Automobili

Auti - ultimativna tema

sstrmi sub 1.10.2022 18:02

Kod nas u Slatini ima Tokić servis auspuha i uglavnom mislim da je to bio drugi mjesec ove godine kada je frend otišao napraviti downpipe 82 ili 86mm za E92 335D i platio cijelih 300 ili 400kn pa ekipa iz Osijeka i dallje ne može vjerovati da tako malo. Doduše nije od inoxa, nego od galvaziniranog aluminija ako se ne varam ali svakako je downpipe sa dpf off, protok nemjeriljvo bolji tako da više KS i još veći potencijal za mapu

dombak1608 sub 1.10.2022 22:52
dombak1608 kaže...
...

 Nisam se dugo javljao ovdje, pa da podijelim svoje iskustvo sa Grobnika od prošlog četvrtka (22.9. INA trackday).
Citirao sam svoj prethodni post sa pripremama za stazu, pa koga zanima može skočiti gore.

Odradio reparaciju amortizera (ABV Rijeka), tvornički amortizeri ali sa gušćim uljem (da budu tvrđi, s obzirom da je auto dosta spušten).
Napravio auspuh od katalizatora do nazad (60mm, kod prethodno navedenih Tokića iz Slatine), sa originalnim srednjim loncem te protočnim zadnjim loncem, auto je prodisao na višim okretajima i sigurno dobio par konja, a opet nije postao preglasan (vjerojatno jer sam zadržao srednji lonac), tako da sam prezadovoljan s time.
Te odradio još finalnu izmjenu ulja prije staze.

Dan trackdaya, krenuo lagano u krugove (ipak mi je prvi put na Grobniku te drugi put na stazi), mogu samo reći: "ajme, kakva staza!"; nijedna simulacija ne može dočarati to uživo (najveća razlika su razlike u visini te ogromni nagibi).
Nakon par savjeta, ubrzo uhvatio par bržih krugova i odmah probio svoj prvobitni cilj (krug ispod 2 min, 1:57).
Imao sam ogromne probleme sa ovjesom i gumama, koje su konstantno ribale u prednji desni blatobran (zbog snažnih lijevih zavoja), dok sam bio sam u autu je još i bilo koliko-toliko ok (samo riječki i zagrebački zavoji su bili problematični), ali sa suvozačem je bilo katastrofa.
Najgora stvar je ta da kad god sam ulazio sa nešto većom brzinom u zavoj, volan okrenut pod određenim kutem, kad guma krene ribati u blatobran, taj kotač krene kočiti, te se volan krene ispravljati (tu je bila konstatna borba koliko brzine mogu nositi kroz zavoj, a da ne riba kotač).
Ostatak auta se ponašao vrhunski, motor radio kao singerica (potrošio oko 1 dcl ulja, što je u normali sa režimom), kočnice ni u jednom trenutku nisu pokazale pregrijavanje (nisam vozio više od 1 brzog kruga za redom), gume su fantastične i jako ih je jednostavno bilo zagrijati te održavati temperaturu i tlak.

Do kraja dana sam se opustio i odradio još nekoliko brzih krugova, ali vrijeme je bilo oko 1:57 i jednostavno se nisam usudio brže zbog kočenja i ribanja guma.
Ja sam prezadovoljan, u vožnji imam još jako puno lufta i vjerujem da kad riješim problem s ovjesom vrijeme sigurno ide dolje (ovisno o tome hoću li zadržati auto i dalje ga sređivati, ili prodati)

Onboardovi 2 kruga: LINK1LINK2
Dolje stavljam par slika sa staze

domac5 pon 3.10.2022 10:58

Ima tko iskustva sa max gear hladnjacima vode?

Znam da je marka smece al gledam jel bolje takav novi ili original polovan na starom 406 koji radi 5000 km godisnje 

RuskeGTT pon 3.10.2022 16:31
dombak1608 kaže...
dombak1608 kaže...
...

 Nisam se dugo javljao ovdje, pa da podijelim svoje iskustvo sa Grobnika od prošlog četvrtka (22.9. INA trackday).
Citirao sam svoj prethodni post sa pripremama za stazu, pa koga zanima može skočiti gore.

Odradio reparaciju amortizera (ABV Rijeka), tvornički amortizeri ali sa gušćim uljem (da budu tvrđi, s obzirom da je auto dosta spušten).
Napravio auspuh od katalizatora do nazad (60mm, kod prethodno navedenih Tokića iz Slatine), sa originalnim srednjim loncem te protočnim zadnjim loncem, auto je prodisao na višim okretajima i sigurno dobio par konja, a opet nije postao preglasan (vjerojatno jer sam zadržao srednji lonac), tako da sam prezadovoljan s time.
Te odradio još finalnu izmjenu ulja prije staze.

Dan trackdaya, krenuo lagano u krugove (ipak mi je prvi put na Grobniku te drugi put na stazi), mogu samo reći: "ajme, kakva staza!"; nijedna simulacija ne može dočarati to uživo (najveća razlika su razlike u visini te ogromni nagibi).
Nakon par savjeta, ubrzo uhvatio par bržih krugova i odmah probio svoj prvobitni cilj (krug ispod 2 min, 1:57).
Imao sam ogromne probleme sa ovjesom i gumama, koje su konstantno ribale u prednji desni blatobran (zbog snažnih lijevih zavoja), dok sam bio sam u autu je još i bilo koliko-toliko ok (samo riječki i zagrebački zavoji su bili problematični), ali sa suvozačem je bilo katastrofa.
Najgora stvar je ta da kad god sam ulazio sa nešto većom brzinom u zavoj, volan okrenut pod određenim kutem, kad guma krene ribati u blatobran, taj kotač krene kočiti, te se volan krene ispravljati (tu je bila konstatna borba koliko brzine mogu nositi kroz zavoj, a da ne riba kotač).
Ostatak auta se ponašao vrhunski, motor radio kao singerica (potrošio oko 1 dcl ulja, što je u normali sa režimom), kočnice ni u jednom trenutku nisu pokazale pregrijavanje (nisam vozio više od 1 brzog kruga za redom), gume su fantastične i jako ih je jednostavno bilo zagrijati te održavati temperaturu i tlak.

Do kraja dana sam se opustio i odradio još nekoliko brzih krugova, ali vrijeme je bilo oko 1:57 i jednostavno se nisam usudio brže zbog kočenja i ribanja guma.
Ja sam prezadovoljan, u vožnji imam još jako puno lufta i vjerujem da kad riješim problem s ovjesom vrijeme sigurno ide dolje (ovisno o tome hoću li zadržati auto i dalje ga sređivati, ili prodati)

Onboardovi 2 kruga: LINK1LINK2
Dolje stavljam par slika sa staze

 sve 5, ali ne mozes mi prolaziti 2. i 3. zavoj u 4. na 4500 okr...to ti jako zamjeram, tu si trebao se malo vise igrat s mjenjacem, na ulazu u 1. zavoj iz 5. u 3. i drzat ju mozda do rijeckog, ako ne na kraju 3. saltat u 4. i onda prije rijeckog vratiti u 3. - ne znam koliki su ti omjeri, al tu bi tako ja prosao sa tvojim autom

 

ovo je moj jedini donekle cisti krug po pitanju prometa prije nego mi se razletio motor na ini pred 2 godine...iduci krug je do rupe bilo 1.5s brze i onda je motor otisao u vjecna lovista

 

https://youtu.be/lqDdBTQGcjk

dombak1608 uto 4.10.2022 09:45
RuskeGTT kaže...

 sve 5, ali ne mozes mi prolaziti 2. i 3. zavoj u 4. na 4500 okr...to ti jako zamjeram, tu si trebao se malo vise igrat s mjenjacem, na ulazu u 1. zavoj iz 5. u 3. i drzat ju mozda do rijeckog, ako ne na kraju 3. saltat u 4. i onda prije rijeckog vratiti u 3. - ne znam koliki su ti omjeri, al tu bi tako ja prosao sa tvojim autom

 

ovo je moj jedini donekle cisti krug po pitanju prometa prije nego mi se razletio motor na ini pred 2 godine...iduci krug je do rupe bilo 1.5s brze i onda je motor otisao u vjecna lovista

 

https://youtu.be/lqDdBTQGcjk

 Baš iz tog razloga nisam htio ići u trećoj brzini, gasa u tim zavojima ti ne treba, ionako se držiš neke konstantne brzine, pa nema smisla držati auto u trećoj i u redlineu.
Brzine su dosta kratke, tvornički.
Auto je sposoban nositi još više brzine kroz te zavoje (samo ja još nisam sposoban nositi se s tim), tako da je 4. brzina sasvim ok.

Hvala na savjetu, svakako.

Boris grozni sri 5.10.2022 20:07
Memphis kaže...
Kaj ga ne zablokiras?

 Kaj bi ga vadio ako sve funkcionira?, tak sam i ja uzeo Passata i svi odma cupaj to van, ice bolje, plati novu mapu ovo ono, na kraju mi mehanicar rekao sta bi ista vadio ako funkcionira!

ramzocro-HCR sri 5.10.2022 21:02
nicky.sl kaže...

Evo nakon 164000km javio se EGR ventil i na mojoj staroj Toyoti Avensis 2.0 D-4D 93kW.

Izvadija sam vagon gareži iz njega i sad radi ka novi 

 Tu granu da skineš i očistiš dobio bi 20ks. 

Boris grozni sri 5.10.2022 21:08
ramzocro-HCR kaže...
nicky.sl kaže...

Evo nakon 164000km javio se EGR ventil i na mojoj staroj Toyoti Avensis 2.0 D-4D 93kW.

Izvadija sam vagon gareži iz njega i sad radi ka novi 

 Tu granu da skineš i očistiš dobio bi 20ks. 

 Moj passat 2008 b6 140ks je na 250tkm nista nije taknuto na njemu, dpf mi se pali na cca 250-350km ako se vozim samo u gradu cim izadem van vise neznam za njega, nadam se da ce jos dugo tako

Memphis sri 5.10.2022 22:33
Boris grozni kaže...
Memphis kaže...
Kaj ga ne zablokiras?

 Kaj bi ga vadio ako sve funkcionira?, tak sam i ja uzeo Passata i svi odma cupaj to van, ice bolje, plati novu mapu ovo ono, na kraju mi mehanicar rekao sta bi ista vadio ako funkcionira!

 Pa zato kaj je bolje za motor, ne trebaš ga vadit. ili blokirat ili preko mape isključit ovisi kakav je.

ramzocro-HCR kaže...
nicky.sl kaže...

Evo nakon 164000km javio se EGR ventil i na mojoj staroj Toyoti Avensis 2.0 D-4D 93kW.

Izvadija sam vagon gareži iz njega i sad radi ka novi 

 Tu granu da skineš i očistiš dobio bi 20ks. 

 Ništa ne bi dobio samo čišćenjem grane ako ne ispeskari usisne portove. To je sve zafufljano.

nicky.sl sri 5.10.2022 22:43
Memphis kaže...
Boris grozni kaže...
Memphis kaže...
Kaj ga ne zablokiras?

 Kaj bi ga vadio ako sve funkcionira?, tak sam i ja uzeo Passata i svi odma cupaj to van, ice bolje, plati novu mapu ovo ono, na kraju mi mehanicar rekao sta bi ista vadio ako funkcionira!

 Pa zato kaj je bolje za motor, ne trebaš ga vadit. ili blokirat ili preko mape isključit ovisi kakav je.

ramzocro-HCR kaže...
nicky.sl kaže...

Evo nakon 164000km javio se EGR ventil i na mojoj staroj Toyoti Avensis 2.0 D-4D 93kW.

Izvadija sam vagon gareži iz njega i sad radi ka novi 

 Tu granu da skineš i očistiš dobio bi 20ks. 

 Ništa ne bi dobio samo čišćenjem grane ako ne ispeskari usisne portove. To je sve zafufljano.

 Možda je bolje za motor a da li je bolje za ekotest na tehničkom ???

Ovo je prvi put u skoro 15 godina da je skidan i čišćen egr pa nek izdrži još pet ja zadovoljan, tih par konja što bi dobio ionako mi nisu potrebni prošla su vrimena kad sam "gazio" aute (valjda dođe s godinama)

Memphis sri 5.10.2022 22:51
nicky.sl kaže...
Memphis kaže...
Boris grozni kaže...
Memphis kaže...
Kaj ga ne zablokiras?

 Kaj bi ga vadio ako sve funkcionira?, tak sam i ja uzeo Passata i svi odma cupaj to van, ice bolje, plati novu mapu ovo ono, na kraju mi mehanicar rekao sta bi ista vadio ako funkcionira!

 Pa zato kaj je bolje za motor, ne trebaš ga vadit. ili blokirat ili preko mape isključit ovisi kakav je.

ramzocro-HCR kaže...
nicky.sl kaže...

Evo nakon 164000km javio se EGR ventil i na mojoj staroj Toyoti Avensis 2.0 D-4D 93kW.

Izvadija sam vagon gareži iz njega i sad radi ka novi 

 Tu granu da skineš i očistiš dobio bi 20ks. 

 Ništa ne bi dobio samo čišćenjem grane ako ne ispeskari usisne portove. To je sve zafufljano.

 Možda je bolje za motor a da li je bolje za ekotest na tehničkom ???

Ovo je prvi put u skoro 15 godina da je skidan i čišćen egr pa nek izdrži još pet ja zadovoljan, tih par konja što bi dobio ionako mi nisu potrebni prošla su vrimena kad sam "gazio" aute (valjda dođe s godinama)

 EGR ne utječe na ekotest

Memphis čet 6.10.2022 01:02
nicky.sl kaže...

Može i ne mora utjecati na prolazak na ekotestu (mene zabrinjava ono "može"). Znaš li ti čemu uopće služi EGR? 

 i puno više od toga i očito puno više od tebe ...  aj ti nama objasni kako to "može" utjecat na ekotest

nicky.sl čet 6.10.2022 06:34
Memphis kaže...
nicky.sl kaže...

Može i ne mora utjecati na prolazak na ekotestu (mene zabrinjava ono "može"). Znaš li ti čemu uopće služi EGR? 

 i puno više od toga i očito puno više od tebe ...  aj ti nama objasni kako to "može" utjecat na ekotest

 Evo pročitaj možda naučiš nešto

Memphis čet 6.10.2022 08:59
nicky.sl kaže...
Memphis kaže...
nicky.sl kaže...

Može i ne mora utjecati na prolazak na ekotestu (mene zabrinjava ono "može"). Znaš li ti čemu uopće služi EGR? 

 i puno više od toga i očito puno više od tebe ...  aj ti nama objasni kako to "može" utjecat na ekotest

 Evo pročitaj možda naučiš nešto

 Ja sam naučio već sve kaj trebam znat, bolje ti uči da znaš sam sebi odgovorit na pitanje na koje ne znaš odogovr.

omomomomoomm čet 6.10.2022 09:21
Boris grozni kaže...
ramzocro-HCR kaže...
nicky.sl kaže...

Evo nakon 164000km javio se EGR ventil i na mojoj staroj Toyoti Avensis 2.0 D-4D 93kW.

Izvadija sam vagon gareži iz njega i sad radi ka novi 

 Tu granu da skineš i očistiš dobio bi 20ks. 

 Moj passat 2008 b6 140ks je na 250tkm nista nije taknuto na njemu, dpf mi se pali na cca 250-350km ako se vozim samo u gradu cim izadem van vise neznam za njega, nadam se da ce jos dugo tako

 Golf 7 1.6 tdi. Proddan sa 215tkm prvom susjedu. Sad ima 300tkm. Original DPF i ERG.  Regeneracija svakih 250-300km. Bas me zanima do kad ce trajat.