Fotoaparati

Isplativost: photoshot fotoaparat vs smartphone

Kobe24 sub 2.12.2017 11:12

Pozdrav,

 

u fotografiju se ne kužim nešto posebno, možemo reći da sam amater koji svakih 2-3 mjeseca okine nekoliko obiteljskih slika.

 

Osobno koristim fotoaparat Canon PowerShot SX220 HS:http://www.photographyblog.com/reviews/canon_powershot_sx220_hs_review. Znam da klasični aparati imaju neke prednosti jer više svjetla može ući u leću, vjerojatno je i izoštravanje na daljinu daleko bolje, noćne slike su vjerojatno bolje rade bljeskalice i svjetla koje može ući u leću.

 

Ovaj fotoaparat koji ja imam je iz rane 2011 godine. I sada se mislim, koliko su mobilni telefoni sustigli ove obične foto aparate za kućnu upotrebu (ne DSLR aparate). Da li je moderni smartphone, recimo iphone7/8, galaxy 7/8 već sada bolji u kvaliteti slike od aparata kojeg imam.

 

Došlo je vrijeme i da promjenim mobitel, a i fotoaparat ima već lijepih 6 godina, da li se više isplati ulagati u ove klasične obiteljske foto-aparate, ili su mobiteli postali bolji, pa je bolje kupiti malo kvalitetniji mobitel. Moguće da moj aparat iz 2011. koji ima samo jednu namjenu više nije bolji od mobitela koji ima mnogo namjena, i daleko manju leću.

 

Nisam siguran što je bolje napraviti, pa da vas pitam koja je situacija na tržištu.

fer-de-lance sub 2.12.2017 12:23

Ne samo top modeli, nego i 90% mobitela srednje klase ima znatno bolje slike od tog tvog fotića.

I sam si si odgovorio, budući da kupuješ ionak novi mobitel, dodatni fotoaparat niske klase ti ne donosi ništa, a DSLR tebi ne treba.

 

fer-de-lance sub 2.12.2017 13:49

Prevario bi se, bez brige.

Badava tom fotiću velika leća kad je senzor šrot u odnosu na moderne.

Daleko od toga da je loš, ali ono kaj vidim na linku kaj si dao po primjerima slika izgleda ko slike s osrednjih kamera na nobitelu u današnje doba.

 

mbaksa čet 14.12.2017 00:59
Kobe24 kaže...