Aliexpress - pitanja i odgovori
Evo meni stigla danas jedna, a status druge u prilogu...
Provjeri na aftership. Meni su na HP-u dvije u tom statusu, a aftership pokazuje da je jedna u presjedanju i čeka let dalje, a druga je vraćena s Kineske izvozne carine.
Onda je sve jasno, na našoj je carini, samo HP kasni s ažuriranjima statusa. Dok je radio tnt.posta.hr, u takvima situacijama je tamo znala biti ažurnija informacija.
Ako ti se na posta.hr pojavi da nema podataka, nemoj paničariti, paket nije izgubljen, već se to dogodi na 10-ak minuta dok se ažurira status pošiljke.
Evo meni stigla danas jedna, a status druge u prilogu...
Provjeri na aftership. Meni su na HP-u dvije u tom statusu, a aftership pokazuje da je jedna u presjedanju i čeka let dalje, a druga je vraćena s Kineske izvozne carine.
Evo....
To polijetanje vjerojatno znači da je paket ušao u queue za čekanje sljedećeg leta - meni je paket proveo 32 dana između polijetanja i slijetanja... U svakom slučaju, dobro je da je barem krenuo, samo je pitanje koliko će trebati da dođe...
To polijetanje vjerojatno znači da je paket ušao u queue za čekanje sljedećeg leta - meni je paket proveo 32 dana između polijetanja i slijetanja... U svakom slučaju, dobro je da je barem krenuo, samo je pitanje koliko će trebati da dođe...
Aj računaj koliko je prošlo dana... Imaju još 15 inače. Pa tražim povrat.
Eppur si muove...
Došao VU paketić, naručen 20.7.
I često mi u zadnje vrijeme kad otvorim dispute taman 105. dan (oni koji imaju shipping 90 dana) točno stigne roba 109. dan, taman dan prije krajnjeg roka da seller odgovori
A NL paketići jedini brzo stižu (ispod 30 dana) i čak aliexpress pokazuje točno vrijeme kad je poštar dostavio, najs
A mislim i ovi selleri.
Reklamiraju tamo na svakom svom proizvodu buyer protection 75 dana sto znaci ak ti ne dode za 75 dana mos trazit povrat novca bez ikakvog opravdanja.
I onda kad im se javis i kazes da je proslo 90dana, mole te da pricekas jos 2 tjedna. Mislim ak znas da tvoja dostava zbog korone nece doc u 75, nemoj mi onda tamo reklamirat buyers protection 75 ili oni shipping days 15-30 i stavi 90-100 kolko treba. To ce onda bit jedan od kriterija koji cu uzimat kad budem odlucivo od kojeg sellera cu kupit robu. Nemoj mi lagat u facu.
A mislim i ovi selleri.
Reklamiraju tamo na svakom svom proizvodu buyer protection 75 dana sto znaci ak ti ne dode za 75 dana mos trazit povrat novca bez ikakvog opravdanja.
I onda kad im se javis i kazes da je proslo 90dana, mole te da pricekas jos 2 tjedna. Mislim ak znas da tvoja dostava zbog korone nece doc u 75, nemoj mi onda tamo reklamirat buyers protection 75 ili oni shipping days 15-30 i stavi 90-100 kolko treba. To ce onda bit jedan od kriterija koji cu uzimat kad budem odlucivo od kojeg sellera cu kupit robu. Nemoj mi lagat u facu.
Nebitno je što seller kaže, ne daje ti on buyer protection nego Aliexpress i ti nakon isteka možeš pokrenuti dispute i svaki put ćeš bez problema dobiti povrat i to jako brzo. Svaki seller će moljakati da još čekaš jer znaju koja je situacija sa poštama, ali ne mogu utjecati na dispute.
Meni je sad jedan paket istekao, pokrenuo sam dispute, on me odmah preko poruke molio da pričekam još tjedan dana, rekao sam mu sorry čekam tri mjeseca i to je dovoljno i pustio sam dispute koji je riješen u par dana i napravljen povrat jer je istekao garantirani rok za dostavu.
Inače nisam imao problema sa otvaranje disputea, ali ovaj put me malo nervira.
Dakle proizvod naručen prije skoro 80 dana, stoji u NL od 20.11, već više od 2 mjeseca dakle. Otvorim dispute, Aliexpress preuzme na sebe jer je shipping išao preko njih i odbiju jer je buyer protection još aktivan. Ne kužim, jer je već prošlo 75+ dana.
Sad sam im uploadao dokaz da je paket u NL, a ne u HR, pa ću vidjeti što će biti.
Po komentarima na forumima mi se sve više čini da aliexpress zbog korone više staje na stranu sellera nego kupca, bez obzira na tracking.
Pa ne znam baš, ja dosad nisam imao loša iskustva. Ne prijavljujem dok ne istekne buyer protection (poslije toga je rok još 15 dana, pa ne žurim odmah drugi dan prijaviti), a za dokaz stavljam linkove sa T&T stranice naše pošte skupa sa dobivenim trackingom.
Onima koji nisu pravili problem kod prijavljivanja sam uredno opet uplatio lovu ako su proizvodi kasnije stigli.
Za one koji su fantazirali i tvrdili da lažem... ne zanimaju me nimalo.
Inače nisam imao problema sa otvaranje disputea, ali ovaj put me malo nervira.
Dakle proizvod naručen prije skoro 80 dana, stoji u NL od 20.11, već više od 2 mjeseca dakle. Otvorim dispute, Aliexpress preuzme na sebe jer je shipping išao preko njih i odbiju jer je buyer protection još aktivan. Ne kužim, jer je već prošlo 75+ dana.
Sad sam im uploadao dokaz da je paket u NL, a ne u HR, pa ću vidjeti što će biti.
Kada odeš na order information ljepo ti piše dokad trebaš čekat. Nekad je to bilo 45 - 60 dana sad su to povećali na 90. Kada taj rok istekne otvoriš dispute i dobivaš povrat sigurno.
Ljudi sve manje naručuju, jer roba ne dolazi ni za garantiranih 90 dana.
Neka ponude dostavu za 7-15$ i garantiraju vrijeme dostave, recimo 30 dana sa punim praćenjem. Čini mi se fer cijena dostave. Slična je cijena iz Njemačke, 10€ i roba dolazi za max. 10 dana. Naravno, najviše vremena provede u našoj pošti.
Uslugu moramo platiti.
Od kupca sa godišnjom potrošnjom od 1550$ na Aliju, spao sam na pola te cifre.
Nemam volje čekati tri-četiri mjeseca i objašnjavati da mi roba nije došla. A oni uporno tupe da provjerim u lokalnoj pošti.
Prošla su vremena jeftine kineske robe.
Vidjet ćemo kako će to odigrati nova USA administracija.
A tek naplata PDV-a od srpnja.
Zanimljiva vremena, samo da nema meteora.
Nemogu se u potpunosti složit. Kad platim AliExpress shipping 3 - 5 Eur roba dolazi uglavnom unutar 30 dana. Prije korone je to bilo i brže ali sad je tak kak je. Problem su ovi itemi male cjene koji idu nekim economy shippingom. Dugo se čekaju a često nit ne dođu.
Pusti ti to. Ja naručio starom bateriju za mob početkom studenog i točno znam pisalo je da ako ne stigne do sredine siječnja, ide full refund. Dosta sellera sad zna imat te opcije "delivered by dd/mm or full refund".
Naravno nisam lupio screenshot za točan datum i prošli tjedan se spojim na ali i vidim seller produžio rok do 22.2. E to sam lijepo screenshotao tak da nema više izmotavanja.
Ja sam neki dan trazio refund. Proslo 95+ dana shippinga nije nist doslo. Seller je na dispute odgovorio i htio da pricekam jos 2 tjedna sto sam dobio.
Par dana kasnije sam dobio refund
Kada odeš na order information ljepo ti piše dokad trebaš čekat. Nekad je to bilo 45 - 60 dana sad su to povećali na 90. Kada taj rok istekne otvoriš dispute i dobivaš povrat sigurno.
Koliko vidim sad je 75 dana, 90 je bio jedan dio prošle godine, evo baš gledam narudžbe s kraja 11/2020, imaju 75 dana, kao i stvari koje sad dodam.
Da li je opet neki zastoj?
Onaj paket s UG....BE kodom je od 14.01. u distribution phase po Bpost-u (08.01. poslan u HR), a HP ga još nema u svom sustavu praćenja.
Osim toga imam nekoliko paketa koji su po NL pošti došli u HR, prvi je došao 18.01., te nekoliko koji su poslani, ali još nisu stigli, prvi je poslan 23.01. I još nekoliko koji su u NL (ready for transport, in bulk, in acceptance) i već se danima ništa ne događa. Tri paketa s početka i sredine 12. mjeseca su još u ready for shipment statusu.
S druge strane, jedan RY...CN mi je jučer otpremljen prema unutrašnjem prometu.
Koliko ja vidim jedini zastoj je u hrvatskoj pošti.
Znam lika koji radi u našoj pošti,taj bi sve radio da neradi ništa,ako su svi kao on bumo se mi ljepo načeoali,,,to je posao preko veze....
Da li je opet neki zastoj?
Da čini se da je...naručio sam procesor kao i kolega fićo, ali dan poslije njega.
Po trackingu je došao isti dan u HR kao i njegov(18.1), ali očito nisam bio te sreće da ga bace u pravu vreću. Evo 9 dana poslije ništa se ne događa, Pošta ga nije ni prijavila da je stigao u HR, ali postNL je.
Meni u zadnjih tjedan dana paketi dolaze ko ludi i svima se pojavljuju novi eventi.
I to vecinom se prikaze event da se paket nalazi kod nas u posti, da bi ga dobio iduci dan pred vrata il pronasao papiric unutar sanducica.
Da, moguće je i da jednostavno kad je veća protočnost paketa ne skeniraju na svakom koraku. Imao sam paketa koji prema praćenju magično preskoče iz bulk-a u HP...
Pojavila mi se posiljka u DPD-u, sad kad ce doci, nemam pojma,
ali ono od 2-4 dana iz DE ne vrijedi - doslovno laz, odaberes "slanje iz DE",
a ne postoji DE skladiste - nego salju iz kine u Belgiju, i onda iz BE ide DPD-om dalje.
Bas me zanima dali ce me opalit carina za tih 410€, ako da, trazit cu razoliku u cijeni preko AliExpressa.
https://www.aliexpress.com/item/4001161059930.html
Nećeš platiti carinu jer si ti službeno kupio sa skladišta iz DE.
Nećeš platiti carinu jer si ti službeno kupio sa skladišta iz DE.
A ako je carinsko skladiste?
Onda ce platit, i meni se cini da su ta skladista po EU di ali selleri salju sve carinska.
Onda ce platit, i meni se cini da su ta skladista po EU di ali selleri salju sve carinska.
Naravno da ce platiti... ;)
Naravno nisam lupio screenshot za točan datum i prošli tjedan se spojim na ali i vidim seller produžio rok do 22.2. E to sam lijepo screenshotao tak da nema više izmotavanja.
Da mi je znati zbog čega 3 td? Očito je da seller nije ispunio ono kaj je trebao, a to je refund nakon što istekne rok koji je on sam na svojoj stranici naveo, a ne aliexpress.
Nisam otvarao dispute niti planiram, ali ako do 22.2. ne stigne, otvaram sigurno
Evo meni stigla danas jedna, a status druge u prilogu...