Hrvatski Telekom
Zahtjev za trajno isključenje usluga?
Ja sam predao zahtjev za trajno isključenje putem maila, na tu adresu sam poslao sljedeće podatke: ime i prezime, OIB, poziv na broj s računa, iznos zadnjeg računa, naziv tarife, datum sklapanja ugovora i kontakt broj. Samo sam napisao da želim isključenje svih usluga i to je bilo to.
Na koji mail?
Pa na tu koju si naveo, savjetovanje.dokumentacija@t.ht.hr
Krivo skužio poruku. OK,hvala.
protest431 kaže...
Krivo skužio poruku. OK,hvala.
Ništa! Čisto kao heads up, od njih sam dobio samo automatski odgovor, dakle nema konkretne potvrde.
Ja sam slao baš taj dokument - ispunjen i potpisan na taj mail. Nakon 10ak dana su me nazvali i pokušali uvaliti nekvu drugu ponudu, ali sam striktno rekao da želim isključenje i to je bilo to.
Je radio tko ovo preko maila ili pošte?
Tu je link obrasca i piše da se šalje na neko savjetovanje pa me zanima da li je to u biti isključenje nakon što se pošalje i oni zaprime ili je to opet neka retention fora jer zbog ovog "savjetovanje" na adresama mi se čini da nije tako jednostavno da je dovoljno poslati i otkazati ili?
e-mailom na savjetovanje.dokumentacija@t.ht.hr (privitak ne smije biti veći od 10MB) ili telefaksom na 01/3037-157 ili poštom na Hrvatski Telekom d.d., Odsjek za savjetovanje korisnika, p.p. 219, 10002 Zagreb.
Zahtjev za trajno isključenje usluga u nepokretnoj mreži