Automobili

Auti - ultimativna tema

FlešGrdan sri 25.5.2022 14:08

Pozdrav, ne razumijem se previse u svijet automobila te bi mi dobro dosla pomoc oko sljedeceg. Tek nedavno sam saznao da aditivi uopce postoje, nakon pola sata citanja zakljucio sam da bi bilo dobro koristit barem DataFuel čistač diesel sustava za napajanje te DataFap Additive (mozete preporucit i druge proizvodace). Radi se o Ford Fiesti 2015. godiste. 1.6 TDCI 70 kw. Kupio sam ju pred dvije godine i tada je imala 90000. Sad ima 120000. Redovno je servisirana, no ne vjerujem da su koristeni aditivi. Ono sto me muci je dal je moguce da DataFuel toliko ocisti sustav da zastopa previse filetere i ostalo ( ne znam kaj se sve moze jos zastopat). Ako je to moguce zakljucujem da je najbolje to obavit tocno prije iduceg malog servisa pa da onda zamjene to kaj je zastopano?

A sto se tice DataFap ne vidim neki problem takve vrste, moze li se ulit bilo kad?

Genoxxx sri 25.5.2022 14:19
FlešGrdan kaže...
Pozdrav, ne razumijem se previse u svijet automobila te bi mi dobro dosla pomoc oko sljedeceg. Tek nedavno sam saznao da aditivi uopce postoje, nakon pola sata citanja zakljucio sam da bi bilo dobro koristit barem DataFuel čistač diesel sustava za napajanje te DataFap Additive (mozete preporucit i druge proizvodace). Radi se o Ford Fiesti 2015. godiste. 1.6 TDCI 70 kw. Kupio sam ju pred dvije godine i tada je imala 90000. Sad ima 120000. Redovno je servisirana, no ne vjerujem da su koristeni aditivi. Ono sto me muci je dal je moguce da DataFuel toliko ocisti sustav da zastopa previse filetere i ostalo ( ne znam kaj se sve moze jos zastopat). Ako je to moguce zakljucujem da je najbolje to obavit tocno prije iduceg malog servisa pa da onda zamjene to kaj je zastopano?

A sto se tice DataFap ne vidim neki problem takve vrste, moze li se ulit bilo kad?

 Po mom iskustvu ne znače baš previše, koristio sam od datacol za čišćenje injektora/dizni na diesel autu i po dijagnostici nešto malo ih je pročistio... Doduše nisu baš bili začepljeni već je malo slabiji protok goriva bio

 

Radije ju odvezi na čišćenje kartera i na dijagnostiku pa da vidiš kakve su dizne... Aditivi imaju značajan efekt ako se koriste od početka, primjerice oni za čišćenje motora kod izmjene ulja a kad ti uliješ prvi nakon 120k km nećeš imati neki efekt

CrniPero sri 25.5.2022 14:37
FlešGrdan kaže...
Pozdrav, ne razumijem se previse u svijet automobila te bi mi dobro dosla pomoc oko sljedeceg. Tek nedavno sam saznao da aditivi uopce postoje, nakon pola sata citanja zakljucio sam da bi bilo dobro koristit barem DataFuel čistač diesel sustava za napajanje te DataFap Additive (mozete preporucit i druge proizvodace). Radi se o Ford Fiesti 2015. godiste. 1.6 TDCI 70 kw. Kupio sam ju pred dvije godine i tada je imala 90000. Sad ima 120000. Redovno je servisirana, no ne vjerujem da su koristeni aditivi. Ono sto me muci je dal je moguce da DataFuel toliko ocisti sustav da zastopa previse filetere i ostalo ( ne znam kaj se sve moze jos zastopat). Ako je to moguce zakljucujem da je najbolje to obavit tocno prije iduceg malog servisa pa da onda zamjene to kaj je zastopano?

A sto se tice DataFap ne vidim neki problem takve vrste, moze li se ulit bilo kad?

Frend je skoro začepljene dizne i CR pumpu kompletno očistio sa 5mj korištenja liqui moly super diesel additive pri svakom tanku.

Tih 50€ koliko je dao za taj aditiv mu je bilo daleko jeftinije nego nove/rabljene dizne. Do danas nema apsolutni nikakvih problema sa autom kao ni na tehničkom pregledu

 

edit: u tokicu i sl ducanima su sa popustom oko 25-30kn

mali od foruma sri 25.5.2022 15:19

Ja sam imao focus MK2.5 1.6 TDCI iz 2010 i na 165tkm je motor dobio neki visokofrekventni zvuk čim bih prešao 2500 RPM. Taj zvuk je bio za popizditi. Do 1h vožnje ga se moglo podnijeti, preko toga ubijao. Uz to još su dizne počele lupati i na -10 °C je znao na kratko gubiti snagu. I par puta se prebacio u safe mode, i prijavljivao grešku u visokotlačnom sustavu goriva.

Većina majstora rekla promjena pumpe i dizne, znači u de trošak od 2.5k eura.

Na kraju promijenio filter goriva i ulio jedan aditiv. Rezultat bio da samo nije javljao grešku više, a zvuk i dizne nikakve promjene.

Nakon par mjeseci ulio drugi aditiv i otišao na put od 100km, na povratku nestalo zvuka, dizne se manje čule. Nakon treće doze i jedne duže i dizne prestale lupati.

Od tad prije svakog dužeg puta ide doza Liqui Moly aditiva.

Nakon toga napravili s focusom još 20tkm i vozili ga dvije godine kao drugi auto i radio besprijekorno.

nine sri 25.5.2022 17:34
ZooZ kaže...

 Evo stari "gnojf" sa 675 000 km na satu. Naravno 1.9 tdi, bez egr-a.

 

The Unforgiven kaže...

pff, amateri, Punto 1.9 JTD, ne dimi, ne lupa, utegnut, toči vozi

 

ni jedan ni drugi ne zadovoljavaju niti euro 1 normu..

nine sri 25.5.2022 17:47
mika2210 kaže...

To je možda slučaj na onoj lažnoj cijevi na audijevim autima koja služi za pre*eravanje 

 

ili kao na s6 koji je dizel i proizvodi v8 zvuk sa unutarnjih zvučnika  sramota je blag izraz 

Batista sri 25.5.2022 21:44
nine kaže...
mika2210 kaže...

To je možda slučaj na onoj lažnoj cijevi na audijevim autima koja služi za pre*eravanje 

 

ili kao na s6 koji je dizel i proizvodi v8 zvuk sa unutarnjih zvučnika  sramota je blag izraz 

 Sta je da je, ovo je facepalm al ono... Ne kuzim poantu toga... Ljudskoj gluposti nema granica...

Genoxxx sri 25.5.2022 22:00
Batista kaže...

 Sta je da je, ovo je facepalm al ono... Ne kuzim poantu toga... Ljudskoj gluposti nema granica...

 Jedno vrijeme su tvrdili da je to zbog čišćenja dpf-a, to jest regeneracije... Kao logika je bila da se izlaz auspuha toliko zagrije prilikom regeneracije da postoji mogućnost topljenja branika, jeftinije je staviti plastičnu imitaciju izlaza nego dodatnu zaštitu branika

 

A objašnjenje za jednu pravu i jednu fejk cijev nisam nigdje našao niti vidim neku logiku iza toga

CrniPero čet 26.5.2022 08:06
FlešGrdan kaže...

To je nesto kao DataFuel?

 Daleko jeftiniji (od 25-40 kn se da naći) i proizvod renomiranog međunarodno poznatog i priznatog proizvođača.

Gledam sad u CIAK/Pevecu je sada MP cijena 49kn - https://webshop.ciak-auto.hr/products/liqui-moly-aditiv-super-diesel-250-ml   https://pevex.hr/liqui-moly-aditiv-za-diesel-gorivo-250-ml-012974.html 

Nuclear_Phoenix čet 26.5.2022 09:59

Kad već pričate o tim aditivima, da li ima ikakve realne, mjerljive razlike između "običnog" i onog boljeg class dizela na Petrolu i Croduxu ili dođe na isto točiti obični dizel i na pun tank uliti taj aditiv? Obje pumpe gdje točim su relativno nove (izgrađene u zadnjih 5-10 godina), poprilično prometne i tankovi se svako malo prazne/pune.

Jarvan čet 26.5.2022 11:46
Nuclear_Phoenix kaže...

Kad već pričate o tim aditivima, da li ima ikakve realne, mjerljive razlike između "običnog" i onog boljeg class dizela na Petrolu i Croduxu ili dođe na isto točiti obični dizel i na pun tank uliti taj aditiv? Obje pumpe gdje točim su relativno nove (izgrađene u zadnjih 5-10 godina), poprilično prometne i tankovi se svako malo prazne/pune.

 Iskreno osjećam se poprilično glupo što uvijek točim "plus, class" i slična skuplja sranja, jer sve manje vjerujem u neku razliku.

Eto u svoj novi auto nisam ništa osim skupljeg goriva do sad točio, tako da s tim nemam što usporediti.

 

Razlog zašto to radim...dok sam prije vozio benzince, svi redom bili oko 2000.g., znači stariji auti, razlika između 95ice i skupljeg benzina je bila očita, auti su uglađenije radili, dok sa 95icom na pojedinim pumpama auti su znali štucati, pogotovo kod kretanja.

I nije bilo razlike, od 1.4, pa do 3.2 motora, ista stvar ... s tim da je naravno na većoj kubikaži razlika "uglađenosti" rada motora je bila lakša za primijetiti.

K tome i potrošnja je manja bila.

 

Jesu li i danas takve razlike? Koliko utječe da dugotrajnost motora, pogotovo na nove turbake ... neznam.

CrniPero čet 26.5.2022 13:04
Nuclear_Phoenix kaže...

Kad već pričate o tim aditivima, da li ima ikakve realne, mjerljive razlike između "običnog" i onog boljeg class dizela na Petrolu i Croduxu ili dođe na isto točiti obični dizel i na pun tank uliti taj aditiv? Obje pumpe gdje točim su relativno nove (izgrađene u zadnjih 5-10 godina), poprilično prometne i tankovi se svako malo prazne/pune.

 Nikakva razlika bitna da opravda razliku u cijeni.

Motori su rađeni i prilagođeni standardu, istom po kojem su euro goriva proizvedena.

"premium" goriva su zmijsko ulje

ZooZ čet 26.5.2022 16:07

Premium dizel mi nema nikakve logike za točit u auto koji ima normalu snagu, ako se normalno vozi, redovito malo propuše na većim okretajima i mijenja filter goriva barem jednom u 50k km.

100-oktanski benzin za aute sa motorima visoke kompresije. Za motocikle obavezno ipak se oni vrte na 16k rpm i na 1L imaju 150 ks.

A priče da tu neka 15 godina stara corsa sa 80ks mirnije radi na premium benzinu je čisti placebo ili nešto drugo nevalja sa autom. 90%+ benzinskih auta u hrvatskom voznom parku nema nikakve koristi od premium benzina.

Ziga čet 26.5.2022 18:20
Nuclear_Phoenix kaže...

Kad već pričate o tim aditivima, da li ima ikakve realne, mjerljive razlike između "običnog" i onog boljeg class dizela na Petrolu i Croduxu ili dođe na isto točiti obični dizel i na pun tank uliti taj aditiv? Obje pumpe gdje točim su relativno nove (izgrađene u zadnjih 5-10 godina), poprilično prometne i tankovi se svako malo prazne/pune.

 Imam 1.6HDi motor, točim gdje stignem..Class goriva točim povremeno i nikakve probleme nisam primjetio.

Razlika između pojedinih pumpi može biti i 80ak km ali na istoj pumpi između dizela i class dizela nema razlike nikakve

Aditiv koristim 1-2 put godišnje

 

 

 

 

Genoxxx čet 26.5.2022 19:56

Razlika između premium i običnih goriva je u aditivima, u dizele je pametnije točiti premium zbog boljeg podmazivanja pumpe i stvara se manje taloga u motoru dok u benzince je više manje svejedno

Genoxxx čet 26.5.2022 20:41
ivanzu kaže...

Netočno, toči u DI benzince svakakvo smeće i nećeš se usrećiti.

 Kod nas je benzin e5 koji je i više nego odgovarajući za direktne benzince a i nigdje nisam vidio e10 benzin kod nas na pumpama, običan benzin je dovoljno čist da motor radi kako treba, po mom iskustvu... Ako nećeš mijenjati svjećice svakih cca 60k km i ako ti je šipka za ulje crna kao u dizela onda ti neće pomoći premium gorivo