Bicikli i električni romobili

Xplorer Sydney e-bike (hrvatski brand kineza)

ZovemseZoranidolazimizRijeke sri 25.7.2018 15:44

Pozdrav, molim vas ima li netko ovu biciklu i da li je zadovoljan s njom? 

Kupio sam ju ali jos nije dosla. Uglavnom kostala je 10,000 kn, a kao to je s popustom. Bila je 15,000 prije.

 

Nista se ne kuzim u bicikle, trazio sam nesto sto je kvalitetom iznad kineskog smeca, ovo je bilo ipak dosta skuplje pa se nadam da je i ok.

 

Pase mi sto je foldable kao ponica, jer nemam mjesta. Ono sto mi izgleda retardirano jesu kotaci od 20 incha, mislim ja imam skoro 190cm i 90kg, izgledati cu kao debil na tome. ne znam da li su 4 incha debele gume samo gimmick ili su doista super...

 

To je nekakav genericki kineski model kojeg brdo drugih dobavljaca brendira kao svoj. Ne mogu pronaci neki stvarno kvalitetni review od strane sportasa koji se razumije u bicikle, uglavnom su to ili djevojke od 45 kg i 160cm ili neki debeljko koji jedva da napravi 2 km mjesecno, ili penzioneri. Ne spadam u niti jednu od tih grupa.

ZovemseZoranidolazimizRijeke sub 28.7.2018 12:44

Evo upravo mi je stigla, malo je trajalo to cekanje da se dostavi iz Zagreba u Rijeku. Budem dao slike i ukupan dojam uskoro, za sada mogu samo reci prve utiske nakon 20 minuta vozikanja po parkingu.

 

Uglavnom bicikla djeluje vrlo,  vrlo snazno i robusno. Uopce ne djeluje kao kineski shrot. Vrlo cvsti okviri, dobar sic, dobar volan s kvalitetnm gumama, a kotaci su prica za sebe. To vise ide na motor a manje na biciklu. Debeli i cvrsti, mogu bilo kakav teren savladati. Bicikla je doduse jako teska, ali mislim stvarno stvarno teska. Vise kao da moped prenosis nego biciklu.

 

Ja imam 187cm i 90kg dakle nisam mrvica, a bicikla mi i vise nego pase. Ne izgledam kao budala na njoj, dosta je debela i cvrsta, ovkiri su debeli i snazni, kotaci iako 20 incha imaju jako debele gume pa djeluju puno veci.

 

Stigla je bicikla u ogromnoj kutiji, teska je za popizditi. Nije bio neki problem sloziti ju, samo se trebao skinuti zastitna ambalaza, okvir i volan otklopiti (kao ponica je preklopna), pedale namontirati i lanac staviti na zupcanik. Ukupno skidanje zastitnih ambalaza 30 minuta, montiranje bicikle 10 minuta.

 

Jesam napomenuo da je bicikla teska? E pa nosenjem po stepenicama je jos teza. Mislim stvarno teska i nezgodna za prenosenje. Prenosiva je ona moju guzicu. Onda je i Tomos prenosiv. I skuter iz Peveca isto.

 

U voznji sam imao osmjeh od uha do uha, doduse ja biciklu nisam vozio ima valjda 5 godina. Nisam nikad imao biciklu pa eto moje misljenje ocito ne moze biti relevantno iskusnim pedalcima.

Vozio sam ju bez baterije, nju sam ostavio puniti (baterija je teska i velika za popizditi, ima 5 kg sigurno, dugacka kojih 30-40 cm, debela 10cm). Baterija dolazi s kljucicem, tako da kad ju zakljucas nemoze je nitko maznuti s bicikle.

 

Bicikla se moze voziti bez baterije bez problema, ima 7 brzina. Uffff ali po uzbrdici i na najmanjoj brzini ovo je jako tesko za voziti. Bas ono fuul ful tesko. S time da ja nisam bez kondicije, bavim se trcanjem, cijelo vrijeme hodam negdje i po 15km dnevno, u formi sam relativno. Ali prihvacam da voznjom bicikle razvijas druge misice pa sigurno da meni ide teze. Ali eto cisto da se zna, za one koji nemaju puno kondicije, oni ce bez baterije krepati na uzbrdici. Sto zapravo i nije lose. Od nekuda se mora krenuti.

 

A po ravnome ... ehheehehehe, ajooj kako to lijepo ide. Oces po asfaltu, travi, pijesku, kamencicima, oces gdje god. Ovi kotaci sve mogu svladati.

 

Sacekati cu koji sat da mi se baterija napuni (vele oko 5 sati), onda s baterijom moze se od 50 - 90 km preci. 50km ako uopce ne pedaliras nego ju vozis kao moped. 90km na ravnome uz minimalno pomaganje. Iako mislim da je dovoljno samo po uzbrdici ukljuciti pomoc. Po ravnome i nizbrdici stvarno nema razloga.

 

Eto ponavljam, na prvi pogled i na prvu voznju bicikla stvarno djeluje jako, jako kvalitetno. 

 

 

ZovemseZoranidolazimizRijeke sub 28.7.2018 22:29

Moj zadnji post, nastavak nakon što sam stavio bateriju na nju.

 

E sad, s baterijom je jako jako lakše očito! Postoji 5 stupnjeva pomoći. 1 je bezveze i nema smisla nikakvog. 5 je ono baš kad si lijen ko ku*ac pa sjediš i nabijaš gas kao na mopedu. Maknuo sam limitator brzine jer mi je 25 km/h bilo premalo. Nakon pedaliranja svakuda po Rijeci, išao sam turu do Opatije i natrag (recimo nešto manje od 15km u jednom smjeru). Po ravnome i laganoj uzbrdici nisam koristio bateriju i išlo je super, po većoj uzbrdici ipak sam morao koristiti, nema šanse po onim brdima jebenim riječkim. Recimo jačinu 3 sam trebao iskoristiti po većini uzbrdica. Nakon cca 50km prijeđenih baterija je izgubila možda 20 posto snage. Skužio sam da je pomoć najbitnija kod starta, pa kad se ubrzaš onda ju makneš i nastaviš samo s nožnom snagom.
Inače, baterija je 624 wata, izdržljivo je to malo đubre. Ali eto, bez pomoći po ravnome bez ikakvih problema. Kad je uzbrdica u pitanju, nije to bicikla za uzbrdice bez pomoći. Ipak se radi o skoro 30kg težini i ovim masivnim gumetinama.

 

Kao negativne strane, e stvarno nemam pojma. Čuo sam da su kočnice smeće. Naravno to sam čuo na internetu. A svi znamo da su na internetu uglavnom većinom kompetentni direktori i vrsni stručnjaci. Jednom mi je lanac pao jer sam s brzinom naletio na rupu na pločniku. Ne znam da li se to isto događa i na puno skupljim bajkovima.

 

Dalje, nisam dobio svjetlo nego glupave mačje oči spreda i straga, to nisam niti htio montirati nego će otići ravno u smeće.

 

Zvonce je dobro i šašavo, ali ljudi su glupi pa iako ga čuju neće da se miču. I onda se prepadnu kad proletiš pored njih. Dakle zvonce bi možda moglo biti puno vrištavije, možda vuvuzela ... ili ona brodska truba.

 

Tu su vam i neke slike pa si gledajte.

 

      

Xyster uto 7.8.2018 21:07

Bok,

kod iznimno jakih uzbrdica, uz maksimalnu asistenciju na 5, ide li i dalje bez problema ili se treba malo pomučit?

 

Znaš li kakva je situacija sa servisom i rezervnim dijelovima u HRV; recimo kotač ili guma da odu, ili kada će nova baterija trebati, mogu li cijeli bike u smeće ili imaju u Hrvatskoj shopovi koji rade servis i imaju dijelove?

 

Rekao si da si limitator maknuo; do koje brzine onda ide i koliko se domet skraćuje? Također, kako se limitator miče?

 

 

Tnx.

ZovemseZoranidolazimizRijeke sri 8.8.2018 20:08
Xyster kaže...

Bok,

kod iznimno jakih uzbrdica, uz maksimalnu asistenciju na 5, ide li i dalje bez problema ili se treba malo pomučit?

 

Znaš li kakva je situacija sa servisom i rezervnim dijelovima u HRV; recimo kotač ili guma da odu, ili kada će nova baterija trebati, mogu li cijeli bike u smeće ili imaju u Hrvatskoj shopovi koji rade servis i imaju dijelove?

 

Rekao si da si limitator maknuo; do koje brzine onda ide i koliko se domet skraćuje? Također, kako se limitator miče?

 

 

Tnx.

 

Ciao,

 

Kod velikih uzbrdica ide bez problema automatski gore, do kojih 20-25 kmh. Mozda mu trebas pomoci malo prvih 20ak metara pedalama, ali cim dobije pocetnu brzinu bicikla sve drugo radi sama. Cak niti ne trebas dalje pedalirati, mozes komotno kao moped voziti.

 

Ima xplorer svoju servisnu mrezu po hrvatskoj, nisam imao potrebe koristiti, ali trebalo bi biti u redu sto se toga tice. Sad, nisam provjerio pa uzmi info sa zrnom soli. Inace baterija je Samsungova, jako se hvale njenom kvalitetom.

 

Bez limitatora meni po nizbrdici ide do 45-50kmh, po uzbrdici iz pedaliranje do 30. Po ravnome cca 35 -40 kmh, ovisno o tome koliko brzo pedaliras i ima li vjetra. Brze od 50 ne moze cisto iz razloga jer nema dovoljno  brzina, ja pedaliram u prazno s tim brzinama. A iskreno, nisam siguran koliko je sve to sigurno, nije ona predvidjena za velike brzine. Nije to motor.

 

Limitator se mice u 2 minute, na malom racunalu na volanu stisnes kombinaciju tipki, udjes u izbornik i stavis maksimalnu  brzinu na primjerice 70 kmh. Ima na xplorer stranicama uputstva, ja sam ih kontaktirao na fejsu pa su mi poslali link.

 

 

Lp,

Zoran

Xyster pet 10.8.2018 10:46

Bok,

kad si kupovao bike, jesi li gledao i druge proizvođače, tipa Adriatica ili Apache, te ako jesi zašto si se na Xplorer odlučio?

 

Razlog zašto pitam je što mi se dvije stvari ne sviđaju na Xploreru - nema svjetla, te nema blatobrana (kako bi bicikl primarno koristio za odlazak na posao i sa posla, ako ću po vožnji na mokroj ulici doći na posao sa prljavima hlačama, nije mi baš opcija).

Jesi probao voziti po mokroj cesti, te kako to funkcionira bez blatobrana?

 

E sada, gledajući ove Adriatica i Apache bicikle (https://markoprojekt.com/proizvodi/bicikli/bicikli-sa-elektro-pogonom/), vidim da su slabiji i imaju kraći domet od Xplorera, o kvaliteti izrade i komponentama ne mogu suditi jer sam totalni noob po pitanju toga.

 

Tnx još jednom.

ZovemseZoranidolazimizRijeke pet 10.8.2018 19:08

Bok, jesam gledao sam dosta drugih proizvodjaca, ma cuj uzeo sam ga jer mi je na abrakadabri ili ekupi nudilo 24 rate na mastercardu bez da odlazim u banku ili licno. Direktno na paymentu njihovom. Kod nas u Rijeci nema previse trgovina biciklama tako da mi je to otpalo. Ove koje imaju, one ti uglavnom prodaju premium bicikle s dodatnim motorom, i onda su im cijene 20,000- 25,000kn ili vise. Ili do 10,000 kn ali je baterija i motor uglavnom smece.

 

Nisam ju jos vozio po kisi, imas pravo bez blatobrana bi bilo dosta neugodno. Uvijek mozes navuci odijelo, ali... gledao sam po nasim webshopovima, nisam nasao blatobran za ovako debele kotace. Nije on skup inace, to je maksimalno 100kn, obicna plastika, ali sta ces kas ga nema za kupiti.

 

Moras znati da ove bicikle koje se nude, to su ti uglavnom uvezene s kineske alibabe, pa su ih brandirali i to je to. Ne znaci da je to nuzno lose nego jednostavno da sve je to ista pasta drugo pakovanje. Na cijenu bicikle najvise utjece baterija, recimo na xploreru je premium baterija koja maloprodajno dodje skoro 6,000kn. Onda su tu gume koje su cca 500kn svaka. Ostaje ti elektromotor, volan, kocnice (mislim da uglavnom stavljaju nekakve osnovne, najlosiju klasu shimano opreme), kostur i njihova marza.

 

Svjetlo prednje i straznje cu si nabaviti posebno, i tako su ona punjiva na struju, pa ih samo nasadis na volan i straznju osovinu. Je steta da nije stiglo sa svjetlom ali racunaj da ako ti i stave, ono ce ti vjerojatno dati nekakvo govno od 100kn koje bi trebao radi vlastite sigurnosti promijeniti.

 

Tako da si malo pogledaj i ove druge sto si naveo, iako nemas tu puno prostora za baratanje. Mislim da niti jedna ne odskace u svom prosjeku. Sve su to uglavnom noname bicikli sa slabijom ili jacom baterijom. Nisu niti brzinske bicikle za cestu, niti cvrsti mountain bike s amortizerima. Gradska prdekala za nas nezahtjevne korisnike.

dr. zlo čet 15.11.2018 22:00

Pozdrav @ZovemseZoranidolazimizRijeke,

 

Je li još uvijek (nakon 3 mjeseca) imaš ovako pozitivna iskustva s biciklom? Dakle dosta je čvrsta i kvalitetna, s jednim punjenjem baterije i u max brzini je možeš vozit 50 km?

Zanima me kakve su kočnice, to još nisi napisa.

 

Ja imam 173 cm i 63 kg, inače su mi možda draže gradske bicikle, jer su udobnije za vožnju, tj. ne treba se previše naginjat na volan. Zanima me kakva je ova po pitanju toga?

Misliš li da bi se za moju visinu volan i sici mogli namistit tako da se moram jako malo naginjat, kao na gradskoj?

 

Jeli ju voziš po neravnom terenu, tipa loše asfaltirana cesta i silaženje (tj. bolje reć skakanje sa pločnika), kakva je po pitanju toga?

 

Ja inače imam ovu, pokazala mi se smeće, čak neznam jeli ispravno reć da ju imam, jer je na servisu (po 5. put).

 

Hvala :)