Hrvatski Telekom

Raskid ugovora za neaktiviranu uslugu

Mnghwa sri 15.4.2020 12:08

Prošle godine sam sklopio ugovor na daljinu s T-comom. Radi se o optici. Prokopana je i provučena je u stan prije 2 tjedna i sve od tada stoji. Usluga nije aktivirana. Meni se više ne da čekati tehničare za nešto što mogu i sam do kraja odraditi.

 

Da li mogu raskinuti ugovor bez penala? 

 

Uzeo bi Iskon. Imam mobilni internet, ali mi nije dostatan: žena radi od kuće (povremeno ima video sjednice), jedno dijete prati nastavu videopozivom učitelja (odavno ne gleda na TV-u), ja radim od kuće, a drugo dijete pokušava gledat youtube ( za smirenje :) )

wyks sri 15.4.2020 12:21
Mnghwa kaže...

Prošle godine sam sklopio ugovor na daljinu s T-comom. Radi se o optici. Prokopana je i provučena je u stan prije 2 tjedna i sve od tada stoji. Usluga nije aktivirana. Meni se više ne da čekati tehničare za nešto što mogu i sam do kraja odraditi.

Da li je njihova usluga ukljucivala i taj posao provlacenja ili je to bio dio infrastrukture za cijelu ulicu/zgradu?

 

wyks sri 15.4.2020 12:34

Jesi li to vec platio? Ili je to bilo u cijeni ugovora kao sa ADSL - kad uzmes na 24 mjeseca pa ti je oprema/instalacija u cijeni ugovora?

 

Ako si provlacenje platio zasebno, a ugovor je za uslugu pruzanja interneta, a ta usluga nije isporucena odredjeno vrijeme - i imas osnove za raskid - provjeri u ugovoru u kojem roku je TCom duzan isporuciti uslugu od dana zasnivanja ugovora.

 

Ako je provlacenje bilo u sklopu ugovora - onda je malo kompliciranije, tj. nisam siguran koja je tvoja pozicija, a koja njihova.

Mnghwa pet 17.4.2020 19:50

Mogu samo reći da je brzo eskaliralo. Nakon zahtjeva za sklapanjem ugovora s Iskonom, zvali su me sljedeći dan iz Iskona i potvrdili da i dalje nemam tehničkih uvjeta za spajanje, jer T com nije ažurirao bazu s podacima. I dalje stoji kako nije provučena optika. Ko bi rekao. U istom danu me zove T-com tehničar za dogovor oko termina instalacije. Danas je odrađena instalacija, i od danas kreće ugovorna obveza. 

ihush pet 17.4.2020 20:11

-ispustio si bitan dio 'formule' tj iskon je tcomov.. i jedino tcom-šef ima stvarno liniju dok iskon nema.. i da si već imao liniju tad možeš na nekog operatera, ne dok fizčki nemaš tad tcom-a1 jer su sve pokupovali, odnosno samo sporadično neka firma koja ima neki kvart no sve je sad pod ta dva operatera + bnet-kabelska kao zasebna mreža ili mobilna (preko mobilne mreže). Iskon ne uvodi fizičku liniju nigdje (ili si vido radove u nekoj ulici koje radi iskon..). Prošle godine je hakom i sud rekao da tcom mora riješiti i optimu, koju su također kupili, .. tj samo privid da postoji slobodno tržište-izbor.

-no i to te dovede do željenog rezultata, tj tehničar te tad zove i riješi, teoretski bi to trebalo biti i bez ovog natezanja.. no često nije + sad svi imaju pokriće-kriza.. tj da nisi to napravio možda bi čeko još mjesec a možda bi jednako bilo kad obave druge poslove kao izgoren datacentar i sl. pa je to sad došlo na red neovisno što si krenuo na iskon.

Mnghwa sub 18.4.2020 12:25

Cilj mi je bio ubrzati ih, samo to.

 

S druge strane, prilikom izrade papirologije, prvo sam riješio suglasnost stanara za uvođenje optike od strane T-coma, a onda su mi poslali novu suglasnost na potpis, koja vrijedi za bilo kojeg pružatelja usluga optike. To mi je malo bilo čudno, al ajd. E sad, da sam ja baš zapeo, mogao bi iskemijati Iskon (30 kn jeftinije bi prošao), ali meni je bilo u interesu dobiti optiku što prije.

 

Prošli put kad sam se zakačio s nekim (A1), prijetio sam im medijima. Pravili su se grbavi dok ih nisu nazvali iz 24sata. Onda sve može. Ali sad nije bilo potrebe za dramom.