Automobili

Auti - ultimativna tema

Batista pon 25.10.2021 14:33
kostolomac kaže...
zeryx kaže...

Jel tko od vas narucivao s autodoca u zadnje vrijeme?

Frendu uopce ne dozvoljava napraviti narudzbu za HR.

 Ne šalju nažalost više u HR, support od njih potvrdio.

 Hmm...

 Ne bi se cudio da su Hrvatine muljale kod reklamacija pa ovi odustali od suradnje sa HR...

RuskeGTT pon 25.10.2021 19:53

evo i ja jucer htio naruciti remenicu radilice i pisalo mi nevaljala adresa -.-

ugl kako sam napravio mali servis na kupejki, primjetio sam da mi remenica radilice, niti 6000km nakon njene zamjene, pocela vrtit se u 8icu. bio sam na ljeto primoran uzet prvu koja mi dosla pri ruci (SWAG) i eto...neznam sta rec, bacenih 550kn u vjetar

narucio oem, 850kn...

ivanoile pon 25.10.2021 20:00
dmanz kaže...

Koji gradski autić za povremenu vožnju autocestom preporučate, a da ne troši puno goriva? Do nekih 17k EUR. 

Ne dizel, nego benzinac ili neki mix benzin+struja.

 

Tipa blagi hibrid ko swift. Ili možda i20?

 Yaris Hybrid. Ako ti nije bitan izgled onda komotno na starijeg, ako zelis najnovije onda pricekaj 2-3mj, da dodu polovni novi modeli. Ali Toyota je vrh hibridnih modela, pogotovo kod gradskih auta. 

 

Potrosnja je oko 5l bilo grad, bilo autocesta, naravno moze i nize, a moze i vise. Ali u Zagrebu moj prosjek po zimi je 5.5-5.8/100km. (dakle najgora kombinacija)

 

*hybridi gube smisao na autocesti jer su uglavnom uguseni i napravljeni za grad, to je malo paradoksalni zahtjev jer gradski hibrid nije "wow" na autocesti. Ali Ri-Zg npr. bez problema mozes. Ja sam i Ri-St radio usred ljeta, 120-130 bez problema, kroz Gorski Kotar malo ih uzbrdice uguse, ali stisnes i prode.  

 

 

ramzocro-HCR pon 25.10.2021 21:50
RuskeGTT kaže...

evo i ja jucer htio naruciti remenicu radilice i pisalo mi nevaljala adresa -.-

ugl kako sam napravio mali servis na kupejki, primjetio sam da mi remenica radilice, niti 6000km nakon njene zamjene, pocela vrtit se u 8icu. bio sam na ljeto primoran uzet prvu koja mi dosla pri ruci (SWAG) i eto...neznam sta rec, bacenih 550kn u vjetar

narucio oem, 850kn...

 Ako ti remenica nije fiksna, nego gumirana ili sa onim balansirajućim sranjima ko na novim benvejima, nemože 100% ravno delati, jer mora raditi i gibat se malo. Druga stvar je ak se trese toliko da samo što ne otpadne, i ak stvara buku ofc..

Atomic-7 uto 26.10.2021 16:39
Branimir2412 kaže...
Atomic-7 kaže...
Ima tko iskustva sa webshopom gumax.hr za kupovinu guma?

 Kupovao brat od tamo i još neki njegovi kolege s posla, sve je brzo došlo i bez ikakvih poteškoća.

Hvala :)

Evo naručeno jučer ,stiglo danas ujutro, gume već montirane ,sve super ,brzi i najvažnije - svježe gume od ove godine  iz 5 mjeseca.  

Super sve i sada je na redu da gume  posluže svrsi  :)

mysantrop_wow sri 27.10.2021 01:08

Bok,

osim vožnje ne razumijem se u aute ništa, vozio službene godinama, a sad trebam nabaviti svoj - imam 10k€ na raspolaganju, pročitao sam većinu postova i znam da ekipa preporučuje ceed, mazdu 3, opel astru, i30 i ford focus za te pare i moju namjenu (vrtić, posao, šoping - ZG vožnja) no čak i nakon par sati njuškanja ne razumijem kako odabrati koji oglas ganjati. Brijem da ne znam ispravno postaviti njuškalo parametre - stavio sam do 10k€ i godište od 2012. uz kilometražu do 100k - ima li to smisla, jel to realno? Dobivam neke random preprodavače većinom, brijem da će me netko gadno zajebati... Jel mi može netko baciti ono 3-4 linka što se čini "ispravno", izgubljen sam totalno
tnx

mika2210 sri 27.10.2021 07:38

Dobre su ti postavke pretrage, i ja sam koristio iste, samo uz različite brojke. (imao sam manje para na raspolaganju  )

 

Moja prva preporuka ti je da ako imaš na raspolaganju 10000 €, da tražiš auto do 9500€ ili manje. Kod rabljenog auta uvijek neku sitnicu treba promijeniti, kod nekih je dobro i veliki servis napraviti, tako da je dobro imati neku rezervu.

Dalje, auti koji su stari skoro 10 godina i da imaju manje od 100 000 km su jako rijetki, a i često se prodaju susjedu ili poznaniku, ni ne završe u oglasniku, pa mislim da moraš tu granicu malo podići, recimo na 130 ili 150 tisuća km.

Na njuškalu je velika većina oglasa od preprodavača ili od ljudi koji se bave uvozom automobila, jer se auto oglasi plačaju, no to nije nužno loše. Vani su auti u startu jeftiniji, ljudi imaju puno veću platežnu moć pa su auti većinom bolje održavani nego kod nas. Samo je potrebno naći dobar primjerak koji nije razvaljen i kojem nisu skidani kilometri.

Na index oglasima ima manje preprodavača, možda bi tamo bilo lakše naći auto od fizičke osobe, ali ni to nije nikakva garancija da ćeš kupit dobar auto.

 

Od ovih autiju koje si nabrojao, ja bi izbjegavao Opel Astru sa 1,6 CDTI motorom, jer je motor žešće s*anje, lanac dobije lufta i počinje praviti buku već na cca 50 000 km. Problem se ne može riješiti ni promjenom lanca, stavi se novi i opet za x tisuća kilometara imaš problem.

Za Mazdu su prema mojim iskustvima dijelovi dosta skupi, a s obzirom na trenutnu situaciju sa problemima u opskrbi dijelovima, vjerojatno su i teže dobavljivi, pa i to uzmi u obzir.

 

Malo sam pretražio njuškalo, pa evo par autiju koji se meni čine OK:

 

https://www.njuskalo.hr/auti/ford-focus-1.0-eb-92kw-titanium-oglas-35731000

 

https://www.njuskalo.hr/auti/peugeot-308-sw-1.6-bluehdi-oglas-35581378 (ovakvog sam imao godinu dana i okrenuo sam cca 50 000 km s njim, i stvarno je super auto, jako udoban i prostran, malo troši, moja preporuka)

 

https://www.njuskalo.hr/auti/ford-focus-1.0-ecobost-90.000km-1-vl-servisna-reg-1-god-oglas-35767594

 

Evo, ovo je par autiju koje bi ja išo pogledat.

omomomomoomm sri 27.10.2021 08:21

 Ako je striktno gradska voznja ja bi gledao samo benzin. Dizel manje trosi ali jedno sranje oko DPF/EGR ce te kostati kao 300-400 litara benzina a ako vozis samo zagreb i kratke relacije to ti je neizbjezno.  

Astra k navodno ima dobre 1.4T benzince pa si to malo pogledaj. Kod nas je sranje sto je ponuda benzinaca jako losa. 

 

 

ivanzu sri 27.10.2021 09:33

Za takve relacije gledaj benzin, možda bi 1.5DCI mogao proći jer ima diznu za DPF. Problem je što za te novce nema nekog izbora, možda se pronađe koji 1.0 Ecoboost ili Astra J 1.4T. 

 

 

Hacker002 sri 27.10.2021 11:19
mika2210 kaže...

Dobre su ti postavke pretrage, i ja sam koristio iste, samo uz različite brojke. (imao sam manje para na raspolaganju  )

 

Moja prva preporuka ti je da ako imaš na raspolaganju 10000 €, da tražiš auto do 9500€ ili manje. Kod rabljenog auta uvijek neku sitnicu treba promijeniti, kod nekih je dobro i veliki servis napraviti, tako da je dobro imati neku rezervu.

Dalje, auti koji su stari skoro 10 godina i da imaju manje od 100 000 km su jako rijetki, a i često se prodaju susjedu ili poznaniku, ni ne završe u oglasniku, pa mislim da moraš tu granicu malo podići, recimo na 130 ili 150 tisuća km.

Na njuškalu je velika većina oglasa od preprodavača ili od ljudi koji se bave uvozom automobila, jer se auto oglasi plačaju, no to nije nužno loše. Vani su auti u startu jeftiniji, ljudi imaju puno veću platežnu moć pa su auti većinom bolje održavani nego kod nas. Samo je potrebno naći dobar primjerak koji nije razvaljen i kojem nisu skidani kilometri.

Na index oglasima ima manje preprodavača, možda bi tamo bilo lakše naći auto od fizičke osobe, ali ni to nije nikakva garancija da ćeš kupit dobar auto.

 

Od ovih autiju koje si nabrojao, ja bi izbjegavao Opel Astru sa 1,6 CDTI motorom, jer je motor žešće s*anje, lanac dobije lufta i počinje praviti buku već na cca 50 000 km. Problem se ne može riješiti ni promjenom lanca, stavi se novi i opet za x tisuća kilometara imaš problem.

Za Mazdu su prema mojim iskustvima dijelovi dosta skupi, a s obzirom na trenutnu situaciju sa problemima u opskrbi dijelovima, vjerojatno su i teže dobavljivi, pa i to uzmi u obzir.

 

Malo sam pretražio njuškalo, pa evo par autiju koji se meni čine OK:

 

https://www.njuskalo.hr/auti/ford-focus-1.0-eb-92kw-titanium-oglas-35731000

 

https://www.njuskalo.hr/auti/peugeot-308-sw-1.6-bluehdi-oglas-35581378 (ovakvog sam imao godinu dana i okrenuo sam cca 50 000 km s njim, i stvarno je super auto, jako udoban i prostran, malo troši, moja preporuka)

 

https://www.njuskalo.hr/auti/ford-focus-1.0-ecobost-90.000km-1-vl-servisna-reg-1-god-oglas-35767594

 

Evo, ovo je par autiju koje bi ja išo pogledat.

 Drugi focus je ok, ali je 3 cilindra motor što treba uzeti u obzir. Prvi je ekstra skup, ja imam takav 2014u, 1.6 dizel, dobro stanje, 150k km, oprema bolja nego većina njih na njuškalu, dva seta guma i alu felgi, registracija do sredine četvrtog mjeseca i dao bih ga za 8500, čisto za referencu cijene. 308 te novije linije solidni auti, ako mu treba karavan. No opet za tu lovu se da dobar Focus karavan uzeti što je isto dobra opcija.

mika2210 sri 27.10.2021 11:35
gamer34 kaže...
mika2210 kaže...

 

https://www.njuskalo.hr/auti/peugeot-308-sw-1.6-bluehdi-oglas-35581378 (ovakvog sam imao godinu dana i okrenuo sam cca 50 000 km s njim, i stvarno je super auto, jako udoban i prostran, malo troši, moja preporuka)

 

 

Zar nije da ti modeli imaju problema s tankom za adblue koji voli otici i izbije 1000eur iz dzepa? Po meni uz to na umu, i vecinom gradsku voznju, nema smisla gledati taj model.

 

Nema taj adblue, to imaju novije verzije sa 88kW, ove sa 85 kW nemaju. Ovi imaju mali rezervoar kod zadnjeg lijevog kotača koji sadrži tekućinu koja je ubrizgava u rezervoar s gorivom kod svakog tankiranja. Ta tekućina se miješa s gorivom i pomaže sagorijevanju čestica u DPF-u. Litra te tekućineje oko 700 kn.

Za 90% tih autiju koji su u oglasnicima krivo piše da su BlueHDI, a ustvari su E-HDI, što znači da su motori Euro5 a ne Euro6

hahhaajaads sri 27.10.2021 11:50
Hacker002 kaže...
mika2210 kaže...

Dobre su ti postavke pretrage, i ja sam koristio iste, samo uz različite brojke. (imao sam manje para na raspolaganju  )

 

Moja prva preporuka ti je da ako imaš na raspolaganju 10000 €, da tražiš auto do 9500€ ili manje. Kod rabljenog auta uvijek neku sitnicu treba promijeniti, kod nekih je dobro i veliki servis napraviti, tako da je dobro imati neku rezervu.

Dalje, auti koji su stari skoro 10 godina i da imaju manje od 100 000 km su jako rijetki, a i često se prodaju susjedu ili poznaniku, ni ne završe u oglasniku, pa mislim da moraš tu granicu malo podići, recimo na 130 ili 150 tisuća km.

Na njuškalu je velika većina oglasa od preprodavača ili od ljudi koji se bave uvozom automobila, jer se auto oglasi plačaju, no to nije nužno loše. Vani su auti u startu jeftiniji, ljudi imaju puno veću platežnu moć pa su auti većinom bolje održavani nego kod nas. Samo je potrebno naći dobar primjerak koji nije razvaljen i kojem nisu skidani kilometri.

Na index oglasima ima manje preprodavača, možda bi tamo bilo lakše naći auto od fizičke osobe, ali ni to nije nikakva garancija da ćeš kupit dobar auto.

 

Od ovih autiju koje si nabrojao, ja bi izbjegavao Opel Astru sa 1,6 CDTI motorom, jer je motor žešće s*anje, lanac dobije lufta i počinje praviti buku već na cca 50 000 km. Problem se ne može riješiti ni promjenom lanca, stavi se novi i opet za x tisuća kilometara imaš problem.

Za Mazdu su prema mojim iskustvima dijelovi dosta skupi, a s obzirom na trenutnu situaciju sa problemima u opskrbi dijelovima, vjerojatno su i teže dobavljivi, pa i to uzmi u obzir.

 

Malo sam pretražio njuškalo, pa evo par autiju koji se meni čine OK:

 

https://www.njuskalo.hr/auti/ford-focus-1.0-eb-92kw-titanium-oglas-35731000

 

https://www.njuskalo.hr/auti/peugeot-308-sw-1.6-bluehdi-oglas-35581378 (ovakvog sam imao godinu dana i okrenuo sam cca 50 000 km s njim, i stvarno je super auto, jako udoban i prostran, malo troši, moja preporuka)

 

https://www.njuskalo.hr/auti/ford-focus-1.0-ecobost-90.000km-1-vl-servisna-reg-1-god-oglas-35767594

 

Evo, ovo je par autiju koje bi ja išo pogledat.

 Drugi focus je ok, ali je 3 cilindra motor što treba uzeti u obzir. Prvi je ekstra skup, ja imam takav 2014u, 1.6 dizel, dobro stanje, 150k km, oprema bolja nego većina njih na njuškalu, dva seta guma i alu felgi, registracija do sredine četvrtog mjeseca i dao bih ga za 8500, čisto za referencu cijene. 308 te novije linije solidni auti, ako mu treba karavan. No opet za tu lovu se da dobar Focus karavan uzeti što je isto dobra opcija.

Dap ovaj prvi je preskup iako ima dobru opremu. Iskreno, ja nebi nit jednog uzeo posto se radi o preprodavacima, jos sa ovim "trendom" kao 1vl sa servisom... Heh, prvi vlasnik u HR, a servisna od nekog drugog auta 

 

Inace ako se poprati Index ili FB Market, da se nac Focus iz 2015-2016 (redizajn) sa 1.0 ecoboostom sa 65-100tkm za nekih 9000-9500€ ali od prvog vlasnika ili auta iz Hrvatske, pa bar i netko tko se ne razumije moze provjerit stanje kilometara na tehnickom, jedino sta na takav auto treba malo pricekat dok naidje.

mika2210 sri 27.10.2021 12:54

Ja sam zadnja 3 auta kupio od "preprodavača", pa s ni jednim nisam imao nekih problema. To kaj je auto iz uvoza i imao je 2-3 vlasnika prije nego je uvezen kod nas ne znači apsolutno ništa.

 

Kaj se auta tiče, najviše sam se za*ebo sa Hondom Civic sedan iz 2008. godine koja je imala originalnih 112 000 km, auto je bio iz Hrvatske, kupio sam ju od prvog vlasnika, sa potvrđenom servisnom knjigom i zadnjim servisom napravljenim par tisuća km prije nego sam ju ja kupio. Provjerio sam auto u servisu u kojem je bio i servisiran, sve je štimalo s kilometrima, svi redovni servisi su bili rađeni na vrijeme, nikakvih vanrednih zahvata na autu nije bilo.

Unatoč svemu tome, auto je bio najveće govno koje sam ikad kupio. Limarijski je sve bilo OK, al motor je bio skroz ubijen i zaklan. Ja to nisam skužio do prve izmjene ulja, jer je očito neki aditiv bio usipan u ulje prije prodaje. Kad sam prvi put promijenio ulje, onda sam tek vidio kolko je motor usran. U par stotina kilometara od izmjene ulja motor kao da je izgubio pola snage, počeo je dimiti jače i nemirno raditi, i primjetio sam da troši puno ulja. Kad velim puno, stvarno mislim puno, na 1000 km je otišlo preko litre ulja. Na kraju nisam ulje ni mijenjao nego sam samo dotakao, u mjesec dana sam znao natočiti po 5 litara ulja.

 

Poanta svega je da nema pravila kod kupnje rabljenog auta, svaki treba dobro pregledati, i ako se išta čini sumnjivo odvesti ga u ovlašteni servis na pregled. Ako vlasnik auta ne pristane na pregled u ovlaštenom servisu, bježi od tog auta i od tog preprodavača.

luka94 sri 27.10.2021 13:07
mika2210 kaže...

Ja sam zadnja 3 auta kupio od "preprodavača", pa s ni jednim nisam imao nekih problema. To kaj je auto iz uvoza i imao je 2-3 vlasnika prije nego je uvezen kod nas ne znači apsolutno ništa.

 

Kaj se auta tiče, najviše sam se za*ebo sa Hondom Civic sedan iz 2008. godine koja je imala originalnih 112 000 km, auto je bio iz Hrvatske, kupio sam ju od prvog vlasnika, sa potvrđenom servisnom knjigom i zadnjim servisom napravljenim par tisuća km prije nego sam ju ja kupio. Provjerio sam auto u servisu u kojem je bio i servisiran, sve je štimalo s kilometrima, svi redovni servisi su bili rađeni na vrijeme, nikakvih vanrednih zahvata na autu nije bilo.

Unatoč svemu tome, auto je bio najveće govno koje sam ikad kupio. Limarijski je sve bilo OK, al motor je bio skroz ubijen i zaklan. Ja to nisam skužio do prve izmjene ulja, jer je očito neki aditiv bio usipan u ulje prije prodaje. Kad sam prvi put promijenio ulje, onda sam tek vidio kolko je motor usran. U par stotina kilometara od izmjene ulja motor kao da je izgubio pola snage, počeo je dimiti jače i nemirno raditi, i primjetio sam da troši puno ulja. Kad velim puno, stvarno mislim puno, na 1000 km je otišlo preko litre ulja. Na kraju nisam ulje ni mijenjao nego sam samo dotakao, u mjesec dana sam znao natočiti po 5 litara ulja.

 

Poanta svega je da nema pravila kod kupnje rabljenog auta, svaki treba dobro pregledati, i ako se išta čini sumnjivo odvesti ga u ovlašteni servis na pregled. Ako vlasnik auta ne pristane na pregled u ovlaštenom servisu, bježi od tog auta i od tog preprodavača.

Da se tako nešto desilo sa Civicom? Nemoguće!

Kroz zadnjih par stotinjak stranica u ovoj temi smo ustanovili da se takve stvari dešavaju samo kod VAG-a 

Robert_84 sri 27.10.2021 13:12
luka94 kaže...
mika2210 kaže...

Ja sam zadnja 3 auta kupio od "preprodavača", pa s ni jednim nisam imao nekih problema. To kaj je auto iz uvoza i imao je 2-3 vlasnika prije nego je uvezen kod nas ne znači apsolutno ništa.

 

Kaj se auta tiče, najviše sam se za*ebo sa Hondom Civic sedan iz 2008. godine koja je imala originalnih 112 000 km, auto je bio iz Hrvatske, kupio sam ju od prvog vlasnika, sa potvrđenom servisnom knjigom i zadnjim servisom napravljenim par tisuća km prije nego sam ju ja kupio. Provjerio sam auto u servisu u kojem je bio i servisiran, sve je štimalo s kilometrima, svi redovni servisi su bili rađeni na vrijeme, nikakvih vanrednih zahvata na autu nije bilo.

Unatoč svemu tome, auto je bio najveće govno koje sam ikad kupio. Limarijski je sve bilo OK, al motor je bio skroz ubijen i zaklan. Ja to nisam skužio do prve izmjene ulja, jer je očito neki aditiv bio usipan u ulje prije prodaje. Kad sam prvi put promijenio ulje, onda sam tek vidio kolko je motor usran. U par stotina kilometara od izmjene ulja motor kao da je izgubio pola snage, počeo je dimiti jače i nemirno raditi, i primjetio sam da troši puno ulja. Kad velim puno, stvarno mislim puno, na 1000 km je otišlo preko litre ulja. Na kraju nisam ulje ni mijenjao nego sam samo dotakao, u mjesec dana sam znao natočiti po 5 litara ulja.

 

Poanta svega je da nema pravila kod kupnje rabljenog auta, svaki treba dobro pregledati, i ako se išta čini sumnjivo odvesti ga u ovlašteni servis na pregled. Ako vlasnik auta ne pristane na pregled u ovlaštenom servisu, bježi od tog auta i od tog preprodavača.

Da se tako nešto desilo sa Civicom? Nemoguće!

Kroz zadnjih par stotinjak stranica u ovoj temi smo ustanovili da se takve stvari dešavaju samo kod VAG-a 

 

youtube je pun informacija koji Hondin motor valja koji ne, uglavnom 1,5 il 1,6 ne znam t ocno koji trosi ulje ko lud i smece je, no 2.0 koji ide u Type R nema tih problema :)

 

mika2210 sri 27.10.2021 13:17
luka94 kaže...

Da se tako nešto desilo sa Civicom? Nemoguće!

Kroz zadnjih par stotinjak stranica u ovoj temi smo ustanovili da se takve stvari dešavaju samo kod VAG-a 

 

Desilo se, i to sa odličnom Hondinim 1.8 benzncem od 103 kW koji je navodno nepoderiv. 

 

Sjećam se kad sam prodavao tu Hondu, došo je neki lik sa Hyundai Accentom, onim skroz starim, pol ga je bilo hrđavo, imao je ugrađen plin koji nije baš najbolje radio jer kad je ugasio auto nekaj je puklo u usisnoj grani. Ja sam se usro, lik nije ni trepnuo, veli da je to normalno, da je plin na flanđu složen pa da se desi da povremeno detonira u usisnoj grani, al da nije bed jer ima neki blow-off ventil koji otpusti pritisak da ne pukne usisna 

 

Uglavnom, taj lik je nakon kaj je probao vozit moju Hondu reko da je to žešće govno i da njegov hjundaji bolje ide. Kaj je najgore, vjerujem da je to stvarno bilo tako 

Nuclear_Phoenix sri 27.10.2021 18:54

Došao recall za moju staru Mazdu 6, Takata airbag. Netko od vas dobio tu obavijest, išao u ovlašteni, koliko je bio bez auta? Koliko uopće traje cijela procedura? Ja sam ju prodao ali stari ima istu takvu ali on još nije dobio recall. Ovlašteni mu baš i nije blizu...

Batista sri 27.10.2021 19:01
Nuclear_Phoenix kaže...

Došao recall za moju staru Mazdu 6, Takata airbag. Netko od vas dobio tu obavijest, išao u ovlašteni, koliko je bio bez auta? Koliko uopće traje cijela procedura? Ja sam ju prodao ali stari ima istu takvu ali on još nije dobio recall. Ovlašteni mu baš i nije blizu...

 Takoder dobio no nisam isao...

hahhaajaads sri 27.10.2021 19:24
mika2210 kaže...
luka94 kaže...

Da se tako nešto desilo sa Civicom? Nemoguće!

Kroz zadnjih par stotinjak stranica u ovoj temi smo ustanovili da se takve stvari dešavaju samo kod VAG-a 

 

Desilo se, i to sa odličnom Hondinim 1.8 benzncem od 103 kW koji je navodno nepoderiv. 

 

Sjećam se kad sam prodavao tu Hondu, došo je neki lik sa Hyundai Accentom, onim skroz starim, pol ga je bilo hrđavo, imao je ugrađen plin koji nije baš najbolje radio jer kad je ugasio auto nekaj je puklo u usisnoj grani. Ja sam se usro, lik nije ni trepnuo, veli da je to normalno, da je plin na flanđu složen pa da se desi da povremeno detonira u usisnoj grani, al da nije bed jer ima neki blow-off ventil koji otpusti pritisak da ne pukne usisna 

 

Uglavnom, taj lik je nakon kaj je probao vozit moju Hondu reko da je to žešće govno i da njegov hjundaji bolje ide. Kaj je najgore, vjerujem da je to stvarno bilo tako 

 Pa poznato je da su Hondini benzinci "spori" za svoju konjazu, tipa i jedan 2.0 od 155ks ne ide bas kak bi trebao ic auto sa 155ks (zato ljudi i rade reflash da spuste vtec), osim ako si konstantno u blokadi. Ali da su kvalitetni.. bogme jesu, 1.8 I 2.0 su top, 2.4 voli popit malo vise (ulja, ne benzina :D).

TibzzX čet 28.10.2021 01:45

Ak je u redu samo bih objavio da prodajem Peugeot 208 GTi. Ovdje ima fanova hot hatcheva pa vjerujem da bi moglo biti zainteresiranih.

 

Za info slobodno se javite u DM

 

Njuškalo šifra oglasa je 35834385

mika2210 čet 28.10.2021 07:24
hahhaajaads kaže...

 

 Pa poznato je da su Hondini benzinci "spori" za svoju konjazu, tipa i jedan 2.0 od 155ks ne ide bas kak bi trebao ic auto sa 155ks (zato ljudi i rade reflash da spuste vtec), osim ako si konstantno u blokadi. Ali da su kvalitetni.. bogme jesu, 1.8 I 2.0 su top, 2.4 voli popit malo vise (ulja, ne benzina :D).

 

Ova koja je bila kod mene je bila top samo po potrošnji ulja 

 

Da se razumijemo, imao sam ja i 3 alfina benzinca (156 sa 1.6 TS, 156 sa 1.8 TS i 145 sa 2.0 TS), i svi su trošili barem malo ulja. 1.6 i 2.0 su trošili malo više, cca litru na 5000 km, dok je 1.8 potrošio pola litre od izmjene do izmjene, nije ni trebalo dolijevati.

 

Al Honda je bila u drugoj klasi kaj se potrošnje ulja tiče 

EXIMO čet 28.10.2021 09:06

Pozdrav, nabavili smo u firmu malo gospodarsko vozilo N1 kategorije (Renault Clio 4). Zanima me zašto je osiguranje tako dosta skuplje, najosnovnije osiguranje je preko 1700 kn.

tutanjkamen čet 28.10.2021 09:42
Nuclear_Phoenix kaže...

Došao recall za moju staru Mazdu 6, Takata airbag. Netko od vas dobio tu obavijest, išao u ovlašteni, koliko je bio bez auta? Koliko uopće traje cijela procedura? Ja sam ju prodao ali stari ima istu takvu ali on još nije dobio recall. Ovlašteni mu baš i nije blizu...

 

Doslo i meni za moju trojku prije nekih 3 tjedna.

Poslao mail servisu da mogu tek iza 16h nakon radnog vremena i narucili me za dva dana u 16:30 cini mi se.

 

Promijenili mazdin znak na volanu jer se mogao prilikom aktivacije airbaga rasprsnuti u sitne komadice i eventualno ozlijediti vozaca.

Sama zamjena je trajala 45 minuta jer nisu isti tren uzeli auto cim sam dosao. Sjeo u kafic i popio kavu za to vrijeme.

 

Mazda Arbanas u VG

sveupitni čet 28.10.2021 09:47
EXIMO kaže...

Pozdrav, nabavili smo u firmu malo gospodarsko vozilo N1 kategorije (Renault Clio 4). Zanima me zašto je osiguranje tako dosta skuplje, najosnovnije osiguranje je preko 1700 kn.

 Zato što je N1 homologacija

EXIMO čet 28.10.2021 09:51

Hoćeš reći da je auto osiguranje skuplje za N1 kategoriju nego što je za M1 (osobno vozilo)? Cura ima Clia M1 i plaća oko 900 kn, a mi u firmi duplo, i da je to samo zbog N1 kategorije?