (attachana slika) koje sam dobio sa karticom ( i postarina je bila besplatna s obzirom da sam presao limit od 250 eura)

 

Jednostavno ne vidim zasto bih vise ista kupovao u RH, kad istu stvar dobijem jeftinije i bez ikakvog problema kad je u pitanju reklamacija (provjereno, ne pricam iz guzice, bez pogovora je zaprimljena reklamacija i nakon primitka reklamirane komponente, poslana mi je nova).

 

 

Slazem se ja sa tobom , preko Alzashopa sam prosle godine narucio soundbar od LG-a koji je bio 400 kn jeftinije nego kod nas . Recimo, ja imam jako dobra iskustva sa iponcomp.hr gdje puno ljudi ima problema iako pazim da ne narucujem neku tehniku ili kompjutersku opremu koja se lako kvari da u buducnosti ne bi bilo problema. Ubo sam preko ipon-a prosle godine ovaj Stolac za 1500kn koji je indentican kao razvikani Secretlab OMEGA koji dode skoro 360 eura (dolaze iz iste tvornice u kini ali ga Secretlab jebeno naplati). Graficku karticu koju sam uzeo u HG spotu i platio 200kn vise kod nas *ebiga samo radi blizine garancije i malo je lakse preprodati graficku kada vide da je tu kupljeno iako ne vidim neki razlog ali sta mozes takvi su ljudi. 

 

tigerija sub 7.12.2019 12:49

Ja sam ih jucer zvao da pitam jel imaju Noctua D14 montazni kit za AM4 plocu. Rekli su da nemaju, ali da mogu nabaviti kroz par dana (pon).

 

Danas ujutro (jedan dan kasnije) su mi poslali poruku da su vec nabavili, ali ja sam u meduvremenu nabavio.

 

Pa ukoliko netko treba Noctua D14 montazni kit za AM4 plocu moze nabaviti kod njih, ADM Zagreb.

darkborg pon 2.3.2020 19:03
Jambone6D kaže...
Kakva su vaša iskustva sa naručivanjem kućišta u adm? Koliko se čeka na dostavu, je li stanje na webshopu točno, ili svi pišu raspoloživo ali svejedno moraš cekat tjedan ili dva da dođe?

 Ne znam za kućišta, ali ovih par stvari što sam kupio kod njih i za koje je pisalo da imaju na stanju  sam i dobio u roku 2-3-4 dana. 

MasterOdisasteR pet 10.4.2020 14:41

U adm-ovom servisu je ustanovljeno da mi ploča nije ispravna i šalju je u ovlašteni servi, nisu mi htjeli reći koji ali sam im dao do znanja da znam koji je jer piše na garantnom tj. jamstvenom listu -> Microline u Zagrebu. Rečeno mi je da će oni probati popraviti ploču (sretno sa x570 chipssetom), ako ne dat će mi novu. Međutim mene zanima kakva ja prava imam na novu ,garancija je 3 godine ,prošlo je 8 mjeseci ,jer ne želim popravlljenu ploču. Pitam ovdje ako ima netko iskustva iz prve ruke prije nego zovem prijatelja koji poznaje pravo.

 

EDIT: Evo došao sam do zakona ... "Zakon o obveznim odnosima"

 

 

sandokan111 pet 10.4.2020 14:56
MasterOdisasteR kaže...

U adm-ovom servisu je ustanovljeno da mi ploča nije ispravna i šalju je u ovlašteni servi, nisu mi htjeli reći koji ali sam im dao do znanja da znam koji je jer piše na garantnom tj. jamstvenom listu -> Microline u Zagrebu. Rečeno mi je da će oni probati popraviti ploču (sretno sa x570 chipssetom), ako ne dat će mi novu. Međutim mene zanima kakva ja prava imam na novu ,garancija je 3 godine ,prošlo je 8 mjeseci ,jer ne želim popravlljenu ploču. Pitam ovdje ako ima netko iskustva iz prve ruke prije nego zovem prijatelja koji poznaje pravo.

 Ako si slao na garanciju onda ces dobit popravljenu ako ti je poprave. Kad dobijes novu na nju ide garancija od pocetka kao sto je bila na prvu, znaci ponovno krece 3 godine.

dax-lax pet 10.4.2020 15:29

Koliko znam Mol, Oni će tu ploču proslijediti proizvođaču na reparaciju, a tebi će ponuditi novu u sličnom rangu ili bolju. Ova prva kad bude refurbishana od proizvođača, pojavit će se na mol-u pod manje vrijednu robu sa punom garancijom, ali po nižoj cijeni. Tko kupi tu ploču, i opet parne, proizvođač šalje novu ploču koja je uvijek klasa više.

Leo420 sub 18.7.2020 16:28

Zanima me dal se dobiva neka obavijest kao npr. poziv ili mail da pošiljka stiže na određeni datum, pošto evo prošlo je odprilike 2 dana odkako sam naručio j još nisam dobio nikakav mail u vezi datuma.

mandrake pon 20.7.2020 10:08

Nemaju tako nesto "automatizirano", ali ako im posaljes mail s upitom o terminu dostave, posalju ti tracking number. Tako je barem bilo meni kada sam zadnji put narucivao (pred 4-5 mjeseci). 5-6 dana nakon narudzbe sam im pisao mail s upitom gdje je posiljka, pa su mi u odgovoru poslali tracking number na overseasu.

 

 

Filius sub 8.8.2020 01:15

NIKAD VIŠE!!! NAJGORE ISKUSTVO S NEKOM TRGOVINOM!

Kupio sam računalo preko njihove online stranice na nagovor od prijatelja. Platio sam ga 6933 kune. Kupljeno je na početku 2018. Nakon što mi je računalo došlo i nakon što sam si instalirao windowse 7, treći dan se bez ikakvog razloga počelo resetirati. Nije bilo ni zagrijavanja, virusa niti bilo čega sličnoga. Nazvao sam ih i tražio sam reklamaciju na što su mi oni rekli da im pošaljem računalo iz Slavonije nazad u Zagreb, što sam i napravio o svome trošku. (Moja glupost jer je to njihova dužnost i trošak) računalo sam dobio 2.2.2018.
Utvrdili su da računalu nije valjala matična te su ju promijenili. (Ili su tako samo napisali, ali nisam siguran)

Računalo je radilo 2 mjeseca dobro i nakon toga se ponovno počelo resetirati. Isti simptomi kao i prije. u početku rijetko a zatim sve češće i češće dok mi nije pukao film i 9.7.2018. im šaljem nazad s istim problemom. Računalo sam čekao 15 dana da mi ga pošalju nazad. OPET su promijenili matičnu.

Računalo je nakon toga radilo ali tako da mi se svakih 2 mjeseca jednom resetira pa sam to još nekako pregrmio dok kvar nije počeo biti nepodnošljiv. Na kraju sam im 9.7.2019. ponovno poslao računalo, ovaj puta na njihov račun. Da bi mi ga vratili I OPET! TREĆI PUTA ISTI PROBLEM. I to sam vidio isti dan kada sam i dobio računalo.

TRI TJEDNA sam se natezao s njima. prijetio tužbama i slično. Na kraju iz jednostavne želje samo da se to riješi više, poslao sam im i ČETVRTI PUT i inzistirao sam da ovaj puta SVE PREGLEDAJU. Od matične, grafičke... pa sve do napojnih kabela. Na kraju sam 20.8.2019. poslao i zadnji puta računalo nazad.
Promijenili su napajanje
Napomenuo bih i da mi je jedna stranica računala natučena (valjda od silnih prijevoza) i da je računalo bilo zaprskano te su se te blatne kapi osušile na kućištu. Žao mi je što nisam to slikao i poslao im.

Danas se to računalo se to računalo zamrzava samo od sebe jednom dnevno otprilike... i to nakon što su 2 puta mijenjali matičnu i jednom napajanje.

Ovo je DALEKO NAJGORE iskustvo s bilo kojom trgovinom bilo koje vrste koje sam imao u životu. Toliki neprofesionalizam, aroganciju i laganje nisam doživio nikada. Računalo je daleko najnestabilnije koje sam ikad imao. Žali Bože 7000 kn.

sandokan111 sub 8.8.2020 02:18

Od te tvoje prepiske nema puno vajde. Davno njih nije briga za nista od tih pisanja dok god ljudi tamo kupuju. Da si umjest onih prijetnji, fino i poslao prijavu na inspektorat, ili dosao tu pa da te se uputi kako i sto, e to bi vec bio posao, a ti bi danas imao vjerojatno tih 7000kn u djepu. I sad si se javio nakon sto ti je isteklo 2g otkad si kupio racunalo....

keki pon 31.8.2020 03:13
Filius kaže...

NIKAD VIŠE!!! NAJGORE ISKUSTVO S NEKOM TRGOVINOM!

Kupio sam računalo preko njihove online stranice na nagovor od prijatelja. Platio sam ga 6933 kune. Kupljeno je na početku 2018. Nakon što mi je računalo došlo i nakon što sam si instalirao windowse 7, treći dan se bez ikakvog razloga počelo resetirati. Nije bilo ni zagrijavanja, virusa niti bilo čega sličnoga. Nazvao sam ih i tražio sam reklamaciju na što su mi oni rekli da im pošaljem računalo iz Slavonije nazad u Zagreb, što sam i napravio o svome trošku. (Moja glupost jer je to njihova dužnost i trošak) računalo sam dobio 2.2.2018.
Utvrdili su da računalu nije valjala matična te su ju promijenili. (Ili su tako samo napisali, ali nisam siguran)

Računalo je radilo 2 mjeseca dobro i nakon toga se ponovno počelo resetirati. Isti simptomi kao i prije. u početku rijetko a zatim sve češće i češće dok mi nije pukao film i 9.7.2018. im šaljem nazad s istim problemom. Računalo sam čekao 15 dana da mi ga pošalju nazad. OPET su promijenili matičnu.

Računalo je nakon toga radilo ali tako da mi se svakih 2 mjeseca jednom resetira pa sam to još nekako pregrmio dok kvar nije počeo biti nepodnošljiv. Na kraju sam im 9.7.2019. ponovno poslao računalo, ovaj puta na njihov račun. Da bi mi ga vratili I OPET! TREĆI PUTA ISTI PROBLEM. I to sam vidio isti dan kada sam i dobio računalo.

TRI TJEDNA sam se natezao s njima. prijetio tužbama i slično. Na kraju iz jednostavne želje samo da se to riješi više, poslao sam im i ČETVRTI PUT i inzistirao sam da ovaj puta SVE PREGLEDAJU. Od matične, grafičke... pa sve do napojnih kabela. Na kraju sam 20.8.2019. poslao i zadnji puta računalo nazad.
Promijenili su napajanje
Napomenuo bih i da mi je jedna stranica računala natučena (valjda od silnih prijevoza) i da je računalo bilo zaprskano te su se te blatne kapi osušile na kućištu. Žao mi je što nisam to slikao i poslao im.

Danas se to računalo se to računalo zamrzava samo od sebe jednom dnevno otprilike... i to nakon što su 2 puta mijenjali matičnu i jednom napajanje.

Ovo je DALEKO NAJGORE iskustvo s bilo kojom trgovinom bilo koje vrste koje sam imao u životu. Toliki neprofesionalizam, aroganciju i laganje nisam doživio nikada. Računalo je daleko najnestabilnije koje sam ikad imao. Žali Bože 7000 kn.

 Iskreno dosta stvari mi je tu čudno.

Ne može biti slučajno da ti matićna ploća rikne nekoliko puta. Imaš li još nekih problema sa tehničkim aparatima? Meni se ćini da ti imas problema strujom u kući.

R4zOR229 pon 5.10.2020 21:02
Sowhat kaže...

17.08.2020 naručena Tipkovnica u 09 prijepodne, stiže 18.08. u 08:30 ujutro, tvornički zapakirana, radi ko urica. Naravno, uvijek ima onih s lošim ali, na svu sreću, ima nas i s dobrim iskustvima.

 Ko sta kaze ovaj iznad ovakve idotarije nemojte ni pisat, platio i dobio placeni proizvod. Mislim nzn za ostale ali meni je to normalno, kad bude nekih problema sa reklamacijama povratom itd. onda treba iskustva pisat.

sandokan111 pon 5.10.2020 21:04
cvaja997 kaže...

U onoj drugoj temi se svršava na takve postove. "Naručio sam u 5 popodne, djevica je donjela drugo jutro u svilenoj bijeloj haljini, predala mi paket u ruke najnježnijim rukama..."

 Neznam u kojoj temi, ali ajde da je dobio slozenu konfu od a do z il tak nes s odlicnim cable jobom ne bi nis reko, al ono, dobio je upakiranu tipkovnicu :P. Dobro nije javio da je usb stick stigao u savrsenom redu i SVE RADI!!!!!1. Mislim dotle smo dosli, veselimo se kad nam proizvod koji smo kupili stigne :P I, da ne zaboravimo, TVORNICKI UPAKIRAN!

I onda je to kao neki offset za losa iskustva s trgovinom...

 

/s

Spacecraft pon 5.10.2020 21:14

Da,ima hrpa takvih. Platis nesto i svi hvale kako su dobili ono sto su platili i jos k tome ispravno.
Jedino kako ja gledam kvalitetu trgovine ili neke usluge jest when shit hits the fan sto su onu spremni napraviti po zakonu bez zajebavanja.

cvaja997 pon 5.10.2020 21:28
gargo kaže...

Futura čudo!

 

Nocas oko 1h narucim monitor. Evo sad je 13h, monitor vec kod mene (dostava na kucnu adresu - okolica ZG)...Nevjerojatno!

 

Sve pohvale!

 Stvarno me nije briga, ali isti obrazac. Dolje ispod citiranog posta 10 ljudi je dobilo orgazam i lupilo TU. Da, čestitke, dobio si naručeni ispravni proizvod kojeg si platio. Prije bih pohvalio dostavnu službu koja je to isporučila. Nemam nikakvih loših iskustava sa niti jednom trgovinom. ADM kupovao 2 put online, druga trgovina 3 put. Sve u redu. Tako i bude.
Usput monitor i GPU bih kupio u onoj drugoj trgovini jer plaćam dodatnih par 100 kn na uslugu za "zlu ne trebalo". Druga trgovina rješava problem ekspresno uz najmanju moguću "bol". ADM baš nema takvu reputaciju. Nadam se da neću isprobat.