Stane256 sri 16.9.2020 11:12

poz, namjeravam kupiti rabljenog seat leona fr preko njuškala..

znaci htio bi nesto 2013. god na novije, sa max 120tkm - 130tkm i volio bi da ima 110 kw ali nije mi to presudno, do cca 13 tisuća eura. hocu da auto izgleda lijepo ali i da me sluzi narednih godina, imam 20 god i imam curu i volimo putovat a za to mi treba auto koji ce to trpjet, a opet necu nesto veliko, tipa karavan itd.. i nekako mi se bas svida leon .  (da ima nas mladih kojima nije sve u brzini )

dal ima ko kakva iskustva/zamjerke/probleme s autom?

dal ima kakve tvornicke greske?

naisao sam na par privlacnih oglasa a posto sam laik u autoindustriji ne snalazim se najbolje..

Prvi oglas - ovaj mi je najprivlacniji nekako 

Drugi oglas

Treći oglas - uvoz?

Četvrti oglas

 

hahhaajaads sri 16.9.2020 11:30

Gle ja iskreno ne znam dal ti itko moze reci koji je pametna kupnja, jer sve se da sakrit osim toga da je auto uvezen, a ja osobno mislim da su ovi svi uvoz. Ovi racuni/servisna mogu bit od tog auta, a i ne moraju. Ali prije kupnje OBAVEZNO ga odvest na detaljan pregled (mislim da je 200kn) kod Zubaka.

 

btw, kad vec volis putovat, mogao bi si otic do Njemacke po auto 

Stane256 sri 16.9.2020 11:58
hahhaajaads kaže...

Gle ja iskreno ne znam dal ti itko moze reci koji je pametna kupnja, jer sve se da sakrit osim toga da je auto uvezen, a ja osobno mislim da su ovi svi uvoz. Ovi racuni/servisna mogu bit od tog auta, a i ne moraju. Ali prije kupnje OBAVEZNO ga odvest na detaljan pregled (mislim da je 200kn) kod Zubaka.

 

btw, kad vec volis putovat, mogao bi si otic do Njemacke po auto 

 a znam da je to kupovanje macka u vreci, zato bi htio misljenje vise ljudi i onih koji se malo vise razumiju u aute.

po cemu mislis da su svi uvoz? 

st opodrazumjeva taj pregled kod zubaka? bavi se zubak seatima?

hahaha ajme ja i njemacki

hahhaajaads sri 16.9.2020 12:23
Stane256 kaže...
hahhaajaads kaže...