Hrvatski Telekom

HT povećava račune za 30 kn

Mackey pet 15.11.2019 18:10
Cervinjo kaže...

Pozdrav Ekipa, jel netko dobio obavijest da HT povećava cijene svojih naknada, te da se ugovor može raskinut bez penala u sljedećih mjeseca dana ?

 Meni samo piše da, ukoliko je ugovor sklopljen u listopadu telefonskim putem, imam rok od 14 dana od dana plaćanja računa za raskinuti ugovor bez penala. Nigdje ne vidim ništa o nekim povećanjima.

Wolf88 pet 15.11.2019 18:17
Cervinjo kaže...

Pozdrav Ekipa, jel netko dobio obavijest da HT povećava cijene svojih naknada, te da se ugovor može raskinut bez penala u sljedećih mjeseca dana ?

 Koliko je meni poznato T-com će povećati cijenu za korisnike bez ugovora, a ako biti povečali cijenu dok ti traje ugovor možeš raskinuti ugvoro bez plaćanja penala.

ihush pet 15.11.2019 18:29
Wolf88 kaže...
Cervinjo kaže...

Pozdrav Ekipa, jel netko dobio obavijest da HT povećava cijene svojih naknada, te da se ugovor može raskinut bez penala u sljedećih mjeseca dana ?

 Koliko je meni poznato T-com će povećati cijenu za korisnike bez ugovora, a ako biti povečali cijenu dok ti traje ugovor možeš raskinuti ugvoro bez plaćanja penala.

 -izgleda da će ht to odraditi pametnije nego a1.. tj korisnik bez ugovorne obveze je na tekućem-važećem cjeniku, hoće-neće (možda u svakom trenutku raskinuti ugovor s pružateljem usluge, promijeniti ga ili izabrati neki povoljniji paket..) tj oni s ugovornom obvezom na ugovreni rok su pod tim ugovorom tj kako je ugovoreno tako se plaća tj to je smisao ugovora koji obostrano obvezuje ne samo korisnika nego i operatera-pružatelja usluge. Oni s ugovorom će to platiti kad im ugovor istekne. Tu je malo nejasno zašto bi nekome tko je sklopio nedavno takav ugovor nudili raskid bez penala.. tj oni koji imaju ugovor mogu tražiti poštivanje ugovora do isteka, jednako kako vi to i operater tražio od korisnika. Opet ista pravna glupost, kao oni nekom edaju neko pravo.. ne to pravo korisniku daje zakon, tj ako dođe do promjene uvjeta tad korisnik ima izbor, nastaviti ili raskinuti postojeći ugovor, koji se uvjek može raskinuti ali je razlika o štetnim posljedicama tj penalima. Kad je opravdano, tad nema penala. Nejasno što pokušavaju (osim samog dizanja cijene) vrijeme je da hakom nastavi s kaznama ili barem počne tumačiti zakon kao regulator, ne kao njihov lobist.

Posmatrač pet 15.11.2019 19:18
ihush kaže...
...

 -izgleda da će ht to odraditi pametnije nego a1.. tj korisnik bez ugovorne obveze je na tekućem-važećem cjeniku, hoće-neće (možda u svakom trenutku raskinuti ugovor s pružateljem usluge, promijeniti ga ili izabrati neki povoljniji paket..) tj oni s ugovornom obvezom na ugovreni rok su pod tim ugovorom tj kako je ugovoreno tako se plaća tj to je smisao ugovora koji obostrano obvezuje ne samo korisnika nego i operatera-pružatelja usluge. Oni s ugovorom će to platiti kad im ugovor istekne. Tu je malo nejasno zašto bi nekome tko je sklopio nedavno takav ugovor nudili raskid bez penala.. tj oni koji imaju ugovor mogu tražiti poštivanje ugovora do isteka, jednako kako vi to i operater tražio od korisnika. Opet ista pravna glupost, kao oni nekom edaju neko pravo.. ne to pravo korisniku daje zakon, tj ako dođe do promjene uvjeta tad korisnik ima izbor, nastaviti ili raskinuti postojeći ugovor, koji se uvjek može raskinuti ali je razlika o štetnim posljedicama tj penalima. Kad je opravdano, tad nema penala. Nejasno što pokušavaju (osim samog dizanja cijene) vrijeme je da hakom nastavi s kaznama ili barem počne tumačiti zakon kao regulator, ne kao njihov lobist.

 U BiH zakon kaze ako se ukupna cijena racuna povecava za vrijeme trajanja ugovorne obaveze to je osnov za raskid ugovora bez penala.... Znaci ukupan iznos racuna a ne pojedine stavke...

Pretpostavljam da je i u RH tako....

 

 

Informatičar starog kova čet 27.8.2020 14:24

jutros me zva (ničim izazvan) predstavnik iz tcoma i uporno mi nudi poklon bon od 600 kn (vridi za sve osim za mobitele i tablete) u sancta domenici zbog tih 30 kn razlike. na moje pitanje o kakvih on 30 kn govori i da li će meni za misec dana kad mi istekne ugovor skočiti račun za 30 kn on zaplovi po eliptičnoj krivulji "pa gledajte...". tribalo mi je 18 ipo minuta da iz njega iscidin odgovor: za misec dana kad mi istekne ugovor za max3 premium paket (324 kn misečno koji uključuje 200mbit optiku, kućni telefon i maxtv sa hbo) meni će ili skočiti pretplata za 30 kn ako produžin ugovor ili će otići na 490 kn ako ne produžin ugovor.  

ja mu govorin da me nije ni triba zvat ako ne misli ponudit štoko jeftinije za istu uslugu, a on mene zva da mi kaže da ću za istu uslugu plaćati skoro 10% više - a kao kompenzaciju mi nudi bon od 600 kn da kupin neko skupo smeće koje mi ne triba. 

još san ga napa za to njihovo inzistiranje na kućnom telefonu, a on meni da mi je skuplje bez kućnog telefona. pa ono... ja mu govorin to je ista stvar ko da u restoranu juha, meso i salata guštaju 100 kn, a samo juha i meso 160 kn, a on meni pa takav je paket. 

a šta je najgore u ciloj priči oni su još najmanje govno od svih operatera. kakvih sve iskustava iman kod korisnika sa drugim operaterima tcom je mila majka.

lola25 pet 28.8.2020 07:33

I meni je racun isti. Ugovor produzen u lipnju.

Tih 30kn bi valjda trebalo biti za korisnike koji nisu pod ug.obvezom, ali ko ce njih znat sta muljaju. Valjda nece biti iznenadjenja sad u rujnu kad dodje racun za kolovoz.

Unimatrix 007 sub 29.8.2020 00:02

Meni je račun povećan za 30 kn već prije nekoliko mjeseci, također nisam pod ugovornom obavezom i ako se dobro sjećam, napisali su tad da je račun povećan svima koji nisu pod ugovorom, a za vas koji jeste, vjerojatno se ništa ne mjenja.

Djozaa sub 29.8.2020 10:11

Meni je ISKON račun skočio za 30 kn, kada sam ih kontaktirao vidio sam da je zbog isteka ugovora maknut popust na ugovornu naknadnu od 30 kn mjesečno.

Rekao sam im da mi produže ugovor za 2 godine i stave natrag popust od 30kn, no rečeno mi je da nema više takve pogodnosti i da mi može ponuditi slabiji paket za 20kn jeftinije ili isti paket za istu cijenu. Dakle uz produženje ugovora ISKON mi nudi istu cijenu koju plaćam bez ugovora??

ihush sub 29.8.2020 11:19
10alex kaže...

Da to nije na tragu A1/Bneta i onih 20kn naknade za opremu?

 -da.. time je a1 naguzio tcom (koji je većinski-nacionalni operater, vlasnik većine tel.-fixne mreže, naknada za korištenje najam-tcom mreže..). tj bnet-coax je zasebna mreža, ne tel u vlasništvu bneta-a1 dok vip uopće nije bio u fixnoj do kupnje operatera kao amis-bnet.. (tad si nisu direktno konkurirali, tj tcom-fixna, vip-mobilna (homebox) i tad je vladao 'mir').

-kako su pokupovali sve ostale operatere, vip kreće u akciju, postaje a1. Naknadu za korišenje fikxne uvodi zbog tržišnih pravila, tj time prisiljava tcom i operatere u nejgovom vlasništvu da iskaži istu stavku na računu tj iskon-optima za koruštenje tcom mreže po tržišnim pravilima moraju po istoj cijeni iskazati isti trošak ili ide kazna tcomu, tj on mora svim operaterima pod jednakim uvjetima dati pristup mreži.. i to krositi a1 tj time onemogućava dumpanje cijene tocma korz npr iskon jer sad i iskon mora obračunati tu stavku tj formalno je platiti tcomu i za toliko mora povećati račun. Trgovački ratovi u kojima zbog dizanja cijene profitiraju samo trgovci, ne korisnici.

 

-ugovor, osnovni, o pružanju usluge, je osnova ugovornog odnosa korisnka i operatera, dok je dodatni ugovor, paket-ugovorna obveza na termin kao 12-24mj dodatni tj definira poseban odnos, uvjetovan, paket-cijena kao poseben dogovor operatera-korisnika (pojedinačno). Raskid svakog ugovora može biti iz opravdanih razloga, može bez razloga, može s naknadom ili bez (penali).. naravno, ovisi kako je ugovror sklopljen, koja strana na što pristane, što koja strana traži.. tj svaki ugovor se može raskinuti ali ovisi o štetnosti-posljedicama-naknadi tj razlogu.

Promjene cijena-cjenika.. operater kao svatko na tržištu može kad poželi promijeniti cijenu, može svaki dan.. ali, zato jer je to takva usluga, mora najaviti mjesec dana prije promjene pa se to ne radi baš svaki dan. Korisnik po osnovnom ugovoru o pružanju usluge, bez dodatne-ugovorne, plaća po tekućem cjeniku. Hoćeš-nećeš, ako ti je skupo prekineš uslugu, nema penala jer nema ugovorne obveze.

-Oni pod ugovornom su upravo time zaštićeni, tj ako operater podigne cijenu, to je zakosnki razlog za raskid od strane korisnika. Zato je za korisnika bolje biti pod ugovornom (mada se svi boje penala, ugovor je dvostrani..). Korisnik pod ugovorrnom je nešto dobio, nižu cijenu paketa, popust, dar.. nešto i u slučaju raskida za taj iznos bi operater tražio i dobio naknadu, ali ako postoji zakonski razlog tad nema penala za korisnika tj penale tad plaća ona strana koja krši ugovor a to je u slučaju promjene cijene-uvjeta operater. .. tj kao iznimka je slučaj kad se cijena snizi ili kad se poveća ponuda (brzina, broj tv kanala, nešto doda..) tj operater može dati više, može jeftinije i tad korisnik nema osnove za raskid tj nema štetnosti za njega i tad se ugovor može nastaviti automatizmom, odnosno korisnik mora tražiti raskid. U slučaju podizanja cijene ili bilo što u odnosnu na prethodno ugovreni paket, npr jedan tv kanal manje, kunu viša cijena.. korisnik ima pravo raskida i to pravo ne daje operater nego ZAKON (mada oni to navedu u općim uvjetima i formaliziraju tako da oni nešto daju.. ne to je zakon-hakom, ne daje to operater, nego to pravo ima svaka ugovorna strana svakog ugovora..).

-tako oni pod ugovornom, u slučaju promjene-podizanja cijene, imaju pravo na raskid, krivac je operater, tj on mijenja ugovorenu cijenu na štetu korisnika (viša cijena) i time snosi štetnost, tj one benefite-poklone koje je dao ne može potraživati kao naknadu za prijevremeni raskid (što bi mogao da nema podizanja cijene).. jasnije?

-pametni operater tad ne radi glupost, koju je prošle godine napravio a1, tj ne digne svim korisnicima istovremeno cijenu, nego ovisno kako koji korisnik ima istek.. tj tekući cjenik je za one bez ugovorne ili nove koji će tek sklopiti ugovor.. ne za postojeće, jer IMAJU UGOVOR, terminski, 12-24.. isti ugovor po kojem bi telekom tražio nakanadu za raskid s korisničke strane.

-pametni operater tad kad želi podići cijenu, to napravi, obavijest i nakon 30 dana je ta nova-viša cijena važeća, za sve nove ili bez ugovorne. Hoćeš-nećeš..

-oni koji su pod ugovornom, nastave dalje do isteka, mjesec, pola godine, .. godinu? statistički je prosjek manje od godinu, tj ne radi se to svaki dan, postoji plan itd + čista statistika jer korisnik je možda danas potpisao ugovor na 12-24 možda prije 12-24mjeseci.. ako je danas, dok je još stari cjenik, to je jednako kao da natanka auto prije poskupljenja goriva.. dok statistika kaže da će biti podjednak broj ugovora koji su sklopljeni danas ili prije 12-24 mjeseci (većina na 24, 12 skoro nitko..) tj između ta dva korisnika je prosječno 12mj do isteka ugovorne i operateru je bolje to obaviti kroz idućih 12 mj, tj sačekati da istekne postojeća ugovorna, no i oni znaju statistiku.. i zato to rade, tj znaju da će dobar dio jednostavno pristati, bez raskida (prelaska na drugog operatera, .. tj kojeg drugog? ... dok je cijena manje-više ista-slična...) .. tj tu je ono čime je tcom dumpao, cijena iskon-optime koji sad moraju jednako kao a1 iskazati trošak najma telekom infrastrukture i za taj iznos 20-30kn moraju podići cijenu dok su do sad upravo time išli ispod tj konkurirali.

-sve to zna i druga strana, tj a1-tcom, tj radije će pretrpiti neki postotak korisnika koji pređu na drugu stranu nego da ne podugnu cijenu svima, tj zarađuju.. i samo su dva. Ako korisnik ode na drugu stranu, opet će za koji mjesec nazad jer i durga strana radi isto, odnosno ako su prije godine zbog istog razloga korsnici otišli s a1 sad će se vratiti i statiskički je opet isto..

 

-korisnici? .. pa oni trebaju koristiti te mogućnosti, raskid, tj tako maximalno dobiju što mogu ili ponudu koje nema u cjeniku za ostanak ili benefite koje dobija kod sklapanja novog ugovora. Oni koji samo šute, ne traže, najgore prođu.. tj imaju taj mjesec za raskid-cjenkanje i to je to..

 

-ugovorna obveza, kao i svaki ugovor, vrijedi dvostrano... treba ga imati, kao npr za podstanare.. tj time i ja kao korisnik imam siguronost, bez ugovorne plaćam kako promjene cijene. Paket-ugovorna je uvjek povoljnije nego bez ugovorne ili bez paketa, jer to je tako tj time se i operater osigura da neće u jednom danu izgubiti biznis (teoretski da svi korisnici raskinu ugovor) tj ne daje on benefite đabe, tj to je i njemu osnova plana-sigurnost na neki termin-rok i zato je paket-ugovor povoljniji, ne poklon nego interes operatera tj obostrani.

-ljudi se boje ugovora, boje se stinih slova.. ljudi bi prvo trebali biti svjesna, odgovorna, samostalna bića, radno-ugovorno sposobna (ne djeca i sl.) i time donositi-sklapati ugovore koji su za njih povoljni + znati svoja prava, kao npr na raskid. Ponovo, ne daje to pravo operater, nego zakon, dok su opći uvjeti samo to, neki text-popis-ništa, tj mora biti u skladu sa zakonom a svaki ugovor je ugovor, osnova zakona, tj ako jedna strana krši ugovoreno tad snosi posljedice. U slučaju promjene cijene/paketa to je pružatelj. Korisnik se tako mora postaviti, kao osoba, kao korisnik, kao onaj tko ima ugovor i traži da se ugovor ispoštuje ili naknadu, penale tj isto što ima pravo i druga strana po istoj osnovi-kriteriju jer takav je zakon, jednakost pred zakonom obju strana.

Ugovor nije bauk, ugovor je normalna stvar.. tražite svoje, cjenkajte se, raskidajte i skalpajte ugovore.. i poštujte ih. Ugovori su zakon dok cijena nije stvar zakona osim kad je javna usluga pa regulirano kao 30 dana.. i to je to.

10alex sub 29.8.2020 18:29

Ja bih pojednostavio cijeli ovaj tekst sa primjedbom da A1 po svaku cijenu zeli imati cijene sto slicnije HT, pa sada uvodi sve moguce naknade i povecanja da dosegne to. Moj primjer je da sam na Bnetu i trenutno imam 150 Mbit/s brzinu za 145kn (stari korisnik, Carnet,...) naravno to je puno povoljnije od HT-ovog interneta i sada je A1 uveo dvije brzine i dvije cijene 179kn za do 200Mbit/s i  209kn do 1Gbit/s. Naravno i mi koji smo preko Bnet-a spojeni ide povecanje cijena na ovih 179kn. A da ne kazem da kod HT ne mozes uzeti internet bez telefona, a kod Bneta si to mogao i samim time si izbjegavao onih 60+ kn za toskove linije ili kako su to oni zvali.

Za cca. godinu dana ce se HT i A1 izjednaciti i opet cemo imati duopol u fiksnom internetu. Eventualno ce biti rat u mobilnom internetu koji je zapoceo Tele2 sa svojom flat tarifom od 169kn.

ihush pon 31.8.2020 10:04
10alex kaže...

Ja bih pojednostavio cijeli ovaj tekst sa primjedbom da A1 po svaku cijenu zeli imati cijene sto slicnije HT, pa sada uvodi sve moguce naknade i povecanja da dosegne to. Moj primjer je da sam na Bnetu i trenutno imam 150 Mbit/s brzinu za 145kn (stari korisnik, Carnet,...) naravno to je puno povoljnije od HT-ovog interneta i sada je A1 uveo dvije brzine i dvije cijene 179kn za do 200Mbit/s i  209kn do 1Gbit/s. Naravno i mi koji smo preko Bnet-a spojeni ide povecanje cijena na ovih 179kn. A da ne kazem da kod HT ne mozes uzeti internet bez telefona, a kod Bneta si to mogao i samim time si izbjegavao onih 60+ kn za toskove linije ili kako su to oni zvali.

Za cca. godinu dana ce se HT i A1 izjednaciti i opet cemo imati duopol u fiksnom internetu. Eventualno ce biti rat u mobilnom internetu koji je zapoceo Tele2 sa svojom flat tarifom od 169kn.

 -netočno.. tj miješaš stvari, pogrešno.

-npr sad operateri ne nude samo tel ili samo tv, svi sad uvjetuju paket internet+ nešto.. tj može internet, internet+tel, internet+tv ili sve troje ali ne bez interneta, npr samo tel, samo tv ili tel+tv. Jednako (provjeri) što kažeš za tcom je sad za a1 .. mada je zakon drugačiji.

-zakon.. prije nešto godina ih je prisilio da omoguće pojedinu uslugu, npr samo tel. .. i tad im je zakon dao vrijeme 1god prilagodbe.. u to vrijeme je bilo 'smiješnih' cijena, nrp da je samo tel skupji od internet+tel, no slobodno tržište i sloboda formiranja cijena + formalno izbor operatera i ostali problemi države pa je to prošlo.. sad operateri opet to rade, dok hakom ne reagira.

-nećeš više dobiti po strim uvjetima, tj prošle godine je a1 +20kn spuštao-cjenko s korisnikom, pa je netko dobio gratis npr turbo, netko nešto durgo-treće (carnet opcija je sad skoro beskorisna..). No nakon što je korisnik pristao sad ne može ništa, tj raskid ugovora bez penala je bio moguć tad, taj mjesec i po isteku gratis-cjenjkanja korisnik više neće imati taj popust tj mora se opet cjenkati i možda dobije, možda ne.. sad je manja šansa jer je i konkurent morao napraviti istu stvar, tj ako tcom zaračuna jednom operateru naknadu za liniju, ta mora svima, podo jednakkim uvjetima a to znači da svi moraju imati iskazan taj trošak tj za toliko dići cijene. Teoretski čak je to možda dogovor tcom-a1 jer takvim dizanjem cijena zarde više a korisnik nema kamo otići na jeftinije, jer je isto.

 

-novi ugovor = nova pravila tj uvjeti, kao i ugovorena cijena po takvom ugovoru. Cijena se može mijenjati, ugovor samo u slučaju sporazuma obju strana ili raskid.

-zakon, hakom.. sezona krastavaca koju operateri koriste za takve igre, pa dok regulator reagira .. i već prođe mjesec kad korisnik ima pravo raskida.

-sad su npr paketi s tel +10 kn u odnosu na paket bez tel. dok ne nude sam.. mada po postojećem pravilniku moraju nuditi i pojedinu uslugu kao i bez ugovorne obveze na rok. Tj guraju pakete-ugovore, skrivaju bez paketa-ugovora. Paket je stvar kao se dogovoriš mada bi formalno svi korisnici morali imati jednake ponude, nemaju tj kako se cjenkaš, možda dobiješ i ako provjeriš neki plaćaju više neki manje isti paket ili netko ima nešto 'gratis' npr turbo ili međunarodni pozivi i sl. ..mada su formalno cijene iste za sve, nisu isti ugovori tj cjenkanje s operaterom, no kad istekne tad se priča ponavlja + uvjek operateri gase stare pakete, smisle novi naziv -novi paket i prisiljavju te na ugovaranje tog novog paketa (mada korisnik ima pravo bez ugovorne do raskida usluge koristiti postojeći paket, ne moraš nikad izabrati novit tj izborom novog pristaješ na nove uvjete-cijene-ugovor).. ili raskid pružanja usluge, što kao izuzetak operater-telekom ne može (za razliku od ostalih običnih biznisa) tj kod javnih usluga operater ne može uskratiti uslugu korisniku, samo korisnik može raskinuti, birati, kao izuzetak od ostaih običnih poslova.

 

-neće se za godinu izjednačiti.. tj sad su se 'izjednačili', jer je ovu igru a1 odigrao prošlo ljeto i time natjerao tcom na isto, tj zakonom, tj operatere kao iskon-optima (dok za optumu još postoji problem-vlasništvo..).

Pri3s7 uto 15.9.2020 20:20

HT ne dize cijene postojecim korisnicima, a cijene operatera ne odlucuje sam operater u potpunosti nego HAKOM. Svaku promjenu cijena oni odlucuju. HT sa svojom grupacijom drzi vecinu korisnika te mora imati najvisu cijenu usluga, jer ima odredeni postotak koji mora opravdati. Zato A1 je mogao stavljati nize cijene kao i ostali operateri. Ali nije uvijek sve u cijeni nego u kvaliteti usluge i koji kanal prodaje ti odraduje prodaju.