Automobili

Auti - ultimativna tema

cauchy sri 21.9.2022 19:07

Imam 2015. godište već par mjeseci.

Zvučna izolacija stvarno je lošija nego kod drugih automobila.

Kod moga auta na zvučnicima (subwooferima) na vratima bila se je odlijepila membrana pa je zvuk bio jako loš, iako su zvučnici od Bosea. Srećom na internetu ima tutoriala za popravak te sam ih zalijepio, a nakon toga je zvuk izuzetno kvalitetan. Provjeri si ovo kad isprobavaš rabljeni auto (stavi bas na +3 i stavi neku pjesmu s malo basa i odmah će ti biti jasno ako je problem prisutan i kod tvog modela).

Kočnica je kod mene dosta teža nego kod drugih automobila (provjerili na servisu, navodno je ispravno).

Da bi mijenjanje brzina bilo koliko toliko glatko treba biti izuzetno pažljiv s kvačilom inače poteže (cuka), to se uglavnom događa na nižim brzinama 1-2 i ponekad 2-3, tako da je vjerojatno uzrok veliki moment motora (model sa 150 KS).

Održavanje u ovlaštenim servisima je izuzetno skupo, za ostale ne znam.

Osim ovih stvari mogao bih još stvarno puno manjih sitnica nabrojiti, ali mislim da one nisu toliko bitne. Ja sam zadovoljan, motor od 150 KS stvarno lijepo potegne kad treba. Potrošnja je oko 6.5 litara.

Memphis ned 25.9.2022 10:55
domac5 kaže...

A i ovo s jeftinijim odrzavanjem vrijedi za stare mpi benzince.. Sumnjam da ce ljudi toliko dobro proc s odrzavanjem kod modernih DI i turbo benzinaca, cekamo jos da prvi gpf filteri daju svoje..

Da idem na benzinca htio bih nesto s turbom jer kad nakon dizela probas nesto sa 150 nm momenta i to od 4500 okretaja gledas koji k ne valja s autom a zapravo normalno da je mrtav dok god ga ne nateras u okretaje.. O uzbrdicama i voznji kad vise ljudi sjedi da ne govorim 

Naravno da hoće. Gotovo da nema više atmosferskog motora pa se sa nekim stvarima treba pomirit. Kad si čuo da je na benzicu netko imao problem sa EGR-om? Pa ja nikad ionako većina ni ne zna da ih benzinac ima, isto tako će biti sa GPFom jer poanta je u tome da benzinac četri puta manje čađi nego diesel i čišće je gorivo zato se takve stvari na benzincima jako rijetko događaju/odlaze.

 

Dize/injectori i turbina su stvari od kojih danas teško možeš pobijeć. Jel na dieselu ili benzincu ista stvar.

domac5 ned 25.9.2022 12:03

Daj boze da bude tako.. 

Kaj se turbine tice nikad mi ni na jednom autu nije otisla, ne nabijam gas na hladni motor, ne gasim odma ako je bilo zesce voznje i ulje izmedu 10 i 15 tisuca km mjenjam.

A znam lika koji je unistio turbinu na autu sa istim motorom, ni 200 000 nije imao.. On je radio sve suprotno od mene + ulje se mijenjalo na 30 000 jer tako pise u papirima i normalno da je to bila simfonija zavijanja i svakakvih zvukova.

Ja na 250 000 turbinu ni ne cujem, u dvoristu 2.0 hdi iz 1999, pola milijuna kilometara i turbina nikad dirana.

Da je bar situacija s diznama takva, imamo aditive al oni ne sprijecavaju kvar

Lovac ned 25.9.2022 14:13
Memphis kaže...
domac5 kaže...

Naravno da hoće. Gotovo da nema više atmosferskog motora pa se sa nekim stvarima treba pomirit. Kad si čuo da je na benzicu netko imao problem sa EGR-om? Pa ja nikad ionako većina ni ne zna da ih benzinac ima, isto tako će biti sa GPFom jer poanta je u tome da benzinac četri puta manje čađi nego diesel i čišće je gorivo zato se takve stvari na benzincima jako rijetko događaju/odlaze.

 

Dize/injectori i turbina su stvari od kojih danas teško možeš pobijeć. Jel na dieselu ili benzincu ista stvar.

 2 s posla uzela nove benzince. Oba s problemima. Gore je prošao kolega s Focusom EcoBoost 125Ks. Do posla mu je cca 40km u jednom smjeru, uglavnom otvorene ceste i već nakon par mjeseci mu je bacalo upozorenja ma kako vozio. Na kraju na servis, rastavljat, čistit. Show. Jamstvo to naravno ne pokriva.

Ovisi kako te zadesi, meni se na dci 130 ni jednom nije upalilo ništa da pokucam, a automatik je pa dok cruisaš okolo bude na 1500rpm cca. Ali dok je topao, ide sport i par km na većim okretajima da se propuše. Na tehničkom svaki puta veli kako je čist ispuh (imam već 115K km). S druge strane službeni B9 dok sam ga samo ja vozio otprilike istim režimom dosta puta uredno ima s tim problema i onda ga rokaj sat vremena extra po otvorenom dok ne ugasi upozorenje, pa ga ti sad znaj...

Onda imaš i 3. skupinu, koja se uopće u to ne kuži. Frendica uzela Octaviu 1.6tdi za po Zg. Ono, hladan, vozi stani/kreni po gužvama 20min max. Kad upali (auto je star 2 godine mislim) prvo ko XMAS sve posvjetli EGR, DPF, koma.

Koliko je to sve dobro za čestice u ispuhu, toliko je noćna mora. Da živim u gradu vjerojatno bih vozio atmosferac/struja odnosno Toyota/Lexus hibrid.

Memphis ned 25.9.2022 16:31
domac5 kaže...

Daj boze da bude tako.. 

Kaj se turbine tice nikad mi ni na jednom autu nije otisla, ne nabijam gas na hladni motor, ne gasim odma ako je bilo zesce voznje i ulje izmedu 10 i 15 tisuca km mjenjam.

A znam lika koji je unistio turbinu na autu sa istim motorom, ni 200 000 nije imao.. On je radio sve suprotno od mene + ulje se mijenjalo na 30 000 jer tako pise u papirima i normalno da je to bila simfonija zavijanja i svakakvih zvukova.

Ja na 250 000 turbinu ni ne cujem, u dvoristu 2.0 hdi iz 1999, pola milijuna kilometara i turbina nikad dirana.

Da je bar situacija s diznama takva, imamo aditive al oni ne sprijecavaju kvar

 To ti misliš, svaka tubina se troši s vremenom i nema te koja nije "otišla". To ako nije stala do kraja ili se raspala ne znači da nije potrošena. 

Lovac kaže...
Memphis kaže...
domac5 kaže...

Naravno da hoće. Gotovo da nema više atmosferskog motora pa se sa nekim stvarima treba pomirit. Kad si čuo da je na benzicu netko imao problem sa EGR-om? Pa ja nikad ionako većina ni ne zna da ih benzinac ima, isto tako će biti sa GPFom jer poanta je u tome da benzinac četri puta manje čađi nego diesel i čišće je gorivo zato se takve stvari na benzincima jako rijetko događaju/odlaze.

 

Dize/injectori i turbina su stvari od kojih danas teško možeš pobijeć. Jel na dieselu ili benzincu ista stvar.

 2 s posla uzela nove benzince. Oba s problemima. Gore je prošao kolega s Focusom EcoBoost 125Ks. Do posla mu je cca 40km u jednom smjeru, uglavnom otvorene ceste i već nakon par mjeseci mu je bacalo upozorenja ma kako vozio. Na kraju na servis, rastavljat, čistit. Show. Jamstvo to naravno ne pokriva.

Ovisi kako te zadesi, meni se na dci 130 ni jednom nije upalilo ništa da pokucam, a automatik je pa dok cruisaš okolo bude na 1500rpm cca. Ali dok je topao, ide sport i par km na većim okretajima da se propuše. Na tehničkom svaki puta veli kako je čist ispuh (imam već 115K km). S druge strane službeni B9 dok sam ga samo ja vozio otprilike istim režimom dosta puta uredno ima s tim problema i onda ga rokaj sat vremena extra po otvorenom dok ne ugasi upozorenje, pa ga ti sad znaj...

Onda imaš i 3. skupinu, koja se uopće u to ne kuži. Frendica uzela Octaviu 1.6tdi za po Zg. Ono, hladan, vozi stani/kreni po gužvama 20min max. Kad upali (auto je star 2 godine mislim) prvo ko XMAS sve posvjetli EGR, DPF, koma.

Koliko je to sve dobro za čestice u ispuhu, toliko je noćna mora. Da živim u gradu vjerojatno bih vozio atmosferac/struja odnosno Toyota/Lexus hibrid.

 I kaj si ti tu sad napisao? Nabacao neke puste priče  o nečemu kaj novo nije valjalo ... pa meni je frend kupio Megana TCE i raspao mu se kompletan sustav za ubrizgavanje nakon silinh popravaka prodao ga na kraju za soma eura. Al to ne znači da su svi takvi i jedna lasta ne čini proljeće. Na dieselu imaš 10x više takvih primjera jer ih ima više, čista statistika. 

 

Da uzmeš stuju struja i ona ima svojih čari ... tak da oopet dođe na isto, ništa nije vječno. 

Lovac ned 25.9.2022 18:37
Lovac kaže...
Memphis kaže...

 I kaj si ti tu sad napisao? Nabacao neke puste priče  o nečemu kaj novo nije valjalo ... pa meni je frend kupio Megana TCE i raspao mu se kompletan sustav za ubrizgavanje nakon silinh popravaka prodao ga na kraju za soma eura. Al to ne znači da su svi takvi i jedna lasta ne čini proljeće. Na dieselu imaš 10x više takvih primjera jer ih ima više, čista statistika. 

 

Da uzmeš stuju struja i ona ima svojih čari ... tak da oopet dođe na isto, ništa nije vječno. 

 Poanta je na ono boldano u prethodnom quteu, kad je netko čuo da benzinac ima problema. Ja jesam i za benzin i dizel. Statistički rjeđe, al daleko od toga da nema problema. 110-140ks, 3-4 cilindra i puna ispušna grana svega eco friendly - party. Odnosno ako imaš sreće naj*beš se s jednim i drugim i ventilima, filterima etc.

ShadoW ned 25.9.2022 22:03

Evo neki dojmovi Mazde 3 x180 gt plus 2020 nakon cca 2 tjedna.

Nisam je previše vozio, prešao sam po gradu možda 200ak kilometara + ono što sam vozio iz Šibenika za Zagreb nakon sto sam ju kupio. Nisam se još u potpunosti navikao voziti ju jer mi je prelazak sa 15 godina starog dizela automatika na praktički novog benzinca manunalnog malo "šok".

 

Općenito sam zadovoljan sa autom. Radarski (adaptivni ili kako ga već tko zove) tempomat radi odlično. Upozerenje za izlazak iz trake mi je češće false positive nego što stvarno pomaže no mislim da se još on i ja moramo naučiti jedan na drugog (po Zagrebu kad vozim volim zbog rupa uz desni rub se povuči skroz uz lijevi pa onda nekad i zagazim na crtu)
Heads up display je puno oštriji i svijetliji nego sam očekivao i vidi se dobro i na jakom suncu. Prepoznavanje znakova radi tak, tak. Nije baš za osloniti se na to, ali nije loše za imati. Nemam onaj ekstra safety paket opreme tako da imam običnu rikverc kameru. Kamera ne okreče onaj trag ovisno o poziciji volana što tipa ima Civic tog godišta mislim i u osnovnoj opremi. Inače kamera je dosta oštra.

Sad, nemam s kojim autom usporediti, ali auto fino povuće. 1. i 2. su jako dugačke, možda i predugačke. Nisam imao prilike negdje ga razvuči, ali u drugoj dolazi do 90, možda i više. Prijelaz iz 1. u 2. mi zna trznuti češće nego bi volio, nadam se da kad se još malo naviknem na auto da će se prestati događati. Također, zna mi se ponekad i ugasiti kad krećem.

Auto je tih, u leru se vrti na oko 600 okretaja i praktički je nečujan. iStop (ono gašenje na semaforu) radi dobro, i pali se tek kad se ubaci u brzinu (ako se ne varam, kod večine auta, a i mazdi skyactiv G se pali već kada se pritisne kvačilo). Ovaj "lošiji" set od 8 zvučnika koji imam (ima i Bose sa 12 zvučnika za nadoplatiti) radi dobro. Tvornički je podešen da zvuči ko da zvuk dolazi od ispred (vjerojatno da putnicima iza ne bude preglasno), ali sam prebacio balans da meni zvuči ko da sam u sredini.

 

Interijer je inače jedna od stvari s kojima me auto osvojio i zašto sam baš izabrao Mazdu 3. Jednostavan i lijep, materijali su dobri i na dodir mekani. Volan bi mogao biti možda malo otporniji jer već sad mi počinje izgledati pomalo ofucano (auto ima 19 tisuća kilometara). Piano black plastika oko mjenjča je skroz izgrebana i vjerojatno ću je negdje odvesti to ispolirati pa prelijepiti one prozirne naljepnice koje sam našao da postoje baš za nju. Sjedala su mi odlična (nemam paket sa kožom) i materijali djeluju jako kvalitetno. U paketu sa kožom sjedala su električna i imaju vozačevo ima memoriju.

 

Infotaiment mi je dobar, jednostavan je i nema nešto previše opcija. Nema touch screen što meni osobno i odgovara. Ekran je solidne veličine i na dobroj je poziciji. Ima Android auto (samo preko kabla) koji u kombinaciji sa mojim mobitelom (Galaxy S20, i nisam siguran jel do androida ili infotimenta) ima neki bug pa se slika zna samo smrzniti ili radi jako sporo. Nakon što se klikne ona tipke za Google assistent Android auto nastavlja raditi savršeno ostatak vožnje.

 

Prosječna potrošnja mi je trenutno 8.5 litara (sve je grad, resetirao sam nakon sto sam se dovezao u ZG), s time da kako se navikavam na auto se dosta spušta. Ako ga se ne vozi baš po teškoj gužvi nego u nekoj normalnoj količini prometa za Zagreb kada baš nije rush hour, potrošnja mu je 6.5 do 7.5 u zadnje vrijeme ovisno o uvjetima i kako se vozi. Tj. to ću još viditi kako vrijeme ide. Na autoputu  od Šibenika do Zagreba mu je prosječna bila 6.7, vozio sam ga svakako od 120 do 180.

ramzocro-HCR ned 25.9.2022 22:50
hahhaajaads kaže...

I VW se najvise kvari jer ih najvise ima, najbolje su mete i za svercere jer skinu 100-200tkm i prodaju ga kod nas za masnu cijenu.

 Zar stvarno vjeruješ da drugima se ne skidaju kilometri? I da ovi gore turčini veliki preprodavači što drže sve te aute što naša raja na mobile.de nađe ne skidaju kilometre? Nemoj biti teletabis.

 

Gore je wild wild west jako dugo godina. Ovi što padnu i možda završe u vijestima ti je doslovno isto kao i kod nas kad čuješ da je konobar uhvaćen s dva novčanika na obali u nekom kafiću/restoranu. Doslovno svi muljaju i igraju prljavo. Pogotovo high-end auti.

Lovac ned 25.9.2022 23:43
ZooZ kaže...

Ima netko iskustva sa Michelin crossclimate 2 gumama?

 CrossClimate+ (inačina prije dvojke) 20 000km - nema više pravih zima pa mi se nije kupovalo opet 2 seta. Skupe i odlične. Relativno nizak otpor kotrljanja, nisu bučne. Na suhom veoma dobre (naravno nisu kao premium ljetne ako se ideš na nož voziti). No jako ugodno su me iznenadile po mokrom i po snijegu gdje sam otišao u jednu slijepu ulicu i na svu silu pokušao zanjeti auto, al drže. Imaju jako dobre reviewe s razlogom. Osim spomenute cijene, relativno ti može bit minus što će ti kamenčići stuckat po utorima (ako te to dira). Ovisi što i kako voziš, ima i jeftinijih alternativa. Frend je imao CC na A4 2.0TDI, pa kad je došlo vrijeme za nove uzeo neki Vredestein (nezz točan model). Veli minimalno lošije, a par sto kuna po gumi jeftinije. Jedino što mu se brže troše pa si sad vagni.

hahhaajaads ned 25.9.2022 23:46
ramzocro-HCR kaže...
hahhaajaads kaže...

I VW se najvise kvari jer ih najvise ima, najbolje su mete i za svercere jer skinu 100-200tkm i prodaju ga kod nas za masnu cijenu.

 Zar stvarno vjeruješ da drugima se ne skidaju kilometri? I da ovi gore turčini veliki preprodavači što drže sve te aute što naša raja na mobile.de nađe ne skidaju kilometre? Nemoj biti teletabis.

 

Gore je wild wild west jako dugo godina. Ovi što padnu i možda završe u vijestima ti je doslovno isto kao i kod nas kad čuješ da je konobar uhvaćen s dva novčanika na obali u nekom kafiću/restoranu. Doslovno svi muljaju i igraju prljavo. Pogotovo high-end auti.

 Normalno da skidaju, ali ja osobno mislim da bi se najvise skida na VAGgrupaciji + Merc/bmw... Pa dovoljno je otic na VW grupu na fejsu i vidjet doktore da na 100-150tkm imaju problema sa DPFom/turbom/zamasnjakom itd... Ak pogledas golfove na oglasima, svi su skoro lupani a bezveze je slozit auto bez da skines jedno parsto tisuca...  Pa onaj bagrameli servis je nedavno imao mercedesa sa 200tkm na satu a na dijagnostici pokazuje milju... 

domac5 pon 26.9.2022 16:59
Memphis kaže...

hankook nema veze sa premiumom niti je u njihovom rangu, koliko god ga neki gurali u premium nije premium. 

 Ne pricam o marki hankook nego o gumi kinergy 4s.

Na tyre reviews na yt i imate zanimljiv video kakva je u usporedbi sa ostalim premium gumama 

RuskeGTT pon 26.9.2022 20:28

kad smo kod premium ljetnih - danas na rijeckoj zaobilaznici poznati zavoj gdje svi na prvim kapima kise lete u zid - kockasti tunel prije tunela trsat - slinav asfalt, 130-140 u zavoju i ni makac... CSC6 - fenomenalna guma. kasnije smjer bakar 150-170 po onim brzim zavojima velikog luka

i 4 control tu ima svoju ulogu sigurno

Memphis pon 26.9.2022 20:48
domac5 kaže...
Memphis kaže...

hankook nema veze sa premiumom niti je u njihovom rangu, koliko god ga neki gurali u premium nije premium. 

 Ne pricam o marki hankook nego o gumi kinergy 4s.

Na tyre reviews na yt i imate zanimljiv video kakva je u usporedbi sa ostalim premium gumama 

 pa tyreview je upravo taj koji ih naziva premiumom, gotovo svaka njihova recenzija hankooka je da je u prvih 3-4. Pitam se zašto.

 

1BIT pon 26.9.2022 22:53

Ja vozim na Hankook Ventus V12 Evo 2 (K120)

Gume imaju oznaku Z ispred R što znači:
 

 

Dok su bile nove, bile su vrhunske, fakat su odlično držale cestu, sad ih već jedno 3.5 godine imam i mijenjat ću ih iduće godine...

Bio sam na super-slalomu u Lešću:
INFO

I slučajno naletio na jednog fiću Abarth-a i golfa 7 za kojeg ne znam šta je točno, jer mu naprijed piše gtd, a iza gti

Uglavnom naganjali se malo, a gume mi cvile po zavojima užaš, a bome i tu i tamo klizale neugodno, a fićo mi se ne odvaja od dupeta
Brzo mi dopi****, pa sam ga propustio na prvom ugibalištu, čisto da ja negdje ne izletim

BTW:
Super-slalom je fora bio, strejt pajpova koliko ti srce želi, od nekih sam se fakat naježio kako dobar zvuk imaju
      

      
      
      

@RuskeGTT vidi ga
 

ramzocro-HCR pon 26.9.2022 23:28
hahhaajaads kaže...
ramzocro-HCR kaže...
hahhaajaads kaže...

I VW se najvise kvari jer ih najvise ima, najbolje su mete i za svercere jer skinu 100-200tkm i prodaju ga kod nas za masnu cijenu.

 Zar stvarno vjeruješ da drugima se ne skidaju kilometri? I da ovi gore turčini veliki preprodavači što drže sve te aute što naša raja na mobile.de nađe ne skidaju kilometre? Nemoj biti teletabis.

 

Gore je wild wild west jako dugo godina. Ovi što padnu i možda završe u vijestima ti je doslovno isto kao i kod nas kad čuješ da je konobar uhvaćen s dva novčanika na obali u nekom kafiću/restoranu. Doslovno svi muljaju i igraju prljavo. Pogotovo high-end auti.

 Normalno da skidaju, ali ja osobno mislim da bi se najvise skida na VAGgrupaciji + Merc/bmw... Pa dovoljno je otic na VW grupu na fejsu i vidjet doktore da na 100-150tkm imaju problema sa DPFom/turbom/zamasnjakom itd... Ak pogledas golfove na oglasima, svi su skoro lupani a bezveze je slozit auto bez da skines jedno parsto tisuca...  Pa onaj bagrameli servis je nedavno imao mercedesa sa 200tkm na satu a na dijagnostici pokazuje milju... 

 A šta reći o autima koji se prodaju po 150t eura na više, pa ne pređu ni granicu a već su kilometri dole, i varalica montirana? Nemoj misliti da ih nema. Ima ih. Više nego što možeš i zamisliti.

domac5 pon 26.9.2022 23:45
Memphis kaže...
domac5 kaže...
Memphis kaže...

hankook nema veze sa premiumom niti je u njihovom rangu, koliko god ga neki gurali u premium nije premium. 

 Ne pricam o marki hankook nego o gumi kinergy 4s.

Na tyre reviews na yt i imate zanimljiv video kakva je u usporedbi sa ostalim premium gumama 

 pa tyreview je upravo taj koji ih naziva premiumom, gotovo svaka njihova recenzija hankooka je da je u prvih 3-4. Pitam se zašto.

 

 Rezultati kinergy 4s naspram ostalih premiuma govore dovoljno u segmentu cjelogodisnjih.. A i za zimske i ljetne ne cujem bas da se neko zali.. Treba ih prvo voziti pa onda suditi, ja sam dao priliku kinergy 4s pa ako ne budem zadovoljan ili ako izgube nakon 1 sezone 50% drzanja bit cete obavijesteni

gamer34 uto 27.9.2022 00:17
RuskeGTT kaže...

kad smo kod premium ljetnih - danas na rijeckoj zaobilaznici poznati zavoj gdje svi na prvim kapima kise lete u zid - kockasti tunel prije tunela trsat - slinav asfalt, 130-140 u zavoju i ni makac... CSC6 - fenomenalna guma. kasnije smjer bakar 150-170 po onim brzim zavojima velikog luka

i 4 control tu ima svoju ulogu sigurno

 

Divljak.