Automobili

Auti - ultimativna tema

ivanoile sub 4.7.2020 13:15
Čitatelj kaže...

Vozio sam hibrida prosle generacije RAV4, autoput 140kmh, voznja od 67km,

prosjecna potrosnja 7.3l. Tako da vjerujem da je sadasnja generacija jos

bolja sa potrosnjom, makar jos nisam vozio pa ne mogu tvrditi da je tako,

ali s obzirom da tehnologija ide naprijed, trebalo bi tako biti.

 BMW-ovim benzincem 2.0 na toj brzini je potrosnja 6.5l (Ri-Zg), ako spustim na 120km/h onda imam ispod 6l. 

 

Hybrid nije i nece biti nikad "povoljan" za autocestu. Yaris umire na svakoj uzbrdici, ako ga nabijem do poda onda potrosnja leti na 6+ litara, a to mogu i sa obicnim 2.0.

Unimatrix 007 sub 4.7.2020 16:42
ivanzu kaže...

Suzuki Swift 1.3 benz. 

 Tako nešto smo taman neki dan gledali, ovaj mi je zapeo za oko, ali mi se čini skup za to godište, no opet, ako je u dobrom stanju kako vlasnik tvrdi... možda i vrijedi te novce. Ili ima nešto bolje? Da je pristojna potrošnja i razuman trošak održavanja? 

1BIT sub 4.7.2020 16:47
dv14 kaže...

 Sve duplo

 

V6= tri cilindra lijevo, tri cilindra desno =dvije/duple glave motora

twin spark= dvije/duple svjecice po cilindru

PDI = duple dizne (jedne ubrizgavaju u cilindar, druge u usisnu granu za isti taj cilindar)

 

Dupli turbo

 

 

 

hm, nije se štedjelo tjekom proizvodnje

 

BTW: 88mm promjer x 82mm hod, skoro idealno

Tony1999 sub 4.7.2020 16:49
Unimatrix 007 kaže...
ivanzu kaže...

Suzuki Swift 1.3 benz. 

 Tako nešto smo taman neki dan gledali, ovaj mi je zapeo za oko, ali mi se čini skup za to godište, no opet, ako je u dobrom stanju kako vlasnik tvrdi... možda i vrijedi te novce. Ili ima nešto bolje? Da je pristojna potrošnja i razuman trošak održavanja? 

 Ima zanimljiv ispis sa zadnjeg tehnickog kad je vec toliko ocuvan

Unimatrix 007 sub 4.7.2020 17:13
Tony1999 kaže...
Unimatrix 007 kaže...
ivanzu kaže...

Suzuki Swift 1.3 benz. 

 Tako nešto smo taman neki dan gledali, ovaj mi je zapeo za oko, ali mi se čini skup za to godište, no opet, ako je u dobrom stanju kako vlasnik tvrdi... možda i vrijedi te novce. Ili ima nešto bolje? Da je pristojna potrošnja i razuman trošak održavanja? 

 Ima zanimljiv ispis sa zadnjeg tehnickog kad je vec toliko ocuvan

 Neiskusan sam i nemam znanje, imaš li koji prijedlog sa njuškala da ti se čini dobrim?

Hacker002 sub 4.7.2020 17:26
Tony1999 kaže...

 Ima zanimljiv ispis sa zadnjeg tehnickog kad je vec toliko ocuvan

Nagib svjetala nepodešen, pa oni na tehničkom provjeravaju svjetla i njihov je POSAO naštimati ih da budu ravnija od žene bez sisa. Dotrajali brisači vjetrobrana, pa meni da to napiše ja bih ga prebio s tim brisačima, debil. Zauljenost motora oko brtvi, koji auto star 10,15+ godina to nema da mi je znati, jedino onaj kojemu je brtva promjenjena tri dana prije tehničkoga.. Popis je totalni bullshit, baš se vidi da je tip tražio lovu da pusti auto..

ivanzu sub 4.7.2020 17:44

Ja nikada nisam vidio ovoliko detaljan ispis sa tehnickog, a citao sam ispise od totalnih raspada od auta koji prolaze bez zamjerke, vjerojatno bila inspekcija taj dan.

Tony1999 sub 4.7.2020 17:48
Hacker002 kaže...
Tony1999 kaže...

 Ima zanimljiv ispis sa zadnjeg tehnickog kad je vec toliko ocuvan

Nagib svjetala nepodešen, pa oni na tehničkom provjeravaju svjetla i njihov je POSAO naštimati ih da budu ravnija od žene bez sisa. Dotrajali brisači vjetrobrana, pa meni da to napiše ja bih ga prebio s tim brisačima, debil. Zauljenost motora oko brtvi, koji auto star 10,15+ godina to nema da mi je znati, jedino onaj kojemu je brtva promjenjena tri dana prije tehničkoga.. Popis je totalni bullshit, baš se vidi da je tip tražio lovu da pusti auto..

 Ma mene bode u oci razbijena/ostecena svjetla, ovo ostalo je klasika sto napisu kada sruse auto, valjda svaki auto koji je pao tehnicki stoji zauljenost motora/mjenjaca, svjetla nepodesen snop i zamucenost farova

domac5 sub 4.7.2020 17:49
Tony1999 kaže...
Unimatrix 007 kaže...
ivanzu kaže...

Suzuki Swift 1.3 benz. 

 Tako nešto smo taman neki dan gledali, ovaj mi je zapeo za oko, ali mi se čini skup za to godište, no opet, ako je u dobrom stanju kako vlasnik tvrdi... možda i vrijedi te novce. Ili ima nešto bolje? Da je pristojna potrošnja i razuman trošak održavanja? 

 Ima zanimljiv ispis sa zadnjeg tehnickog kad je vec toliko ocuvan

 Di to mozes vidit tak ispis za svaki auto? 

1BIT sub 4.7.2020 18:05
Hacker002 kaže...

Nagib svjetala nepodešen, pa oni na tehničkom provjeravaju svjetla i njihov je POSAO naštimati ih da budu ravnija od žene bez sisa. Dotrajali brisači vjetrobrana, pa meni da to napiše ja bih ga prebio s tim brisačima, debil. Zauljenost motora oko brtvi, koji auto star 10,15+ godina to nema da mi je znati, jedino onaj kojemu je brtva promjenjena tri dana prije tehničkoga.. Popis je totalni bullshit, baš se vidi da je tip tražio lovu da pusti auto..

 Istina, mene kad sam sa puntom bio, isto srusili zbog nepodešenosti nagiba svjetla, odma ih podesili, ponovili test i pustili, tj nisam ni izašao iz trake za pregled, naravno da im ništa nisam platio, tj nisam ni znao da su me srušili dok nisam na kraju dobio dva papira, jedan za pad i jedan za ponovljeni tehnički što me iznenadilo...
A kako punto 2 ima tvornički leće sa cut off-om, baš sam popizdio kad mi je rekao da su mi svjetla visoko, jer znam da kad stojim na semaforu, moja svjetla ne tuku vozilu ispred mene u kabinu, dok 90% vozila koja stoje iza mene imaju reflektore i tuku meni u kabinu, u srednje ogledalo, plafon i mene ja našao hebat za svjetla na puntu, a znam da leće imaju manje rasipanje nego reflektori, ne sjećam se šta sam mu rekao tada, ali znam da sam mu baš dao usporedbu leće vs reflektori, na što je ispitivać na tehničkom samo šutio i slijezao ramenima...

 

Na koncu priče, jedina neispravnost na puntu su bila ta svjetla što je i zapisano pod napomenu...

Inaće sam picajzla i vodim si sam servisne intervale, često i preventivno prije mijenjam dijelove, pa je punto prolazio iz prve (bez 100/200kn u prometnoj) sve tehničke preglede do tada kada su odlučili da ga sruše i puste istovremeno na traci...

 

 

BTW:

Na svim tim swiftovima ti nakon 10 godina procuri ulje na dihtungu od kućišta za filter ulja, nekima ranije, nekima kasnije, ali drugi dihtung dođe cca 20-30Kn u ovlaštenom servisu (tokić i kompanija ga nemaju, provjereno), te je promjena full jednostavna, digne se auto, odšrafaju se tri šrafa šta drže kućište filtera na koje se šrafa filter ulja (filter ulja nije potrebno skidati), skine se stari dihtung, stavi se novi i sve se natrag zašrafa, pol sata posla u vrh glave, jednio nisam siguran dal se ulje treba ispustiti prije, možda čak i ne, jer je iznad karter-a...
Ali doslovno banalna i jednostavna stvar, nikakav veliki kvar...
  

Ovo za brisaće neću opće komentirati, kako oni to mogu utvrditi i čudi me da nisu stavili pod napomenu "nedovoljna razina tekućine za pranje vjetrobranskog stakla"

Svašta...

hahhaajaads sub 4.7.2020 19:01
Tony1999 kaže...

Imate aplikaciju CekAuto za mobitel gdje upisete tablicu i dobijete broj sasije koji vam treba, njega kopirate i zalijepite na CVH i pod rezultati mog tehnickog dobijete ispis.

 Hvala za ovo, nisam uopce znao da se ovo moze provjerit preko neta a moze pomoc pri biranju auta 

Strm sub 4.7.2020 19:35
bik kaže...
Strm kaže...

 Ja napravim godišnje oko 150.000km, 80% otvorena cesta, 20% grada.

Auto se vrhunski održava, u 3 godine što ga imam napravio je 480.000km, do kraja godine će ići na prodaju kad nagura pola milijuna...

Niti jedan bitan kvar, niti jednom da me je ostavio na cesti, auto se održava najbolje moguće, tako da, nije sve sa velikim kilometrima taxi

 

Kao dokaz prilažem fotku sa gpsa dolje, zadnjih 10ak dana kako izgleda, prosjek po danu mi je 500km 

Da neki pređu i više nego taxi, treba to prodat bez skidanja km.. ;) 

Toliko prelaze i moji trgovacki putnici.. a nisi naveo o kojem je autu rijec ?

 

 

Grozni66666 kaže...
Strm kaže...
Čitatelj kaže...

Zato ti i kazem - nece nitko normalan napraviti u 4 godine 280.000km - to ti budu braca,

3-4 turcina Taxi, vozi se 6-8h po smjeni, masina se ne gasi, vecinom gradska voznja, plus voznje

na aerodrom i natrag - servisni intervali su nikakvi, stede koliko god mogu, tako da je bolje

vozilo koja ima vecinom otvorenu cestu, jer niti jedan taxi (bar kojeg ja poznajem), ne nalazi musterije na autoputu.

 Ja napravim godišnje oko 150.000km, 80% otvorena cesta, 20% grada.

Auto se vrhunski održava, u 3 godine što ga imam napravio je 480.000km, do kraja godine će ići na prodaju kad nagura pola milijuna...

Niti jedan bitan kvar, niti jednom da me je ostavio na cesti, auto se održava najbolje moguće, tako da, nije sve sa velikim kilometrima taxi

 

Kao dokaz prilažem fotku sa gpsa dolje, zadnjih 10ak dana kako izgleda, prosjek po danu mi je 500km 

 O kojem autu je rijec?

 Renault Megane 3 Grandtour, 1.9 dci

Čitatelj sub 4.7.2020 20:00

Ovo je najgluplji razlog za pad:

Datum: 25.9.2019.

VOZILO:

Vrsta vozila: M1
VIN oznaka: NMTKN58E20R058971
Marka vozila: TOYOTA
Tip vozila: AURIS
Godina proizvodnje: 2011
Motor: DIESEL - EURO V
Kočnice: DVOKRUŽNA HIDRAULIČNA+ESP

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

IZMJERENE VRIJEDNOSTI:

Sile na obodu kotača:
                                       Lijevo          Desno        Razlika
    1. osovina - radna kočnica         3217 N         3277 N            2 %
    2. osovina - radna kočnica         1870 N         1872 N            0 %
    1. osovina - pomoćna kočnica          0 N            0 N            0 %
    2. osovina - pomoćna kočnica       1174 N         1532 N           23 %

    Koeficijent kočenja radne kočnice:      76 %
    Koeficijent kočenja pomoćne kočnice:    20 %

                                       Lijevo          Desno        Razlika
Prigušenje amortizera 1. osovina (%):      71             66              7
                      2. osovina (%):      53             48              9

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

ISPITIVANJE ISPUŠNIH PLINOVA MOTORNIH VOZILA (EKO TEST):

Prazni hod (min-1):            min:  650        maks:  850               800
Regul. isključuje (min-1):     min:  5100       maks:  5300              3320

Zacrnjenje uzorak:    1 (m-1):    0,00
                      2 (m-1):    0,00
                      3 (m-1):    0,00
                      4 (m-1):       -
                      5 (m-1):       -
                      6 (m-1):       -
                      7 (m-1):       -
                      8 (m-1):       -
                      9 (m-1):       -
                     10 (m-1):       -

Rasipanje rezultata (m-1):     min:  -          maks:  0,50              0,00
Srednje zacrnjenje (m-1):      min:  -          maks:  1,50              0,00*

* Rezultat utječe na prolaznost na eko testu

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

UTVRĐENE GREŠKE:

1502A1B  SIGURNOSNI TROKUT, NEDOSTAJE

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

ZAVRŠNA OCJENA:

                         Vozilo nije tehnički ispravno






                      PONOVLJENI REDOVNI TEHNIČKI PREGLED

Datum: 25.9.2019.

VOZILO:

Vrsta vozila: M1
VIN oznaka: NMTKN58E20R058971
Marka vozila: TOYOTA
Tip vozila: AURIS
Godina proizvodnje: 2011
Motor: DIESEL - EURO V
Kočnice: DVOKRUŽNA HIDRAULIČNA+ESP

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

RAZLOZI PADA NA PRETHODNOM TEHNIČKOM PREGLEDU - GREŠKE:

1502A1B  SIGURNOSNI TROKUT, NEDOSTAJE

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

IZMJERENE VRIJEDNOSTI:

Sile na obodu kotača:
                                       Lijevo          Desno        Razlika
    1. osovina - radna kočnica         3217 N         3277 N            2 %
    2. osovina - radna kočnica         1870 N         1872 N            0 %
    1. osovina - pomoćna kočnica          0 N            0 N            0 %
    2. osovina - pomoćna kočnica       1174 N         1532 N           23 %

    Koeficijent kočenja radne kočnice:      76 %
    Koeficijent kočenja pomoćne kočnice:    20 %

                                       Lijevo          Desno        Razlika
Prigušenje amortizera 1. osovina (%):      71             66              7
                      2. osovina (%):      53             48              9

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

ZAVRŠNA OCJENA:

                          Vozilo je tehnički ispravno

Tony1999 sub 4.7.2020 20:52

Je li to ovisi od postaje do postaje, tehnicara do tehnicara? Koliko sam puta bio na tehnicko, nije mi nikada dizao gepek i trazio sigurnosni trokut, gledao metlice brisaca....

Čitatelj sub 4.7.2020 21:14

Cudno je da to netko nema. Bar trokut, prvu pomoc i prsluke za svakog u vozilu moras imat,

s tim da prsluke naguras u vrata i miran si. Eventualno u HR trebas i lampe,

bilo kakve, ne moraju ti ni pasat, moras ih imat - glupo al eto.

Strm sub 4.7.2020 21:38

Što se tiče tehničkog, svaka stanica vodi svoju politiku, međutim, nitko vas ne tjera da idete baš u tu stanicu, možete ići u koju želite...

 

Točno znam sa kakvim autom mogu u kakvu stanicu, imao sam Alfu 156, bila je mehanički i limarijski odlična, međutim ručka zadnjih vrata je bila pokidana, xenon svjetla nisu svjetlila iste boje, i jedan podizać nije radio i zbog toga su me srušili, da bi mi svjetla isto svjetlila morao sam mijenjati balaste u paru prednjih farova, a to je igra od 2000kn, otišao sam u drugu stanicu isti tren, tamo sam prošao bez problema, jedina zamjerka je bila što su se spajali na obd, i jedna lampica je crveno svjetlila, jer mi ne radi prekidač tempomata na kvačilu, kojeg nemam, a na autu na ploči ništa ne svijetli...

 

Onda sam kupio Megane 2013 godinu, otišao u prvu stanicu, rušili me jer metlica zadnjeg brisača bila loša, zamjenio sam je i prošao, više mi se to isplatilo nego ići u drugu stanicu... 

 

Ali sad bar jedno znam, u tu stanicu više nikada neću otići..

Strm sub 4.7.2020 21:49
Hacker002 kaže...
Tony1999 kaže...

 Ima zanimljiv ispis sa zadnjeg tehnickog kad je vec toliko ocuvan

Nagib svjetala nepodešen, pa oni na tehničkom provjeravaju svjetla i njihov je POSAO naštimati ih da budu ravnija od žene bez sisa. Dotrajali brisači vjetrobrana, pa meni da to napiše ja bih ga prebio s tim brisačima, debil. Zauljenost motora oko brtvi, koji auto star 10,15+ godina to nema da mi je znati, jedino onaj kojemu je brtva promjenjena tri dana prije tehničkoga.. Popis je totalni bullshit, baš se vidi da je tip tražio lovu da pusti auto..

 Na Meganeu mi je motor od kad sam ga kupio bio suh, nakon jedne duže vožnje mi je počelo sliniti ulje na odušku uljnih para, i to baš pred tehnički, nisam puno mislio o tome, međutim, prigovorili su mi na tehničkom da je motor mastan od ulja i rušili me

 

Meho je zamjenio jednu šelnu i oprao motor, još sam stavio i osvježivać zraka pod haubu i na to im zorno ukazao na šta su se pokidali od smijeha, i onda su rekli da su imali kontrolu da im je žao šta su me rušili

Milki sub 4.7.2020 23:02

Kakva su vaša iskustva s davanjem auta pod račun u autokuću i kupnje nekog njihovog 200% skupljeg od vašeg?

 

Znam da ovisi o puno faktora, ali za koliko u pravilu spuste vrijednost vašeg auta? 

 

 

Strm ned 5.7.2020 00:29
Milki kaže...

Kakva su vaša iskustva s davanjem auta pod račun u autokuću i kupnje nekog njihovog 200% skupljeg od vašeg?

 

Znam da ovisi o puno faktora, ali za koliko u pravilu spuste vrijednost vašeg auta? 

 

 

 Ovisi jako puno o autokući i njihovoj politici, također postoji i činjenica da ćeš kod njih prodati svoj i uzeti njihov auto što može značiti da će ti još više spustiti cijenu starog auta ili će ti spustiti cijenu njihovog.

 

U principu i ovisno o vrijednosti auta od 5 do 15% vrijednosti spuste to jest uzimaju sebi maržu, ako su od 15 do 25% a ima i takvih, to treba izbjegavati bez obzira 

hahhaajaads ned 5.7.2020 00:54
Milki kaže...

Kakva su vaša iskustva s davanjem auta pod račun u autokuću i kupnje nekog njihovog 200% skupljeg od vašeg?

 

Znam da ovisi o puno faktora, ali za koliko u pravilu spuste vrijednost vašeg auta? 

 

 

 Ako si ikad bio na Jakusevackom placu, pa ti dodje prekupac i spusti ti cijenu auta za 2000 (eura, ne kuna ), eto tak ti radi autokuca.

Milki ned 5.7.2020 11:45

Nisam baš obraćao pozornost prije kad je netko pričao o tom al znam da se žale svi tko god pokuša zamijenit za noviji...

 

A s druge strane ne isključujem to da svoj auto precijene pa dođu tam i spakuju im neku " realnu cijenu i svoj dio uzmu" pa se zbedriaju i ne žele sklopit deal ti kupci što dođu.

1BIT ned 5.7.2020 16:52

Danas sam se malo propeljal do Stubičkih Toplica, pa izguštao na sljemenu, popeo se sa zagorske strane, spustio sa zagrebačke, predivno vrijeme, odlična cesta, jedino su radovi na par dijela, te na samom vrhu sljemena, al inaće ok

 

Snimio sam mali filmić, stock ispuh od sss-a
Iskreno mi uživo bolje zvući, nego na videu...ne znam

 

video

ivanzu ned 5.7.2020 19:02

Evo vec ti se u komentarima nude cure. Je itko ima problema sa google maps da ne zeli prebaciti rute, zumirati i tako? Vjecito vrti waiting for google i onda uopce google pretrazivanje ne radi sljedecih 10 minuta.

1BIT ned 5.7.2020 22:55

Jeep looking campagnola by fiat (boj se rata i fiata!)

OGLAS

 

Nego jel se to meni čini il mu špur ne valja, prednji lijevi kotač malo van viri, nije ravan...
Potrošnja 4L pa ovo je idealno za po gradu na posao, zabadava

 

BTW:
Sad bi neki rekli da je udaren i da ima lufta na haubi

Milki ned 5.7.2020 23:24

Moj kolega se bavi popravljanjem felgi. Baš neki dan kad sam mu svoje vozio je imao 2 komada sa M6 neke crno sive i s golfa GTD neke dijamant cut (ako se tako zovu te s golfa).

 

Poslali su mu preko špeditera , on to popravi i šalje nazad. Ako ne nađeš nikog mogu ti dat njegov broj pa pošalji i riješi ti on.