mikes ned 29.9.2019 13:06

Evo ponavlja mi se problem zadnja 4 mjeseca. Znaci zadnji put uplatim bon 40 kn posaljem 4-5 poruka i novca na racunu nema. Radi se o t com simpa kartici na bonove. Podatkovni promet iskljucen, nemam aktivirane nikakve opcije za naplatu, mobilni internet iskljucen, nikoga nisam zvao , ali para nema vise na racunu. Pisao prigovor ali t com uporno ponavlja  mobilni internet vam je ukljucen, ja gledam u mobitel mobilni internet je iskljucen . Radi se o samsung s9 plus uređaju .Jel ima netko rjesenje ovog problema, nadam se da je poruka u dobroj grupi ako ne sorry moderatoru .

ihush ned 29.9.2019 13:25
mikes kaže...

Evo ponavlja mi se problem zadnja 4 mjeseca. Znaci zadnji put uplatim bon 40 kn posaljem 4-5 poruka i novca na racunu nema. Radi se o t com simpa kartici na bonove. Podatkovni promet iskljucen, nemam aktivirane nikakve opcije za naplatu, mobilni internet iskljucen, nikoga nisam zvao , ali para nema vise na racunu. Pisao prigovor ali t com uporno ponavlja  mobilni internet vam je ukljucen, ja gledam u mobitel mobilni internet je iskljucen . Radi se o samsung s9 plus uređaju .Jel ima netko rjesenje ovog problema, nadam se da je poruka u dobroj grupi ako ne sorry moderatoru .

 može biti ili-ili, ili j euključen i tad naravno troši, ili je isključen i tad se možeš žaliti i dobiti novac nazad.

tko to može znati? proizvođač+trgovac koji ti je prodao uređaj tj onaj tko je postavio software-opcije ili ti sam koji to recimo podešavaš. Npr što ako je promet-neka app uključena mada si ti isključio? Tko je za to kriv-odgovoran? Nije tcom tj operater jer on samo naplaćuje promet, nego prozvođač tj po zakonu trgovac koji je odgovoran za puštanje robe u promet recimo 2god, a to je možda tcom.. ili si sam instalirao-podešavao (rootao) i tad si sam odgovoran za takvo ponašanje, kao i da imaš neki malware, neku app koja igorira postavke i sl. .. npr whatsap ili praćenje klinca-lokacije ili .. bezbroj stvari, za koje prvo moraš otrkiti što stvara taj mrežni promet da bi znao tko je za to odgovoran. Možda je tcom, možda samo varaju .. no to bi bilo nepraktično-nelogično u klasičnom poslovanju operatera. Vjerojatnije da ti nešto stvarno stvara promet mada si kao korisnik siguran da je isključeno.. tad trošak možeš prebaciti na tu treću osobu koja je odgovorna, možda ti, možda tcom, možda proizvođač ili trgovac koji posreduje u tome. Možda malware i pirati pa nemaš koga tužiti osim platiti operateru jer on tad nije ništa pogriješio, tj možeš tražiti blokiranje pojedine usluge, npr međunarodni poziv pa vjerojatno i mrežni-internet.. za svoju sim karticu-mobitel, no tad kad želiš ne možeš to uključiti itd.

 

-zato se danas ugl za mobilne tarife ipak koristi neki flat paket, nešto gdje imaš dovoljno gigabayta jer ne možeš zaustaviti promet raznih appsa, lokacija, karte itd. jer svaka od tih appsa može nešto raditi kao i sam os-andorid koji se može nadograđivati a tad je odgovoran i samsung itd itd.

-alternativa je koristiti stari mob koji jednostavno nema data promet-internet, tad imaš mobilel koji radi samo to .. i nema mogućnosit trošenja data tarife. Ako ipak trebaš internet, tad je svakako pametnije (manje ovakvih problema) uzeti odgovarajuću tarifu ili promijeniti operatera ako nema takav zadovoljavajući paket. .. itd.

-kao koriosnik zapravo nemaš potpunu kontrolu, čak ni operater koji kao distributrer mobitela na tržištu neće (za sad) biti proglačen krivim.. ili proizvođač, tj trenutno 'nitko nije kriv' za soft-aplikacije.. tj možda kad EU jednog dana donese neki zakon kao roaming i sl. ..

 

edit: post iznad sugerira nešto sasvim logično-ok, tj zatražiti ispis spajanja. No to ne može biti 'spas'.. tj upravo po tom ispisu oni obračunavaju, skinu novac i tad taj ispis ne može ni biti drugačiji tj na tom ispisu će uvjek biti vidljivo neko spajanje a time i trošak. Problem je što se korisnik nije spajao tj bar ne nešto za što on zna.. a tad je pitanje tko se spaja (koja app, tko je za to kriv..) banalno, za primjer, kao da netko od ukućana napravi telefonski razgovor.. to je sasvim legitimno za naplatiti od strane operatera. Ispis ne može biti drugačiji nego što je sam račun tj skinut iznos s računa, jer time se upravo i skida. Bez tog bi mu stanje bilo nepromjenjeno i ne bi ni postojala tema. :)

mikes ned 29.9.2019 14:57

Napisao sam prigovor pa cemo vidjeti sto kazu. A sve mi se cini da ce biti kako to inace biva pojeo vuk magare ili tko je jamio jamio je. Promjeniti operatera i to j3 to mada mi se cini da je to sve isto.

bill_jobs ned 29.9.2019 15:42
mikes kaže...

Promjeniti operatera i to j3 to mada mi se cini da je to sve isto.

 Nije do operatera nego do korisnika koji se ne zna koristiti mobitlom.

Milijuni koriste usluge tmobilea jedino tebi kradu pare, daj me poštedi.

mikes ned 29.9.2019 18:22

Uvijek se nađe jedan pametan, sta da kazem. Nemam aplikacija koje moram placati niti bilo kakvh opcija koje se naplacuju , internet ili podatkovni promet ugasen od prvog dana jer mi apsolutno ne treba . Dok sam kod kuce koristim kucni internet na radnom mjestu imam također  besplatni firmin internet. Evo prije par dana 4,5 uplatio sam 40 kn poslao sam maksimalno 6 ili 7 poruka ali evo na racunu imam ravnih 0,47 kuna pa mi molim te objasni gdje su novci s racuna.Imam tu sim karticu par godina i problemi su poceli prije 4-5 miseci.

Samarzija ned 29.9.2019 18:50

Pa ima u postavkama za blokirati potpuno mobilni net, a i za viditi koji app troši koliko. Vidi screenshot. Pogledaj, usporedi i vidi koji app vuče promet. Odvojen je wifi i mobile net, tako da nema zabune.
Nekako sumnjam da će se Tcom zezati s takvim stvarima. Ako ke počelo pred par mjeseci, moguće je i kakva viroza pokupljena. Reset telefona pa si miran.

ihush ned 29.9.2019 19:40

-kako god bilo.. recimo kao 'ispravak', novac ne nestaje s računa, nego ti operater zaračuna potrošnju. Ili je potrošeno ili operater vara/ima grešku.. 99% da je ipak potrošeno, no kao korisnik se možeš i trebaš žaliti, tražiti odgovor-objašnjenje, ako si siguran da je isključeno. Ako operater ima grešku, ako bez pokrića skida s računa, tad je to za strogu kaznu i svakao treba prijaviti, hakomu-mingo...

dado16 ned 29.9.2019 19:49

Dok sam radio u službi za korisnike, ovakvih poziva je bilo onako dnevno bar 20-tak, na mj 600-tinjak...na prvih 100 sam se trudio naici na bilo kakvu grešku da mogu vratit novce, nikad nije bila nijedna greška al aj vratio sam, al su ljudi poceli biti oholi ,dosao je drugi mj, opet se isto desilo opet je "bilo koji telekom" najgori, e ovog puta kocnica, ne vracam ti nista kad si bahat ohol a nisi bio u pravu ni prvi put al to te nije zanimalo sve dok ti se vracalo pare....tak da i ovog puta 100%tno tvrdim nema sigurno nikakve greške, samo ljudi neznaju gasit mobilne podatke, ostavljaju upaljeno, azuzira se stalno sastrane bilo fb,whats app, viber, sustav, onda kao mjerili su promet i ne pokazuje im da su potrosili tu mb, a nisu resetirali statistiku od kad su kupili mobitel dobro jutro da neces ni skuziti da li je sta potroseno ili ne...et tak ukratko sa moje strane

CyberDemonVZ ned 29.9.2019 22:19

Simpa je prije koju godinu uvela bezobraznu stvar - minimalni podatkovni paket je bio.. ne sjećam se koliko, ali nešto suludo veliko. pola mega.. il tak nešto.

I svaki put kad bilo koji program ili čak i sam OS zatraži s neta, zaračuna ti se tih (recimo) pola mega.

Jedna viber poruka od nekoliko kb, ode pola mega.

Provjera dal ima novih mejlova, nema - pola mega...

A u sekudi mobitel može zatražiti desetke takvih sitnica.

 

I onda još k tome nemaš posebnu tarifu za podatke, nego samo recimo pozive, i tih stotinjak "pola mega" skine 50 kuna...

 

Uglavnom, nešto se vjerojatno spaja na net, i odu podaci..

 

Ja sam nakon tog njihovog poteza prešao na Tele 2. Prava potrošnja i njihova izračuna se razlikuju za nekoliko MB na kraju mjeseca.

Na Simpi sam nakon nekoliko minuta poslije uključenja mobitela imao 2 MB kod mene, preko 10 MB kod njih....

mikes ned 29.9.2019 22:36

Da se razumijemo ne koristim od jučer smatphone da ne znam ugasiti tzv. mobile data niti su mi bitne tih 40kn, ali bih volio znati na što odlaze ti novci i na koji naćin da to spriječim pošto ponavljam nemam nikakvih aplikacija niti aktiviranih tarifa koje se naplaćuju a mobile data je isključen konstantno jer i kod kuće i na poslu imam internet i jednostavno nemam potrebe paliti mobilni internet .

Čak sam resetirao telefon na tvorničke postavke i i ponovno pogasio apsolutno sve ali stvar se ponavlja

Isto to sam rekao i sluzbi za korisnike ponuđen mi je povrat novca ali što mi to vrijedi ako će se stvar ponavljati s svakom uplatom na simpa račun , nema mi svrhe uplaćivati novce 

 

Danas sam sluzbi za korisnike u par navrata objsnjavao u čemu je problem jedini odgovor koji dobivam je napišite prigovor ( što sam i napravio )

Prva gospođa koja mi se javila kada sam objasnio je bila šokirana i nakon što sam objasnio više puta što se događa rekla je da mora s nekim razgovarati i ostavila me na čekanju , čekao sam 2 i pol sata da se javi ponovno ali vjerujte mi nisam imao vise volje čekati

 

 

 

mikes ned 29.9.2019 22:38

Bio sam resetirao mobitel na tvorničke postavke , znaci na njemu je bilo samo ono sto je tvornički instalirano bez vibera , whats app i sličnih programčića i isključen mobile data ali svejedno stvar se ponavlja

Marko :D ned 29.9.2019 22:42
CyberDemonVZ kaže...

Simpa je prije koju godinu uvela bezobraznu stvar - minimalni podatkovni paket je bio.. ne sjećam se koliko, ali nešto suludo veliko. pola mega.. il tak nešto.

I svaki put kad bilo koji program ili čak i sam OS zatraži s neta, zaračuna ti se tih (recimo) pola mega.

Jedna viber poruka od nekoliko kb, ode pola mega.

Provjera dal ima novih mejlova, nema - pola mega...

A u sekudi mobitel može zatražiti desetke takvih sitnica.

 

I onda još k tome nemaš posebnu tarifu za podatke, nego samo recimo pozive, i tih stotinjak "pola mega" skine 50 kuna...

 

Uglavnom, nešto se vjerojatno spaja na net, i odu podaci..

 

Ja sam nakon tog njihovog poteza prešao na Tele 2. Prava potrošnja i njihova izračuna se razlikuju za nekoliko MB na kraju mjeseca.

Na Simpi sam nakon nekoliko minuta poslije uključenja mobitela imao 2 MB kod mene, preko 10 MB kod njih....

To nije ništa; kod Vipa je bila (ili još je u nekim paketima, ne znam točno) bila obračunska jedinica 1 MB. Sjećam se da su se ljudi masovno žalili na njihovoj Facebook stranici i po raznim forumima. Čak je sve to završilo i u medijima, ali ne znam što se na kraju dogodilo s tim... 😁

nebulosa pon 30.9.2019 06:06

ali ne moze se nista apdejtat dok su mobilni podaci iskljuceni. aplikacije mogu samo uzalud to pokusavat sto ne trosi promet jer su vrasta za promet zatvorena. kao i na laptopu ako iskljucimo wifi, nema se sta apdejtat

ihush pon 30.9.2019 08:29

da-ne tj teoretski je tako u praksi app može ovisno o postavkama bugu itd ni slično pc wifiju koji upravo zbog sigurnosti zakon mora imati indikator i on off.. može se prigovarati proizvođaču... ali operater ima pokriće tj samo dobrom voljom stornira račun ali to se ponavlja  ...

JozoBozo121 pon 30.9.2019 10:58
mikes kaže...

Uvijek se nađe jedan pametan, sta da kazem. Nemam aplikacija koje moram placati niti bilo kakvh opcija koje se naplacuju , internet ili podatkovni promet ugasen od prvog dana jer mi apsolutno ne treba . Dok sam kod kuce koristim kucni internet na radnom mjestu imam također  besplatni firmin internet. Evo prije par dana 4,5 uplatio sam 40 kn poslao sam maksimalno 6 ili 7 poruka ali evo na racunu imam ravnih 0,47 kuna pa mi molim te objasni gdje su novci s racuna.Imam tu sim karticu par godina i problemi su poceli prije 4-5 miseci.

nebulosa kaže...

ali ne moze se nista apdejtat dok su mobilni podaci iskljuceni. aplikacije mogu samo uzalud to pokusavat sto ne trosi promet jer su vrasta za promet zatvorena. kao i na laptopu ako iskljucimo wifi, nema se sta apdejtat

 Iako su ti mobilni podaci isključeni, može se dogoditi da aplikacija to preforsira i provjeri nešto putem interneta. Ili čak sam android možda provjerava postoji li mogućnost za spajanje pa se to na mreži registrira kao promet i onda se potroši cijeli obračunska jedinica. 

Koliko se sjećam, neki testovi su pokazali da se kineski mobiteli spajaju na servere u Kini bez obzira na sve postavke i isključene konekcije. Ovakve stvari su vrlo, vrlo rijetko greška operatera već je do korisnika i opreme.

ivo454 pon 30.9.2019 11:14

Kad se ima broj na bonove, pa i na pretplatu, prilikom aktivacije, treba zahtijevati isključenje svih nepotrebnih usluga, zabrana interneta u potpunosti, zabrana prema pozivima s dodanom vrijednošću, zabrana roaminga za sve usluge, znači ostavit samo one usluge koje će se koristiti.

Psycho81 pet 31.1.2020 12:04

@mikes imam s9 i na A1 sam na bonove imam isti problem ko i ti,pisan prigovor uvažen i vide spajanja i ponudili su mu 50 kn,prihvatio sam riješenja nema krive moj uređaj jedino riješenje je da ti oni isključe mobilne podatke ja nisam htio,svako toliko mi skida po 1 lipu,svaka 2,3 dana,jednom tjedno ili čak jednom nakon 3 tjedna samo 1 lipu,eto napravio sam acc samo da ti to kažem isti, problem mobilne podatke ne koristim.

mikes ned 2.2.2020 10:30

I ja sam isto zatrazio da mi ukinu sve moguce na toj kartici  , osim sms i poziva i sada je sve u redu. Isto tako su mi vratili novac . Samo ima jedna stvar koja meni nikako nije jasna da oni ne vide gdje su ta spajanja na koja je otisao novac . Što je meni još bolje ja sam izvadio sim karticu van iz telefona i u tom periodu dok je kartica bila van uređaja isto su nestajali novci. Ne znam sto bih rekao ali mislim da je to samo jedan od načina na koji se potkradaju korisnici a da toga nisu ni svjesni.

zelenapaprika ned 2.2.2020 11:01
mikes kaže...

I ja sam isto zatrazio da mi ukinu sve moguce na toj kartici  , osim sms i poziva i sada je sve u redu. Isto tako su mi vratili novac . Samo ima jedna stvar koja meni nikako nije jasna da oni ne vide gdje su ta spajanja na koja je otisao novac . Što je meni još bolje ja sam izvadio sim karticu van iz telefona i u tom periodu dok je kartica bila van uređaja isto su nestajali novci. Ne znam sto bih rekao ali mislim da je to samo jedan od načina na koji se potkradaju korisnici a da toga nisu ni svjesni.

 
Zato treba provjeravati stanje računa aplikacijom providera ili SMS-om.  Ako si siguran da nemaš neki malware, da nisi instalirao neku igricu koja je ti je instalirana na mobitel tko zna što i da nisi poslao neki SMS kojim si pokrenuo naplatu nečije usluge s dodatnom vrijednošću (a to ti se naplaćuje imao ti SIM karticu u mobitelu ili ne), onda se žali. Možda imaš i custom ROM u mobitelu, tko zna čiji. Puno je mogućnosti.

 

Ujedno postoji niz metoda kako možeš sam eliminirati problem, neki su već opisani, od vraćanja mobitela na tvorničke postavke, instalacije programa koji prati potrošnju (to smo svi nekada obavezno radili, sada se oslanjamo na aplikaciju providera) do discipline da se na mobitel ne instaliraš baš sve što vidiš, pogotovo ne izvan službenih trgovina aplikacijama, a to mnogi vole raditi.