Automobili

Auti - ultimativna tema

Boris grozni uto 29.11.2022 18:12
ivanoile kaže...
Boris grozni kaže...
Pero Dinamit kaže...
Trebao bih neki manji gradski auto do 10 000 evrića. Što gledati i gdje? Može neka preporuka...

 Hyundai benzinac, i30! frend ga ima 9g i jedan manji popravak oko svijetla ili tak neka glupost, autu nikad nista! Mi smo uzeli sad i20 a skoro smo uzeli i30 no netreba mi veci auto posto imam Passata variant!

 i30 benzinac i "mali gradski" u istoj recenici...

 pa i nesto je manji od golfa s kojim sam proveo u centru zagreba 9g i zavlacio se u svaki moguci haustormeni je to manji auto neznam za tebe

Genoxxx uto 29.11.2022 18:47
ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...

Oprostite ako je već bilo, ima li online stranica za sigurnu provjeru kilometraže vozila? Gledam ovih par linkova s gugla, i onda provjeravam i svi seru po njima, vele da su maltene prevara.

I da navodno niti ovlašteni servis ne može sa sigurnosti saznati stvarnu kilometražu.

 

Gdje bi se to moglo onda *baš zapravo* saznati?

 

Mislim stvar je već riješena, auto je kupljen tako da mi nema neke svrhe znati da li je kilometraža vraćena ili ne (osim neke sigurnosti vezane uz to da je motor dovoljno siguran za duža putovanja), ali ipak bih to volio napraviti.

 

Auto je iz 2008. godine, i ima 150,000km što mi djeluje iskreno malo. Ne znam, što vi mislite?

Diezel ili benzin? Kupljen kod nas ili izvana? To ti je cca 10k km godišnje što bi odgovaralo benzincu ali ima naših ljudi koji rade malo km sa dizelima... Ako je dizel i uvežen onda je malo vjerojatno da je prava kilometraža

 

Ubaci šasiju ovdje pa vidi što ti može izlistati za taj auto

nine sri 30.11.2022 11:44

lik mi priča da je sa 1.4 tdi-em svaki dan bio u blokadi, da kapi ulja nije potrošio i da je tako sa njim napravio 70k km, evo skoro me moždani strefio 

robogo sri 30.11.2022 11:52

Fiesta 1.0 je možda i najbolji izbor, nevjerojatno kako dobro ide za auto te klase.

Hyunda i20 isto vrijedan spomena od korejske ekipe, nije ni Kia Rio za baciti.

Batista sri 30.11.2022 13:13
nine kaže...

lik mi priča da je sa 1.4 tdi-em svaki dan bio u blokadi, da kapi ulja nije potrošio i da je tako sa njim napravio 70k km, evo skoro me moždani strefio 

 Haha, najdraze mi kada anti-VAG-ovcu neko ide pricat takve price :D

Jarvan sri 30.11.2022 13:48
Batista kaže...
nine kaže...

lik mi priča da je sa 1.4 tdi-em svaki dan bio u blokadi, da kapi ulja nije potrošio i da je tako sa njim napravio 70k km, evo skoro me moždani strefio 

 Haha, najdraze mi kada anti-VAG-ovcu neko ide pricat takve price :D

 Pričaju lovačke svima, samo "anti_VAG-ovci" ih ne popuše, tj. zasluženo sprdaju, pošto su VAG fanovi u kategoriji vegana i sličnie "soyboy" ekipe pa dave spikama.

Batista sri 30.11.2022 13:50
Jarvan kaže...

 Pričaju lovačke svima, samo "anti_VAG-ovci" ih ne popuše, tj. zasluženo sprdaju, pošto su VAG fanovi u kategoriji vegana i sličnie "soyboy" ekipe pa dave spikama.

 Sa "anti-VAG-ovcima" mos jos pricat, al sa trolovima i ne bas :D

nine sri 30.11.2022 17:13
Batista kaže...

 Haha, najdraze mi kada anti-VAG-ovcu neko ide pricat takve price :D

 

nisam napomenuo, auto je imao preko 150k km kada ga je krenuo voziti .. stari, moja honda je od takvog režima vožnje počela i trošiti i pišati i ulje i antifriz..

nema jebene šanse da 1,4tdi može izdržati takav režim rada bez da potroši kap ulja  mitomanija je goli kurac za tu priču 

Jarvan čet 1.12.2022 06:19
Batista kaže...
Jarvan kaže...

 Pričaju lovačke svima, samo "anti_VAG-ovci" ih ne popuše, tj. zasluženo sprdaju, pošto su VAG fanovi u kategoriji vegana i sličnie "soyboy" ekipe pa dave spikama.

 Sa "anti-VAG-ovcima" mos jos pricat, al sa trolovima i ne bas :D

 Soyboy?

 

Strm čet 1.12.2022 07:58

kolega je kupio kangoo 2016 godina 1.5dci 90ks i vozio ga godisnje oko 100tis km, od do 300tis km, on u petoj na 140 radi na 3500okr negdje i 90% se po autocesti vozio, ja sam se brinuo za odrzavanje, trosi oko litru ulja na 10tis km i oko 8.5L goriva, evo ga dan danas radi al van aktivne sluzbe sa 400 na satu

ulje se radilo na 20tis, leteci lezajevi preventivno na 200 i sad ce ici uskoro drugi puta, svaki put se vidjela potrošenost ali ništa strašno

kvacilo izdrzi 170tis km, zadnje plocice 20tis, prednje 40, turbina je osla na 350, i dvije dizne na 240 i 290

sad zamislite taj motor sa duzom getribom, a dobili su kasnije duzu getribu, neunistivo, i neusporedivo sa bilo cime osim 1.9 tdi prastarih

Memphis čet 1.12.2022 12:05

I kaj je tu dobro? 8,5 litara? ako nije pod teretom to je puno, autoput i vožnja gradom 2 različita svijeta ... leteći preventivno? Moj VAG ima 350k ništa preventivno nije rađeno samo kaj je ošlo a ništa od značajnog nije ošlo osim kvačila, ulje svakih 10k.

Strm čet 1.12.2022 15:34
Memphis kaže...

I kaj je tu dobro? 8,5 litara? ako nije pod teretom to je puno, autoput i vožnja gradom 2 različita svijeta ... leteći preventivno? Moj VAG ima 350k ništa preventivno nije rađeno samo kaj je ošlo a ništa od značajnog nije ošlo osim kvačila, ulje svakih 10k.

 Za renault kangoo 90ks koji ima sa teretom iza oko 1600-1700kg i oblika je kutije za cipele i 140km na sat to je odlična potrošnja (autocesta rijeka zagreb). Po gradu on ne prelazi 6litara ali se i ne vozi po gradu.

leteći preventivno jer auto radi cijeli životni vijek na 3500okr i to sa izmjenom na 20tis km ulja(auto se puno vozi i nema smisla nikako svaki mjesec mijenjati ulje), sumnjam da bi tvoja VA*ina  to izdržala 

Genoxxx čet 1.12.2022 16:01
theJurke kaže...

Koje diskove i plocice uzeti? Dobio sam ponudu za ATE i TRW, s time da je TRW nesto jeftiniji. Ili ima koja pametnija/bolja opcija?

Meni se pokazala dobra kombinacija brembo diskovi i ate pločice 

RuskeGTT čet 1.12.2022 19:01

ja sam stavio busene brembo i brembo plocice, nakon sta sam citao svasta o brembu, za sad sam se uvjerio u suprotno

zimmermann je jedna od marki kojih ne bi ni neprijatelju preporucio

ate su ok, ali znaju skripati, mada meni nisu, ali okolo cujem

trw neznam, za ovjes su dobri, ali kocnice...

Memphis čet 1.12.2022 20:50
Strm kaže...
Memphis kaže...

I kaj je tu dobro? 8,5 litara? ako nije pod teretom to je puno, autoput i vožnja gradom 2 različita svijeta ... leteći preventivno? Moj VAG ima 350k ništa preventivno nije rađeno samo kaj je ošlo a ništa od značajnog nije ošlo osim kvačila, ulje svakih 10k.

 Za renault kangoo 90ks koji ima sa teretom iza oko 1600-1700kg i oblika je kutije za cipele i 140km na sat to je odlična potrošnja (autocesta rijeka zagreb). Po gradu on ne prelazi 6litara ali se i ne vozi po gradu.

leteći preventivno jer auto radi cijeli životni vijek na 3500okr i to sa izmjenom na 20tis km ulja(auto se puno vozi i nema smisla nikako svaki mjesec mijenjati ulje), sumnjam da bi tvoja VA*ina  to izdržala 

 Ajde ne izmišljaj 1700 kila? To sa autom ... da ... leteći preventivno? Tko to mijenja osim onoga tko zan da ima kramu i može takvo što od nje očekivat. Moj VAG će nadživjet 2 tvoja renola ne samo moj neko svaki drugi. Meni se smiješ a ti preventino šarafaš po autu. Čim mi kažeš da nema smisla mijenjat ulje odmah znam da nemaš pojma.

 

Caddy 2.0 TDI produženi sa chipom iza paleta boje oko 700 kg tereta (ne brutto) ide 200 po autoputu kad reno nadživi takvu vožnju onda ću mu skinut kapu. A nije ni čudo kaj su novima stavili ograničenja na 190 kmh u svrhu sigurnosti ... jer bi se raspao na toj brzini.

Jarvan čet 1.12.2022 21:04
Memphis kaže...
Strm kaže...
Memphis kaže...

I kaj je tu dobro? 8,5 litara? ako nije pod teretom to je puno, autoput i vožnja gradom 2 različita svijeta ... leteći preventivno? Moj VAG ima 350k ništa preventivno nije rađeno samo kaj je ošlo a ništa od značajnog nije ošlo osim kvačila, ulje svakih 10k.

 Za renault kangoo 90ks koji ima sa teretom iza oko 1600-1700kg i oblika je kutije za cipele i 140km na sat to je odlična potrošnja (autocesta rijeka zagreb). Po gradu on ne prelazi 6litara ali se i ne vozi po gradu.

leteći preventivno jer auto radi cijeli životni vijek na 3500okr i to sa izmjenom na 20tis km ulja(auto se puno vozi i nema smisla nikako svaki mjesec mijenjati ulje), sumnjam da bi tvoja VA*ina  to izdržala 

 Ajde ne izmišljaj 1700 kila? To sa autom ... da ... leteći preventivno? Tko to mijenja osim onoga tko zan da ima kramu i može takvo što od nje očekivat. Moj VAG će nadživjet 2 tvoja renola ne samo moj neko svaki drugi. Meni se smiješ a ti preventino šarafaš po autu. Čim mi kažeš da nema smisla mijenjat ulje odmah znam da nemaš pojma.

 

Caddy 2.0 TDI produženi sa chipom iza paleta boje oko 700 kg tereta (ne brutto) ide 200 po autoputu kad reno nadživi takvu vožnju onda ću mu skinut kapu. A nije ni čudo kaj su novima stavili ograničenja na 190 kmh u svrhu sigurnosti ... jer bi se raspao na toj brzini.

 Aj ne laži sebe i ovaj napaćeni narod.

Neći nikad zaboravit frenda koji je sa svojom klicom (clio 2004.g., 1.5dci), napravio preko 500.000 km bez ijednog problema osim redovnih servisa i zamjena.

Promijenili ga tek nakon TOTALKE, taj dan je radio i trošio ko i prvi dan dok su ga starci njegovi kupili.

Relacije Moskva.-Madrid, malo su sadisti ,,, danas se vozi Aston i Jag. Clio ih je zaradio.

Strm čet 1.12.2022 22:35
Memphis kaže...
Strm kaže...
Memphis kaže...

I kaj je tu dobro? 8,5 litara? ako nije pod teretom to je puno, autoput i vožnja gradom 2 različita svijeta ... leteći preventivno? Moj VAG ima 350k ništa preventivno nije rađeno samo kaj je ošlo a ništa od značajnog nije ošlo osim kvačila, ulje svakih 10k.

 Za renault kangoo 90ks koji ima sa teretom iza oko 1600-1700kg i oblika je kutije za cipele i 140km na sat to je odlična potrošnja (autocesta rijeka zagreb). Po gradu on ne prelazi 6litara ali se i ne vozi po gradu.

leteći preventivno jer auto radi cijeli životni vijek na 3500okr i to sa izmjenom na 20tis km ulja(auto se puno vozi i nema smisla nikako svaki mjesec mijenjati ulje), sumnjam da bi tvoja VA*ina  to izdržala 

 Ajde ne izmišljaj 1700 kila? To sa autom ... da ... leteći preventivno? Tko to mijenja osim onoga tko zan da ima kramu i može takvo što od nje očekivat. Moj VAG će nadživjet 2 tvoja renola ne samo moj neko svaki drugi. Meni se smiješ a ti preventino šarafaš po autu. Čim mi kažeš da nema smisla mijenjat ulje odmah znam da nemaš pojma.

 

Caddy 2.0 TDI produženi sa chipom iza paleta boje oko 700 kg tereta (ne brutto) ide 200 po autoputu kad reno nadživi takvu vožnju onda ću mu skinut kapu. A nije ni čudo kaj su novima stavili ograničenja na 190 kmh u svrhu sigurnosti ... jer bi se raspao na toj brzini.

 Pa da, ukupna težina vozila sa teretom 1700kg. 
Leteći preventivno jer opet, ponavljam, mašina radi na 3500okr, na novijim modelima je kraća getriba i na njima nema potrebe to raditi...

Ulje nema smisla mijenjati zato šta čovjek koji pravi 100tis km godišnje, bi trebao svaki mjesec raditi izmjenu ulja i filtra, što je za ovaj auto 350-400kn, to nije zanemariv trošak i trošak je što vozilo mora biti neoperativno kao i osoba koja ga vozi.

Čim voziš sa natovarenim kedijem 200kmh vidim koliki si biser tako da ne planiram nastavljati raspravu

RuskeGTT čet 1.12.2022 22:39
Memphis kaže...
Strm kaže...
Memphis kaže...

I kaj je tu dobro? 8,5 litara? ako nije pod teretom to je puno, autoput i vožnja gradom 2 različita svijeta ... leteći preventivno? Moj VAG ima 350k ništa preventivno nije rađeno samo kaj je ošlo a ništa od značajnog nije ošlo osim kvačila, ulje svakih 10k.

 Za renault kangoo 90ks koji ima sa teretom iza oko 1600-1700kg i oblika je kutije za cipele i 140km na sat to je odlična potrošnja (autocesta rijeka zagreb). Po gradu on ne prelazi 6litara ali se i ne vozi po gradu.

leteći preventivno jer auto radi cijeli životni vijek na 3500okr i to sa izmjenom na 20tis km ulja(auto se puno vozi i nema smisla nikako svaki mjesec mijenjati ulje), sumnjam da bi tvoja VA*ina  to izdržala 

 Ajde ne izmišljaj 1700 kila? To sa autom ... da ... leteći preventivno? Tko to mijenja osim onoga tko zan da ima kramu i može takvo što od nje očekivat. Moj VAG će nadživjet 2 tvoja renola ne samo moj neko svaki drugi. Meni se smiješ a ti preventino šarafaš po autu. Čim mi kažeš da nema smisla mijenjat ulje odmah znam da nemaš pojma.

 

Caddy 2.0 TDI produženi sa chipom iza paleta boje oko 700 kg tereta (ne brutto) ide 200 po autoputu kad reno nadživi takvu vožnju onda ću mu skinut kapu. A nije ni čudo kaj su novima stavili ograničenja na 190 kmh u svrhu sigurnosti ... jer bi se raspao na toj brzini.

 zasto ne? nije da kostaju 1000 2000kn...i nije da treba vadit cijeli motor i potrosit 1 2 dana rada...
a kako komentiras volvovo ogranicenje na 180? ili nisi upucen, nego si upucen samo za SRAT po renaultu?
od svih auta kojih sam imao, jedino mi se PRESVETI TFSI razletio, sve ostalo sam gazio i nista...najvise od svega jadnog megana, koji vidi slucajnosti dan danas veselo vozi po gradu...a bio je vjecito na blokadi na 5800, na toplo, hladno, itd. po grobniku vozio X puta...

Memphis čet 1.12.2022 22:44
Jarvan kaže...
Memphis kaže...
Strm kaže...
Memphis kaže...

I kaj je tu dobro? 8,5 litara? ako nije pod teretom to je puno, autoput i vožnja gradom 2 različita svijeta ... leteći preventivno? Moj VAG ima 350k ništa preventivno nije rađeno samo kaj je ošlo a ništa od značajnog nije ošlo osim kvačila, ulje svakih 10k.

 Za renault kangoo 90ks koji ima sa teretom iza oko 1600-1700kg i oblika je kutije za cipele i 140km na sat to je odlična potrošnja (autocesta rijeka zagreb). Po gradu on ne prelazi 6litara ali se i ne vozi po gradu.

leteći preventivno jer auto radi cijeli životni vijek na 3500okr i to sa izmjenom na 20tis km ulja(auto se puno vozi i nema smisla nikako svaki mjesec mijenjati ulje), sumnjam da bi tvoja VA*ina  to izdržala 

 Ajde ne izmišljaj 1700 kila? To sa autom ... da ... leteći preventivno? Tko to mijenja osim onoga tko zan da ima kramu i može takvo što od nje očekivat. Moj VAG će nadživjet 2 tvoja renola ne samo moj neko svaki drugi. Meni se smiješ a ti preventino šarafaš po autu. Čim mi kažeš da nema smisla mijenjat ulje odmah znam da nemaš pojma.

 

Caddy 2.0 TDI produženi sa chipom iza paleta boje oko 700 kg tereta (ne brutto) ide 200 po autoputu kad reno nadživi takvu vožnju onda ću mu skinut kapu. A nije ni čudo kaj su novima stavili ograničenja na 190 kmh u svrhu sigurnosti ... jer bi se raspao na toj brzini.

 Aj ne laži sebe i ovaj napaćeni narod.

Neći nikad zaboravit frenda koji je sa svojom klicom (clio 2004.g., 1.5dci), napravio preko 500.000 km bez ijednog problema osim redovnih servisa i zamjena.

Promijenili ga tek nakon TOTALKE, taj dan je radio i trošio ko i prvi dan dok su ga starci njegovi kupili.

Relacije Moskva.-Madrid, malo su sadisti ,,, danas se vozi Aston i Jag. Clio ih je zaradio.

 Mileni ako hoćeš uvjerit se uvijek možeš tako da se provozaš samnom ako misliš da te netko laže.

A hvalisanje sa tima tačkma i smćem kojeg su svakog koštale dize i pumpa. Reno nikad nije bio auto, niti će to bit. Nije đabe najjeftinij.

Memphis čet 1.12.2022 22:48
ivanzu kaže...

Prijatelj mi radi u Tokiću, vozikaju 1.5DCI i hvale ih.

 i menjaju ih svakih 3-4 godine i uzmu nove ... wau

Strm kaže...
Memphis kaže...
Strm kaže...
Memphis kaže...

I kaj je tu dobro? 8,5 litara? ako nije pod teretom to je puno, autoput i vožnja gradom 2 različita svijeta ... leteći preventivno? Moj VAG ima 350k ništa preventivno nije rađeno samo kaj je ošlo a ništa od značajnog nije ošlo osim kvačila, ulje svakih 10k.

 Za renault kangoo 90ks koji ima sa teretom iza oko 1600-1700kg i oblika je kutije za cipele i 140km na sat to je odlična potrošnja (autocesta rijeka zagreb). Po gradu on ne prelazi 6litara ali se i ne vozi po gradu.

leteći preventivno jer auto radi cijeli životni vijek na 3500okr i to sa izmjenom na 20tis km ulja(auto se puno vozi i nema smisla nikako svaki mjesec mijenjati ulje), sumnjam da bi tvoja VA*ina  to izdržala 

 Ajde ne izmišljaj 1700 kila? To sa autom ... da ... leteći preventivno? Tko to mijenja osim onoga tko zan da ima kramu i može takvo što od nje očekivat. Moj VAG će nadživjet 2 tvoja renola ne samo moj neko svaki drugi. Meni se smiješ a ti preventino šarafaš po autu. Čim mi kažeš da nema smisla mijenjat ulje odmah znam da nemaš pojma.

 

Caddy 2.0 TDI produženi sa chipom iza paleta boje oko 700 kg tereta (ne brutto) ide 200 po autoputu kad reno nadživi takvu vožnju onda ću mu skinut kapu. A nije ni čudo kaj su novima stavili ograničenja na 190 kmh u svrhu sigurnosti ... jer bi se raspao na toj brzini.

 Pa da, ukupna težina vozila sa teretom 1700kg. 
Leteći preventivno jer opet, ponavljam, mašina radi na 3500okr, na novijim modelima je kraća getriba i na njima nema potrebe to raditi...

Ulje nema smisla mijenjati zato šta čovjek koji pravi 100tis km godišnje, bi trebao svaki mjesec raditi izmjenu ulja i filtra, što je za ovaj auto 350-400kn, to nije zanemariv trošak i trošak je što vozilo mora biti neoperativno kao i osoba koja ga vozi.

Čim voziš sa natovarenim kedijem 200kmh vidim koliki si biser tako da ne planiram nastavljati raspravu

 kakve ti gluposti drobiš. Zato kaj se vozim 200 neplaniraš daljnu raspravu, pa kaj si ti policajac ili mehaničar?

RuskeGTT kaže...
Memphis kaže...
Strm kaže...
Memphis kaže...

I kaj je tu dobro? 8,5 litara? ako nije pod teretom to je puno, autoput i vožnja gradom 2 različita svijeta ... leteći preventivno? Moj VAG ima 350k ništa preventivno nije rađeno samo kaj je ošlo a ništa od značajnog nije ošlo osim kvačila, ulje svakih 10k.

 Za renault kangoo 90ks koji ima sa teretom iza oko 1600-1700kg i oblika je kutije za cipele i 140km na sat to je odlična potrošnja (autocesta rijeka zagreb). Po gradu on ne prelazi 6litara ali se i ne vozi po gradu.

leteći preventivno jer auto radi cijeli životni vijek na 3500okr i to sa izmjenom na 20tis km ulja(auto se puno vozi i nema smisla nikako svaki mjesec mijenjati ulje), sumnjam da bi tvoja VA*ina  to izdržala 

 Ajde ne izmišljaj 1700 kila? To sa autom ... da ... leteći preventivno? Tko to mijenja osim onoga tko zan da ima kramu i može takvo što od nje očekivat. Moj VAG će nadživjet 2 tvoja renola ne samo moj neko svaki drugi. Meni se smiješ a ti preventino šarafaš po autu. Čim mi kažeš da nema smisla mijenjat ulje odmah znam da nemaš pojma.

 

Caddy 2.0 TDI produženi sa chipom iza paleta boje oko 700 kg tereta (ne brutto) ide 200 po autoputu kad reno nadživi takvu vožnju onda ću mu skinut kapu. A nije ni čudo kaj su novima stavili ograničenja na 190 kmh u svrhu sigurnosti ... jer bi se raspao na toj brzini.

 zasto ne? nije da kostaju 1000 2000kn...i nije da treba vadit cijeli motor i potrosit 1 2 dana rada...
a kako komentiras volvovo ogranicenje na 180? ili nisi upucen, nego si upucen samo za SRAT po renaultu?
od svih auta kojih sam imao, jedino mi se PRESVETI TFSI razletio, sve ostalo sam gazio i nista...najvise od svega jadnog megana, koji vidi slucajnosti dan danas veselo vozi po gradu...a bio je vjecito na blokadi na 5800, na toplo, hladno, itd. po grobniku vozio X puta...

Zato kaj ne.

Ne komentiram. Serem samo po smeću kao i u svemu ostalom a vi reno fanovi si kupujte te poluproizvode nisu đabe upola cijene.

Memphis čet 1.12.2022 22:51
ivanzu kaže...

Nisko od strane koja je napravila 1.6tdi diznatora i još pun kurac profulanih motora.

 A reno 1.5 dci nije? aj se malo informiraj prije nego počneš tafljat gluposti i prebacivat VAG ono isto što je reno napraio.

 

pa nije đabe ležajeve radilice menjal na renolu kad su svakom drugom 1.9 prolupali ...

domac5 čet 1.12.2022 23:07
RuskeGTT kaže...
Memphis kaže...
Strm kaže...
Memphis kaže...

I kaj je tu dobro? 8,5 litara? ako nije pod teretom to je puno, autoput i vožnja gradom 2 različita svijeta ... leteći preventivno? Moj VAG ima 350k ništa preventivno nije rađeno samo kaj je ošlo a ništa od značajnog nije ošlo osim kvačila, ulje svakih 10k.

 Za renault kangoo 90ks koji ima sa teretom iza oko 1600-1700kg i oblika je kutije za cipele i 140km na sat to je odlična potrošnja (autocesta rijeka zagreb). Po gradu on ne prelazi 6litara ali se i ne vozi po gradu.

leteći preventivno jer auto radi cijeli životni vijek na 3500okr i to sa izmjenom na 20tis km ulja(auto se puno vozi i nema smisla nikako svaki mjesec mijenjati ulje), sumnjam da bi tvoja VA*ina  to izdržala 

 Ajde ne izmišljaj 1700 kila? To sa autom ... da ... leteći preventivno? Tko to mijenja osim onoga tko zan da ima kramu i može takvo što od nje očekivat. Moj VAG će nadživjet 2 tvoja renola ne samo moj neko svaki drugi. Meni se smiješ a ti preventino šarafaš po autu. Čim mi kažeš da nema smisla mijenjat ulje odmah znam da nemaš pojma.

 

Caddy 2.0 TDI produženi sa chipom iza paleta boje oko 700 kg tereta (ne brutto) ide 200 po autoputu kad reno nadživi takvu vožnju onda ću mu skinut kapu. A nije ni čudo kaj su novima stavili ograničenja na 190 kmh u svrhu sigurnosti ... jer bi se raspao na toj brzini.

 zasto ne? nije da kostaju 1000 2000kn...i nije da treba vadit cijeli motor i potrosit 1 2 dana rada...
a kako komentiras volvovo ogranicenje na 180? ili nisi upucen, nego si upucen samo za SRAT po renaultu?
od svih auta kojih sam imao, jedino mi se PRESVETI TFSI razletio, sve ostalo sam gazio i nista...najvise od svega jadnog megana, koji vidi slucajnosti dan danas veselo vozi po gradu...a bio je vjecito na blokadi na 5800, na toplo, hladno, itd. po grobniku vozio X puta...

 Sjecam se kad si pisao o francuzima i njihovoj struji i uvijek nekim problemima, seat ti je nakon citroena bio super jer je sve radilo kako treba.. Ubijao si ga po stazama, mapirao na ko zna koji stage i jbg razletio se, a takvih vozaca je malo, ostali obicni ljudi koji voze normalno tesko da ce dozivit to s tim motorom