HT Optika - problem kod zahtjeva
Bolje mrtav korisnik nego optika u kući
Šalu na stranu, a što možeš očekivati. Frend radi u Ericsonu na postavljanju i održavanju trafostanica i odašiljača i kaže čovjek da T-Com nema dovoljno zaposlenika i partnerskih firmi koje bi postavljale optiku pa to dosta selektivno rade. U Istri gdje živim, konkretno slučaj da je jedna sprska firma koju su dovukli ovdje za to postavljanje ispala jer je njihov šef zajebao, pa sada žele njih iz Ericsona, a ljudi već imaju posla preko glave...
Neznaš tko pije to plaća.
Nama su ispred kuće kod telefona iskopali kabele i stavili optičke niti, jedino trebaju provući u kuću i staviti ruter, ali susjedu stavili nama još ne, a prije su nam radove napravili i bili sm ona spisku pa nestali...
Za ovo dugovanje i "smrtni slučaj" nemam komentara,a da nije istina bilo bi smiješno
sto se tice svih postavljanja to su relativno brzo postavili. cak susjedima i do kraja spojili. u roku mjesec dana mozda od trena postavljanja na stupove pa do spojenog rutera. i nama bi vjerojatno da nije ova situacija...
-prijavi-tuži.. + ako nešto uspiješ za kašnjenje (ako dokažeš) možeš čak i nešto profitirati, tj treba prijaviti jer inače neće doći pameti.
-vjerojatno je uzrok prošlotjedni pad sustava.. pa 'imaju mrtve..' osim korone.. no to je njihov problem i nije opravdanje za gluparije-našetavanja ili uskraćivanje usluge.
-prijava neće rezultirati kaznom, jer im isprike kao korona-pad to mogu pokriti (+ jaki-veliki pa je pitanje koliko ih je moguće kazniti.. tj ne boje se inspektorata kao obične firme).. no probaš, jer do tad će ti se gluparije ponavljati.
Prijaviti hakomu?
Nije prvi put da imamo nekakvih problema s njima. Kod svake promjene necega se dogodi nesto popratno. Ili se nesto dodatno aktivira sta nije zatrazeno ili je neka prepreka kod necega...
hakomu kao nadležnom regulatoru, mingo.hr koa inspektorat, društvu za zaštitu potrošača (koji je ništa ali..) pa i medijima koji vole takve slučajeve, npr s 'mrtvima' ili nula kuna duga..
još nije gotovo... :D
ovo je parodija.
znaci tata ima 71 godinu i ne zna sta znaci optika. ali tel glasi na njega i bez njega ne mogu nista.
i ovako vec par puta ide razgovor.
zovem SZK kazem da zovem zbog optike, jer je tata "mrtav" da imamo dugovanja
iz SZK zovu tatu da ga pitaju za suglasnost.
on se slozi i onda ja sa SZK pricam s njima o tome kako dokazujemo da je tata živ.
i onda me traze osobnu da skeniram kako bi bili sigurni.
komedija živa....
-pa može biti zabavno.. no treba to prijaviti nadležnima, treba reda a preduvijet su kazne.. tek tad se netko opameti.
idući put možeš jednako tako pojačati parodiju pa ti biti svoj mrtav otac koji će 'hrapavim' glasom vikati da je mrtav i da neće tamo neke optičare, dinamo-dinamo i tako to.
-naravno, nije SZK za to kriv ili operater-student-osoba koja se javi, nego sustav koji kad se desi glupsot ne zna kako ju ispraviti.
-ozbiljno, smiješno.. je kako traže predstavljanje osobe preko telefona.. tj smatra se da je ona osoba koja je na liniji (vidljiv broj) i recimo zna oib ta osoba.. možda neki ženski glas za iduću epizodu? Ako nešto sugeriraju optužiti ih za sexizam, neravnopravnost i diskriminaciju ''drugačijih'' :)) .. itd.
-ja tako već godinu pokušavam s evotv opet dobijati jedan račun umjesto 2.. no što god neki operater-sistemac radi ne pomaže, mada svaki put kaže 'sad je to to..'.. :)) probat ću još ovaj mjesec, glupo je imati dva računa zbog gluposti, koja je već nekoliko puta 'ispravljena' no i dalje prisutna.
naravno da nije zabavno. odgovor prema njima sam poslao i na prigovore ht.
ukoliko tu ne uspijem dobiti kakvu takvu adekvatnu odštetu budem išao prema hakomu. jer tata i ja zadnji par dana dokazujemo stvari za koje nismo krivi.
vec duze shvacam da SZK nije kriva za to. te sve ovisi o agentu kojeg dobiješ. tj kome se da potruditi oko tvog slucaja. i sam sam u SZK ali za vanjsku firmu te mi je sve to poznato kako funkcionira.
a to oko identifikacije... svaki put sam ja mogao tvrditi da sam tata. imam oib, broj s kojeg zovem glasi na njega...
Ljudi pomagajte.Istekao mi je ugovor sa T-com a nisam uopče znao niti me itko kontaktirao.Dobio sad račun 410 kn.Do sada sam plačao 209 kn.(tel,max3,prošireni,max3 sport plus,optika 100/20.I sad gledam papire i stvarno je isteklo.Jel ima tko kakvu šemu da iskemijam nešto u toj cijeni?Pa jeli normalno da se oni više uopče ne javljaju ako si blizu isteka ugovora ili ako je istekao...?
Ljudi pomagajte.Istekao mi je ugovor sa T-com a nisam uopče znao niti me itko kontaktirao.Dobio sad račun 410 kn.Do sada sam plačao 209 kn.(tel,max3,prošireni,max3 sport plus,optika 100/20.I sad gledam papire i stvarno je isteklo.Jel ima tko kakvu šemu da iskemijam nešto u toj cijeni?Pa jeli normalno da se oni više uopče ne javljaju ako si blizu isteka ugovora ili ako je istekao...?
Ugovor nije istekao, nego si vjerojatno imao 'popust' na dvije godine. Nakon toga teče isti ugovor po 'normalnoj' cijeni. Samo nagađam, jer je kod većine tako. Možeš ih pitati da ti daju jeftinije. Ako ne žele tražiš bolju ponudu kod konkurenata.
Tako je.Došao mi je prodajni predstavnik doma i ponudio mi tu opciju i sad je to isteklo.
Slozi mail i stavi sve moguce udruge u CC. Zakuvaj pa nek ae hebu.
Prije par mjeseci su nas kontaktirali i pitali zelimo li optiku. Tada smo pristali i radovi su super tekli dok nije trebalo obaviti zadnji korak. Spojiti novi ruter i kabel do rutera.
To je trajalo preko mjesec dana. Svi susjedi koji su zatrazili optiku su ju i dobili. Nakon mog poziva u subotu, receno mi je da je korisnik preminuo (moj otac). Sto nije istina. Ziv i zdrav. Te zbog toga nisu mogli provesti promjenu.
Odmah u pon je otac otisao do HT centra i identificirao se. Nakon toga mu je receno da nije moguce provesti zahvtjev jer imamo evidentirana dugovanja. Kojih nema. Iznos od 0,00 KN. Ali smo u sustavu. I dobio je broj od Eos Matrix dugovanja.
Tamo smo dobili odgovor da nemamo nikakvih dugovanja te sam taj email proslijedio HT-u. I sad cekamo.
Jel ima netko iskustva sta jos tu mogu ciniti? Bezveze nas secu po Gradu, da zovemo druge firme zbog necega sto uopce nije nasa stvar.