Automobili

Auti - ultimativna tema

Genoxxx uto 22.11.2022 06:36
FiTop kaže...

Doletio mi kamenčić na autocesti i samo krhnuo vjetrobransko staklo, e sad ne bi to bio problem da je negdje sastrane, nego točno na sredini di gledam kad vozim.. navodno se to da popravit, znate ko to rijesava i dal' to bude okej? Imam kasko i riješio bi to, sam da na kraju ne bude više štete nek koristi

 Evo ti opisano što i kako se popravlja, odmah stavi prozirne trake preko oštećenja da se ne zavuče prljavština... Ja sam kod njih popravljao cca pol cm oštećenje od kamenčića i nisam bio zadovoljan, ostao je mjehurić tamo di je bilo oštećenje i primjeti se kad se zagledaš, na svu sreću oštećenje je iznad vidnog polja pa kad se spusti sjenilo ne vidi se

sstrmi sri 23.11.2022 13:54

Prekjučer stavljeni Zimmermann coat z buseni diskovi odozada & trw keramičke pločice i napravljena komplet reparacija čeljusti. Plus sam još zamijenio i kočione cijevi, pribor za čeljusti, brembo pakne u biti na zadnjim kočnicama apsolutno sve novo uključujući ručnu 😎

1BIT sri 23.11.2022 21:32
sstrmi kaže...

Prekjučer stavljeni Zimmermann coat z buseni diskovi odozada & trw keramičke pločice i napravljena komplet reparacija čeljusti. Plus sam još zamijenio i kočione cijevi, pribor za čeljusti, brembo pakne u biti na zadnjim kočnicama apsolutno sve novo uključujući ručnu 😎

 Lutrija, čuvaj se

       
EDIT: sad sam skužio da su to zadnji diskovi, ajde iza su manje sile, pa nije tak strašno

MedO1337 čet 24.11.2022 09:12

Jel moguće da mi antifriz toliko ishlapi da ga gotovo nema?

 

zadnji put sam ga dotočio prošlo ljeto, provjerio na proljeće i bilo je okej. Pogledam danas, gotovo da ga ni nema (vani je bilo hladno dosta jutros, pa se možda stisnuo. Od prošlog ljeta sam prešao cca 12.000 kilometara.

 

Jel to normalno? Budući da su mi rekli da se antifriz u pravilu ne troši, osim da preko ljeta zna ishlapiti malo.

Batista čet 24.11.2022 09:13
MedO1337 kaže...

Jel moguće da mi antifriz toliko ishlapi da ga gotovo nema?

 

zadnji put sam ga dotočio prošlo ljeto, provjerio na proljeće i bilo je okej. Pogledam danas, gotovo da ga ni nema (vani je bilo hladno dosta jutros, pa se možda stisnuo. Od prošlog ljeta sam prešao cca 12.000 kilometara.

 

Jel to normalno? Budući da su mi rekli da se antifriz u pravilu ne troši, osim da preko ljeta zna ishlapiti malo.

 Nije ishlapio vec iscurio... Ak nista ne uocavas di bi moglo curit, furaj k mehanicaru.

Genoxxx čet 24.11.2022 12:02
MedO1337 kaže...

Jel moguće da mi antifriz toliko ishlapi da ga gotovo nema?

 

zadnji put sam ga dotočio prošlo ljeto, provjerio na proljeće i bilo je okej. Pogledam danas, gotovo da ga ni nema (vani je bilo hladno dosta jutros, pa se možda stisnuo. Od prošlog ljeta sam prešao cca 12.000 kilometara.

 

Jel to normalno? Budući da su mi rekli da se antifriz u pravilu ne troši, osim da preko ljeta zna ishlapiti malo.

Koji auto? Kod mene 2.0 TDI isto gubi antifriz a nigdje ne curi, bio već par puta kod različitih mehaničara i nitko nije ništa našao. Izgubi cca pol litre svakih pol godine, ista stvar se događa i sa A3 2.0 TDI od prijatelja. Par puta mi je rečeno da je to normalna pojava kod tih motora, što mi je malo neshvatljivo da antifriz samo tako nestaje

Strm čet 24.11.2022 12:32

A moguce svasta, auto ne smije gubiti antifriz, ali u slucaju gdje ga tako malo gubi nema smisla i neisplativo je sve raskopavati. Iako na tdi motorima najcesce bude hladnjak egra

paperwhite čet 24.11.2022 19:19

A3 2.0 TDI 2018 godina, dvaput dolijevano po pola litre, do sad presao 35000km. Pregledano sve, ne curi nigdje, barem tako tvrde u Zubaku 😁
Edit: Naravno, oba puta po zimi, ocekujemo opet dok posteno zahladi…

Old Iggy čet 24.11.2022 19:29
paperwhite kaže...
A3 2.0 TDI 2018 godina, dvaput dolijevano po pola litre, do sad presao 35000km. Pregledano sve, ne curi nigdje, barem tako tvrde u Zubaku 😁
Edit: Naravno, oba puta po zimi, ocekujemo opet dok posteno zahladi…

Pa reci im da nađu. Jbt praktički novi auto i gubi antifriz.

paperwhite čet 24.11.2022 22:08

Ne znam sto reci… unazad 10 godina, od 4 auto doma, jedino Astra K, 1.4T ne gubi antifriz.
Taj A3 gubi, prije njega Golf 7, 2.0 TDI ista prica, kao i Astra J, 1.4T. I svi su bili redovno odrzavani u ovlastenim servisima, svi kupljeni novi.
Iz moje perspektive cudno je kad ne curi, kao sad na ovoj Astri K koju trenutno vozim (2018 godina) 🤣
Mislim, nisu to sad neke ogromne kolicine, lako se prati, odnosno vidi, jbg, kako ono kazu - it’s a feature, not a bug 😁

paperwhite pet 25.11.2022 08:43
picajzla0707 kaže...

netko ti se u familiji navuko na antifriz

 Hahahaha, izgleda 

Ne znam, sad kad se sjetim unazad 20+ godina, VW grupacija auta je gubila antifriz pod normalno, isto kao i Opeli i Toyote (2 Corolle benzinke, 2 Avensisa dizelasa), jedino gdje nisam ulijevao je Fiat Panda (1.2 benzinac, 2006 godiste, imali je 9 godina) i ova Astra K. U ostalim autima je uvijek tu i tamo trebali dolit malo. Kad ti Opel i Fiat imaju najbolju statistiku, onda se zbilja moras zabrinut 

Razlog za brigu je kad vidis mokro ispod auta, nije ulje ili kondenzat od klime, a fali antifriza. Ovo kad malo zafali, pa treba dolit, ide pod normalno. U garazi mi je uvijek flasa antifriza, da ne moram u servis 

 

 

Tonchek pet 25.11.2022 09:54

VAG grupacija sa novim EA288 motorima koji su ugrađivani od 2012. znaju gubit na EGR hladnjaku ili na hladnjaku zraka koji je zamjenio klasični intercooler. Sad cirkulira voda kroz njega i kod većih opterećenja znaju pomalo gurat vodu u cilindre. Imao sam slučaj da je golf 7 toliko gubio vode da se auto nije mogao upaliti koliko je nalilo u drugi cilindar.

jozef pet 25.11.2022 12:21
PavelEtna kaže...

Dobar dan, možda glupo pitanje, znam da se ne može preko par informacija dati neko dobro mišljenje, ali otprilike me zanima da li se isplati ovaj auto za te novce? U pitanju je audi a4 2.0, 2006.god , 42 000 kuna

 

https://www.njuskalo.hr/auti/audi-a4-2.0-tdi-oglas-38996338

Hvala

Interijer je dosta oguljen, kilometraža upitna. Auto ima običan volan, ručni mjenjač, nema PDC, sjedala se podešavaju ručno, halogeni farovi... što ukazuje da je uvoz iz neke zemlje gdje su ljudi škrti a onda računaj da su bili škrti i oko održavanja. 
Teško je govoriti o iznosu jer cijene svega idu gore, pa tako i polovnih automobila (bar ja imam takav dojam). Osobno za takav auto ne bih dao više od 2-3000, a i to je upitno jer možda ima neki prikriveni problem.

domac5 pet 25.11.2022 16:50
Tonchek kaže...

VAG grupacija sa novim EA288 motorima koji su ugrađivani od 2012. znaju gubit na EGR hladnjaku ili na hladnjaku zraka koji je zamjenio klasični intercooler. Sad cirkulira voda kroz njega i kod većih opterećenja znaju pomalo gurat vodu u cilindre. Imao sam slučaj da je golf 7 toliko gubio vode da se auto nije mogao upaliti koliko je nalilo u drugi cilindar.

 Ljudi ugase egr i sve oko ekologije a problem hladnjaka egr rijese tako da cijevcicama preusmjere antifriz tako da se to vise ne desava

Tonchek pet 25.11.2022 16:58

Znam sve, i ja se bavim mapiranjem i odradio sam puno remapova što se tiče gašenja tih gluposti od ekologije. Najviše 1.6 tdi u golfu 6 i VAG vozila u koje se ugrađivao, preko 50 komada dosad. Na chargecooleru ne možeš napraviti takav bypass. Moguće da curi lagano vodena pumpa, hladnjak ulja, nešto od crijeva ili metalnih vodova, čak je bio slučaj da propušta izmjenjivač topline u kabini.

Memphis pet 25.11.2022 18:59
Tonchek kaže...

VAG grupacija sa novim EA288 motorima koji su ugrađivani od 2012. znaju gubit na EGR hladnjaku ili na hladnjaku zraka koji je zamjenio klasični intercooler. Sad cirkulira voda kroz njega i kod većih opterećenja znaju pomalo gurat vodu u cilindre. Imao sam slučaj da je golf 7 toliko gubio vode da se auto nije mogao upaliti koliko je nalilo u drugi cilindar.

Ako pušta na EGR hladnjaku onda gura smeće u rashladni sustav i tad di dođe do toga da baca vodu van posude i zaprlja antifriz ovo drugo je ako ode intercooler al to još do sad nisam čuo da je netko imao problem koliko sa EGR hladnjakom ali to mislim da je to na modelima novijeg godišta ispravljeno.

Memphis pet 25.11.2022 19:00
Tonchek kaže...

Znam sve, i ja se bavim mapiranjem i odradio sam puno remapova što se tiče gašenja tih gluposti od ekologije. Najviše 1.6 tdi u golfu 6 i VAG vozila u koje se ugrađivao, preko 50 komada dosad. Na chargecooleru ne možeš napraviti takav bypass. Moguće da curi lagano vodena pumpa, hladnjak ulja, nešto od crijeva ili metalnih vodova, čak je bio slučaj da propušta izmjenjivač topline u kabini.

 Da curi hladnjak kabine osjetio bi smrad ili bi se rosila bi se stakla, ovisno koliko curi.

Tonchek pet 25.11.2022 20:39

Dosta ih je curilo na chargecooleru, kasnije je to vjerojatno ispravljeno, kod jačih motora, recimo GTD su znale pucat i glave ako se forsirao auto. Ne mora značit da bi gurao smeće i čađu u rashladni sistem. U EGR-u nije stalan pritisak i neće gurat u sistem hlađenja. To su zapravo male količine i sitna pukotina i kad se auto ugasi dugo ostaje pritisak antifriza i pomalo nacuri unutra. Ako curi jače pojavi se bijeli dim na asupuh kako isparava. Bilo je tih EGR hladnjaka dok sam ga skinuo i rastavio da se iscjedi voda iz njega.