Auti - ultimativna tema
Danas sam uocio da kad idem autom u rikverc uzbrdo, onako mi auto pocne malo udarati. Izvana se nista ne cuje, nego se iznutra osjeti. Nije to ono trokiranje koje se recimo desi ako nije dobar omjer kvacila i gasa. Cuje se kao neko udaranje, ne znam kako bi to opisao. Prema naprijed nema nikakvih problema i radi super kad se ide u rikverc po ravnici, ali cim je uzbrdica onda pocne tako udarat/trest se iznutra/ Znate mozda u cemu bi mogao biti problem? U pitanju je Megane dCi 115.
Vjerojatno nosač motora ili ispuha.
Kod autodoca se neki djelovi koji se mogu ponovo obnoviti mogu vratiti kao npr alternator ili kocione celjusti, ako ja dobro vidim tu pise da dobijes 53 eura povrat za nesto sto oni prodaju za 51 euro, jesam na nesto krivo skuzio ili kaj?
Ne, nego ce ti kod narudžbe naplatiti osnovnu cijenu plus iznos tog dijela kojeg mozes vratiti. U ovom slučaju 51 + 53, tj 104€ i onda kada ti njima posaljes stari dio oni ti vrate 53€ nazad
Moras si izračunati isplativost u ovome svemu, jer ako si u RH ide jos 5% pdv gore kod placanja jer je nas pdv 24,a ne 19 i ide ti postarina od 15€
Ne, nego ce ti kod narudžbe naplatiti osnovnu cijenu plus iznos tog dijela kojeg mozes vratiti. U ovom slučaju 51 + 53, tj 104€ i onda kada ti njima posaljes stari dio oni ti vrate 53€ nazad
Moras si izračunati isplativost u ovome svemu, jer ako si u RH ide jos 5% pdv gore kod placanja jer je nas pdv 24,a ne 19 i ide ti postarina od 15€
Nije to onda neka ponuda, nedavno je na kresi bio 40% popust, za nekih 500 kn sam mogo dobit trw celjust.. Vidit cu s lagerosom kakvu ponudu nudi
I kod kreše možeš vratit ako kupiš određena kliješta.
Jel reparacija celjusti jednako dobra stvar kao i kupnja nove celjusti? U reparaciju je ukljuceno pjeskarenje i izmjena gumica i klipica
Jel reparacija celjusti jednako dobra stvar kao i kupnja nove celjusti? U reparaciju je ukljuceno pjeskarenje i izmjena gumica i klipica
Nista drugo i nemas tu....
Trebam pomoć pri odabiru ljetnih guma u dimenziji 235 45 18
SAVA UHP2
Nexen N Fera Sport
Maxxis Victra VS5/HP5
Može savjet za stranicu gdje je najjeftinije uzeti?
Jel reparacija celjusti jednako dobra stvar kao i kupnja nove celjusti? U reparaciju je ukljuceno pjeskarenje i izmjena gumica i klipica
Vecina tih novih čeljusti su zapravo refurbished, pogotovo stariji modeli... jedino ti ovisi hoće li ih i lijepo zaštiti s nekakvim premazom i kakve će gumice itd koristiti. To vidiš s osobom koja reparira koji je postupak.
Jel reparacija celjusti jednako dobra stvar kao i kupnja nove celjusti? U reparaciju je ukljuceno pjeskarenje i izmjena gumica i klipica
Ma slobodno repariraj, kupiš set za to i izmjenis i to je to. Ako ti nije fizički ostecena ili pukla celjust slobodno repariraj
Trebam pomoć pri odabiru ljetnih guma u dimenziji 235 45 18
SAVA UHP2
Nexen N Fera Sport
Maxxis Victra VS5/HP5
Može savjet za stranicu gdje je najjeftinije uzeti?
Nexen
Autogume.hr
Kupi gume.hr
Gumarko
Silux
Kreso
Ekupi
Ima ih jos pa ti napisem kada dodem na laptop jer imam spremljeno
Možda ne izgleda najbolje, ali će uvijek izgledati isto za razliku od zelenih, crvenih i kojekavih racing boja, tako da zbog praktičnosti yay!
Dečki kako da provjerim dali su dvije žice dobro zalemljene? Jel uzmeme multimetar i stavim na onu ikonu diode i spojim dva kraja ? Očitanje treba biti što bliže nuli jelda ?
Ne, jer ne zelis nesto ostetiti.
Stavis na najmanji moguci otpor, 200Ohm-a, i onda mjeris.
Otpor mora biti sto blizi 0, al nikad nece biti 0 jer sami vodici pruzaju odredjeni otpor,
jer nisu supra-vodljivi.
https://www.youtube.com/watch?v=OOK8np4t40c
Ako stavis na testiranje diode, moze biti da jakost struje koju multimeter impulsno posalje bude prevelik,
i da ti izbije osigurac, a to ne zelis.
https://www.youtube.com/watch?v=iIQ14vTxVK0
Zahvaljujem !
Pozdrav ljudi! Potrebna mi je pomoć. Prije nekih dva tjedna primijetio sam čudan zvuk gore sa suvozačeve strane kad idem preko neravne ceste. Meni u autu (Focus mk.4, nije star ni dvije godine, 20400 kilometara, jamstvo 5 godina) zvuči nekako plastično. Ne znam drugačije objasniti. Mislio sam da je nekakva plastika (punjač, kabel, kemijska ili sl) u nekom pretincu pa lupa kad pređem preko rupe ali sam doslovno iz auta izvadio sve plastično što se moglo izvadati i zvuk je i dalje prisutan. Snimio sam video da mogu u servisu pokazati. Brzina oko 70km/h na lošoj cesti.
Problem je što se zvuk ne čuje svaki put kad se vozim po neravnom?! Danas sam bio u ovlaštenom servisu. Mehaničar pogledao video, otišli se provozati, utvrdili da zvuk postoji (nisam lud), vratili se, pregledao kotač, amortizer, poluosovinu, stabilizator i čeljust. Kaže sve je OK. Otišli opet na vožnju i zvuk se opet čuje kad idem preko neravnog. Čuje se samo kad je neravno s desne strane. Pita me je li moguće da je nešto upalo u ventilaciju. 90% sam siguran da nije. Njemu je to uzork i trebat će im pola radnog dana da otvore instrument ploču i provjere ali ne može me ubaciti naredna tri tjedna...
Jučer sam se zavukao ispod da vidim ima li kakvih oštećenja i našao sam samo ovo:
Pokazao mehaničaru video, kaže on da je normalno da ima pomaka u poluosovini zbog kretanja kotača. Sad mene je*e što se to miče samo s desne strane. S lijeve nema pomaka. WTF? Što da radim? Savjeti/iskustva?
Razmišljam da auto odvezem u drugi servis da vidim što će oni reći. Auto je leasing pa moram kod ovlaštenog.
Luft prema naprijed/nazad je normalan i potreban, da je problem u tome osjetio bi na volanu. Ja mislim da ti se to neka plastika čuje unutar ploče, neka pogledaju štit koji ide oko diska.
Evo; krađa mog auta...
Riječanin ga zamolio da mu parkira auto u gradu a on ga odvezao u – Karlovac !?
Naslov i članak nije baš kakva je bila sitacija, ali eto...
Znači nekog kog poznaješ? Sori, nisam popratio priču ispočetka pa ne znam kad i kako je auto zapravo "nestao"
Kada vidim kroz par dana pa napišem...
Jer ovo i nije baš sasvim točno...
Ako je već moralo tako, mislim da boljeg nisu mogli odabrati
poz ekipa, pitanje je malo off topic ali, doma na dvorištu smo postavili klasične sive tlakovce i kako imamo radove kod kuće nastale su mrlje od ulja i lancola koje sa kišom nejdu dole. Ima kakvo sredstvo da se to skine i di kupit?
poz ekipa, pitanje je malo off topic ali, doma na dvorištu smo postavili klasične sive tlakovce i kako imamo radove kod kuće nastale su mrlje od ulja i lancola koje sa kišom nejdu dole. Ima kakvo sredstvo da se to skine i di kupit?
Ivasol-dimer, miniwash ( po mogućnosti ako ima toplu vodu je veliki plus ), četka, ponavljat postupak. Neće tako lako otiči dolje, ali bude uz veliki trud i više ponovljenih pranja. Samo što ćeš duže čekat to će teže i gotovo nemoguće oprat na čisto. Jer ulje uđe u pore tlakovci i onda jedino možeš iste zamjenit jer fleka bude uvijek vidljiva.
Tu treba ozbiljan stroj, ovi iz kauflanda , lidla neće baš biti od pomoći. Možda i hoće ali teško.
Opereš deterdžentom za suđe ili čistačem kočnica, nikada nećeš uspjeti do kraja sve ukloniti ali nakon par tj. će samo od sebe nestati.
Bok ekipa,jel ima neko iskustva s ovom aplikacijom eprekrsaji,koliko se ceka da se u sistemu pojavi ako me je kamera slikala?
Od punice dacija... Stara 6god... Nema 40t km. Nez šta reći.
šuti i riješi, da ne bi bilo po glavi
Od punice dacija... Stara 6god... Nema 40t km. Nez šta reći.
Jesu to oni novi ECO-G motori šta proizvode kompost?
Najbolja su sjedala koja su bez tog eko sranja ali svaki bose ima to. Ima ih dosta gdje je samo tkanina (po meni najbolje) pa i GT Line koliko znam ali u njemu su skoro pa ful školjke pa je pretpostavljam nešto neudobnije i tvrđe. Sad vidim da ima verzija gdje je ta koža samo na vrhu ruba, ne unutra, to ne bi trebalo tako pucati.
Onda mi je drago kaj novi Clio nema tak debeli bocni oslonac za noge, time je automatski manja sansa da se koza oguli jer se ne napreze. Tj. u tom dijelu ni nije koza, nego tkanina kod Clia.