Marko :D ned 28.6.2020 08:17
popo kaže...

Kaj niko ne komentira nove bonbon tarife ?

OmG!!!!! nOVE tarife su LoOodilo! PreLAZim OdmAH!!!! 🤩🤩🤩✌️✌️

 

#yolo #omg #cantwait #thebest #bonbon #ht #chill #cool #awesome #offer

vrinho uto 30.6.2020 20:01

Na starom paketu sam od 750 MB i 100 min razgovora i sutra mi ističe i dobijem obavijest da će mi nadoplatiti opet po tim starim cijenama i tarifama. Kaj onda ne ukidaju te stare tarife?

Inače mi je debilana žešća kad vidim da stave paket od 300 MB pa onda sljedeći od 3GB. Svakim mjenjanjem paketa su sve gori po pitanju paketa malog prometa, dobro da ne stave mjesečni paket od 10 MB Al pohvala da su za istu lovu razgovore od 20 kn digli za 100%.

fighterZu čet 15.10.2020 19:27

Je li itko imao slična iskustva? Već 48 sati sam bez broja.Priča ide ovako. Kupio sam novi uređaj na koji mogu ići samo nano-sim kartice, otključan na sve mreže. Moja stara bonbon kartica, najmanja veličina u kojoj je bila dostupna je bila mikro-sim.

Na prodajnom mjestu uzeo sam zamjensku sim karticu na koju je trebao biti prebačen isti broj i ispostavilo se da je kartica iskorištena i da ne mogu napraviti zamjenu i da odem po drugu karticu. Otiđem po drugu karticu, javim se službi za korisnike, naprave aktivaciju i izgubim signal na staroj kartici te ga na novoj zamjeskoj nemam. Naravno trebao sam službeno čekati 24 sata, pričekam. Naravno prođe 24 sata no ništa, signala nemam na niti jednoj kartici. Do uređaja nije jer sam isprobao i na starom uređaju (ima i utor za mikro i za nano sim) na kojem je sve prije normalno radilo sa mikro-sim karticom. Isprobao sam i sa novom nano-sim karticom drugoga operatera i ona naravno radi. Navodno je poslana prijava tehničaru. Kod svih koje znam koji su prelazili na manju karticu sve se odvilo u roku od 15-30 minuta, tako da ovo već postaje žalosno.  Polako postajem skeptičan u vezi svega jer mi više nije jasno što se događa i što mi je činiti. Koliko se u pravilu treba čekati odgovor od strane tehničara?

bunker čet 15.10.2020 20:19


Fighterzu , to ti rješe na prodajnom mjestu HT-a u 5 minuta, ako naletiš tamo na djelatnika koji to zna i hoće.

Identičan slučaj sam imao, otišao u HT poslovnicu ( ccoe, zgb ), dao staru sim karticu, teta otvorila novu sim karticu, odmah ju aktivirala ( i tako poništila staru sim karticu ) u nekom njihovom poslovnom softveru ( čime smo izbjegli zivkanje bonbon-a i čekanje aktivacije ), stavili ju u mob ( odmah tamo u poslovnici ) i ista je odmah šljakala...

Maximala 5 minuta je sve trajalo...

E sad, koliko će trebati tehničaru, to ti je lutrija, a i ne vidim baš tu nekaj posla za tehničara. Ako ti je zbagirana SIM kartica, trebati će druga, ako ti je nekaj zbrčkan tvoj korisnički profil ( uz koji je vezan tvoj broj ), to ti szk lako resetira...

Tu nano sim karticu si probao u drugom mobu ?

fighterZu čet 15.10.2020 20:28
bunker kaže...

Fighterzu , to ti rješe na prodajnom mjestu HT-a u 5 minuta, ako naletiš tamo na djelatnika koji to zna i hoće.

Identičan slučaj sam imao, otišao u HT poslovnicu ( ccoe, zgb ), dao staru sim karticu, teta otvorila novu sim karticu, odmah ju aktivirala ( i tako poništila staru sim karticu ) u nekom njihovom poslovnom softveru ( čime smo izbjegli zivkanje bonbon-a i čekanje aktivacije ), stavili ju u mob ( odmah tamo u poslovnici ) i ista je odmah šljakala...

Maximala 5 minuta je sve trajalo...

E sad, koliko će trebati tehničaru, to ti je lutrija, a i ne vidim baš tu nekaj posla za tehničara. Ako ti je zbagirana SIM kartica, trebati će druga, ako ti je nekaj zbrčkan tvoj korisnički profil ( uz koji je vezan tvoj broj ), to ti szk lako resetira...

Tu nano sim karticu si probao u drugom mobu ?

Da, probao u drugom mobu, ista stvar. Do moba nije. Znam to za HT poslovnice, tamo sam prvu bonbon zamjensku karticu dobio i tamo su je aktivirali no nakon što sam došao doma i stavio karticu u novi uređaj ništa od signala, bonbon služba mi javila da su mi uvalili iskorištenu karticu :). Vođen lošim iskustvom odem po drugu zamjensku na drugo prodajno mjesto (ovoga puta ne HT jer mi nije jasno kako mogu u opticaj stavljati iskorištene kartice), uzmem karticu i aktivira mi lik preko online chata ali eto opet problema.

bunker čet 15.10.2020 20:34


Uffff, neznam kaj reći, dvaput da te strefi...

Meni je teta u HT-u otvorila paketić sa novom SIM karticom, ispuknula ju iz onog plastičnog okvira/kartice, i meni dala taj paketić i karticu ( na njoj je pin, puk...)..

fighterZu čet 15.10.2020 20:37
bunker kaže...

Uffff, neznam kaj reći, dvaput da te strefi...

Meni je teta u HT-u otvorila paketić sa novom SIM karticom, ispuknula ju iz onog plastičnog okvira/kartice, i meni dala taj paketić i karticu ( na njoj je pin, puk...)..

 Gledao sam malo te kartice, prva je 2015. , druga je 2018 godište, sve su one isto bile u paketiću. Sve mi se to čini nekako staro tako da me iskreno ni ne čudi. Ali očito sam uspio potrefiti 2 loše kartice zaredom. Očito toliko sreće imam.

fighterZu pet 16.10.2020 21:13

Navodno se zamjena ne može direktno napraviti u poslovnici ako nisi korisnik na pretplatu, a ja sam nažalost bonove. U međuvremenu smo pokušali sa 3. zamjenskom karticom i pogodite šta se dogodilo - ništa. Probali smo ju na 3 uređaja (2 andoroid i iphone) i na sva 3 nije bilo usluge. nakon aktivacije.

bunker pet 16.10.2020 21:38


Cijela obitelj mi je na bonbonu, 5 brojeva, i svi smo na bonovima ( nitko nije na pretplati ), i uvijek kada smo mijenjali mobove sam u najbližoj poslovnici HT-a tražio i dobio nove SIM kartice.

Ponekad sam tražio novu sim karticu jer mi stara više nije pasala u novi mob, a ponekad sam ju mijenjao reda radi jer sam želio SIM kartice novije generacije radi boljeg rada sa novim mrežnim hardverom, standardima, ( 2g, 3g, 4g, 5g...)...

Imaš dome sve tri kartice koje ne rade ? Usporedi ih,vidi jel isti proizvođač i ista serija ( mjesec i godina proizvodnje ), možda je cijela serija s greškom... Ili su oštećene samo kartice iz te poslovnice ( jbg, nekakva nepažnja, stajale uz radijator ili klimu, ili se nekako smočile, zapišao ih štakor u skladištu i sl...

fighterZu pet 16.10.2020 21:56

Nevjerovatno. Na kraju sam došli do čega je nastao cijeli ovaj problem. Kartice su imale isti serijski broj (na svu sreću, pošto radim u IT-u, to mi je odmah bilo sumnjivo i povezao sam neke stvari). Ispada da je cijela ta serija serija sa greškom. Tako da će mi na kraju poslati ispravnu zamjensku karticu.

 

Edit: bunker, taman prije nego što si poslao poruku sam došao do istoga zaključka u razgovoru sa njima na chatu :).

 

Edit2: Fascinanto je da oni prilikom zamjene ne provjeravaju taj podatak, ako znaju i imaju u bazi da je to serija sa greškom, sustav bi im trebao javiti da je to kartica sa greškom Ako im je uopće povezan ICC sa serijskim brojem u sustavu, to je isto pitanje.

bunker sub 24.10.2020 13:27


Fighterzu, a desi se, nije to ništa čudno danas u uvjetima masovne proizvodnje gdje je naglasak na jeftinoći a ne na kvaliteti.

U 2021 kad zaživi 5g tak i tak bumo opet svi mjenjali SIM kartice... 😄

SuperDox čet 29.4.2021 17:16
Krule011 kaže...

Jedno pitanje, presao bih s pretplate koja je bez ugovorne obaveza na bonove. Pa koliko se ceka otprilike iskljucenje?

 imao sam isti slucaj u 2. mjesecu. javi im se na chat preko weba ili telefonski. kazes im datum s kojim zelis da te maknu s pretplate i u roku 48 ili 72h od toga dana ce te prebaciti na bonove. S time da u tom vremenu ti broj nece biti aktivan ako se dobro sjecam

amd freak uto 15.3.2022 22:53
mp3david kaže...
Komentiras objavu i par dana poslije uklone komentar jer kao krsi uvjete koristenja, jer eto ocito sam reko nesto sta nisam smio.prestrasno

 Šta ti pokušavaš? Oni imaju svoje uvjete i cijene i to je to. I naravno da ce pretplata nudit više nego bonovi...pa to je i logično? 

 

Uostalom ako misliš da ima bolja ponuda za tebe nisu jedini operater.

 

Svašta. 

jozef sri 16.3.2022 10:45
mp3david kaže...
Komentiras objavu i par dana poslije uklone komentar jer kao krsi uvjete koristenja, jer eto ocito sam reko nesto sta nisam smio.prestrasno

 možda nisu razmjeli. Drugi put piši na hrvatskom. :-P

amd freak sri 16.3.2022 16:55
mp3david kaže...
A sto ih sad branis?
Sasvim normalan komentar sam napisao,nit sam ih usporedivao s drugima,nit sam ih vrjeđao, onak neznam sta bih rekao.
Samo sam prokomentirao ponudu

Jel tako i u konzumu kad dođeš komentiraš zašto

je pola kune mlijeko skuplje nego u plodinama?

 

Nikog nije briga što ti misliš o ponudi. 

 

 

mp3david sri 16.3.2022 16:57

Kako nikog nie briga ako oni slusaju svoje korisnike i prema tome kreiraju ponude 😂😂

P s krivu objavu sam stavio, ovu sliku sam komentirao.
U svakom slucaju jadno da na ovakav nacin uklanjaju komentare jer im nesto nije po volji, kao i sto tele2 blokira ljufde kad im neko kaze nesto sta im ne odgovara

dart_tom pon 21.3.2022 18:30
mp3david kaže...
Kako nikog nie briga ako oni slusaju svoje korisnike i prema tome kreiraju ponude 😂😂

P s krivu objavu sam stavio, ovu sliku sam komentirao.
U svakom slucaju jadno da na ovakav nacin uklanjaju komentare jer im nesto nije po volji, kao i sto tele2 blokira ljufde kad im neko kaze nesto sta im ne odgovara

 i tu ponudu onda jos dobijes 40kn popusta ako predjes na pretplatu i placas 100kn

trenutno ne postoji povoljnije

brdo nas je preslo na pretplatu kod njih,ja osobno na onu ispod sa 20gb za 70kn

stvarno nevidim cemu drama