Auti - ultimativna tema
Ne razumijem gdje je ulje nestalo? Gubi li ga ili?
Pumpe ulja inace imaju tvornicku gresku ( npr kod 2.0 tdi, je jedna serija bila ) inace ne rikavaju bas cesto..
A da turbo prvi umre kada u autu nema ulja to je pod normalno.
Možda je tim putem na autocesti kapalo/ lilo negdje ali pošto nisam nigdje stajao nisam primjetio lokvu ulja.
Znam da bude turbina prva nakon pumpe i da je to dosta zeznut kvar. Može sve otić radi te pumpe od 100 150eura (kod mene koliko košta).
Na britanskim forumima sam čitao dosta slicnih situacija , da tako dođe ista obavjest za ulje, odu vidit ulje i nema ni kapi. A ja sam kod sebe gledao ulje prije tjedan dana i sve je ok bilo što se tiče razine. Mislim da se tu radi o sekundama kad ode pumpa , možda ulje negdje iscuri , možda se ne slegne pošto ga pumpa ne vrati, ne znam točan princip rada ali eto. Uglavnom ulja nije bilo (ne da je bilo na min, nego sam usipao ~3 litre prije nego sam vidio opet na štapu razinu, to sam u vremenu dok ne dođe vučna napravio jer su mi tako rekli iz servisa).
🔧
https://www.facebook.com/groups/184570131704649/user/1093117207/
Ne znam dal budete vidjeli posto vjerovatno niste u grupi ali... Lik se bavi preprodajom auta, tj. ne cak i auta kolko krseva sa "full opremom", svaki auto mu ima odlican ovjes i svaki auto je okretan u gradskim uslovima, pa makar to bio i Antonov .
Ajde sva sreca pa su ga ljudi skuzili i na svakom postu nekog auta uvijek komentari da boli glava, a njega boli k
Auto je preko firme za poslovna putovanja kupljen.
Zadnji servis na 125tkm (ulje, svi mogući filteri i pregled auta) i rekli da dođem na 134tkm na servis radi kočnica. Taman sad nekako znači.
Prije mj dana išao iz Splita za Osijek ,kod Zg krene gubit snagu i sve moguće obavjesti iskočile. Neko crijevo od 2500kn ošlo. To riješim , onda krene trzat i radit čudno, ošo konektor neki kod dizne na 4. Cilindru. To riješim, prije par dana počne klepetat na sekundu dvije kad je bio hladan i ode odma zvuk. Jučer na autocestu za Rijeku, nakon 1h oil pressure upozorenje. Stao u roku 1min na odmaralište. Idem vidit ulje ,nema ni kapi ulja , iako upozorenje nije iskočilo. Dođe vučna služba s drugim autom i odvezu moj. Danas kažu turbina ostala bez ulja radi kvara pumpe.
Čim leasing istekne ga se rješavam. Koliko neki ljudi pričaju o tom renaltu i nissanu , kak su djelovi jeftini i ima ih svuda, kak sam tražio polovnog gdje ima, cijene su barem 40% veće nego djelovi za mercedes v6 cdi koji sam isto nedavno popravljao. Ali dobro ,mercedes me služio 200tkm bez kvara ,tek sad dobio neke bubice ,ništa strašno.
Ak ne rijesis nista preko jamstva, a uvjek ce se probati izvuci iz toga, onda trazi da ti ispisu
sto su radili na velikim servisima, jesu li mjerili pritisak pumpe, i uopce promjenili ulje,
jer nemoguce da ulja nemas, i da je u 9.000km popio svo ulje, ako je sve bilo uredu na 125.000km.
Zasrali su i trebaju to rijesiti.
I kad se rijesis tog krsa nakon leasinga, uzmi si Hondu il Toyotu. Toyota svog dizela vise nema,
tu mozes uzeti 2.0h ako zelis jaci hibrid, ili 1.8h ako zelis stedljivi hibrid, a od benzinaca ti ostaje 1.2T,
no ti radis puno kilometara, bit ce ti skup za tocit, ispod 7l na autoputu neces biti.
Imas RAV4 2.0 benzinca, nepoderiv, 234.000kn, vozis ga dok se sve oko tebe ne raspadne i ne prohrdja, i onda jos
mozes izvadit masinu nakon 20g, prebacit u drugu sasiju i vozit dalje. Prije ce ti dosadit nego sto ces morat popravljat.
U HR ima tolika dobra ponuda Toyota, kojih u AT nema, tipa RAV4 sa 2.0 benzincem. Isto vrijedi i za Lexusa UX200, dok u AT ima samo UX250h,
koji nema nista od gepeka, stanu stapovi za golf i to je to, dok UX200 ima normalan gepek (nije baterija + akumulator uzeo sav prostor).
Renaultov 1.6 je smeće teško, izbjegavat u širokom luku. Daleko je to od starog 1.5 dCi s kojim se moglo orat 250tkm praktički bez servisa.
U firmi ima clio 1.5dci ide ko nov i dalje. Nikad problema zadnjih 80ak tisuca. 2015 godiste.
Imao sam toyotu hilux 2.5d, sluzila me 320tkm bez IKAKVIH problema ,osim malo hrđe na pragu.
Valja li volvo išta? Zvao sam kolegu i ima S90 D4 Inscription na stanju, po recenzijama nije loš a ne znam iz prve ruke od nekog, iako je to totalno krivo mjerilo (kako se pokazalo).
Ma ne znam ni sam kakav bi htio i što bi valjalo. Privatno vozim cls 320 cdi iz 2006. Od 2010. Je kod mene i auto je stvarno bomba. Ak se još malo i strpim uskoro će postat oldtimer pa možda ponovo naraste cijena.😂
Moderni Volvo tipa 2012+ nije neka sreca, konkretno ne znam nikoga da vozi Volvo nego sam cuo od mehanicara koji radi u Hamburgu.
Volvo sa rucnim mjenjacem je milina, sa automatskim treba paziti, skuzili su da su stavljali krivo ulje,
i kasnije preporucili zamjenu za drugi tip ulja sa ispiranjem mjenjaca - sto ne preporucam,
ispiranje pod pritiskom nikad nije dobro - radije ispusti staro ulje van, dodaj novo ulje,
napravi 1000km, i onda opet ispusti sto mozes iz mjenjaca i opet novi tip ulja.
A ovi novi Volvo je pitanje kakvi su - nije vise vlasnik Ford, nego Geely, tako da vise nece biti dizela i benzinaca,
samo elektricni i hibridi, a kakvi su to ne mozes znati.
Osobno su stariji modeli iz doba pod fordom super. A ovi novi iza 2011., treba vidjeti - uglavnom nemam s njima iskustva.
A steta. Kupio sam ovaj. Dolazi za tjedan dva pa javim iskustva. Volvo servisna ,jaka oprema. Siber ,bowers und wilkins , konturirana sjedala itd. Vidit cemo jel ok. Kolega ima xc90 (doduse ganc novog je uzeo prije 3 god) i kaze nabio je vec 200tkm bez veceg kvara, vecinu opoziv rijesio (njegov je D5 awd inscription). Ali sve isto samo je njegov biturbo motor.
Tko zna gdje u Zagrebu kupiti G12+ roza antifriz a da radi duže od 16 sati?
Gledam Tokić webshop i Auto krešo nemaju
Tko zna gdje u Zagrebu kupiti G12+ roza antifriz a da radi duže od 16 sati?
Gledam Tokić webshop i Auto krešo nemaju
Taman na akciji LINK
Ili LINK
Mada ja bi rađe u auto shop-u kupio...
Ciak, Inter cars, Pegas...
Nadji bilo kakav OAT antifriz za svabe i pasat ce ti, ne mora biti G12+.
I ja ne trpam original "Toyota" antifriz, uzmem bilo koji HOAT za japanace i to je to.
A steta. Kupio sam ovaj. Dolazi za tjedan dva pa javim iskustva. Volvo servisna ,jaka oprema. Siber ,bowers und wilkins , konturirana sjedala itd. Vidit cemo jel ok. Kolega ima xc90 (doduse ganc novog je uzeo prije 3 god) i kaze nabio je vec 200tkm bez veceg kvara, vecinu opoziv rijesio (njegov je D5 awd inscription). Ali sve isto samo je njegov biturbo motor.
Poznanik ima novu S90tku D4, svakih par mjeseci radi put Irska-Hrvatska s tim da svaki put mjenja lokacije gdje ide i istrazuje svijet, znaci od ~2300km od Irske do Hrvatske on napravi po 3000-3500kn i uvijek svrati na neke poznate trkacke staze. Sa sobom nosi nadmadrac i od Volva si napravi udobni krevet sa hrpu prostora, koja je to uzivancija I nikad se nije zalio na kvarove (vjerovatno jer ih nije nit bilo) i kaze da nit on a nit auto ne osjeca put pod nogama/kotacima
Udarni odvijac je u Kauflandu od cetvrtka cini mi se Ok. Mislim da bude garancija 2-3 godine?
Sta ces sa tim? Niti kotac po propisu nemoze zategnuti na golfu dvojki
Nista jer kako vulkanizeri zatezu trebas banderu za polugu.
Taman na akciji LINK
Ili LINK
Mada ja bi rađe u auto shop-u kupio...
Ciak, Inter cars, Pegas...
Uletio si mi ko budali šamar, baš kupio u Pevexu 3litre rozog G12+ za 56,90 Kn
hvala kolega
Udarni odvijac je u Kauflandu od cetvrtka cini mi se Ok. Mislim da bude garancija 2-3 godine?
Za 30kn vise mi se onaj u lidlu cini bolji, vise W i veci moment.
U firmi ima clio 1.5dci ide ko nov i dalje. Nikad problema zadnjih 80ak tisuca. 2015 godiste.
Imao sam toyotu hilux 2.5d, sluzila me 320tkm bez IKAKVIH problema ,osim malo hrđe na pragu.
Valja li volvo išta? Zvao sam kolegu i ima S90 D4 Inscription na stanju, po recenzijama nije loš a ne znam iz prve ruke od nekog, iako je to totalno krivo mjerilo (kako se pokazalo).
Ma ne znam ni sam kakav bi htio i što bi valjalo. Privatno vozim cls 320 cdi iz 2006. Od 2010. Je kod mene i auto je stvarno bomba. Ak se još malo i strpim uskoro će postat oldtimer pa možda ponovo naraste cijena.😂
Kolikko km ima tvoj cls trenutno?
Ja isto imam cls 2006,samo 500. Trenutno na 338tkm i dere i dalje,prije 3 tjedna lagano put od 1100km napravio
Slike motorora ispod poklopca ventila su sa 322tkm kad sam mijenjao brtve poklopca ventila. Motor čist iznutra,lanac u savršenom stanju i dalje.
A steta. Kupio sam ovaj. Dolazi za tjedan dva pa javim iskustva. Volvo servisna ,jaka oprema. Siber ,bowers und wilkins , konturirana sjedala itd. Vidit cemo jel ok. Kolega ima xc90 (doduse ganc novog je uzeo prije 3 god) i kaze nabio je vec 200tkm bez veceg kvara, vecinu opoziv rijesio (njegov je D5 awd inscription). Ali sve isto samo je njegov biturbo motor.
Poznanik ima novu S90tku D4, svakih par mjeseci radi put Irska-Hrvatska s tim da svaki put mjenja lokacije gdje ide i istrazuje svijet, znaci od ~2300km od Irske do Hrvatske on napravi po 3000-3500kn i uvijek svrati na neke poznate trkacke staze. Sa sobom nosi nadmadrac i od Volva si napravi udobni krevet sa hrpu prostora, koja je to uzivancija I nikad se nije zalio na kvarove (vjerovatno jer ih nije nit bilo) i kaze da nit on a nit auto ne osjeca put pod nogama/kotacima
Zlajo :D
Udarni odvijac je u Kauflandu od cetvrtka cini mi se Ok. Mislim da bude garancija 2-3 godine?
Za 30kn vise mi se onaj u lidlu cini bolji, vise W i veci moment.
Vjerojatno, samo iz Lidla se brzo pokupi, a na skladistu imaju par komada.
Ima 293000. Kupio sa 100tkm. Mene zeza to što ga ne znaju baš popravljat ovi u mojoj okolici.
Imam problem s tim da auto nakon izmjene aktuatora turbine ne vuče dobro, mislim ide on dobro ali mu nije ravnomjerno raspoređen boost. Ako zna neko nekog u okolici Osijeka da se RAZUMIJE u om642 v6 cdi motore ,da mi da neku dijagnozu.
Kod škoje me vozaju vamo tano pol auta bi mi mijenjali ,a doslovno ne može bit ništa komplicirano, ili je taj aktuator krivo stavljen (iako su ga testirali kod skoje kazu ok) ili se neko crijevo do intercoolera probusilo To mu je jedina mana sada, vozi ok i sve ali mi smeta što znam da može bolje ić.
I da, ne razmišljam o prodaji uskoro, da nađem auto sa svojom opremom (koja je poprilično slaba za cls) opet imam puno opreme po nekim standardima. Grijanje sjedala naprijed, 4 zone klima, navigacija (koja se često izgubi al ok, i novije se znaju gubit), kožni interijer s nimalo plastike na vidiku, kožna armatura itd.
Danas prvi put promijenio antifriz nakon 5 i pol godina (87000km) na autu
Od zmazane smeđe tekućine do roza razlika nebo i zemlja
Koju bi gumu odabrali? Dimenzija je 225/40/18
90% voznje po zagrebu, znaci vecinom na mokroj cesti bez snijega
Zanima me kakve su ove kleber i bridgestone jer je razlika 300kn po komadu u odnosu na conti i dunlop
Blizzak imam ja, nisam siguran dali je taj model ili drugi,
al sluze me i po dubokom snijegu, i po autoputu jednako.
Koju bi gumu odabrali? Dimenzija je 225/40/18
90% voznje po zagrebu, znaci vecinom na mokroj cesti bez snijega
Zanima me kakve su ove kleber i bridgestone jer je razlika 300kn po komadu u odnosu na conti i dunlop
Ovo.
Nađi nekog ko ti ima popust u IC-u, ja s rabatom ih imam za manje od 700kn u katalogu.
A još je sve moguće. Sreća u tom što sam odma stao ,tj imao gdje stat ,pošto ni u ludilu nisam razmišljao koliko strašna može bit posljedica ,tak da je odmaralište bilo 4 min dalje, vozio bi te 4min...
Ko zna šta je još sve ošlo, nismo se od jutros čuli, može reć da je jutros samo turbo skinuo, sad ostatak pa vidio da je blok napuko il šta sve ne.
Kolege s navarama su isto na sto muka s 2.2dci motorima ako se ne varam, jedan s muranom osto bez ulja i zaribo. Tak da me ne bi ništa čudilo. I ja sam lud što vjerujem u to hvaljenje ljudi a dobar je sve do jednom, i njima i meni. 😂