Automobili

Auti - ultimativna tema

Stane256 pet 20.5.2022 07:30

Hvala probat cu ugasit to.

Ma na novijim autima ionako je sve manje i manje fizičkih tipka, sve treba preko ekrana i u par koraka natipkat..

Možda izgleda lijepše sa samo ekranom, čisto je ali gumbići su lakši za koristit..

Jarvan pet 20.5.2022 13:25

Da, poanta bi trebala biti na jednostavnosti korištenja, jer ipak sudjeluješ u prometu, i u sekundi ne gledanja možeš oduzet ili izgubit vlastiti život, napraviti materijalnu štetu, bilo kakvo sranje, samo zato jer eto, pametni "švabo" bi nakon sto i kusur godina radio lijepe aute, a nikad nije naučio kako to napraviti a da nije nauštrb praktičnosti korištenja vozila.

Rucipe pet 20.5.2022 13:32
Jarvan kaže...

Baš intuitivno i kvalitetno rješenje, rifljati po izbornicima.

Ko da je problem staviti fizičku tipku pokraj ostalih.

Ko što je kolega ispod se nasmijao, Kia ima, a "kvalitetne" marke očito nemaju... Vrh inžinjeringa 

Riješimo se Čitatelja i njegovih hvalospjeva o Toyoti i onda se ti pojaviš. Kia nikad pa ni tad neće biti ni blizu VW, BMW, Audi-u ili Mercedesu pa makar oni dolazili bez motora. Budi objektivan a ne toliko pristran. 

mika2210 pet 20.5.2022 15:00

Nemoj bit zatucan tolko.

Vremena se mijenjaju, konkurencija je sve veća i oštrija. Ako koreanci žele prodavat vozila, a žele, moraju neke stvari popraviti, i na jako su dobrom putu što se toga tiče.

 

Noviji automobili iz Koreje i Japana nemaju veze sa autima istih marki od prije desetak godina. Stvarno su daleko otišli po pitanju kvalitete izrade i materijala, tolko daleko da se mogu ravnopravno nositi sa svim njemačkim markama.

 

robogo pet 20.5.2022 15:02
mika2210 kaže...

Nemoj bit zatucan tolko.

Vremena se mijenjaju, konkurencija je sve veća i oštrija. Ako koreanci žele prodavat vozila, a žele, moraju neke stvari popraviti, i na jako su dobrom putu što se toga tiče.

 

Noviji automobili iz Koreje i Japana nemaju veze sa autima istih marki od prije desetak godina. Stvarno su daleko otišli po pitanju kvalitete izrade i materijala, tolko daleko da se mogu ravnopravno nositi sa svim njemačkim markama.

Kako ja volim VW-ovcima reći, "nije se Golf pokvario nego ga je konkurencija sustigla"

Jarvan pet 20.5.2022 18:11
Rucipe kaže...
Jarvan kaže...

Baš intuitivno i kvalitetno rješenje, rifljati po izbornicima.

Ko da je problem staviti fizičku tipku pokraj ostalih.

Ko što je kolega ispod se nasmijao, Kia ima, a "kvalitetne" marke očito nemaju... Vrh inžinjeringa 

Riješimo se Čitatelja i njegovih hvalospjeva o Toyoti i onda se ti pojaviš. Kia nikad pa ni tad neće biti ni blizu VW, BMW, Audi-u ili Mercedesu pa makar oni dolazili bez motora. Budi objektivan a ne toliko pristran. 

 Nadam se da neće biti kvarljivi ko VW, Audi, BMW, i truli ko Mercedes (mada neznam jel nakon 3 godine trunu ovi od 2018 nadalje, možda su naučili napraviti kolko tolko prolaznu limariju), tako da pozlatile ti se riječi.

 

I ne, nisam fanboy koreanaca iako vozim jednog, ako bi birao marku najboljeg omjera kvalitete, cijene, održavanja i dizajna bila bi Alfa Romeo, jer eto, srećom lišen sam krkanskog mentaliteta.

 

Ovo što si napisao je samo ono što svi ljubitelji "švaba" sanjaju, no daleko je od istine.

hahhaajaads pet 20.5.2022 19:26
mika2210 kaže...

Nemoj bit zatucan tolko.

Vremena se mijenjaju, konkurencija je sve veća i oštrija. Ako koreanci žele prodavat vozila, a žele, moraju neke stvari popraviti, i na jako su dobrom putu što se toga tiče.

 

Noviji automobili iz Koreje i Japana nemaju veze sa autima istih marki od prije desetak godina. Stvarno su daleko otišli po pitanju kvalitete izrade i materijala, tolko daleko da se mogu ravnopravno nositi sa svim njemačkim markama.

 

 Sad to sve ovisi i do opreme ali, u hrpa situacija je po meni i tipa jedna Honda u prednosti sto se tice kvalitete izrade (iznutra jel) naspram jednog VWa, govorim iz iskustva, VWu bi dao prednost sto se tice izolacije na vecim brzinama i dostupnosti dijelova (a samim time i cijenom).

hrčak sub 21.5.2022 14:40

Pozdrav, prijatelj trenutno ima Ford Focus 1.6 2007 godina, i generalno je zadovoljan sa autom, jedino što bi sada uzeo nešto novije. Isto bi išao na Focus, ali sada gleda sa 1.5 Tdci motorom. Kakvi su se oni pokazali? Hvala.

Jarvan pon 23.5.2022 07:35
hrčak kaže...

Pozdrav, prijatelj trenutno ima Ford Focus 1.6 2007 godina, i generalno je zadovoljan sa autom, jedino što bi sada uzeo nešto novije. Isto bi išao na Focus, ali sada gleda sa 1.5 Tdci motorom. Kakvi su se oni pokazali? Hvala.

 Imao sam od 120 KS 1.5 tdci. malo troši, dobro vuče, ekologija mora van ako ne želi imati problema s autom.

Standardno dobra oprema bez obzira na razinu iste, nudi više od konkurencije za manje novaca, kvalitetni materijali unutra, nema škripanja i sličnih zajebancija.

Li0nHeart pon 23.5.2022 08:04

Evo ako netko razmislja o kupovini s motointegrator.de, narucio u utorak i upravo primio pakete. Uzimao sam vise stvari i doslo mi je fino razdvojeno sve u 5 kutija, tako da zasad od mene veliki +.

Jarvan pon 23.5.2022 21:24
nine kaže...

ja sam jednostavan čovjek, vidim "ekologija van" lupam palac dolje 

 Auto se je više bio neispravan nego ispravan s ekologijom.

DPF off, egr off, prolazio ekotest ko bebica, dimio NIŠTA, smanjena potrošnja.

Znam da ko gnjolfa i japanaca kad se to napravi je problem, jbg, Ford zna, kaj da kažem.

 

Npr na Alfi koju sam imao nisam micao ekologiju, nije bilo kvarova, problema i sl., niti je dimila, ekotest za 5.

Dok kod Opela, SA i BEZ ekologije jednaki problemi.

domac5 pon 23.5.2022 21:33
Jarvan kaže...
nine kaže...

ja sam jednostavan čovjek, vidim "ekologija van" lupam palac dolje 

 Auto se je više bio neispravan nego ispravan s ekologijom.

DPF off, egr off, prolazio ekotest ko bebica, dimio NIŠTA, smanjena potrošnja.

Znam da ko gnjolfa i japanaca kad se to napravi je problem, jbg, Ford zna, kaj da kažem.

 

Npr na Alfi koju sam imao nisam micao ekologiju, nije bilo kvarova, problema i sl., niti je dimila, ekotest za 5.

Dok kod Opela, SA i BEZ ekologije jednaki problemi.

 Ja imam zacrnjenje 0,01, sve off + stage 1 mapa.. I dalje sam manji problem nego stari gnojf sa poderanim 1.9 tdi i oblakom crnog dima iza.. 

ivanzu pon 23.5.2022 22:47

Evo isprobao K2 Satina Pro i nisam nešto impresioniran. Lako se maže, ima lagani voćkasti miris i ne ostavlja mrlje. Problem je što uopće ne vidiš nikakav rezultat, plastike ne postanu ništa posebno tamnije, možda nekih 10%. Ako želite nešto što potamni plastike i istovremeno čisti onda uzmite Sonax čistač unutrašnjosti, košta nekih 50kn.

Kolega ima Focus 1.5TDCI kupljen nov, većinom vozi gradsku i povremeno otvorenu cestu, nije imao nikakvih problema. 

 

hahhaajaads pon 23.5.2022 22:57
Jarvan kaže...
nine kaže...

ja sam jednostavan čovjek, vidim "ekologija van" lupam palac dolje 

 Auto se je više bio neispravan nego ispravan s ekologijom.

DPF off, egr off, prolazio ekotest ko bebica, dimio NIŠTA, smanjena potrošnja.

Znam da ko gnjolfa i japanaca kad se to napravi je problem, jbg, Ford zna, kaj da kažem.

 

Npr na Alfi koju sam imao nisam micao ekologiju, nije bilo kvarova, problema i sl., niti je dimila, ekotest za 5.

Dok kod Opela, SA i BEZ ekologije jednaki problemi.

 Ne smeta nit ekologija kad se auto vozi kak treba a ne da ustedis par kuna goriva. 

Jarvan uto 24.5.2022 06:41
hahhaajaads kaže...
Jarvan kaže...
nine kaže...

ja sam jednostavan čovjek, vidim "ekologija van" lupam palac dolje 

 Auto se je više bio neispravan nego ispravan s ekologijom.

DPF off, egr off, prolazio ekotest ko bebica, dimio NIŠTA, smanjena potrošnja.

Znam da ko gnjolfa i japanaca kad se to napravi je problem, jbg, Ford zna, kaj da kažem.

 

Npr na Alfi koju sam imao nisam micao ekologiju, nije bilo kvarova, problema i sl., niti je dimila, ekotest za 5.

Dok kod Opela, SA i BEZ ekologije jednaki problemi.

 Ne smeta nit ekologija kad se auto vozi kak treba a ne da ustedis par kuna goriva. 

 Ne štedi se vjeruj mi. Nijedan auto dosad.

hahhaajaads uto 24.5.2022 12:26

Ima tko kakvih iskustva sa Civicom, 1.4 iVTEC 73kw, godina 2008 i iznad. Znaci auto ce bit 95% cisto gradske voznje, znaci, nema potrebe da unaprijed bude (pa trebas ga vrtit i takve price, znam da je slab ali stvarno ne treba nesto jace), ne pronalazim bas bog zna sto informacija, pretpostavljam da ide na isto foru, normalno atmo, nema hidropodizace nego stelanje ventila svakih cca 40-50tkm, ima taj motor kakvih poznatih mana(i potrosnja ulja jel) do cca 200tkm sto nije nista za 1.8 vtec, za ovog nemam pojma.

nine uto 24.5.2022 15:43
Jarvan kaže...

DPF off, egr off, prolazio ekotest ko bebica, dimio NIŠTA, smanjena potrošnja.

 

da je ekotest mjerodavan, di bi nam bilo kraja .. pogledaj koliko ti je ppm-a pokazao, pa onda gledaj u koju euro normu sa time ulaziš, kladim se da ne zadovoljavaš ni euro2

ZooZ uto 24.5.2022 17:13
domac5 kaže...
Jarvan kaže...
nine kaže...

ja sam jednostavan čovjek, vidim "ekologija van" lupam palac dolje 

 Auto se je više bio neispravan nego ispravan s ekologijom.

DPF off, egr off, prolazio ekotest ko bebica, dimio NIŠTA, smanjena potrošnja.

Znam da ko gnjolfa i japanaca kad se to napravi je problem, jbg, Ford zna, kaj da kažem.

 

Npr na Alfi koju sam imao nisam micao ekologiju, nije bilo kvarova, problema i sl., niti je dimila, ekotest za 5.

Dok kod Opela, SA i BEZ ekologije jednaki problemi.

 Ja imam zacrnjenje 0,01, sve off + stage 1 mapa.. I dalje sam manji problem nego stari gnojf sa poderanim 1.9 tdi i oblakom crnog dima iza.. 

 Evo stari "gnojf" sa 675 000 km na satu. Naravno 1.9 tdi, bez egr-a.

Crosale uto 24.5.2022 19:59

Pozdrav,

imam pitanje ako netko zna odgovor. Zanimam se za jedan auto, motor 1.4 HDI.. nema dima ni pri paljenju ni pri uzbrzanju, lijepo ide, dpf ima.. je li normalno da je auspuh iznutra crn, odnosno čađav? Sve ovak štima s autom, samo me to brine, jer sam od nekih čuo da bi auspuh trebao biti čist.

mika2210 sri 25.5.2022 07:14

Svaki dizel zacrni auspuh, bez iznimke. Ne pomažu tu ni DPF ni ništa drugo.

 

To je najnormalnija pojava kod dizelaša. Ustvari, i kod benzinaca se nakon nekog vremena auspuh zacrni, a kako onda ne bi kod dizela.

Jarvan sri 25.5.2022 08:27
nine kaže...
Jarvan kaže...

DPF off, egr off, prolazio ekotest ko bebica, dimio NIŠTA, smanjena potrošnja.

 

da je ekotest mjerodavan, di bi nam bilo kraja .. pogledaj koliko ti je ppm-a pokazao, pa onda gledaj u koju euro normu sa time ulaziš, kladim se da ne zadovoljavaš ni euro2

 Nije bolest sve što boli.

Stolnik sri 25.5.2022 09:18
mika2210 kaže...

Svaki dizel zacrni auspuh, bez iznimke. Ne pomažu tu ni DPF ni ništa drugo.

 

To je najnormalnija pojava kod dizelaša. Ustvari, i kod benzinaca se nakon nekog vremena auspuh zacrni, a kako onda ne bi kod dizela.

 Nije istina, 2010 Audi A4 2.0 TDI, EGR i DPF rade savršeno, auspuh čisti da bi se s njega moglo jesti, a nije bio mjenjani...

mika2210 sri 25.5.2022 09:40
Stolnik kaže...

 Nije istina, 2010 Audi A4 2.0 TDI, EGR i DPF rade savršeno, auspuh čisti da bi se s njega moglo jesti, a nije bio mjenjani...

 

To je možda slučaj na onoj lažnoj cijevi na audijevim autima koja služi za pre*eravanje 

 

 

Stolnik sri 25.5.2022 11:11
mika2210 kaže...
Stolnik kaže...

 Nije istina, 2010 Audi A4 2.0 TDI, EGR i DPF rade savršeno, auspuh čisti da bi se s njega moglo jesti, a nije bio mjenjani...

 

To je možda slučaj na onoj lažnoj cijevi na audijevim autima koja služi za pre*eravanje 

 

 

 Ima dvije cijevi i obe su čiste kao suza