Automobili

Auti - ultimativna tema

passat čet 25.11.2021 22:06
Boris grozni kaže...

 Od kud to da maskira, pa pise ti na panelu trenutna potrošnja! Velim grad regeneracija ide cca 200-400, otvorena cesta/autoput 400-1000km, auto ima 200+tkm, sve original na njemu!

 DPF se regenerira tako sto injektor ubrizgava gorivo u trenutku kada klip izgorene plinove izbacuje u ispuh.

Pa ako ECU zna koliko je ubrizgao u "normalnom ciklusu" i koliko je nadodao u ovom regen ciklusu, ne bi mu onda trebalo biti tesko samo tu drugu vrijednost ne prizbrojiti u prikaz na board computeru ;)

Nuclear_Phoenix čet 25.11.2021 22:32

Na mazdi se vidi po potrošnji i ako stisneš kvačilo u vožnji - okretaji ne padaju na ler nego malo iznad.

 

Ima fakin lampicu za DPF ali se pali tek kad se skoro pa zaštopa i treba ili na prisilni regen ili nekih 50ak km po otvorenoj cesti 110+ na 3k rpm ili više. Upalila se na Tuhobiću, do Vrbovskog je sam sebe "odštopao" i ugasio lampicu.

 

Glup je ko točak, ako ga prekineš u regenu ECU zaboravi da je radio regen i ne upali ga idući put kad su uvjeti (60+ dulje od 10 minuta otprilike) nego misli da ga je odradio. To napraviš par puta i onda pali lampicu ili ode u limp mode. Iz limp mode ga može jedino prisilni regen izvući ili skidanje i čišćenje.

 

Ne znam kako je na novijima ali ove do 2008 su kaos... I nije problem u mojoj, znam 3 vlasnika koji su imali iste probleme.

 

E da, i nedovršeni regeni miješaju ulje i naftu pa digne razinu ulja do X na štangi 

Strm čet 25.11.2021 23:17

Renault ima najbolje riješenje šta se tiče regena, odradi ga uvijek gotovo neprimjetno, ne primjetiš razliku u potrošnji ni odazivu gasa 

I njima ne smeta prekid regeneracije, komp zapamti prekid i onda prioritizira odmah prvom prilikom ponovnu regeneraciju

 

Baj d vej mijenjao sam dvije dizne i semering turbine, trošak od 400e sve skupa, prvi trošak u zadnjih 150.000km, sad ima 210.000, i to zato jer san primjetio da se dpf napuni brzo u gradu, sada sam već prešao 150km po gradu i ima 3g čađe, prije bi bio zrel za regen sa 20ak g 

Budem postao fotke sa dijagnostike kad stignem

 

 

smajlee pet 26.11.2021 11:32

ivanzu 

 

Dosao je na ljetnim gumama 235/50 R18 ali ih nisam vidio jer sam im rekao da mi krajem 11mj ne trebaju ljetne vec zimske tak da su na njemu sad 235/55 R17 GY UG Performance +

 

Za navigaciju ti neznam reci, Ford Sync 3 bi trebal biti. Kaj tocno te zanima?

 

A farovi, hmm hmm, evo 2 slike. Mislim da su dnevna svijetla ledice al farovi su moguce H7? Straznja su mozda ledice. Moram priznat da na to nisam uopce obracal pozornost.

 

 

 

 

EXIMO pet 26.11.2021 14:50
EXIMO kaže...

Ekipa - metlice brisača, cijene su li la ali koju marku odabrati/izbjegavati - Maxgear, Valeo, Blue Print, Bosch, Hella, Champion?

 Jel zna tko, odradio bi naružbu do kraja dana, pa da ubacim i brisače 

Batista pet 26.11.2021 14:59
loky4i4 kaže...

šta je sa uvozom auta kad uđemo u Schengen zonu, jel će biti kakvih pogodnosti ili sve po starom ?

 Mozes ocekivat samo vecu cijenu rabljenih ICE auta jednom kada se proizvodnja istih ugasi.

luka94 pet 26.11.2021 15:07
Batista kaže...
loky4i4 kaže...

šta je sa uvozom auta kad uđemo u Schengen zonu, jel će biti kakvih pogodnosti ili sve po starom ?

 Mozes ocekivat samo vecu cijenu rabljenih ICE auta jednom kada se proizvodnja istih ugasi.

 Baš sam htjeo napisat da jedino može postat još skuplje. 😂

Strm pet 26.11.2021 15:20
passat kaže...
ivanzu kaže...

Francuzi većinom imaju dobro riješen DPF, Japanci i Švabe lošije.

 Jel francuski ono imaju cesto peti injektor za samo dpf?

 Renault ima, za druge ne znam

loky4i4 kaže...

šta je sa uvozom auta kad uđemo u Schengen zonu, jel će biti kakvih pogodnosti ili sve po starom ?

 Schengen je više predviđen za slobodu kretanja i brže/lakše putovanje

EXIMO kaže...
EXIMO kaže...

Ekipa - metlice brisača, cijene su li la ali koju marku odabrati/izbjegavati - Maxgear, Valeo, Blue Print, Bosch, Hella, Champion?

 Jel zna tko, odradio bi naružbu do kraja dana, pa da ubacim i brisače 

 Bosch Aerotwin uzmi definitivno, no pazi sad kako dolaze hladniji dani da ih ne umaraš sa brisanjem leda sa šajbe jer će ti na proljeće trebati novi brisači onda

Batista pet 26.11.2021 15:20
luka94 kaže...
Batista kaže...
loky4i4 kaže...

šta je sa uvozom auta kad uđemo u Schengen zonu, jel će biti kakvih pogodnosti ili sve po starom ?

 Mozes ocekivat samo vecu cijenu rabljenih ICE auta jednom kada se proizvodnja istih ugasi.

 Baš sam htjeo napisat da jedino može postat još skuplje. 😂

 Sad kad vidim tebe, sjetil sam se FelgenBeasta :D

 Imate na KupiVozi po 60kn.

ivanzu pet 26.11.2021 15:45
smajlee kaže...

ivanzu 

 

Dosao je na ljetnim gumama 235/50 R18 ali ih nisam vidio jer sam im rekao da mi krajem 11mj ne trebaju ljetne vec zimske tak da su na njemu sad 235/55 R17 GY UG Performance +

 

Za navigaciju ti neznam reci, Ford Sync 3 bi trebal biti. Kaj tocno te zanima?

 

A farovi, hmm hmm, evo 2 slike. Mislim da su dnevna svijetla ledice al farovi su moguce H7? Straznja su mozda ledice. Moram priznat da na to nisam uopce obracal pozornost.

 

 Pitam jer je kod mene Sync 3 ali izgleda malo drugačije. Prednji farovi su halogeni sa lećom što znači da ti možda bude mogla ići LED kada OSRAM izbaci. 

 

Renault koristi petu diznu na 1.5DCI.

RuskeGTT pet 26.11.2021 17:37

cime se drogira ovja koji pise da smax 2.5 190ks trosi 6.2?

takva masina mora trosit 10l normalne voznje...

malo manje droge jesti i voziti ga u malo visljim okretajima, inace ode zamasnjak lijepo, pa ti izigravaj tarzana sa potrosnjom

Strm pet 26.11.2021 17:40
RuskeGTT kaže...

cime se drogira ovja koji pise da smax 2.5 190ks trosi 6.2?

takva masina mora trosit 10l normalne voznje...

malo manje droge jesti i voziti ga u malo visljim okretajima, inace ode zamasnjak lijepo, pa ti izigravaj tarzana sa potrosnjom

 Sve ovisi o nozi... Meni 1.5dci laguna troši 7.5 do 8l,  neki tvrde da je to previše, ja smatram da je to realno za taj motor i auto...

RuskeGTT pet 26.11.2021 18:40

meni je cupra niz ucku trosila 5.4 litara na 100, na 30km voznje...

nemozes neke nerealne okolnosti uzet u obzir i rec da auto od 2 tone i atmosfera 2.5 190ks trosi 6 litara...realno taj auto ima da trosi 9-10 barem...

mali od foruma pet 26.11.2021 19:27

Sync 3 dolazi u 3 podverzije 3.0, 3.2 i 3.4 plus što za svaki model ga blago promijene. Jedan kolega ima focus 2018 st line, ja Mondeo model 2017 Business i kolegin sync ima par Featurea više i malo drukčiji Interface. Čini mi se da je kod njega 3.2, a moj je definitivno 3.0. posto nemam garancije našao sam neki program kako ga dignuti na 3.4, ali upozoravaju da će možda faliti diska i da treba obrisati Grace notes.

smajlee pet 26.11.2021 20:08
RuskeGTT kaže...

meni je cupra niz ucku trosila 5.4 litara na 100, na 30km voznje...

nemozes neke nerealne okolnosti uzet u obzir i rec da auto od 2 tone i atmosfera 2.5 190ks trosi 6 litara...realno taj auto ima da trosi 9-10 barem...

 I u pravu si, apsolutno se slazem s tobom, trosio bi on 10l ali razlika izmedju 2,5l od 190ks i ovog kojeg ja vozim u S-maxu je sto je u S-maxu hybrid pa je u ovih 250km potrosnja po putnom racunalu 6,3l na 100km. Opet ponavljam, hybrid model, ne cisti benzinac. Kad se taljigam polako motor niti ne radi. Manji gradic odlasci na posao(5km u jednom smjeru) i razvazanje djece,soping nesto obilazne autoceste trenutno na tih 250km prosjek na putnom raucnalu je 6,3. Ocekujem da kad budem vozio po autocesti i 120-150km/h da ce i potrosnja biti uzmedju 8-10l. Nije bzvze kupljen hybrid model s-maxa. Kada sam birao mogao sam jos uvijek i diesel uzeti, sad ih vise ne nude. Na kraju mi je zao sto nije plug-in jer na poslu u zgradi u garazi imamo punjace medjutim s-max ne dolazi u plug-in hybrid varijanti.

U 12mj planiram za hrv pa cu javit dojmove kolko to u biti stvarno bude na kraju neki prosjek na kojih 2.000km (ch-hrv-ch relacija).

 

Imao sam priliku zadnjih mjesec dana voziti stariju verziju Volva XC60 T6 ( oko 300ks) i prosjecna mu bila 11l tak da ne bjezim od potrosnje niti imam ista protiv nje, vec prenosim ono sta pise na putnom racunalu.

 

I jos jedan podatak, dobili auto sa punim tankom, do sad napravili cca 250km a po putnom racunalu pise da imamo za jos +700km. Ako se ne varam puni tank je 65l.

domac5 pet 26.11.2021 21:23

Napravio sam dpf/egr off danas, bio je mrtav, 62g u njemu.. 

Krenem se vozit, bio je vec mrak, nabijam gas gledam iza sebe di je taj smrdljivi crni dim, onda cekam da se neko na autoputu vozi iza mene jer tad se najbolje vidi bilo kakav dim kad se stisne gas zbog svijetla iza.. Ali nista, ni pod full gasom u nizim okretajima ni po full gasom na visim okretajima, isto ko i prije kad je bio dpf na autu..

 

Cucnem kod auspuha da vidim sta to toliko smrdi da grize za oci, taj kiseli smrad o kojem se prica po forumima.. Naspram prije malko jace se osjeti smrad dizela, no nista toliko strasno koiko sam se nacitao po internetu..

 

Sad kad se stisne gas u leru i kad treba past na ler okretaje mirno pada i drzi ler dok je prije kazaljka titrala sekundu dvije kad je trebalo smirit motor na 800 rpm, kazu da je krivac tome bio egr.. Sad cekam jutro da ga upalim hladnog i da vidimo onda jel ce i dalje divljat ler okretaji par sekundi kad se da gasa.. 

domac5 sub 27.11.2021 09:27

Dobio sam bitnu informaciju sto se tice nesretnog 1.6 tdi motora sa siemens diznama. 

 

Ja imam tu srecu pa je stara verzija softwera u autu, prije dieselgate afere. Ja mogu otic u ovlasteni da mi azuriraju softwer na taj poslije dieselgatea i poznato je vec da se jako brzo sjebe egr i dizne zbog te  novije verzije. Na temelju toga imam odmah pravo na 4 nove dizne, to kad ugrade vozim ga natrag muhi da opet sve pogasi od ekologije i nema veze kaj je vec sad ugasen dpf/egr.

 

Jako je vazno dat do znanja tim govnarima iz ovlastenog da znas da imas pravo na to jer poceli su radit to da na temelju tvog auta uzmu sebi 4 nove dizne a tebe odjebu i uvjeravaju te da se to ne moze i da moras platit 5-6 tisuca kn a vw ni ne zna jesu oni to tebi ugradili ili ne.. Nebi bilo lose imat neku vezu u servisu.. Tako da kad se dizne pogorsaju probat cu ovo odradit 

Boris grozni sub 27.11.2021 13:36
domac5 kaže...

Dobio sam bitnu informaciju sto se tice nesretnog 1.6 tdi motora sa siemens diznama. 

 

Ja imam tu srecu pa je stara verzija softwera u autu, prije dieselgate afere. Ja mogu otic u ovlasteni da mi azuriraju softwer na taj poslije dieselgatea i poznato je vec da se jako brzo sjebe egr i dizne zbog te  novije verzije. Na temelju toga imam odmah pravo na 4 nove dizne, to kad ugrade vozim ga natrag muhi da opet sve pogasi od ekologije i nema veze kaj je vec sad ugasen dpf/egr.

 

Jako je vazno dat do znanja tim govnarima iz ovlastenog da znas da imas pravo na to jer poceli su radit to da na temelju tvog auta uzmu sebi 4 nove dizne a tebe odjebu i uvjeravaju te da se to ne moze i da moras platit 5-6 tisuca kn a vw ni ne zna jesu oni to tebi ugradili ili ne.. Nebi bilo lose imat neku vezu u servisu.. Tako da kad se dizne pogorsaju probat cu ovo odradit 

 Ja sam kod muhe isto stavio stari ecu(auto je uvezen iz njemacke gdje mu je bio ukucan novi ecu), za sad sve top!

domac5 sub 27.11.2021 16:13
Boris grozni kaže...
domac5 kaže...

Dobio sam bitnu informaciju sto se tice nesretnog 1.6 tdi motora sa siemens diznama. 

 

Ja imam tu srecu pa je stara verzija softwera u autu, prije dieselgate afere. Ja mogu otic u ovlasteni da mi azuriraju softwer na taj poslije dieselgatea i poznato je vec da se jako brzo sjebe egr i dizne zbog te  novije verzije. Na temelju toga imam odmah pravo na 4 nove dizne, to kad ugrade vozim ga natrag muhi da opet sve pogasi od ekologije i nema veze kaj je vec sad ugasen dpf/egr.

 

Jako je vazno dat do znanja tim govnarima iz ovlastenog da znas da imas pravo na to jer poceli su radit to da na temelju tvog auta uzmu sebi 4 nove dizne a tebe odjebu i uvjeravaju te da se to ne moze i da moras platit 5-6 tisuca kn a vw ni ne zna jesu oni to tebi ugradili ili ne.. Nebi bilo lose imat neku vezu u servisu.. Tako da kad se dizne pogorsaju probat cu ovo odradit 

 Ja sam kod muhe isto stavio stari ecu(auto je uvezen iz njemacke gdje mu je bio ukucan novi ecu), za sad sve top!

 Covjek je maher za to, auti mu dolaze ko na traci, oces nasih oces slovenaca.. A nije to bez razloga

 

Snimio sam rad motora prije i nakon dpf/egr off, preporod 

 

https://youtu.be/OfZzn8P3JFc

 

https://youtu.be/VpZrW4u6QV8

 

nicky.sl sub 27.11.2021 16:34
domac5 kaže...
Boris grozni kaže...
domac5 kaže...

Dobio sam bitnu informaciju sto se tice nesretnog 1.6 tdi motora sa siemens diznama. 

 

Ja imam tu srecu pa je stara verzija softwera u autu, prije dieselgate afere. Ja mogu otic u ovlasteni da mi azuriraju softwer na taj poslije dieselgatea i poznato je vec da se jako brzo sjebe egr i dizne zbog te  novije verzije. Na temelju toga imam odmah pravo na 4 nove dizne, to kad ugrade vozim ga natrag muhi da opet sve pogasi od ekologije i nema veze kaj je vec sad ugasen dpf/egr.

 

Jako je vazno dat do znanja tim govnarima iz ovlastenog da znas da imas pravo na to jer poceli su radit to da na temelju tvog auta uzmu sebi 4 nove dizne a tebe odjebu i uvjeravaju te da se to ne moze i da moras platit 5-6 tisuca kn a vw ni ne zna jesu oni to tebi ugradili ili ne.. Nebi bilo lose imat neku vezu u servisu.. Tako da kad se dizne pogorsaju probat cu ovo odradit 

 Ja sam kod muhe isto stavio stari ecu(auto je uvezen iz njemacke gdje mu je bio ukucan novi ecu), za sad sve top!

 Covjek je maher za to, auti mu dolaze ko na traci, oces nasih oces slovenaca.. A nije to bez razloga

 

Snimio sam rad motora prije i nakon dpf/egr off, preporod 

 

https://youtu.be/OfZzn8P3JFc

 

https://youtu.be/VpZrW4u6QV8

 

 Promini tu žarulju šta ti je crkla