Automobili

Auti - ultimativna tema

hahhaajaads pon 1.8.2022 17:04
Robert_84 kaže...
hahhaajaads kaže...
unknown kaže...
ivanzu kaže...

Ako imaš garanciju zaboravi na gašenje ičega.

 Mislis da ce to gledati kada recimo ode turbina?

Iako ta garancija je isto muljanje. Pola toga nije osigurano pod njom i ide do odredenih KM

 To je zapisano tak da hoce... Ali da je garancija muljanje, definitivno je, ne odustaju ljudi bezveze od garancije pogotovo kad im servis ponudi zamjene ulja na 20+tkm (na toj skodi je mozda cak i 30k tko zna..).

 

 S obzirom da je nova skoda u pitanju, ti imas milion stvari koje mozes "otkljucat" sa kodiranjem tak da nemoj sam zavrsit na start stopu, Drivers Wish ti to isto sve radi.

 

Edit: ako netko koristi, koje marke sto se tice wind deflektora gledat ? Dosta hvale ima MP Pro firma kod nas, koristi ih tko ?

 za njemacka auta BMW, Audi... VW... u sto spada i skoda a i Nova Supra Toyota, sam korisnik sebi moze otkljucat i riejsit svasta jer ima more alata odnosno aplikacija koje se instaliraju na mobitel sto android sto apple. i sve radi super. ja sam sam sebi radio na BMWu F30 sve sam.

 

pogledajte malo youtube, imaju i balkanski kanali dragon garage i auto analiza gdje su radili sito.

 

cak i da se nepoznaje jezik, imaju slike u aplikaciji tako da ne mozes nista zeznut. a i radi se automatski backup

 

Auta tipa Volvo. siziki i toga smijera malo teze. 

 

na subaru STI sam nasao START STOP kako se iskljuci preko odredenih komandi u autu bez programiranja

Sam moze jedino ak ima OBDEleven i kredite, ne znam jel bi mu se to bas isplatilo da kupi uredjaj + kredite (znaci nesto manje od 1000kn, iako, neke funkcije da ukljucis kostaju 100 kredita sto je malo ispod 150kn za jednu opciju). Drivers wish bi mu vjerovatno rekao sta moze ukljucit i naplatili bi vjerovatno puno manje od 1000kn.

 

Ali da ima tonu mogucnosti.. ima, mislim da bi me bolila briga za garanciju kad mogu otkljucan toliko stvari 

domac5 pon 1.8.2022 18:54
hahhaajaads kaže...
Robert_84 kaže...
hahhaajaads kaže...
unknown kaže...
ivanzu kaže...

Ako imaš garanciju zaboravi na gašenje ičega.

 Mislis da ce to gledati kada recimo ode turbina?

Iako ta garancija je isto muljanje. Pola toga nije osigurano pod njom i ide do odredenih KM

 To je zapisano tak da hoce... Ali da je garancija muljanje, definitivno je, ne odustaju ljudi bezveze od garancije pogotovo kad im servis ponudi zamjene ulja na 20+tkm (na toj skodi je mozda cak i 30k tko zna..).

 

 S obzirom da je nova skoda u pitanju, ti imas milion stvari koje mozes "otkljucat" sa kodiranjem tak da nemoj sam zavrsit na start stopu, Drivers Wish ti to isto sve radi.

 

Edit: ako netko koristi, koje marke sto se tice wind deflektora gledat ? Dosta hvale ima MP Pro firma kod nas, koristi ih tko ?

 za njemacka auta BMW, Audi... VW... u sto spada i skoda a i Nova Supra Toyota, sam korisnik sebi moze otkljucat i riejsit svasta jer ima more alata odnosno aplikacija koje se instaliraju na mobitel sto android sto apple. i sve radi super. ja sam sam sebi radio na BMWu F30 sve sam.

 

pogledajte malo youtube, imaju i balkanski kanali dragon garage i auto analiza gdje su radili sito.

 

cak i da se nepoznaje jezik, imaju slike u aplikaciji tako da ne mozes nista zeznut. a i radi se automatski backup

 

Auta tipa Volvo. siziki i toga smijera malo teze. 

 

na subaru STI sam nasao START STOP kako se iskljuci preko odredenih komandi u autu bez programiranja

Sam moze jedino ak ima OBDEleven i kredite, ne znam jel bi mu se to bas isplatilo da kupi uredjaj + kredite (znaci nesto manje od 1000kn, iako, neke funkcije da ukljucis kostaju 100 kredita sto je malo ispod 150kn za jednu opciju). Drivers wish bi mu vjerovatno rekao sta moze ukljucit i naplatili bi vjerovatno puno manje od 1000kn.

 

Ali da ima tonu mogucnosti.. ima, mislim da bi me bolila briga za garanciju kad mogu otkljucan toliko stvari 

 Imas na mobilism forumu krekane verzije na kojima je sve otkljucano, nikakve kredite ne treba skupljat 

Robert_84 pon 1.8.2022 19:25
domac5 kaže...
hahhaajaads kaže...
Robert_84 kaže...
hahhaajaads kaže...
unknown kaže...
ivanzu kaže...

Ako imaš garanciju zaboravi na gašenje ičega.

 Mislis da ce to gledati kada recimo ode turbina?

Iako ta garancija je isto muljanje. Pola toga nije osigurano pod njom i ide do odredenih KM

 To je zapisano tak da hoce... Ali da je garancija muljanje, definitivno je, ne odustaju ljudi bezveze od garancije pogotovo kad im servis ponudi zamjene ulja na 20+tkm (na toj skodi je mozda cak i 30k tko zna..).

 

 S obzirom da je nova skoda u pitanju, ti imas milion stvari koje mozes "otkljucat" sa kodiranjem tak da nemoj sam zavrsit na start stopu, Drivers Wish ti to isto sve radi.

 

Edit: ako netko koristi, koje marke sto se tice wind deflektora gledat ? Dosta hvale ima MP Pro firma kod nas, koristi ih tko ?

 za njemacka auta BMW, Audi... VW... u sto spada i skoda a i Nova Supra Toyota, sam korisnik sebi moze otkljucat i riejsit svasta jer ima more alata odnosno aplikacija koje se instaliraju na mobitel sto android sto apple. i sve radi super. ja sam sam sebi radio na BMWu F30 sve sam.

 

pogledajte malo youtube, imaju i balkanski kanali dragon garage i auto analiza gdje su radili sito.

 

cak i da se nepoznaje jezik, imaju slike u aplikaciji tako da ne mozes nista zeznut. a i radi se automatski backup

 

Auta tipa Volvo. siziki i toga smijera malo teze. 

 

na subaru STI sam nasao START STOP kako se iskljuci preko odredenih komandi u autu bez programiranja

Sam moze jedino ak ima OBDEleven i kredite, ne znam jel bi mu se to bas isplatilo da kupi uredjaj + kredite (znaci nesto manje od 1000kn, iako, neke funkcije da ukljucis kostaju 100 kredita sto je malo ispod 150kn za jednu opciju). Drivers wish bi mu vjerovatno rekao sta moze ukljucit i naplatili bi vjerovatno puno manje od 1000kn.

 

Ali da ima tonu mogucnosti.. ima, mislim da bi me bolila briga za garanciju kad mogu otkljucan toliko stvari 

 Imas na mobilism forumu krekane verzije na kojima je sve otkljucano, nikakve kredite ne treba skupljat 

 ja sam bimmercode platio jednom i to je to.

 

graficki niej ljep, al ima sve sto BMW treba.

 

kostao je 50€ mislim.

 

uglavnom za EU auta ima opcija, moze se naci rijesenje

hahhaajaads pon 1.8.2022 19:54
domac5 kaže...
hahhaajaads kaže...
Robert_84 kaže...
hahhaajaads kaže...
unknown kaže...
ivanzu kaže...

Ako imaš garanciju zaboravi na gašenje ičega.

 Mislis da ce to gledati kada recimo ode turbina?

Iako ta garancija je isto muljanje. Pola toga nije osigurano pod njom i ide do odredenih KM

 To je zapisano tak da hoce... Ali da je garancija muljanje, definitivno je, ne odustaju ljudi bezveze od garancije pogotovo kad im servis ponudi zamjene ulja na 20+tkm (na toj skodi je mozda cak i 30k tko zna..).

 

 S obzirom da je nova skoda u pitanju, ti imas milion stvari koje mozes "otkljucat" sa kodiranjem tak da nemoj sam zavrsit na start stopu, Drivers Wish ti to isto sve radi.

 

Edit: ako netko koristi, koje marke sto se tice wind deflektora gledat ? Dosta hvale ima MP Pro firma kod nas, koristi ih tko ?

 za njemacka auta BMW, Audi... VW... u sto spada i skoda a i Nova Supra Toyota, sam korisnik sebi moze otkljucat i riejsit svasta jer ima more alata odnosno aplikacija koje se instaliraju na mobitel sto android sto apple. i sve radi super. ja sam sam sebi radio na BMWu F30 sve sam.

 

pogledajte malo youtube, imaju i balkanski kanali dragon garage i auto analiza gdje su radili sito.

 

cak i da se nepoznaje jezik, imaju slike u aplikaciji tako da ne mozes nista zeznut. a i radi se automatski backup

 

Auta tipa Volvo. siziki i toga smijera malo teze. 

 

na subaru STI sam nasao START STOP kako se iskljuci preko odredenih komandi u autu bez programiranja

Sam moze jedino ak ima OBDEleven i kredite, ne znam jel bi mu se to bas isplatilo da kupi uredjaj + kredite (znaci nesto manje od 1000kn, iako, neke funkcije da ukljucis kostaju 100 kredita sto je malo ispod 150kn za jednu opciju). Drivers wish bi mu vjerovatno rekao sta moze ukljucit i naplatili bi vjerovatno puno manje od 1000kn.

 

Ali da ima tonu mogucnosti.. ima, mislim da bi me bolila briga za garanciju kad mogu otkljucan toliko stvari 

 Imas na mobilism forumu krekane verzije na kojima je sve otkljucano, nikakve kredite ne treba skupljat 

 i to su uspjeli krekat ? predobro haha 

unknown pon 1.8.2022 21:23
smajlee kaže...

Kaj vam tocno smeta kod lane assista?
Moj se mora rucno upalit ali mislim da ispod 70km/h nije ni aktivan ili 60km/h

 

 Moj je aktivan svaki put kada vidi traku.
Tvoj je mozda starija generacija.
A i naporno je jbt nisam dedek odjebite svatko snosi svoju odgovornost. ne znam zakaj se ja moram kao starkelja ponasati ako drugi voze pijani ili ispadaju iz trake....

unknown pon 1.8.2022 22:48
picajzla0707 kaže...
Malo je to kontradiktorno - ako ti toliko smeta, znači da se ti voziš ko pijan i stalno ispadaš iz trake :D

 preuranjeno se aktivira barem kod mene.

Svejedno bokte. nisam dijete od 5 god. da ne znam trijezan vozit auto. 

Jbg EU nikada nije cula za vlastitu odgovornost?
Ili je pa samo pokusava vise sranja prodati sa autom da budu skuplji?

picajzla0707 pon 1.8.2022 23:22
unknown kaže...

 preuranjeno se aktivira barem kod mene.

Svejedno bokte. nisam dijete od 5 god. da ne znam trijezan vozit auto. 

Jbg EU nikada nije cula za vlastitu odgovornost?
Ili je pa samo pokusava vise sranja prodati sa autom da budu skuplji?

 zajebavam te malo

ma eu je previše birokratizirana, tako da izmišljanje propisa za sve i sva nije ništa čudno

Pero Dinamit uto 2.8.2022 09:56
smajlee kaže...

Kaj vam tocno smeta kod lane assista?
Moj se mora rucno upalit ali mislim da ispod 70km/h nije ni aktivan ili 60km/h

 

 Ako pitaš mene, meni smeta start-stop sranje što moram svaki puta gasiti kada upalim auto.

Robert_84 uto 2.8.2022 10:34
Pero Dinamit kaže...
smajlee kaže...

Kaj vam tocno smeta kod lane assista?
Moj se mora rucno upalit ali mislim da ispod 70km/h nije ni aktivan ili 60km/h

 

 Ako pitaš mene, meni smeta start-stop sranje što moram svaki puta gasiti kada upalim auto.

 mene je lane assistant isao jako na zivce kod sestre u A klasi.

 

u slavonskom brodu sve ceste nisu savrsene niti dobro uredene, pa i linije krivudaju.

 

a onda auto stalno koci kad senzor nesto uvati i stalno mota volan prema sredini ceste, to je jako iritantno... barem meni bilo.

 

 

smajlee uto 2.8.2022 12:53

Pitam cisto informativno za lane assist.

Kazem, kod mene se ne pali kad se pali i auto vec moram fizicki pritisnut gumbic na jednoj od rucica kod volana da se upali. Koristim ga uglavnom na autocestama tak da ako je kod vas aktivan kad upalis auto odmah od 0km/h vjerujem da zivcira.

 

Bas sam  danas oko Zagreba provjeravao koja je fora s njim (lane assist) i kad ga upalim, aktivan postane tek nakon 65km/h, a neaktivan postane kad brzina padne ispod 60km/h. Nisam primjetio da mi lane assist koci sam vec mi samo korigira putanju prema crti, a adaptivni tempomat sam koci kad je netko ispred njega. Mogu raditi skupa ta dva sistema. Ono sta nisam uspio natjerat je da adaptivni tempoat radi u paru sa limitatorom brzine,tj.kad vec moze citat znakove mislio sam da tempomat moze u suradnji s limitatorom tak sam prilagodjavat brzinu. Ocito sam malo previse fix ideja imal 

 

Start/stop na zalost nemogu ugasit (cak mi ima i neke logike) jer je auto hybrid al kad sam bio vozio neki auto sa SS da, obavezno sam ugasio prije nego sam krenuo jer i meni ide na zivce.

Hacker002 uto 2.8.2022 13:02

Nemojte brkati lane assist i active lane assist. Običan lane assist ti samo na neki način daje do znanja da nisi u svojoj prometnoj traci, na primjer vibracijom volana, i ništa drugo ne radi. Aktivni lane assist radi uglavnom u suradnji s adaptivnim tempomatom na održavanju vozila u centru prometne trake. Puno auta ima obični lane assist, aktivni ne. Aktivni znači da automobil sam radi blaga skretanja kada prometna traka nije 100% ravna, nevjerojatno korisno u kombinaciji s adaptivnim tempomatom na autocesti.

Običan lane assist je uglavnom dosadan jer su kod nas ceste loše pa moraš voziti slalom ili mijenjati kompletan ovjes svakih 12 mjeseci, zato ljudima on i ide na živce jer ih konstantno upozorava. A i budimo realni, većinom kod nas ljudi i voze kao divljaci bez poštivanja prometnih pravila pa im nekakav asistent samo smeta, bez obzira što mu je svrha povećanje sigurnosti u prometu.

smajlee uto 2.8.2022 13:17
Hacker002 kaže...

Nemojte brkati lane assist i active lane assist. Običan lane assist ti samo na neki način daje do znanja da nisi u svojoj prometnoj traci, na primjer vibracijom volana, i ništa drugo ne radi. Aktivni lane assist radi uglavnom u suradnji s adaptivnim tempomatom na održavanju vozila u centru prometne trake. Puno auta ima obični lane assist, aktivni ne. Aktivni znači da automobil sam radi blaga skretanja kada prometna traka nije 100% ravna, nevjerojatno korisno u kombinaciji s adaptivnim tempomatom na autocesti.

Običan lane assist je uglavnom dosadan jer su kod nas ceste loše pa moraš voziti slalom ili mijenjati kompletan ovjes svakih 12 mjeseci, zato ljudima on i ide na živce jer ih konstantno upozorava. A i budimo realni, većinom kod nas ljudi i voze kao divljaci bez poštivanja prometnih pravila pa im nekakav asistent samo smeta, bez obzira što mu je svrha povećanje sigurnosti u prometu.

E tako je, zato sam i naveo gore, koristim ga uglavnom na autocesti. U pocetku cak bude i malo neugodan osjecaj kad te vrati nazad u centar trake. Treba par tih korekcija da se navikne covjek. Reci cu samo da je moja zena ostala sokirana kolko je puta nju vracao u traku a meni nije vjerovala kad sam joj govorio da se ona uglavnom drzi uz desnu crtu i da je dosta cesto i gazi. Lane assist ju je fino uredno vracao lijevo u centar trake.

Pitanje koje se meni zna postaviti tu i tam u glavi je: Koliko ostro je taj lane assist u biti spreman skretat na autocesti pri odredjenoj brzini? Pogotovo nocu na autocesti kao primjer uz opasnost da se vozacu sklope oci na 3sec a znamo kolko je to metara pri odredjenoj brzini na autocesti. Ne kazem da drijemam kad vozim, izbjegavam voznje nakon ponoci

Npr. ako se vozim na tempomatu 130km/h i nailazi blagi zavoj na autocesti, hoce li on stvarno uspijet pri toj brzini odraditi skretanja/korekcije dok se autocesta opet ne vrati u ravninu ili je samo pitanje trenutka kad ce zavrsit u ogradi.

Mislim da cak ako ne drzim volan a sustav skuzi da mora sam vrsit korekciju i nema otpor na volanu pocne slat zvucne signale,vibracije i poruku da se ruke stave na volan.

Hacker002 uto 2.8.2022 13:27

To možeš znati jedino da testiraš, kada voziš drži ruku na volanu ali nemoj skretati da vidiš do koje razine auto sam radi, zato što je svaki aktivni sustav prilagođen onako kako ga je proizvođač napravio, nema univerzalnog.

Ja sam to koristio jedino na novim Volvima, kod blagog skretanja prometne trake prati, ali sve više od par stupnjeva nije sposoban odraditi. Ali ruka mora biti na volanu, ako nije prvo zvučna upozorenja budu i onda on zaustavlja potpuno auto samostalno, pod pretpostavkom da se vozaču nešto dogodilo jer ne dira volan i ne reagira na upozorenja. Ali opet, to je sve individualno od brenda do brenda jer ovisi sve o njihovim postavkama.

unknown uto 2.8.2022 14:28
David87 kaže...

Ja sam si uzeo Carly i isključio to sranje start/stop i aktivirao još puno toga što je bilo deaktivirano.

 onda pitanje.

mora li taj OBD adapter biti cijelo vrijeme uključen ako zelim da mi je sve isključeno po želji?

ili samo jednom stavim isključim lane asist i tako i ostane zauvijek?

 

 

hahhaajaads uto 2.8.2022 15:18
unknown kaže...
David87 kaže...

Ja sam si uzeo Carly i isključio to sranje start/stop i aktivirao još puno toga što je bilo deaktivirano.

 onda pitanje.

mora li taj OBD adapter biti cijelo vrijeme uključen ako zelim da mi je sve isključeno po želji?

ili samo jednom stavim isključim lane asist i tako i ostane zauvijek?

 

 

Tako je, kad jednom kodiras mozes izvadit obd i tak ce ostat. Iako, mislim da ti to ide na foru start stopa, znaci kad kodiras da je iskljucen, prvi put palis auto i lane assist je ugasen, ak ti negdje zatreba (tipa autocesta) onda ga upalis normalno sa gumbicem

unknown uto 2.8.2022 18:48
David87 kaže...

Jednom dok kodiraš to je to, ne treba ti više biti uštekan uređaj. Znači sad mi je start/stop obrnuto. Kad hoću, mogu ga upaliti na gumb

 Tak je iskreno i od pocetka trebalo bit.... ne ovak kada ugais da se stalno resetira....

nixass uto 2.8.2022 19:10
unknown kaže...
David87 kaže...

Jednom dok kodiraš to je to, ne treba ti više biti uštekan uređaj. Znači sad mi je start/stop obrnuto. Kad hoću, mogu ga upaliti na gumb

 Tak je iskreno i od pocetka trebalo bit.... ne ovak kada ugais da se stalno resetira....

regulacija i CO2.

da se proizvodjace pita ne bi uopce implementirali, al moraju.

unknown uto 2.8.2022 20:50
nixass kaže...
unknown kaže...
David87 kaže...

Jednom dok kodiraš to je to, ne treba ti više biti uštekan uređaj. Znači sad mi je start/stop obrnuto. Kad hoću, mogu ga upaliti na gumb

 Tak je iskreno i od pocetka trebalo bit.... ne ovak kada ugais da se stalno resetira....

regulacija i CO2.

da se proizvodjace pita ne bi uopce implementirali, al moraju.

 Vjerojatno su zato i ostavili da se lagano hakira odnosno da carly zaradi nesto novaca na tome. Jer Valjda ima rupa u zakonu di NE pise kako jako se to mora osigurati protiv kodiranja odnosno neovlastenog mijenjanja.
Jedino sta zamjeram proizvodacu je da se i modovi rada odmah resetiraju. A to definitivno nije napisano u zakonu.
Nemogu odabrati individual cijelo vrijeme....

unknown sri 3.8.2022 21:27
ramzocro-HCR kaže...
INCOGNITO99 kaže...

Sjeverna Njemačka, Švica ili Skandinavija? Posoljen je dobro...

 Zgb

 LOL Tko bi rekao.
Bandic je presolio nase ceste hahaah