Iamdanny pon 14.1.2019 00:44

Pozdrav svima

Kao što sami naslov govori, zanima me što umjesto faksa ..

Trenutno sam student FOI-a (PITUP, 1.godi) ali jednostavno je za mene previse ekonomije koja me stvarno ne zanima i nisam nešto pretjerano jak s matematikom zbog jako loseg predznanja.

Vjerovatno bi ga i zavrsio al ne u roku a ne zelim starcima radit troskove, smatram da je pametnije na vrijeme odustati nego provesti par godina i ne zavrsiti. Ima tko da je to zavrsio? Ima posla opce kakvog s tim posto je to stručni trogodišnji faks? Znam da ima dosta ovakvih tema al sve informacije koje sam našao su već starije dosta.

Zanima me što bi mi vi preporučili umjesto faksa?

Završio sam Tehničar za računalstvo-novi strukovni kurikulum

U srednjoj su mi super isli stručni predmeti osim programiranja

To mi nejde

Super su mi išle mreže

Imali smo 3. godine razne predmete vezane uz njih i radili smo dosta u Cisco packet traceru i na zivoj opremi

Gledam ovaj CCNA certifikat i do 3. modula mi sve poznato i vjerujem da bi se, ako se malo prisjetim, to znao. Ovaj 4. modul bas i ne kuzim sta je al ne vjerujem da je nesavladivo. Sto mislite o tom? Vrijedili li to ic polagat? Ima posla kakvog s tim za početak? Ili je bitniji faks? I koliko je uopce bitan faks na tržištu rada? 

 

Preko student servisa sam 2 mjeseca radio ko operater na CNC stroju (glodalici) pa mi nije bilo loše, a i svasta sam naučio pa mi se dopalo i sad i o tome razmišljam dal bi upisao prekvalifikaciju, pa kasnije za CNC programera..al me zanima kolko je to ustvari programiranje? Dal je to klasično programiranje ili je to onaj G kod, jer to mi se ne čini previse komplicirano.

 

Imate li koju drugu preporuku?

HTML/CSS su mi isto poznato i super je išlo do PHP-a ali mislim da bi i to savladao da je bio kvalitetniji nastavnik. Ima li s tim šta pametno za nastaviti? 

 

 

PzKpfw sri 13.11.2019 19:12

@lamdanny