Ivooh11 ned 18.11.2018 10:59

Pozdrav,
Naslov sve govori ,postoji li način da se iz Hr koristi dazn servis uz pomoč vpn-a ,probao sam proton vpn, ali ne radi ,obzirom da sam laik ,možda treba kakva dodatna konfiguracija ili neki drugi vpn?

Marko :D ned 18.11.2018 11:04

"Why am I seeing an error mentioning using a VPN?
If our systems have detected that you are accessing DAZN using a VPN, you’ll be notified and restricted from accessing the service and watching content. In order to access DAZN, you must not be using a VPN."
 
"Why can’t I watch DAZN using a VPN?
 DAZN is only available in a limited number of countries. The sports we show come with strict controls around the countries they can be broadcast in. Therefore, we have to restrict access to users trying to view DAZN from outside these countries and as a result are blocking VPN users who are not authorized to view content due to the country they reside in."

 

https://my.dazn.com/help/vpn-blocking

Seki001 ned 18.11.2018 12:05
Glavas_ZG kaže...
Ivooh11 kaže...
Vidio sam sve to ,ali vidio sam na net ljude koji tvrde da se može, pa sam zato postavio pitanje da li je netko pokušavao premostiti problem

 imaš sve na torrentu od sporta 

 hahahah ma šta imaš na torrentima od sporta!? Ovdje pričamo o live sport usluzi a nezanimaju nas snimke koje doduše postoje na torrentima. 

Ja sam isto nešto kemijao na DAZN al neide spajanje putem vpn ili negdje griješim nemam pojma.

Uspio sam pokrenut spotify i USA Netflix putem VPN servisa ali DAZN odličan streaming sport servis NE 

Ivooh11 ned 18.11.2018 12:31

Koristim iptv plačenu listu več neko vrijeme ,ali to sve skupa nije to,ovaj dazn mi se čini ko netflix za sport i cijena mi je prihvatljiva ,najtužnije mi što kod nas nema usluge koja ima sve ,kad bi htio pratiti samo nogomet moraš imati i vip i max tv.

Seki001 ned 18.11.2018 12:41
Ivooh11 kaže...