Automobili

Auti - ultimativna tema

hahhaajaads sub 4.12.2021 11:39
Filip720 kaže...

Hvala Vam svima na mišljenjima i iskustvima, dosta mi znači bilo kakav uvid u sličan problem. Još ću danas sutra razmislit i dok dobijem par ponuda i onda ću okinut i nadam se završit s time.

 

Općenito s autom sam prezadovoljan van ovog egr problema.

 

Javit ću ako vam šta bude značilo kako je prošlo ili za nekog ako bude morao prolazit isti problem.

 

Lijep pozdrav svima, nedajte se 

 A jel si ti isao na dijagnostiku ili si to ono pretpostavio da je EGR ? Ako nisi, kad ti u VWu baci spiralu ili check engine to moze znacit i da je problem neki mali (tipa probuseno crijevo) ili upravo ovo sto si rekao... I obavezno kod nekog sa VCDSom.

Robert_84 sub 4.12.2021 12:23
domac5 kaže...
Robert_84 kaže...

 ja tebe u potpunosti razumijem, to je sve napravljeno, no to ne mijenja cinjenicu da je BMW jako skup za odrzavanje. a to je bila poanta moga posta, u njemackoj ovo sto sam ja radio na autu oni ne rade, jer prelazi vrijednost auta. auto se voza na leazing dok ima garanciju nakon toga vraca nazad i gotova prica. Mi balkanci bi svi htjeli BMW, Audi ili MB (doduse ne MB kod mene jer ga svi turci i cigani vozaju iskreno).  il "balkanci" koji misle da su uvatili Boga za jaja posto su uspjeli otici van.

 

Dapace sva njemacka auta su katastrofa sto se tice odrzavanja. Tako da netko tko pravi puno KM bolje je u nekom smijeru Toyote ili Subarua, al ajde da ti jedan vlasnik firme il nekakav sef dode na sastanak sa nekakvim Fordom Mondeom... odma misle da ce zajebat da kupi novi auto... a sa druge strane ako dode sa M5 odmah misle da ima abnormalne cijene.... :)

 

 

 

 Kakva toyota i subaru? Upravo su nam njemacka vozila jedna od jednostavnijih za odrzavanje zbog dostupnosti zamjenskih dijelova, ima ih po cestama pun k i lako nades neki dio karoserije..

Toyota i subaru sa cijenom zamasnjaka od 12 000 kn su nam luksuzna vozila a zato ih i ima tako puno na cestama kod nas, sretno onom ko to kupi kad bude trebalo mijenjat takve dijelove i sretno u pronalasku majstora koji zna radit s takvim rijetkim autima 

 upravo o ovome i pricam, kod nas su ova vozila popularna zato za njih ima i dijelova, no svi ne popravljaju auta po autootpadu il traze branik na njuskalu.... u Kolumbiji svi vozaju Renault, u USA Toyotu. No cinjenicu ne mijenja to sto ih kod nas ima "puno" da ona valjaju, odnosno ne valjaju.

 

Na Toyoti i Subaru ces limariju platit puno jer nema otpada sa istom... il zamjenske. Al sto se tice servisa na njima neces radit puno stvari sto se radi na njemackim vozilima... ama bas nikad. Jedan STI je puno jeftiniji za odrzavanje nego 318d.

Filip720 sub 4.12.2021 12:25

 A jel si ti isao na dijagnostiku ili si to ono pretpostavio da je EGR ? Ako nisi, kad ti u VWu baci spiralu ili check engine to moze znacit i da je problem neki mali (tipa probuseno crijevo) ili upravo ovo sto si rekao... I obavezno kod nekog sa VCDSom.

 Išao sam kod mehaničara odma sa autoceste kad sam sišao jer nisam htio riskirat da se kod "obriše" ili ne pohrani kad ugasim i ponovo upalim auto. Inače kod njega radim sve servise generalno, mislim da je bio VCDS spojio ga je s kablom i na laptop, bar mi se cinilo sucelje kao klasicno vcds mozda grijesim nisam zagledao puno. Ali mogao bi trazit jos drugo misljenje da, isto mi palo na pamet. 

Robert_84 sub 4.12.2021 12:34
ivanzu kaže...

Dok na STI-u ne probije brtva glave.

 :) hehe, da il recimo dok ne otpadne tocak dok vozim...

 

na 2018 modelu to vise nije problem, a bez obzira na garanciju imo je ili ne Subaru te troskove snosi. Garancija u njemackoj na Subaru direkto sa Subaru je 5 + 2 godine ako netko zeli odnosno do 160 000km :)

hahhaajaads sub 4.12.2021 13:34
Robert_84 kaže...
ivanzu kaže...

Dok na STI-u ne probije brtva glave.

 :) hehe, da il recimo dok ne otpadne tocak dok vozim...

 

na 2018 modelu to vise nije problem, a bez obzira na garanciju imo je ili ne Subaru te troskove snosi. Garancija u njemackoj na Subaru direkto sa Subaru je 5 + 2 godine ako netko zeli odnosno do 160 000km :)

 Znaci na 161 000 bude bum bum 

domac5 sub 4.12.2021 14:08
Robert_84 kaže...
domac5 kaže...
Robert_84 kaže...

 ja tebe u potpunosti razumijem, to je sve napravljeno, no to ne mijenja cinjenicu da je BMW jako skup za odrzavanje. a to je bila poanta moga posta, u njemackoj ovo sto sam ja radio na autu oni ne rade, jer prelazi vrijednost auta. auto se voza na leazing dok ima garanciju nakon toga vraca nazad i gotova prica. Mi balkanci bi svi htjeli BMW, Audi ili MB (doduse ne MB kod mene jer ga svi turci i cigani vozaju iskreno).  il "balkanci" koji misle da su uvatili Boga za jaja posto su uspjeli otici van.

 

Dapace sva njemacka auta su katastrofa sto se tice odrzavanja. Tako da netko tko pravi puno KM bolje je u nekom smijeru Toyote ili Subarua, al ajde da ti jedan vlasnik firme il nekakav sef dode na sastanak sa nekakvim Fordom Mondeom... odma misle da ce zajebat da kupi novi auto... a sa druge strane ako dode sa M5 odmah misle da ima abnormalne cijene.... :)

 

 

 

 Kakva toyota i subaru? Upravo su nam njemacka vozila jedna od jednostavnijih za odrzavanje zbog dostupnosti zamjenskih dijelova, ima ih po cestama pun k i lako nades neki dio karoserije..

Toyota i subaru sa cijenom zamasnjaka od 12 000 kn su nam luksuzna vozila a zato ih i ima tako puno na cestama kod nas, sretno onom ko to kupi kad bude trebalo mijenjat takve dijelove i sretno u pronalasku majstora koji zna radit s takvim rijetkim autima 

 upravo o ovome i pricam, kod nas su ova vozila popularna zato za njih ima i dijelova, no svi ne popravljaju auta po autootpadu il traze branik na njuskalu.... u Kolumbiji svi vozaju Renault, u USA Toyotu. No cinjenicu ne mijenja to sto ih kod nas ima "puno" da ona valjaju, odnosno ne valjaju.

 

Na Toyoti i Subaru ces limariju platit puno jer nema otpada sa istom... il zamjenske. Al sto se tice servisa na njima neces radit puno stvari sto se radi na njemackim vozilima... ama bas nikad. Jedan STI je puno jeftiniji za odrzavanje nego 318d.

 Pricam o odrzavanju dizela, svaki dizel pa tako i toyotin ima potrosne dijelove tipa zamasnjak egr dpf turbina dizne.

Za vw 2.0 tdi kupis komplet kvacilo sa zamasnjakom ispod 4000 kn, za bmw 2.0d do nekih 4500 se zna naci na autodocu, za toyotu ces platit minimalno duplo vise, a ovaj dio oko karoserijskih dijelova ili dijelova interijera to uopce ne treba spominjat. Usput dizajn im je za ispovracat se. 

 

Na balkanu mi ne odrzavamo svoje aute na nacin kao ti, zato nam svima i je nevjerojatno ovo sto citamo o tvojem odrzavanju auta ispod 200 tisuca km.. Kod nas ti je vecina 318d 200+ tisuca km, mapirani i pogaseno im je sve oko ekologije.

Problem s lancem ne mozemo zaobic a i to ljudi srede za cca 6000 kn, ne mora tomic mjenjat lanac i ne moras dijelove iz prvog ducana kupit koji ti nabije marzu 300%.

 

Narucivao sam jednom bas za n47 motor za mali servis sve filtere mahle original i ulje motul, ispalo je oko 120 eura dok mene za skodu 1.6 tdi sve to ispadne nekih 80 eura, nije neka razlika za plakat od muke.  Ostali dijelovi tipa amortizeri i kocnice nek budu nijansu skuplji nego za skodu al ako je to toliki uzitak za vozit kako ti kazes onda neka i budu nijansu skuplji potrosni dijelovi..

Ovo kaj si otvarao taj motor ispod 200 tisuca km zbog karika ili te neko dobro sjebo od majstora ili si kupio auto od nekog divljaka, jer velim kod nas ih vecina ima skoro 300 000 km, kakve karike, taj motor radi veliku kilometrazu.. 

Robert_84 sub 4.12.2021 14:12
hahhaajaads kaže...
Robert_84 kaže...
ivanzu kaže...

Dok na STI-u ne probije brtva glave.

 :) hehe, da il recimo dok ne otpadne tocak dok vozim...

 

na 2018 modelu to vise nije problem, a bez obzira na garanciju imo je ili ne Subaru te troskove snosi. Garancija u njemackoj na Subaru direkto sa Subaru je 5 + 2 godine ako netko zeli odnosno do 160 000km :)

 Znaci na 161 000 bude bum bum 

 da ti se to desi na STI prvo ga moras imat.... tako da se ti o tome ne brines

Robert_84 sub 4.12.2021 14:25
domac5 kaže...
Robert_84 kaže...
domac5 kaže...
Robert_84 kaže...

 ja tebe u potpunosti razumijem, to je sve napravljeno, no to ne mijenja cinjenicu da je BMW jako skup za odrzavanje. a to je bila poanta moga posta, u njemackoj ovo sto sam ja radio na autu oni ne rade, jer prelazi vrijednost auta. auto se voza na leazing dok ima garanciju nakon toga vraca nazad i gotova prica. Mi balkanci bi svi htjeli BMW, Audi ili MB (doduse ne MB kod mene jer ga svi turci i cigani vozaju iskreno).  il "balkanci" koji misle da su uvatili Boga za jaja posto su uspjeli otici van.

 

Dapace sva njemacka auta su katastrofa sto se tice odrzavanja. Tako da netko tko pravi puno KM bolje je u nekom smijeru Toyote ili Subarua, al ajde da ti jedan vlasnik firme il nekakav sef dode na sastanak sa nekakvim Fordom Mondeom... odma misle da ce zajebat da kupi novi auto... a sa druge strane ako dode sa M5 odmah misle da ima abnormalne cijene.... :)

 

 

 

 Kakva toyota i subaru? Upravo su nam njemacka vozila jedna od jednostavnijih za odrzavanje zbog dostupnosti zamjenskih dijelova, ima ih po cestama pun k i lako nades neki dio karoserije..

Toyota i subaru sa cijenom zamasnjaka od 12 000 kn su nam luksuzna vozila a zato ih i ima tako puno na cestama kod nas, sretno onom ko to kupi kad bude trebalo mijenjat takve dijelove i sretno u pronalasku majstora koji zna radit s takvim rijetkim autima 

 upravo o ovome i pricam, kod nas su ova vozila popularna zato za njih ima i dijelova, no svi ne popravljaju auta po autootpadu il traze branik na njuskalu.... u Kolumbiji svi vozaju Renault, u USA Toyotu. No cinjenicu ne mijenja to sto ih kod nas ima "puno" da ona valjaju, odnosno ne valjaju.

 

Na Toyoti i Subaru ces limariju platit puno jer nema otpada sa istom... il zamjenske. Al sto se tice servisa na njima neces radit puno stvari sto se radi na njemackim vozilima... ama bas nikad. Jedan STI je puno jeftiniji za odrzavanje nego 318d.

 Pricam o odrzavanju dizela, svaki dizel pa tako i toyotin ima potrosne dijelove tipa zamasnjak egr dpf turbina dizne.

Za vw 2.0 tdi kupis komplet kvacilo sa zamasnjakom ispod 4000 kn, za bmw 2.0d do nekih 4500 se zna naci na autodocu, za toyotu ces platit minimalno duplo vise, a ovaj dio oko karoserijskih dijelova ili dijelova interijera to uopce ne treba spominjat. Usput dizajn im je za ispovracat se. 

 

Na balkanu mi ne odrzavamo svoje aute na nacin kao ti, zato nam svima i je nevjerojatno ovo sto citamo o tvojem odrzavanju auta ispod 200 tisuca km.. Kod nas ti je vecina 318d 200+ tisuca km, mapirani i pogaseno im je sve oko ekologije.

Problem s lancem ne mozemo zaobic a i to ljudi srede za cca 6000 kn, ne mora tomic mjenjat lanac i ne moras dijelove iz prvog ducana kupit koji ti nabije marzu 300%.

 

Narucivao sam jednom bas za n47 motor za mali servis sve filtere mahle original i ulje motul, ispalo je oko 120 eura dok mene za skodu 1.6 tdi sve to ispadne nekih 80 eura, nije neka razlika za plakat od muke.  Ostali dijelovi tipa amortizeri i kocnice nek budu nijansu skuplji nego za skodu al ako je to toliki uzitak za vozit kako ti kazes onda neka i budu nijansu skuplji potrosni dijelovi..

Ovo kaj si otvarao taj motor ispod 200 tisuca km zbog karika ili te neko dobro sjebo od majstora ili si kupio auto od nekog divljaka, jer velim kod nas ih vecina ima skoro 300 000 km, kakve karike, taj motor radi veliku kilometrazu.. 

 da jasno tu si u pravu, samo sto ja nisam mijenjao samo karike, vec sam traziop da se promijeni sve sta se moze odnosno ako je vec motor otvoren, ja znam da je svaki forum pun informacija i svih sto sve znaju, nesto dolazi iz iskustva nesto sa foruma. no ja znam nakon sto sam rijesio te karike.... (usput na klipovima se vidio trag sagorijevanja kojeg tamo vjerovatno uvijek ima) trazio sam da se rijese lezajevi ako treba i karike, a motor je kompletno ociscen. sad radi ko sat. Znaci koliko ga supruga voza njoj ce trajat jako dugo.

 

Dapace starom je to sve bilo smijesno i reko je je...te BMW no onda smo morali i na Q7 3.0 TDI radit lanac jer se to radi tim motorima na 120.000 km, na svu srecu bio je kod mene u njemackoj pa su mu to odmah u servisu rijesili bez puno Hrvatske dramaturgije.... mislim da su i radilicu morali mijenjat jer je bio nekakav opoziv. (normalno auto je imao garanciju).

 

opet sve iz iskustva.

 

Od svojih vozila imam svaki racun od kad sam nasuo prvi rezervar goriva. A to sto kazes jest uzet polovan i vjerovatno je "deran" no ja sam to rijesio. 

 

 

 

Sto se tice vozila opcenito dok sam radio u HR sa starim puno puta smo morali preparkirat neciji auto jer je smetao "necemu" tako da sam puno puta sjeo u "skupa" auta od gazda gdje nisam smjeo stisnut ovo il ono, te mozda nekad cak i uci na suvozaceva vrata auko je auto bio zakljucan jer jednostavno vozaceva nisu radila. A o otvranju prozora da i ne pricam.:) 

 

Tako da je to meni nekakva psihomatska potreba da mi sve funkcionira 100% perfektno ako ikako moze. Nikad necu zaboravit jednoga pekara iz Slavonskog Broda koji prije 10tak godina sa svojom S-klasom nije smjeo izac iz grada jer mu je auto izvodio sinfonijski okrestar, ja si to ne zelim dopustit.

 

Drugim rijecima ako barem autu ne mozes jednom godisnje promijenit ulje i filter.... sad dal je to 100 il 200€ onda se toga auta ostavi. A da ne pricam o nekakvim drugim kvarovima.

 

F30 sam ostavio i to napravio samo zato sto mi je auto ljep, dapace meni je to kao nasljednik E46 koji je meni najljepsi auto odnosno BMW.

 

znaci da se radilo o nekom drugom vozilu to sto sam radio nebi nikad napravio vec bi ga jednostavno zamjenio ili prodao.

 

Ovo me dovelo do nekakvoga drugoga zakljucka, garantiram da vise od 90% vozaca u HR niti ne zna sta im valja odnosno ne valja na autu jer godisnje prave jako male kilometraze. Ovo recimo sto se meni desilo sa uljem da je zena vozala auto po Slavonskom Brodu 3-4 km dnevno do mame i trgovine nebi nikada skuzio, no kad sjednes i u jednom danu napravis 1000-1500 km onda takve stvari dodu do izrazaja.

 

 

 

ivanzu sub 4.12.2021 15:30

Tvoj novac i auto, radi što hoćeš, a priče pusti. Znam za F30 koji isto loče ulje da čovjek ne može otići na autocestu bez litre ulja u gepeku. Sada ima 160k km, prvo se mislilo da gubi ulje na turbini ali kada je ona reparirana potrošnja ulja nije pala. Na kraju je otišao DPF zbog ulja u plinovima i motor mora na generalku jer su karike zapekle, pošto je u DE to je ispao jako skup sport.

Robert_84 sub 4.12.2021 15:32
ivanzu kaže...

Tvoj novac i auto, radi što hoćeš, a priče pusti. Znam za F30 koji isto loče ulje da čovjek ne može otići na autocestu bez litre ulja u gepeku. Sada ima 160k km, prvo se mislilo da gubi ulje na turbini ali kada je ona reparirana potrošnja ulja nije pala. Na kraju je otišao DPF zbog ulja u plinovima i motor mora na generalku jer su karike zapekle, pošto je u DE to je ispao jako skup sport.

 od rijeci do rijeci

RuskeGTT sub 4.12.2021 16:07

i dalje stojim pri dojmu da su te ozenili sa cijenama

a i iskreno kad si spomenuo svotu, ocekivao sam da su stavljeni oem dijelovi svi, a kad vidim 90% zamjensko, od cega ima i neke marke od kojih se najezim na sam spomen imena...

passat sub 4.12.2021 19:59

Uskoro ce Bozic, vrijeme darivanja, pa ako netko hoce 4 gume za 150 kuna nek se javi.

 

Ljetne, 215/60/16

2x Continental (dot 0318, 2618)

2x Falken (dot 4717)

 

U Continentalovim ima jos zivota, iako ne puno. Falken je po meni dao svoje, al eto za nekog mozda moze jos jedno ljeto.

Lijeve dvije na slici su Falken, desne Continentalke.

passat sub 4.12.2021 23:19
Nuclear_Phoenix kaže...

"Jel se netko želi razbiti I još spušiti 150kn? Ponude u inbox."

 Naravno da gume nisu namijenjene tebi ili Robertu koji trosi 10 000 kuna mjesecno na servis auta i to smatra normalnim.

Napisao sam da gume nisu cemu, pogotovo Falken.

 

Sigurno su bolje nego svaki deseti auto kojeg u ljeto vidjam na zimskim gumama.

Mozda netko zeli otic na stazu i zao mu je spalit svoje gume, pa ce se glupirat s ovim.

 

Pises post kao da sam glorificirao gume i da mislim da cu nekog usrecit s njima. Gume ne valjaju, i zato su simbolicnih 150 kuna.

RuskeGTT ned 5.12.2021 14:34

ja neznam zasto ljudi stavljaju takve odrone od ulja...bas nisi mogao gore ulje izabrat? evo imam friski primjer frendicinog C1, kojeg je ujebala sa pantherol uljem jer je jeftin...

ramzocro-HCR ned 5.12.2021 16:48
RuskeGTT kaže...

ja neznam zasto ljudi stavljaju takve odrone od ulja...bas nisi mogao gore ulje izabrat? evo imam friski primjer frendicinog C1, kojeg je ujebala sa pantherol uljem jer je jeftin...

 Šta su ljudi nekad točili u ove 8v motore, ovo je daleko premium.

Filip720 ned 5.12.2021 18:17

Može li mi netko reći koliko dođe oem egr taj sa rukama cca? Da me ne zajebu baš jer se u to ne razumijem? Mislim da ću na tu varijantu ić 

 

Čitao sam oko 4500 org sa rukama?

nicky.sl ned 5.12.2021 18:26
Filip720 kaže...

Može li mi netko reći koliko dođe oem egr taj sa rukama cca? Da me ne zajebu baš jer se u to ne razumijem? Mislim da ću na tu varijantu ić 

 

Čitao sam oko 4500 org sa rukama?

 Ja sam prije par mjeseci platio 3800kn samo egr za 1.6 tdi Golfa

ramzocro-HCR ned 5.12.2021 19:03
RuskeGTT kaže...

sto? ja sam tocio shell i/ili elf, ovisi o autu

 Poslije ovog trial razdoblja ide gtx ultraclean, i onda ide LM unutra ko i u astru. Još neznam na čemu sam glede motora, ne isplati se točiti skuplje, još ga bockam da vidim šta će biti. 

 

Žao mi je što nisam slikao sludge nakupinu na plićoj stranu kartera- malo reć horor.

 

 

A pantherol je provjereno ulje ko i svako drugo. On je unutra čisto zato jer ta je bačva 10-40 bila trenutačno u radioni kad sam to delao na autu.

 

Ide u sve aute koje održavamo a da po gradaciji 10-40 ide u njih. Niti jedan se nije raspao, šef ima brava hgt-a koji se vrti do 8500okr/min i pantherol isti taj je u njemu. Ima dva jtda, jednog 1.9, drugu 2.4, nemaju niš od ekologije i načipani su, isto je ovaj pantherol u njima, a da ne govorim za našeg m57 bmwa za drift koje je ulje u njemu, i za sve druge aute kojima to točimo po specifikaciji.

 

 

Jednoj ženi koja vozi c1 koji troši ulje dok je ugašen vjerovat da je baš kad je pantherol točila raspao se, isto je ko da joj vjeruješ da je *redovito* provjeravala ulje. 

Rucipe ned 5.12.2021 19:11
Filip720 kaže...

Može li mi netko reći koliko dođe oem egr taj sa rukama cca? Da me ne zajebu baš jer se u to ne razumijem? Mislim da ću na tu varijantu ić 

 

Čitao sam oko 4500 org sa rukama?

Uzmi BorgWarner, to ti je prva ugradnja na tim motorima.Jeftiniji je a doslovno je ista stvar kao original.

Meni je isto riknuo egr i bio sam u dvojbi da ga ugasim ili da ostavim i na kraju sam odlucio ostaviti zato sto je dpf bio u sjajnom stanju a ovom mi je auto s kojim putujem gdje god stignem i nisam htio da je ista dirano. Ako mi se opet pokvari za dvije god npr napravit cu dpf/egr off zato sto ce mi tada ionako i dpf biti pri kraju pa da ne bacam pare bezveze.

hahhaajaads ned 5.12.2021 20:07
Filip720 kaže...
leo_819 kaže...

Ma vadi to van skupa s dpf-om

 Šta to znači za prolaz ne prolaz na tehničkom? Ako izostavimo mogućnost da će se uvest neki zakon za to Nekad

 

 Nitko ne zna. Prije par godina su pricali kao da ce uvodit "uskoro" te zakone (a i mislim, tehnicki su i uvedeni, ali opet to nitko ne gleda) i opet ljudi prolaze normalno tehnicki i bez da imaju DPF/EGR, znaci bez da stave 100-200kn u "pepeljaru".

domac5 ned 5.12.2021 21:18
Filip720 kaže...

Može li mi netko reći koliko dođe oem egr taj sa rukama cca? Da me ne zajebu baš jer se u to ne razumijem? Mislim da ću na tu varijantu ić 

 

Čitao sam oko 4500 org sa rukama?

 Vidi prvo u kakvom ti je stanju dpf, da se ne desi da bacis 4000 kn u egr a godinu dana poslije rikne dpf pa se onda odlucis na dpf/egr off a ono skoro novi egr u autu bezveze