Automobili

Auti - ultimativna tema

1BIT sub 18.3.2023 13:30

Nešto razmišljam, pa da vidim kako stoji stanje:
Imam trenutno Hankook Ventus V12 evo (K120) proizvedene u mađarskoj cca 3.god imaju još "mesa" ali klize u zavojima, nisam baš zadovoljan...

Razmišljam o ovima u glasanju, cijena je tu negdje razlika cca +-10€ po gumi između svih...

Te ne kužim continental modele, koja je razlika između Premium Contact, Sport Contact, Ultra Contact?

d4rkd3atH sub 18.3.2023 21:10
omomomomoomm kaže...

Imao sam premium contact 6 i sad imam pilot sport 4. Vrhunske gume oboje.  Osobno bi dao pilot sportu malu prednost ali se i brze trosi on pc6. Uglavnom nemres fulati sa te dvije.

 ja bi bjezao od michelina,imao sam michelin pilot super sport gume,nakon 2 godine postale su plasticne i auto se klizao ko lud po lijepom vremenu a kamoli po kisi

 

tako da  kod mene je michelin svoje zavrsio

x360gamer sub 18.3.2023 22:14

Ja sam uzeo hankook evo 3. To se spominjao kao BB u 225/45/17 dimenzijama (ali i općenito).
Čekam montiranje za 2 tjedna negdje, makar su već sad temperature vani za ljetne.
Baš me zanima kakve će se pokazati.

andi.cro ned 19.3.2023 00:27

Tyre reviews...

link

 

link2

 

Uglavnom : Continental, Pirelli, GoodYear i Michelin su 4 najbolje sa kojma ne možete puno pogriješiti. Neka prevagu donese na kojem klimatskom području živite... ako ste iz Dalmacije gledajte koje gume imaju najbolje osobine na suhom a ako pak živite negdje oko Rijeke, odaberite gumu sa najboljim karakteristikama na mokrom.

 

Cijena je uglavnom slična, malje-više 10eura

 

Pero Dinamit ned 19.3.2023 10:48

Ja imao Primacy 4 i jedva cekao da ih se rijesim, stalno (zapravo, dosta cesto) su proklizivale pri kretanju kad je bilo mokro, a ne divljam niti naglo krecem.
Sad imam PC6 i vjerujem da ce biti bolje, imao sam prije model 4 i pokazale su mi se kao odlicne i izdrzljive gume.

1BIT ned 19.3.2023 10:53

Hvala svima na sudjelovanju u anketi, pc6 mi je još i najjeftinija od svih, mada sam na prvu najviše naginjao dunlop-u sp maxx
 

@RuskeGTT 
A nema na žalost u sport contact u dimenziji koju tražim...
Ma kad imam onu suludo rijetku dimenziju na swiftu...

195 45 R17 i za nju su napravili sc 5 koji je stariji model, a skuplji
  

Ovako gledam razlika između 195 45 i 205 40 mi je cca 100€ jeftinije me ispadne ako uzmem 205 40 dimenziju i atest je ako se ne varam bio 300-ak kn, to je cca 40€ i još mi ostane za čevape
A razmišljam, atest bi napravio čisto ako me netko naguzi, pa da me ne zajebavaju na osiguranju sa isplatom i ako kojom prilikom odem van Hr-a, da me vani ne gnjave zbog neupisane dimenzije...
Za tehnički mi je sve jedno, rega u 12mj ionako idem na zimskima

A sad ne znam koliko su informacije na net-u relevantne, ali po ovoj stranici ispada da je razlika između premium i sport contact minimalna, tj niti se može reć da je jedna bolja, niti je druga lošija, jer i jedna i druga imaju svoje prednosti i mane?
LINK

SaintGriz ned 19.3.2023 12:32
andi.cro kaže...

ako ste iz Dalmacije gledajte koje gume imaju najbolje osobine na suhom a ako pak živite negdje oko Rijeke, odaberite gumu sa najboljim karakteristikama na mokrom.

 

 Ja se ne vodim tvojom logikom. Većina guma je na suhom pristojna ali na mokroj, sliskoj cesti se pokazuju razlike prosječne i dobre gume.  Radije nek meni guma bude iznadprosječna na kiši a prosječna na suhom nego obrnuto, pa makar se 80% vremena vozio na suhom.

oddball ned 19.3.2023 16:21

Pozdrav, imam problema s Fiat Puntom 2, 1.2 8V.

To mi je drugi/radni auto, bio je cijelu zimu vani bez akumulatora i nije bio paljen/vožen.

Neki dan sam ga upalio, odvozio 2 kilometra i ugasio ga, radio je normalno. Nakon ponovnog paljenja, čim dam malo jači gas, okretaji padnu, zvuči ko da ne rade svi cilindri, zacukava, blinka Check engine lampica, nema snage.

Ako pustim ili smanjim gas, počne raditi relativno ok (još je malo nemiran) i check engine se ugasi. Imam onaj jeftini OBD2 adapter i Torque pro, i on ne pronalazi nikakvu grešku.

 

Probao sam druge svjećice, druge kablove, pa otkopčati jednu pa drugu bobinu - uvijek isti problem.

Mislio sam da je jedna bobina otišla, jer sam svjećice i kablove stavio nove unazad 2 godine, ali ponaša se isto kad radi ili sa jednom ili s drugom - nema mi smisla da su se u isto vrijeme pokvarile obje.

U čemu bi još mogao biti problem, možda u pumpi goriva, možda se začepila? Nema filter goriva da ga promijenim nego se mijenja čitava pumpa.

Čudno mi je jer je bio ispravan pred zimu i radio je dobro tih prvih 2 kilometra, i jer Torque ništa ne pronalazi.

 

Ako netko ima netki prijedlog bio bih mu zahvalan.

ZooZ ned 19.3.2023 16:44

Benzin zadnjih nekoliko godina ima 5-10% etanola u sebi, i stoga benzin nemože više stajat od 2-3 mjeseca jer navuče vodu u sebe. Isto tako je i sa trimerima, kosilicama i takvim stvarima, najbolje promjenut gorivo koji je u njima.

Po tvojim simptomima ili nema dovoljno zraka ili goriva pri dodavanju gasa, pa se zato guši.

andi.cro ned 19.3.2023 19:55
SaintGriz kaže...
andi.cro kaže...

ako ste iz Dalmacije gledajte koje gume imaju najbolje osobine na suhom a ako pak živite negdje oko Rijeke, odaberite gumu sa najboljim karakteristikama na mokrom.

 

 Ja se ne vodim tvojom logikom. Većina guma je na suhom pristojna ali na mokroj, sliskoj cesti se pokazuju razlike prosječne i dobre gume. Radije nek meni guma bude iznadprosječna na kiši a prosječna na suhom nego obrnuto, pa makar se 80% vremena vozio na suhom.

 U potpunosti se slažem sa tobom i ja osobno za sebe idem tom logikom koju si opisao ali ima ljudi kojima je najbitniji "peek performance" na suhom ili "peek performance" na mokrom pa je moj komentar bio u tom smjeru... takvi ne žele kompromis jer vjerovatno zahtjevaju od svog vozila top performance a bez vrhunske gume toga nema.

 

Za sve ostale "normalne vozače" vrijedi ovo što si napisao 

 

Ja vozim KIA Ceed 5v dizel iz 2010 g. i dnevno se vozim 5km na posao i 5km sa posla ... šta će meni guma vrhunskih performansi!
Uzeo sam prošle godine all season gume  "Vredestein Quatrac" koje su se na testovima (više njih) pokazale kao odlične gume za mokro vrijeme a i po suhom nisu loše ;)

link

 

Nema više velikog snjega ni zime da bi mi bilo bitno imati dva seta guma (ljeto i zima) a ja uvijek vozim ekonomično (nema jurnjava i divljanja) pa sam se odlučio za all season gume za cijelu godinu a pogotovo što radim malu kilometražu po Zagrebu i bližoj okolici.

Za mene te gume skroz dobre 

oddball ned 19.3.2023 20:35
ZooZ kaže...

Benzin zadnjih nekoliko godina ima 5-10% etanola u sebi, i stoga benzin nemože više stajat od 2-3 mjeseca jer navuče vodu u sebe. Isto tako je i sa trimerima, kosilicama i takvim stvarima, najbolje promjenut gorivo koji je u njima.

Po tvojim simptomima ili nema dovoljno zraka ili goriva pri dodavanju gasa, pa se zato guši.

 Izvučeno starog benzina koliko sam mogao s ručnom pumpom, kazaljka bila skoro na nuli, ulijao 25L svježeg, odzračio sistem jedno 20 puta da izvučem staro gorivo iz cijevi, napravio 40-ak km, problem ko i prije.

Imas jos kakvi prijedlog?

Stric_Jura ned 19.3.2023 21:28

momci, ali ako vozite na ljetnima/cjelogodišnjima preko zime, samo si stavite lance u prtljažnik, da vas osiguravajuća kuća ne bi zaje.....

 

to znači da ste bili spremni i na zimske uvjete (na stranu što 99% ljudi ne zna/nikad nije postavilo lance kao vježbu na suhom, a kamoli po sniježnoj mećavi) i neće vas moći zakidati za isplatu...

andi.cro ned 19.3.2023 21:51
Stric_Jura kaže...

momci, ali ako vozite na ljetnima/cjelogodišnjima preko zime, samo si stavite lance u prtljažnik, da vas osiguravajuća kuća ne bi zaje.....

 

to znači da ste bili spremni i na zimske uvjete (na stranu što 99% ljudi ne zna/nikad nije postavilo lance kao vježbu na suhom, a kamoli po sniježnoj mećavi) i neće vas moći zakidati za isplatu...

 Pa ak po zakonu smijem po zimi voziti cjelogodišnje gume, na koji zakonski akt bi se osiguravateljske kuče mogle pozvati i stvoriti probleme???

Mislim da ne postoji zakon na koji bi se mogli pozvati da stvore nekome probleme zbog guma koje zadovoljavaju sve zakonske okvire!

 

Ako netko ima zimske ili cjelogodišnje gume sa zadovoljavajučom dubljinom utora, ta osoba ne mora imati lance u gepeku ( zakonski ), druga stvar je da je pametno imati lance ako ideš negdje gdje ima puno snijega... ili sam u krivu ???