Internet

Aliexpress - pitanja i odgovori

Avensac sub 12.9.2020 11:05
Tony1999 kaže...

Bok. Kako ono ide kad ne sjednu novci od disputea? Nekakv broj treba nesto za banku? ima po temi al se ne sjecam kako se zove to. Narucio sam LED traku prije puno vremena, odobrili mi refund prije mjesec i pol/dva ali nista nije sjelo. Saljem selleru poruke ne odgovara nit seena.

 Kolko sam ja skužio, na Aliju dobiješ nekakav ARN broj i onda nazoveš svoju banku odjel za kartično poslovanje, njima veliš taj broj i onda oni uđu u trag lovi..

 

Meni isto nikad nije sjela lova za jedan item prije par mjeseci al mi se nije dalo zajebavati s time.. Baš me zanima gdje je ta lova, Aliex kaže da je refund napravljen, a love nema na računu, izgleda da je u zrakopraznom prostoru nekom..

Avensac sub 12.9.2020 21:03
Tony1999 kaže...

Gdje se trebam javit za taj broj? Radi se o $15 dolara pa ono nije neka sitnica.

 

EDIT: Nasao

 Kad obaviš to javi kako je prošlo i koji je proces na kraju bio, da znamo mi ostali za ubuduće 

mbaksa ned 13.9.2020 15:32
AmonZero kaže...
Opet narucio nekoliko stvari nedavno. Paketi mi nisu nikad brze dolazili. Neki dodu za 2 tjedna dok najkasnije dolaze za 20dana. Prije sam znao cekat u prosjeku oko 30dana.

Treba primijetiti i da su kinezi uglavom prestali slati preko Nizozemske. Izgleda da se pokrenulo...

maxy0 uto 15.9.2020 18:38

Odjebao me aliexpress sud, ne znam.kako im ovo nije bilo dovoljan dokaz da ekran ne valja koji sam narucio. Uglavnom postavio sam ekran i ne radi dobro, touch uopce skoro ne radi, ali ajde recimo da sam ja to sjebao prilikom postavljanja, sto nisam, nemas tu sta sjebati, iz ekrana curi svjetlo sa svih strana, i to ne curi svjetlo na onom otvoru izmedu kucista i displaya, nego na samom displayu ima stakleni ekran i plastika, i izmedu toga prolazi svjetlo, totalno los proizvod njihov, ali eto nisam dobio dispute

mzopg uto 15.9.2020 19:24
maxy0 kaže...

Odjebao me aliexpress sud, ne znam.kako im ovo nije bilo dovoljan dokaz da ekran ne valja koji sam narucio. Uglavnom postavio sam ekran i ne radi dobro, touch uopce skoro ne radi, ali ajde recimo da sam ja to sjebao prilikom postavljanja, sto nisam, nemas tu sta sjebati, iz ekrana curi svjetlo sa svih strana, i to ne curi svjetlo na onom otvoru izmedu kucista i displaya, nego na samom displayu ima stakleni ekran i plastika, i izmedu toga prolazi svjetlo, totalno los proizvod njihov, ali eto nisam dobio dispute

Probaj napraviti kvalitetnije fotke, ovako je stvarno teško odrediti je li to backlight bleed ili je to zbog kuta gledanja/fotkanja.

 

Instaliraj:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gombosdev.displaytester&hl=en

 

Stavi tamniju boju kod koje će se bolje vidjeti nepravilnost u svjetlini ekrana i probaj slikati sa tripoda ili stavi mobitel na nekakvu fiksnu podlogu, ne iz ruke. Tako ćeš dobiti puno bolju fotku. Samo brzinu okidanja podesiš na sporije i bez blica. Slikaj točno iznad displaya.

 

EDIT: sad vidim da je to vjerojatno iphone pa nađi display tester za njega ili nekakvu sličnu aplikaciju.

dv14 čet 17.9.2020 23:51

Prije 8-9 dana naručena 2 paketa, danas već stigli u NL. Sad koliko će dugo tu ostati... I to oba poslana Aliexpress shippingom. Sa Chinapost i onim Yanwenom ili kako već, uglavnom problemi u zadnje vrijeme. Ili ne dođe ili se čeka extra dugo, bar u mom slučaju. 

Dardevil pet 18.9.2020 20:15

Meni danas stiglo 5 paketa, 4 su naručena unazad mjesec dana cca., možda par dana više i jedan iz ožujka za koji sam dobio povrat love već odavno. Naljepnica na njemu je bila toliko izlizana da je rukom dopisana adresa. Tko zna gdje je to bilo.

Harold pon 21.9.2020 23:57

Preko aplikacije za tracking došla mi obavijest za pošiljku "retention reason:invoice missing."  Do sada nisam imao problema jer su uglavnom bile male stvari koje dođu u "omotnici".

I sad je iznos manji od 160 kn, a paket je kao pola kutije za cipele...stvarno ga zahebaju...koliko će se to sad vući?

 

tuna-1 uto 22.9.2020 10:05
Harold kaže...

Preko aplikacije za tracking došla mi obavijest za pošiljku "retention reason:invoice missing."  Do sada nisam imao problema jer su uglavnom bile male stvari koje dođu u "omotnici".

I sad je iznos manji od 160 kn, a paket je kao pola kutije za cipele...stvarno ga zahebaju...koliko će se to sad vući?

 

 Zavisi, po mojim iskustvima 2-7 dana. U istom smo problemu, upravo sam im mailao carinski poziv :)

 

CyberDemonVZ uto 22.9.2020 10:08
Harold kaže...

Preko aplikacije za tracking došla mi obavijest za pošiljku "retention reason:invoice missing."  Do sada nisam imao problema jer su uglavnom bile male stvari koje dođu u "omotnici".

I sad je iznos manji od 160 kn, a paket je kao pola kutije za cipele...stvarno ga zahebaju...koliko će se to sad vući?

 Prvo trebaju napisati pismo u kojem te pitaju za vrijednost i poslati.

Treba stići do tebe.

Ti trebaš odgovoriti, po mogućnosti na mail.

Oni trebaju obraditi podatke i napraviti račun i poslati ga zajedno s paketom do tebe.

Svaki korak 1-3 dana za središnji dio HR, pa računaj. Ako si dalje, vjerojatno plus nekoliko dana dan zbog samog slanja pisma i paketa iz ZG.

CyberDemonVZ uto 22.9.2020 11:51
Harold kaže...

A jeli ima šanse da ne platim ništa jer paket je ispod 160 kn račun? @tuna-1 kome? aliexpressu?

 Ako je ispod 22 eur (ukupno), onda nećeš platit PDV. Naravno, pošta će ti naplatiti svoje troškove :( 30-50-70... kn.. tak nešto, ne znam više.

Ako zaključe da je iznad, onda PDV + njihovi troškovi.

Plaćaš poštaru ili u Pošti ako ideš pokupiti.

mzopg uto 22.9.2020 12:29
Harold kaže...

A jeli ima šanse da ne platim ništa jer paket je ispod 160 kn račun? @tuna-1 kome? aliexpressu?

Kako ti je kolega napisao, ako je ispod 160kn nećeš platiti PDV, ali im na njihov upit moraš dostaviti potvrdu (račun, paypal izvadak...) gdje se vidi cijena koju si platio. Nakon toga će paket osloboditi carinjenja i PDV-a, ali će ti naplatiti 20-25kn što su mislili da paket treba cariniti i što su pokrenuli cijelu tu provjeru.

 

To se redovito dešava čim je paket malo veći, dok recimo mali paketi ili kuverte veće vrijednosti uredno prođu. Evo meni je sad stiglo 2x16GB RAM-a u kuverti bez da me itko išta pitao. 

tuna-1 uto 22.9.2020 13:56
Harold kaže...

A jeli ima šanse da ne platim ništa jer paket je ispod 160 kn račun? @tuna-1 kome? aliexpressu?

 Sve kako su ti kolege gore naveli + čekaš Poziv (primjer jednog je ispod - slika je s neta) koji će ti stići na adresu na tvoje ime, tj. na koga je paket naslovljen i to ispunjeno vraćaš mailom pošti sa računom u privitku - nakon toga oni šalju paket u lokalni poštanski ured gdje riješavaš sve dodatne troškove ako ih bude (nekad i poštar zna dostaviti paket do vrata pa s njime riješiš plaćanje, ali nikad ne znaš sa našom poštom tho :) )

mbaksa uto 22.9.2020 21:43
kbenzema kaže...
Onda su ti očito naplatili nekaj kaj nisu trebali. Meni je par puta završilo na carini, a nije trebalo i naplatili su mi samo pismo 15-20 kn.

Pismo je 19,5 kuna + 5 kuna naknade pošti za uplat(nic)u.

mzopg uto 22.9.2020 21:57
mbaksa kaže...
kbenzema kaže...
Onda su ti očito naplatili nekaj kaj nisu trebali. Meni je par puta završilo na carini, a nije trebalo i naplatili su mi samo pismo 15-20 kn.

Pismo je 19,5 kuna + 5 kuna naknade pošti za uplat(nic)u.

 Potvrđujem, meni su isto napravili prije 2-3 mjeseca.