tr1pleks334 pet 12.4.2019 01:54

Pozdrav svima,

 

Naime, kupio bih si električni romobil pa me zanima mišljenje forumaša koji je dobar i kvalitetan, išao bih negdje do cijene cca 4000 kn, i zanima me kolika je maksimalna dopuštena brzina bez vozačke ako netko zna?

 

Lijep pozdrav

MrBlc sub 13.4.2019 08:02

Samo pazi, prema trenutnom zakonu, sve što ima motor, a nije pedalec (motor radi samo dok okrećeš pedale) je motorno vozilo i treba ga registrirati. Zakon se trenutno ne provodi, iako vidim ekipu koja uredno voza one "choopere" registrirane i neregistrirane, pa je ili nekoga od njih uhvatilo ili su samo oprezni.

 

Xiaomi je romobil s litijevim baterijama, što je kvalitetnije rješenje, ali kao romobil ima mane kotače, što je neudobnije i nesigurnije. Kad se zakon krene provodit, njegovi vlasnici će biti u problemu jer se on ne može registrirati.

Ovaj skuter, s druge strane, koristi olovne akumulatore, što je teže i lošije rješenje, ali, prema slikama, rekao bih da bi se i mogao registrirati, jedino mu retrovizori nedostaju, ali zato je i uočljiviji kao takav i veća je šansa da te policija ide kontrolirati.

nixass sub 13.4.2019 08:43
Mary Sue kaže...
nixass kaže...

na poslu oko 20-30 kolega ima xiaomije i jednu stvar svi isticu, nevjerojatno cesto moraju krpati probusene gume.

 Radiš u cirkusu ili u dječjemu vrtiću?

 radim u firmi di je cool biti hispter, a 20-30 je manje od 1% zaposlenih

tr1pleks334 sub 13.4.2019 16:00

@MrBlc

 

Evo ja zvao upravo policiju i rekli mi za električne romobile nije donešen zakon o kilovatima, to me zanimalo. Mislim da ću pogledati sada i jače modele, spomenuo sam brzinu od 25-30 km/h i rekao je da je to u redu. Koliko košta registracija otprilike?

MrBlc sub 13.4.2019 22:28

Pogonsko sredstvo nije bitno. Može biti pomagalo pri kretanju "mobility scooter" koje je regulirano posebnim zakonom i ograničeno na brzinu hoda, može biti pedalec, pri čemu je 250 W samo jedan od uvjeta, može biti motorno vozilo koje se mora registrirati, a time i udovoljavati homologacijske uvjete, ili se može prodavati kao vozilo koje nije namijenjeno korištenju na javnim površinama.

nbdy32 ned 24.5.2020 11:46

Ja vozim ES4,dosta sam zadovoljan njime ...

 

Ide do posla (cca 22km) ... u sports modu,ostali su mi prespori :-)

 

Ide 30 km/h,samnom od 100 kg ...

 

Malo šrafići zekaju,u biti otpušptaju se tokom vožnje,pa koliko sam razgovarao na drugim mjestima,loctite je rješenje ...

 

- ne ispadnu do kraja,ali se olabave ...

 

Inače prezadovoljan ...

 

3500 kn

lenyos sub 15.8.2020 10:04

Pozdrav, možete li mi reći gdje ste kupili ES4, ja ga već neko vrijeme želim kupiti (po specifikacija mi najviše odgovara mojim potrebama, a i nekako sam skloniji više njemu nego m365pro), ali ga nigdje ne mogu naći :(

lenyos sub 15.8.2020 10:30

Pozdrav, možete li mi reći gdje ste kupili ES4, ja ga već neko vrijeme želim kupiti (po specifikacija mi najviše odgovara mojim potrebama, a i nekako sam skloniji više njemu nego m365pro), ali ga nigdje ne mogu naći :(

rambox sub 15.8.2020 14:18
lenyos kaže...
Pozdrav, možete li mi reći gdje ste kupili ES4, ja ga već neko vrijeme želim kupiti (po specifikacija mi najviše odgovara mojim potrebama, a i nekako sam skloniji više njemu nego m365pro), ali ga nigdje ne mogu naći :(

 Kolko ja vidim, taj model u Hrvatskoj trenutno nije dostupan ili rasprodano.

 

https://www.smartus.hr/segway-ninebot-es4-elektricni-romobil-1200.html

 

https://citycoco.hr/kategorija-proizvoda/rezervni-dijelovi/dijelovi-za-elektricne-romobile/dijelovi-za-segway-es2-es4/

PrototypeBlack pet 9.10.2020 07:49

Pozdrav, planiram kupiti elektricni romobil i trenutno se dvoumim izmedju nekoliko modela: Zero 10x, Mantis Pro, Pulse 10 Dual Pro.

To su sve modeli koji imaju dual 1kW motore i max brzinu od cca 60km/h. Nije mi toliko do max brzine koliko do samog ubrzanja, buduci da sam cca 100kg. Zanimaju me vasa iskustva s obzirom na build quality, reliability i nekakav generalni utisak. Trenutno mi se nekako najvise svidja 10x.

wifi pet 5.2.2021 07:39

m365pro2 je facelift m365pro di su izmjenili neke stvari sto su bile problem na prosloj reviziji. ono sto je ostalo isto su gume. Na kraju sam straznju zamijenia punom.
Sto se opterecenja tice, ide to i na 140tak kila (ja i dica) kad ih vozim na trening. jos se nije prepolovia :-)
primarni problem je nelinearnost baterije. dok je izmedju 70 i 100% mogu se svladati sasvim solidni usponi (vukovarska, mazuranicevo, dubrovacka, poljicka), ali ispod toga se osjeti da je baterija ogranicavajuci faktor jer vise ne moze dat dovoljno struje. naravno, kad je netko lagan, tipa 40 do 60kg na njemu, onda to ide u svim uvjetima. 25kmh na njemu je sasvim dovoljno, pogotovo s obzirom na splitske ulice. po cesti jos nekako, ali plocnici su katastrofa. naravno, na cesti fali malo brzine...

wifi sub 6.2.2021 20:38

essentials je 20kmh, normal 25kmh, pro snazniji motor, veca bateriJa i 25kmh
ne znam za koliko kila je romobil, ali racunaj da ispod 50% zaboravi na bateriju, a i snaga je na strani pro. imam ga i vuce dok god je bat iznad 50%. po splitu, na usponima. u nekom ravnom gradu sve pali... naravno i s 50/60 kila...