Auti - ultimativna tema
Kakav je 1.4 benzinac u vw sciroccu?
Neki česti problemi? Šta gledati kod kupnje?
Kakav je 1.4 benzinac u vw sciroccu?
Neki česti problemi? Šta gledati kod kupnje?
Nikakav,gledaj 2.0 tsi ili tdi
Ovisi do godine proizvodnje.
2011-2012
122hp verzija je Ok, twincharge zaobići u širokom luku.
Pa poznato je da su Hondini benzinci "spori" za svoju konjazu, tipa i jedan 2.0 od 155ks ne ide bas kak bi trebao ic auto sa 155ks (zato ljudi i rade reflash da spuste vtec), osim ako si konstantno u blokadi. Ali da su kvalitetni.. bogme jesu, 1.8 I 2.0 su top, 2.4 voli popit malo vise (ulja, ne benzina :D).
Ova koja je bila kod mene je bila top samo po potrošnji ulja
Da se razumijemo, imao sam ja i 3 alfina benzinca (156 sa 1.6 TS, 156 sa 1.8 TS i 145 sa 2.0 TS), i svi su trošili barem malo ulja. 1.6 i 2.0 su trošili malo više, cca litru na 5000 km, dok je 1.8 potrošio pola litre od izmjene do izmjene, nije ni trebalo dolijevati.
Al Honda je bila u drugoj klasi kaj se potrošnje ulja tiče
Je, samo sta su ta 3 alfina benzinca blago receno smece, zato su i dobili ono "Ako nema ulja ispod Alfe, nema nit u njoj", njihovi dizeli su jednostavna perfekcija bar u to doba pogotovo 1.9 8v.
Ma nisu tolko loši kolko se priča, pogotovo 1.8 TS.
Problem je kaj su ti auti rijetko održavani kak treba, ulje nije redovito mijenjano a svi ih stišću i tjeraju jer je to Alfa.
Ja sa ova 3 benzinca nisam imao skoro nikakvih problema sa samim motorom, a sa ukupno sam odvrtio debelo preko 300 000 km s njima. Redovito sam mijenjao ulje i to je bilo to, ništa na njima nije krepalo. Malo je skuplja izmjena svječica, cca 1000 kn za svih 8, al ajde, traju cca 80 000 km.
Ovisi do godine proizvodnje.
Zar nije vecina 1.4 TSI problematicna, ako nije onda je gutac ulja. Do sada nisam cuo jedno pozitivnije iskustvo sa njima, bilo Audi ili VW.
122ks verzija je Ok ali znaju imati problema sa lancem, a piju ulje ako se zapeku karike. Ja bi uglavnom zaobišao sve te rane TSI-ove prije 2013-e ali 122ks verzija 1.4TSI-a donekle prolazi.
Forum zeza ..
Malo polirao farove kod Astre koju roditelji koriste za voćnjak.
1. Vodobrusni P3000
2. Meguiars Ultimate Compound
3. Fusso Coat
Držati će bar godinu dana, sve rukom odrađeno.
Nešto što sam 2god odgađao, danas se uhvatio. Nažalost, nisam zbog toga raskopao auto, nego sam neš drugo prčkao, nakoncu se odlučio razvući napokon činčeve od groundzeroa, i voltmetar spojiti....
Nisam previše slikao, jer sam žurio jer mi auto bio jedan došao taman na neke radove, jedina slika koju sam opalio...
Pitanje. Na selu imam Punta 1 55, koji služi možda par puta u godini za malo grublje terene koji nisu za noviji auto.
Uglavnom, prije nekih par mjeseci uredno radio, ovih dana ga probam upaliti, ništa. Nikakav znak života. Napunim akumulator, napon dobar, pokušavam upaliti i neće. Pumpa se čuje, alnaser vergla, goriva ima, al neće upali. Ima zvuk kao da mu samo malo treba da sastavi.
Što još može biti, svjećice? Jel ima možda neka caka ako je auto bio neko vrijeme bio sa praznim akumulatorom?
Jeli itko zna gdje se u Splitu može pogledati auto do 4 4500eura a da nije prošao 200 tisuća ili da nije stariji od jugoslavije? Na njuškalu gledam sve neke jdoo ili neki sumnjivi likovi...
Uglavnom znam da nemogu očekivat ferrarija ali opet neku b klasu gradskog automobila koji nije prošao sito i rešeto...
Teško, kod nas B segment zna koštati skoro kao C.
Kava za ekipu
kaj ides fugirat plocice u kupoani? :D
Kava za ekipu
o muku mu ljutu, kaje to lol..
Ma nisu tolko loši kolko se priča, pogotovo 1.8 TS.
Problem je kaj su ti auti rijetko održavani kak treba, ulje nije redovito mijenjano a svi ih stišću i tjeraju jer je to Alfa.
Ja sa ova 3 benzinca nisam imao skoro nikakvih problema sa samim motorom, a sa ukupno sam odvrtio debelo preko 300 000 km s njima. Redovito sam mijenjao ulje i to je bilo to, ništa na njima nije krepalo. Malo je skuplja izmjena svječica, cca 1000 kn za svih 8, al ajde, traju cca 80 000 km.
Vozio sam GTV 2.0 ts
Preventivno sam promijenio hidropodizače, bregaste, varijator, karike klipova, leteće ležajeve, sve senzore koji postoje na motoru, sve semeringe, remenice koje je trebalo, natezače, klizače remenje i sl, ulje se mijenjalo redovito svakih 7000km selenia racing
Auto mi je zahvalio tak da je svejedno prolupao i to tokom normalne vožnje na 2500rpm
Ljubav boli
Moze preporuka nekog interior cleanera. Do sad sam imao FX protect interior cleaner i zelio bi nesto drugo. Ima mi cudan miris i nije mi se pokazao nesto. Znaci nesto za ocistiti plastike oko pragova, centralni greben kod mjenjaca itd..
I sto koristite za premazati kozu na sjedalima? Imao sam angelwax hide-rate ali sam sve potrosio. Mozda bi probao nesto drugo.
Kava za ekipu
o muku mu ljutu, kaje to lol..
Ak se ne varam 2.2cdi 98god, 600tisuća km, brtva glave. Ali probably ćemo raditi polugeneralnu ako nije fasovalo sve ostalo - onak da mora ić sve na obradu(znači radilica da je u OK stanju, klipnjače da su ok, da nisu sjedišta bregastih ubijena, itd itd).
Pozdrav,
kupujem zimske gume.
Koje bi bile bolje gume u dimenziji 175/65 R14. Cijena guma je jednaka. Auto je Twingo 2, 90% gradska vožnja, svaki vikend relacija ZG -Veliko Trgovišće - auto je od žene (nije agresivan vozač).
Uniroyal MS Plus 77
Hankook Winter I*Cept RS2
Jel zna netko jel ova koža prava koža, umjetna neka ili kaj? I napred na armaturi di je opšiveno i na naslonu u vratima ista stvar.
Čime je to najbolje održavati?
Vozio sam GTV 2.0 ts
Preventivno sam promijenio hidropodizače, bregaste, varijator, karike klipova, leteće ležajeve, sve senzore koji postoje na motoru, sve semeringe, remenice koje je trebalo, natezače, klizače remenje i sl, ulje se mijenjalo redovito svakih 7000km selenia racing
Auto mi je zahvalio tak da je svejedno prolupao i to tokom normalne vožnje na 2500rpm
U jbt
Treba s Alfama znati mjeru, nesmiješ ju previše maziti, al opet ni premalo, mora biti baš taman
Pozdrav,
kupujem zimske gume.
Koje bi bile bolje gume u dimenziji 175/65 R14. Cijena guma je jednaka. Auto je Twingo 2, 90% gradska vožnja, svaki vikend relacija ZG -Veliko Trgovišće - auto je od žene (nije agresivan vozač).
Uniroyal MS Plus 77
Hankook Winter I*Cept RS2
Taj Hankook se trenutno doima kao apsolutni best buy. Na vecini testova vrlo dobro kotira, pogotovo na vlaznom, a cijenom je poprilicno povoljan.
Jel zna netko jel ova koža prava koža, umjetna neka ili kaj? I napred na armaturi di je opšiveno i na naslonu u vratima ista stvar.
Čime je to najbolje održavati?
Velika većina leather cleanera ti je ok i za umjetnu kožu tako da nemaš brige sa bilo kojim (Sonax, Gyeon, Shiny Garage, RRCustom itd.).
Ja sam očistio volan od umjetne kože u ford focusu sa Sonax Profiline leather cleanerom i nikakvih problema nije bilo.
Ako je umjetna koža u mazdi možeš čak i sa običnim interior detailerom i kistom očistit i isto će ti bit ok.
Jedino nebi koristio APC jer je preagresivan i postoji mogućnost da će isušit i ispucat od njega.
Hope that helps
jeste, jer se gleda kao teretno vozilo