
Biciklizam, bicikli, oprema, staze...


Jer izmjerit kak spada i nije neka znanstvena fantastika.

Nek uzme otprilike, nije baš da će mu što biti ako prikaže koji km/h više-manje.
Ma da, apsolutno nebitno hoće bicikl na 1000km pogriješiti za 10m ili 100km

Što se dogodilo s onim biciklima s velikim straznjim amortizerom?
Prije desetak godina su trgovine bile pune. Bili si poprilicno udobni, ali ih nisam vidio u "odraslim" velicinama.

Što se dogodilo s onim biciklima s velikim straznjim amortizerom?
Prije desetak godina su trgovine bile pune. Bili si poprilicno udobni, ali ih nisam vidio u "odraslim" velicinama.
ljudi su skuzili da je to glupost
Udobni su za otic do ducana jer ti je svjedno dal na njemu gubis puno snage ili ne.
Ima bicikla sa straznjim amortizerom, al oni su totalno druga prica.

*

Zanima me zašto bajkovi sa stražnjom suspenzijom dođu po 10000 kuna? Što je to toliko posebno da dođu tako skupo?

Zanima me zašto bajkovi sa stražnjom suspenzijom dođu po 10000 kuna? Što je to toliko posebno da dođu tako skupo?
Ako to pitaš onda nisu za tebe :) Radije pogledaj neke početne modele, a skupi su zbog opreme koja ide na njih, dakle mjenjači, pogon, kotači i ostatak koji je višeg ranga nego na jeftinijim modelima.

Isto kao da pitaš koja je razlika između npr. Fiat Multiple, BMW 3-ke i Aston Martina.

Zanima me zašto bajkovi sa stražnjom suspenzijom dođu po 10000 kuna? Što je to toliko posebno da dođu tako skupo?
10 000kn? To su jeftinije i slabije verzije...
Fully srednje ili jače klase dođe od 15-20K pa nadalje, sve do nekih 30-40K, ako ne i više...

Pozdrav
U planu mi je uzeti novi bajk, stari mi je ukraden prošlu jesen. E sad, taj stari je izdurao 10 godina tako da se situacija na tržištu promijenila, i ne snalazim se baš.
Čuo sam da je kupiti bicikl u Hervisa isto kao i uzeti komp u Emezetti ili slično. Baš danas sam svratio do lokalnog Hervisa da vidim situaciju i imaju Kilimanjarov model za 2.200 na popustu (puna cijena 5K).
Baš onakav kakav bi htio, lagana rama, cestovna kola. Namjena bi bila prvenstveno transport od A do B po gradu.Također taj model ima diskovne kočnice a ne klasične v-brake.
Da ne duljim, da li ima itko iskustva sa Hervisom, i Kilimanjarovim modelima? I da li je bolje dati nešto više para za kvalitetu. Napominjem, ne planiram "zlostavljati" bajk, samo da me šta brže doveze do posla i nazad.
To je samo bedasti marketing za neupučene, tak bajs ne vrjedi 5000kn nema nikakve šanse.Najbitniji su djelovi na biciklu ili detalji, kaj se tiče tog Trekking bajsa iz Hervisa on 100% ima mehaničke disk kočnice a to je žbrkljuž.
Odi u Intersport dučane, pa provjeri jer još imaju koji primjerak Nakamura Platinum 40/2500kn pa ako ima plati i nosi.Ako je navedeni Nakamura model rasprodan, onda nažalost moraš izabrat neki drugi bajs.
Realno za tvoje potrebe, ne treba ti bajs sa prednjim amortizerima dakle prednja kruta vilica.Ako bi išel na opciju novog bajsa, eto recimo Kona Dew 2016 to je taman dobar izbor.Ako baš hočeš prednju vilicu sa amortizerom, a tu je i sic štanga sa suspenzijom eto ti onda Merida Crossway 20V 2015.
http://www.ciklo-centar.hr/new/artikli.asp?ID=539
Jesi razmišljal o rabljenom bajsu, dakle Njuškalo jer za ne puno love moš dobit vrlo dobar bajs recimo ovaj Fuji.
http://www.njuskalo.hr/gradski-bicikli/fuji-aluminijski-oglas-19885603

*

Zanima me zašto bajkovi sa stražnjom suspenzijom dođu po 10000 kuna? Što je to toliko posebno da dođu tako skupo?
10 000kn? To su jeftinije i slabije verzije...
Fully srednje ili jače klase dođe od 15-20K pa nadalje, sve do nekih 30-40K, ako ne i više...
Zašto ne uzmu neki jeftiniji bajk, tipa nekih 3500-4000 iljade, i na te komponente dodaju samo stražnju suspenziju.

Zanima me zašto bajkovi sa stražnjom suspenzijom dođu po 10000 kuna? Što je to toliko posebno da dođu tako skupo?
10 000kn? To su jeftinije i slabije verzije...
Fully srednje ili jače klase dođe od 15-20K pa nadalje, sve do nekih 30-40K, ako ne i više...
Zašto ne uzmu neki jeftiniji bajk, tipa nekih 3500-4000 iljade, i na te komponente dodaju samo stražnju suspenziju.
Zato jer se ozbiljno bave biciklizmom, idu na utrke i slicno.
Stvari koje su na biciklu od 4000kn nisu dovoljno dobre za to.
To je jednostavno takav teren da zahtjeva skupi bicikl, ak hoces nekaj postic.
To ti je ko da pitas zakaj ovi iz F1 ne stave taj svoj motor na Golfa V i tak voze jer im je jefitnije.

Čovjek pita zašto on na bicikli od 4k kn sa sasvim ok opremom (da hidro disk kočnice su tak-tak) nemože dobiti nekakav (kakav-takav) stražnji amortizer.
Nije mislio na to zašto onima koji imaju potrebu za kvalitetnom stražnjom suspenzijom treba high end oprema.

Zanima me zašto bajkovi sa stražnjom suspenzijom dođu po 10000 kuna? Što je to toliko posebno da dođu tako skupo?
10 000kn? To su jeftinije i slabije verzije...
Fully srednje ili jače klase dođe od 15-20K pa nadalje, sve do nekih 30-40K, ako ne i više...
Zašto ne uzmu neki jeftiniji bajk, tipa nekih 3500-4000 iljade, i na te komponente dodaju samo stražnju suspenziju.
Zato jer se ozbiljno bave biciklizmom, idu na utrke i slicno.
Stvari koje su na biciklu od 4000kn nisu dovoljno dobre za to.
To je jednostavno takav teren da zahtjeva skupi bicikl, ak hoces nekaj postic.
To ti je ko da pitas zakaj ovi iz F1 ne stave taj svoj motor na Golfa V i tak voze jer im je jefitnije.
Možda neko želi stražnju suspenziju, a ne želi uzimati bajk za downhill od 10k€ zbog stražnje suspenzije već mu treba za rekraciju po makadamu. Sad ćeš sigurno reći da mu je dovoljan bajk s prednjom suspenzijom, ali zašto ne bi mogao imati i zadnju? Vozam se po makadamu(Slavonija), kad prednji dio uleti u rupu, osjeti se fina, i glatka amortizacija, i onda uleti zadnji kraj i zdjelicu mi polomi. Kužiš sad moj post?

Zanima me zašto bajkovi sa stražnjom suspenzijom dođu po 10000 kuna? Što je to toliko posebno da dođu tako skupo?
10 000kn? To su jeftinije i slabije verzije...
Fully srednje ili jače klase dođe od 15-20K pa nadalje, sve do nekih 30-40K, ako ne i više...
Zašto ne uzmu neki jeftiniji bajk, tipa nekih 3500-4000 iljade, i na te komponente dodaju samo stražnju suspenziju.
Zato jer se ozbiljno bave biciklizmom, idu na utrke i slicno.
Stvari koje su na biciklu od 4000kn nisu dovoljno dobre za to.
To je jednostavno takav teren da zahtjeva skupi bicikl, ak hoces nekaj postic.
To ti je ko da pitas zakaj ovi iz F1 ne stave taj svoj motor na Golfa V i tak voze jer im je jefitnije.
Možda neko želi stražnju suspenziju, a ne želi uzimati bajk za downhill od 10k€ zbog stražnje suspenzije već mu treba za rekraciju po makadamu. Sad ćeš sigurno reći da mu je dovoljan bajk s prednjom suspenzijom, ali zašto ne bi mogao imati i zadnju? Vozam se po makadamu(Slavonija), kad prednji dio uleti u rupu, osjeti se fina, i glatka amortizacija, i onda uleti zadnji kraj i zdjelicu mi polomi. Kužiš sad moj post?
Kuzim ja bez brige. Samo moras razmisljat da kad bi to htio moras kupit i ramu za tu suspenziju, a to ti je vec skoro pola bicikla. Skupa sa njom ti kosta vise neg ovaj bicikl kaj si ti kupil. Vise nego kaj moj vrijedi.
Nije to samo tak za pripasat na bilo koji bicikl.

ljudi, moze neka preporuka svjetla za bicikl, s time da mi je na prvom mjestu kvaliteta i durabilnost svjetala ( i samog drzaca), a onda tek jacina i snaga samog svjetla. neznam kakve su cijene, ali nebi dao preko 150, maximalno 200kn (ako opce ima nesto kvalitetno za tu cijenu). naravno sto jeftinije to bolje

Za cestu imaš onaj sic za federom, a za teren ti je HT sa jedno 140mm hoda fantastičan.
Još ako imaš dobar okvir, puno je zabavniji nego fully.

-Koje su cijene električnih mijenjača i shiftera?
-nisam ih baš vidia za mtb,zašto?
čisto informativno

-Koje su cijene električnih mijenjača i shiftera?
-nisam ih baš vidia za mtb,zašto?
čisto informativno
Čuj električni haha
Jel možda ima kakav automatik mjenjač(prednja i zadnji da rade zajedno :D)?

Ima i toga, ne brini Dex.pwn
Skupo i preskupo i za sada neisplativo za običnog rekreativca, čak i nekog Norvežanina koji ima love - guglaj Shimano XTR Di2.

Mislim da sam negdi vidio onaj SRAMov cestovni group set da dojde 2000 dolara,treba pričekat još par godina da uđe u mainstream biciklizam.

na koji princip rade ti elektricni shifteri? moze netko podrobnije objasniti? bas sam neki dan pricao o tome sa frendom i isto nismo uspjeli doc do nekog zakljucka

na koji princip rade ti elektricni shifteri? moze netko podrobnije objasniti? bas sam neki dan pricao o tome sa frendom i isto nismo uspjeli doc do nekog zakljucka
Pa shifter ima odašiljač bežični, a mjenjač ima prijamnik. Kad promijeniš brzinu mjenjač to registrira i servo motorić na njemu promijeni brzinu i to poprilično precizno.
Ukratko, nije tehnologija za rekreativni biciklizam, barem ne još.

Možda neko želi stražnju suspenziju, a ne želi uzimati bajk za downhill od 10k€ zbog stražnje suspenzije već mu treba za rekraciju po makadamu. Sad ćeš sigurno reći da mu je dovoljan bajk s prednjom suspenzijom, ali zašto ne bi mogao imati i zadnju? Vozam se po makadamu(Slavonija), kad prednji dio uleti u rupu, osjeti se fina, i glatka amortizacija, i onda uleti zadnji kraj i zdjelicu mi polomi. Kužiš sad moj post?
Možda netko želi brzi sportski model auta, a ne želi uzimati auto skuplji od 1000 eura?? Mislim koje pitanje... Želje su jedno, a mogućnosti drugo...
Po blagom makadamu i jeftini hardtail bicikl ide jako dobro. Nije rekreativni makadam namjena bicikla s full suspenzijom. Prvo nauči voziti HTa po makadamu, a onda možemo dalje (hint. kad prednji kotač prijeđe rupu malo podigni dupe sa sica i riješio si problem lomljenja zdjelice
)
btw. Namjena fully bicikla je ovo:
https://www.youtube.com/watch?v=xQ_IQS3VKjA
OK, možda sam malo pretjerao, ali da shvatiš bit zašto trebaju jaki dijelovi i zašto su ti bicikli tako skupi i po kakvom terenu se voze... Onaj tko kupuje fullya ne kupuje ga da ga vozi po asfaltu i malo makadama, nego po zahtjevnom terenu gdje svi kvalitetni dijelovi dolaze do izražaja, a pogotovo kotači, glavčine, precizniji mjenjači kojima ne smeta blato, jače kočnice i sl... Sve to košta...
I za kraj... Niti jedan hardtail bicikl nije moguće pretvoriti u full suspension bike osim ak ne misliš pilit ramu Sistem zadnje suspenzije praktički spaja ramu koja je napravljena iz 2 dijela...

Bok decki!
Ima netko iskustva sa straznjim auto nosacima za bicikle koji prekrivaju tablicu i svjetla?
Postoji dodatak sa drzacem za reg. tablicu i ima svjetla, al mi auto nema utičnicu.
Vase ideje? Odustati od toga, napraviti uticnicu, nabaviti krovne nosace.

ljudi, moze neka preporuka svjetla za bicikl, s time da mi je na prvom mjestu kvaliteta i durabilnost svjetala ( i samog drzaca), a onda tek jacina i snaga samog svjetla. neznam kakve su cijene, ali nebi dao preko 150, maximalno 200kn (ako opce ima nesto kvalitetno za tu cijenu). naravno sto jeftinije to bolje
Najjednostavnije sa eBay-a naruči nešto, ionak su sva iz kine, samo naši utrostruće cijenu.
Imam ovo prednje svjetlo i radi dobro već nekoliko godina. I ne izgleda dosta kvalitetno izrađeno. Stalak izgleda jeftino, ali drži ok.
Koristim ovo zadnje svjetlo, ali kupljeno je više radi blještavila na slici. Dobro se drži ali kvaliteta izrade nije prevelika.
Uglavnom oko 50kn i za sad sam zadovoljan.

To zadnje svijetlo se neki dan frendu raspalo nakon što se spustio s nasipa.

Zadnje ovo:
Prednje ovo:
Zadnje je punjivo i stvarno odlično radi, a prednje ti radi na jednu AA bateriju i isto je dosta dobro, ja imam 2 komada na bajku i OK se vidi kad nema uopće rasvjete. Naravno nije tak jako kao ova svijetla od 4-5-6 tisuća lumena, ali je relativno OK za razliku od ovih jeftinjača po našim trgovinama. Kod nas takvo svijetlo dođe prek 200kn.
Nek uzme otprilike, nije baš da će mu što biti ako prikaže koji km/h više-manje.