Automobili

Auti - ultimativna tema

ramzocro-HCR sri 27.1.2021 19:56

Danas ću, sutra ću. I uništiš cilindrena TDi-u. Slike su jako loše, jer žurio sam doma. 

 

Passat 2009 2.0tdi. Nabijao je tlak u cijevi od vode. Ima 300+ tisuća, možda mu je bilo spasa ak glava nije puknuta, ali sad više nema spasa bez bijesnog ulaganja.

 

 

Najgore od svega, sirotinja ga kupila za "dobre" pare i nakon par mjeseci eto.

hahhaajaads sri 27.1.2021 21:03
ramzocro-HCR kaže...

Danas ću, sutra ću. I uništiš cilindrena TDi-u. Slike su jako loše, jer žurio sam doma. 

 

Passat 2009 2.0tdi. Nabijao je tlak u cijevi od vode. Ima 300+ tisuća, možda mu je bilo spasa ak glava nije puknuta, ali sad više nema spasa bez bijesnog ulaganja.

 

 

Najgore od svega, sirotinja ga kupila za "dobre" pare i nakon par mjeseci eto.

 Jel to onaj zloglasni ? Znam da ima onaj dobar koji predje i milioncek bez problema, i taj drugi koji ima hrpa problema.

emerik čet 28.1.2021 10:20

Je li moguce na autu zamijeniti instrument plocu? Umjesto anlogne ubaciti digitalnu. Auto je noviji, samo sto nazalost od opreme nema digitalnu instrument plocu, ali ima recimo putno racunalo s navigacijom.

Stolnik čet 28.1.2021 10:34
emerik kaže...

Je li moguce na autu zamijeniti instrument plocu? Umjesto anlogne ubaciti digitalnu. Auto je noviji, samo sto nazalost od opreme nema digitalnu instrument plocu, ali ima recimo putno racunalo s navigacijom.

 Naravno da je moguće.

emerik čet 28.1.2021 11:16
Stolnik kaže...
emerik kaže...

Je li moguce na autu zamijeniti instrument plocu? Umjesto anlogne ubaciti digitalnu. Auto je noviji, samo sto nazalost od opreme nema digitalnu instrument plocu, ali ima recimo putno racunalo s navigacijom.

 Naravno da je moguće.

Hvala, znas mozda gdje se to moze napraviti? I koliko se to moze kvalitetno napraviti? Da ne bih imao nekih problema s tim kasnije...

Stolnik čet 28.1.2021 12:45
emerik kaže...

Pardon, imam Meganea. Jesu cijene oko 1kEUR samo za ekran ili zajedno s ugradnjom?

 Ne znam za Renaulta, al računaj digitalni sat oko 1000€, pitanje kakav sat imaš sad, jel Plug and Play ili treba i instalaciju mjenjati i na kraju kodiranje, odnosno prilagodba sata tvojem autu ( elektronici, opremi, kilometraži... ).

emerik čet 28.1.2021 12:46
Stolnik kaže...
emerik kaže...

Pardon, imam Meganea. Jesu cijene oko 1kEUR samo za ekran ili zajedno s ugradnjom?

 Ne znam za Renaulta, al računaj digitalni sat oko 1000€, pitanje kakav sat imaš sad, jel Plug and Play ili treba i instalaciju mjenjati i na kraju kodiranje, odnosno prilagodba sata tvojem autu ( elektronici, opremi, kilometraži... ).

 Ok, hvala. Znate nekog da se bavi s tim?

hardrock čet 28.1.2021 13:02

Pozdrav ekipa,

 

znači danas sam službeno dobio vozačku u ruke (karton :D) pa me zanima koji auto biste mi predlozili za prvi auto

do max 15k kuna. Ne kužim se baš u automobile, a zahtjevi su mi da bude manji auto (tipa golf 8 koji sam vozio u autošk)

Po mogućnosti da je diesel al nije uvjet, zanimaju me japanci; honda civic il nissan almera, nes tipa to.

Pitam ovdje samo za vaše savjete naravno da imam automehaničara koji će samnom ici pogledati auto itd. :)

Našao sam jednu Nissan Almeru 1.5 dCi za malo vise od 14k kuna. (neznam ako smijem postati ovdje link s njuškala).

 

Svaki savjet mi je dobrodošao pošto sam novi u auto svijetu.

 

Hvala i lp.

Čitatelj čet 28.1.2021 13:26

Za 15.000kn bas i neces naci nesto previse dobro.

Usput, dCi Nissan ti je francuz a ne japanac, no nema veze.

 

Ako imas samo 15.000kn, ni ne pomisljaj kupovat automobil, bez da si ostavis bar 3000kn za neocekivane troskove.

Plus naravno novce za registraciju, osiguranje itd.

 

Problem kod japanaca je sto vole hrdjat i trunut, a ocekuj da ce ti automobil za te novce biti 20 godina star.

 

Primjerice ovaj 323:

https://www.njuskalo.hr/auti/mazda-323-2.0-ditd-oglas-33333622

 

Malo kilometara, dobra masina, al treba ga mehanicar pogledati.

 

 

Ili recimo ova 6ica izgleda super, ali opet treba sve pregledati. Nekad stave zastitu od prohrdjavanja preko hrdje,

pa trune jos brze i bolje.

https://www.njuskalo.hr/auti/mazda-6-cd-120-ce-oglas-33407828

 

Gledaj da je vlasnik prvi, ako je ikako moguce, a ne 5+ vlasnik, jer svaki je nesto radio na njemu,

mozda i vracao kilometre, i tko zna zasto prodao dalje.

 

https://www.njuskalo.hr/auti/mazda-323-2.0-tdi-oglas-32897807

 

 

omomomomoomm čet 28.1.2021 14:01
emerik kaže...

Pardon, imam Meganea. Jesu cijene oko 1kEUR samo za ekran ili zajedno s ugradnjom?

 Megane 3 ili 4? Pogledaj si po youtubeu "retrofit". Neznam ako za megane ima uopce tako nesto. 

emerik čet 28.1.2021 14:02
omomomomoomm kaže...
emerik kaže...

Pardon, imam Meganea. Jesu cijene oko 1kEUR samo za ekran ili zajedno s ugradnjom?

 Megane 3 ili 4? Pogledaj si po youtubeu "retrofit". Neznam ako za megane ima uopce tako nesto. 

 Megane 4.

Stolnik čet 28.1.2021 14:23
omomomomoomm kaže...
emerik kaže...

Pardon, imam Meganea. Jesu cijene oko 1kEUR samo za ekran ili zajedno s ugradnjom?

 Megane 3 ili 4? Pogledaj si po youtubeu "retrofit". Neznam ako za megane ima uopce tako nesto. 

 Bilo koja tvornička oprema, znači koju nudi proizvođač za taj model auta se može naknadno ugraditi u auto i to se zove retrofit, a ne neke aftermarket solucije.

 

U E klasu sam ugradio sljedeću opremu: Electric Remote Trunk Locking - Code 881, Roller Blind, electric for rear window - Code 540, Electric folding outside mirror with park memory functiom - Code 500, Comand APS DVD with Navigation - Code 527, Premium sound system - Code 810

I naravno sve kodirao, imam orginal Mercedes dijagnostiku te koristim njihove EPC, WIS, Vediamo programe.

 

Dok će biti toplije ću još retrofitat: Distronic ( radar ) da auto sam vozi, odnosno sam daje gas i sam koči, zatim kožna sjedala s grijanjem, hlađenjem, dinamikom, memoijom i masažom, webasto grijanje i u planu je Keyless Go, al za Keyless Go ću još vidjeti.

 

Sve se da ugraditi, samo treba znati kako ta oprema koju ugrađuješ funkcionira, koje sve djelove trebaš naručiti i kako ju ugraditi i spojiti u auto. Dok sve ugradiš i spojiš ništa neće raditi, onda se s orginal dijagnostikom treba spojiti na auto i programirati ugrađenu opremu.

 

Da pojednostavim, ako proizvođač za tvoj model auta nikad nije nudio digitalni brzinomjer, ne možeš ga ni ugraditi. Možda ima aftermarket solucija, ali osobno nikad nebi tako nešto stavljao u svoj auto, samo orginal.

 

Ako je nudio digitalni brzinomjer kao dodatnu opremu, može se retrofitati, samo treba najprije viditi kakvu imaš trenutno opremu i što je sve potrebno za retrofit digitalnog brzinomjera.

hardrock čet 28.1.2021 14:40
Čitatelj kaže...

Za 15.000kn bas i neces naci nesto previse dobro.

Usput, dCi Nissan ti je francuz a ne japanac, no nema veze.

 

Ako imas samo 15.000kn, ni ne pomisljaj kupovat automobil, bez da si ostavis bar 3000kn za neocekivane troskove.

Plus naravno novce za registraciju, osiguranje itd.

 

Problem kod japanaca je sto vole hrdjat i trunut, a ocekuj da ce ti automobil za te novce biti 20 godina star.

 

Primjerice ovaj 323:

https://www.njuskalo.hr/auti/mazda-323-2.0-ditd-oglas-33333622

 

Malo kilometara, dobra masina, al treba ga mehanicar pogledati.

 

 

Ili recimo ova 6ica izgleda super, ali opet treba sve pregledati. Nekad stave zastitu od prohrdjavanja preko hrdje,

pa trune jos brze i bolje.

https://www.njuskalo.hr/auti/mazda-6-cd-120-ce-oglas-33407828

 

Gledaj da je vlasnik prvi, ako je ikako moguce, a ne 5+ vlasnik, jer svaki je nesto radio na njemu,

mozda i vracao kilometre, i tko zna zasto prodao dalje.

 

https://www.njuskalo.hr/auti/mazda-323-2.0-tdi-oglas-32897807

 

 

 Zahvaljujem na odgovoru, nisam neki znalac za automobile (točnije sam bez znanja o automobilima). Nisam znao da je dCi franzuc...

Kolko sam uspio ljude pitat vele mi da izbjegavam francuze (dijelovi skupi i kvare se), opel (hrđa), VW dijelove mozes nabavit i u kauflandu..

i tako dalje i tako dalje, sad koliko je njima vjerovati neznam.. svi mi predlazu japance kao zbog njihovih dobrih motora i kao solidni su da se ne kvare ( a ako se pokvari bome ces i platit)...

 

Neznam koje aute uopće gledati, 15k kn mi je max, s time da si ostavljam jos 5k+ za neočekivane troškove.

 

Što mislite o uvoznim automobilima (jesu li oni zapravo bolji od ovih naših)?

 

Znači bitno mi je da gledam da je prvi vlasnik, manja kilometraža,garažiran i tak neke stvari.

 

Jel mi mozes preporucit koju marku modela da gledam il to uopće nema veze?

 

Naravno porazgovarat ću s mehaničarom pa ću vidjet što on veli..

 

Uglavnom auto bi mi sluzio za posao, kojih 10km gore i dolje, znaci nis posebno ni zahtjevno. Velim prvi mi je auto tak da ne mora bit nes extra, dalje ću skupljat lovu pa ću odabrat neki bolji solidni auto, 

s ovim mi je bitno da izdrži par godina i to je to.

 

Hvala i lijep pozdrav.

jurica_m čet 28.1.2021 15:17

@hardrock, za takve novce se ne kupuje dizelaš (osim ako imaš poznanika koji ti prodaje auto), već benzinac radi jeftinijih popravaka i sl.
Ja ti preporučam Hyundai Getza ili Fiat Punto-oba benzinci. Da se naći prvi vlasnik. To su dobre mašine, ne kvare se često (posebno Getz), a i ako se nešto pokvari, nisu skupi popravci + jeftiniji su im tehnički.To ti je moja preporuka ako kupuješ auto za te novce. I da, kada ideš gledat auto, obavezno si uzmi mehaničara sa sobom, ili ako ti je auto blizu, zamoli prodavatelja da ga dopelja kod tvojeg mehaničara da ga detaljno pregleda. Sretno

hardrock čet 28.1.2021 15:25
jurica_m kaže...
@hardrock, za takve novce se ne kupuje dizelaš (osim ako imaš poznanika koji ti prodaje auto), već benzinac radi jeftinijih popravaka i sl.
Ja ti preporučam Hyundai Getza ili Fiat Punto-oba benzinci. Da se naći prvi vlasnik. To su dobre mašine, ne kvare se često (posebno Getz), a i ako se nešto pokvari, nisu skupi popravci + jeftiniji su im tehnički.To ti je moja preporuka ako kupuješ auto za te novce. I da, kada ideš gledat auto, obavezno si uzmi mehaničara sa sobom, ili ako ti je auto blizu, zamoli prodavatelja da ga dopelja kod tvojeg mehaničara da ga detaljno pregleda. Sretno

 Hvala na odgovoru, budem pogledao to što si mi predlozio, a sad da npr povecam malo limit do max 20k kn +/1 1k ,

dal ima kojih mazdi 2 i dal se isplati njih uzet, jer kao prvi izbor mi je bio mazda 2 al sam odustao zbog manjka novca,

međutim radije prešparam još nekoliko tisuća pa uzmem tak nes kao mazda 2 ili čak 3, isplati li se uzet mazde jeftinije od 25k kn?

Jedna preporuka mi je bio VW polo 1.9 sdi (kao vječan motor kod sdia).

 

Naravno mehaničara vodim sa sobom.

emerik čet 28.1.2021 15:28
Stolnik kaže...
omomomomoomm kaže...
emerik kaže...

Pardon, imam Meganea. Jesu cijene oko 1kEUR samo za ekran ili zajedno s ugradnjom?

 Megane 3 ili 4? Pogledaj si po youtubeu "retrofit". Neznam ako za megane ima uopce tako nesto. 

 Bilo koja tvornička oprema, znači koju nudi proizvođač za taj model auta se može naknadno ugraditi u auto i to se zove retrofit, a ne neke aftermarket solucije.

 

U E klasu sam ugradio sljedeću opremu: Electric Remote Trunk Locking - Code 881, Roller Blind, electric for rear window - Code 540, Electric folding outside mirror with park memory functiom - Code 500, Comand APS DVD with Navigation - Code 527, Premium sound system - Code 810

I naravno sve kodirao, imam orginal Mercedes dijagnostiku te koristim njihove EPC, WIS, Vediamo programe.

 

Dok će biti toplije ću još retrofitat: Distronic ( radar ) da auto sam vozi, odnosno sam daje gas i sam koči, zatim kožna sjedala s grijanjem, hlađenjem, dinamikom, memoijom i masažom, webasto grijanje i u planu je Keyless Go, al za Keyless Go ću još vidjeti.

 

Sve se da ugraditi, samo treba znati kako ta oprema koju ugrađuješ funkcionira, koje sve djelove trebaš naručiti i kako ju ugraditi i spojiti u auto. Dok sve ugradiš i spojiš ništa neće raditi, onda se s orginal dijagnostikom treba spojiti na auto i programirati ugrađenu opremu.

 

Da pojednostavim, ako proizvođač za tvoj model auta nikad nije nudio digitalni brzinomjer, ne možeš ga ni ugraditi. Možda ima aftermarket solucija, ali osobno nikad nebi tako nešto stavljao u svoj auto, samo orginal.

 

Ako je nudio digitalni brzinomjer kao dodatnu opremu, može se retrofitati, samo treba najprije viditi kakvu imaš trenutno opremu i što je sve potrebno za retrofit digitalnog brzinomjera.

 Hvala na odgovoru. Gdje si nabavljao te dijelove, jesi li sam ugradjivao i postoji li neke sheme/upute/videi kako to posloziti?

Čitatelj čet 28.1.2021 15:38

Za te male udaljenosti gledaj benzinca ili hibrida, makar hibrida neces naci za te novce, a da nema 350.000km,

no tad nije pouzdan vise, zbog baterija.

 

Osobno bi trazio neku Corollu, koja je bila drugo vozilo u obitelji, pa je sa malo KM,

i dobro ocuvana, osobito ako je vozio netko sa penzic manirima:

https://www.index.hr/oglasi/toyota-corolla-1-6-vvt-i/oid/2711472

 

A za Corollu imas djelova svuda, ne kvari se puno, al treba pogledat pragove,

voli strunut, pa imas ispravnu masinu i krntiju koju ne mozes pokrpati i ne prolazi tehnicki.

 

https://www.index.hr/oglasi/toyota-corolla-1-4-vw-ti/oid/2720432

 

 

Stolnik čet 28.1.2021 16:26

 Bilo koja tvornička oprema, znači koju nudi proizvođač za taj model auta se može naknadno ugraditi u auto i to se zove retrofit, a ne neke aftermarket solucije.

 

U E klasu sam ugradio sljedeću opremu: Electric Remote Trunk Locking - Code 881, Roller Blind, electric for rear window - Code 540, Electric folding outside mirror with park memory functiom - Code 500, Comand APS DVD with Navigation - Code 527, Premium sound system - Code 810

I naravno sve kodirao, imam orginal Mercedes dijagnostiku te koristim njihove EPC, WIS, Vediamo programe.

 

Dok će biti toplije ću još retrofitat: Distronic ( radar ) da auto sam vozi, odnosno sam daje gas i sam koči, zatim kožna sjedala s grijanjem, hlađenjem, dinamikom, memoijom i masažom, webasto grijanje i u planu je Keyless Go, al za Keyless Go ću još vidjeti.

 

Sve se da ugraditi, samo treba znati kako ta oprema koju ugrađuješ funkcionira, koje sve djelove trebaš naručiti i kako ju ugraditi i spojiti u auto. Dok sve ugradiš i spojiš ništa neće raditi, onda se s orginal dijagnostikom treba spojiti na auto i programirati ugrađenu opremu.

 

Da pojednostavim, ako proizvođač za tvoj model auta nikad nije nudio digitalni brzinomjer, ne možeš ga ni ugraditi. Možda ima aftermarket solucija, ali osobno nikad nebi tako nešto stavljao u svoj auto, samo orginal.

 

Ako je nudio digitalni brzinomjer kao dodatnu opremu, može se retrofitati, samo treba najprije viditi kakvu imaš trenutno opremu i što je sve potrebno za retrofit digitalnog brzinomjera.

 Hvala na odgovoru. Gdje si nabavljao te dijelove, jesi li sam ugradjivao i postoji li neke sheme/upute/videi kako to posloziti?

 Sve sam sam radio, najprije proučio koje sve dijelove određeni retrofit zahtjeva, nabavio kataloške brojeve svih djelova ( kontrolnih jedinica, wiring harnessa, raznih modula, svega ), zatim rastaviš sve što treba rastaviti na autu ( u svim mojim slučajevima puno toga ), ugradiš sve dijelove i opet sastaviš i na kraju programiranje ugrađenih djelova dijagnostikom. Sad to zvuči jednostavno, al vjeruj nije haha. Nešto informacija ima po raznim forumima, možeš saznati kataloške brojeve dijelova, neke sam saznao po forumima, ostale tražio po EPC-u. Sve dijelove sam nabavio na eBay.de. Samo sheme imaš, uputa nema, a videa još manje. Ne trebaš biti autoelektričar ni mehaničar, ja nisam ni jedno ni drugo. Samo puno volje, strpljenja i želje. 

 

Najbitniji i najduži dio je proučavanje i skupljanje svih informacija kako pojedini retrofit funkcionira, ja nisam ništa dirao ili išao na blef nešto raditi, dok nisam bio 100% siguran kamo ide koja kontrolna jedinica, senzor, kamo se šteka wiring harness, kako se programira ugrađeni retrofit itd...dok sam sve znao i bio siguran kamo što ide, tek onda sam išao ugrađivati. Recimo dok sam kupio Mercedes STAR dijagnostiku, nisam ju 2 mjeseca zaštekao u auto, jer me bilo strah da nešto ne sjebem, a lako možeš ako ne znaš što radiš. 2 mjeseca sam proučavao kako funkcionira i onda mic po mic napredovao, sad ima oko godinu i pol od kako sam počeo i veliku većinu stvari napravim kak bi se reklo s malim prstom.

 

Za Distronic ( radar ), sam proučavao kako taj sistem funkcionira oko godinu dana, kako ga ugraditi, programirati itd, par puta odustao pa opet počeo proučavati, ali nakon godinu dana sam skužio, nabavio sve kataloške brojeve i većinu dijelova kupio, još mi neke stvari fale, al do šestog mjeseca ću imat sve i onda ide ugradnja.

 

U BMW F34 GT sam ubacio 10,25" display ( prije je bio 6,5" ), zatim ambient lighting iz LCI modela i sad nabavljam dijelove za Speed Limit Info na brzinomjeru. 

Rucipe čet 28.1.2021 17:12

hardrock Moj savjet ti je za da za početak gledaš nešto do 2 tisuce eura ako ti je budget 3 tisuce , zato sto u tom cjenovnom rangu će se sve prije ili kasnije kvariti . Drži se onih modela koji svaki giga u šupi zna popraviti , znači VAG , Renault , Fiat ,Opel i što su dijelovi relativno dostupni . Cilj ti je uzeti atmosferni benzin i obrati pažnju da ne uzmeš auto od švercera , znači strpi se malo i potrudi se pronaći nešto što nije ubijeno . 

Kolega je uzeo Lagunu 2 1.8 benzin od prvog vlasnika za 7000 kuna u odličnom stanju , samo moraš čekati i tražiti .