Auti - ultimativna tema
Ti mater ja s fokusijanerem s punim tankom napravim na jedvite jede 580km.
a grada NEVIDIM!
Vise ja predem sa benzincom i manjim rezervoarom.
Ti mater ja s fokusijanerem s punim tankom napravim na jedvite jede 580km.
a grada NEVIDIM!
Prebaci u visu brzinu
Ja sa 159-tkom (rezervoar je 60 litara) napravim redovito između 900-950 km kombinirane vožnje. (relacija Krapina-Bundek, i prije i poslije posla idem u centar do HNK po curu na posao)
Kad sam prošle godine išo u Italiju sa rezervoarom sam napravio oko 1100 km.
Ja sa 1.9 JTD 120 KS sam radio ravnih 1000 km sa rezervarom, miješana vožnja.
Sad sa 1.7 CDTI 101 KS radim 850 km sa rezervarom, isto miješana vožnja.
32 l - 660 km i još litra-dvije je u sustavu, ali vrišti žuta lampica da sam na zadnjih 50 km pa ga tankam - i opet manje od 30 l natočim do vrha...
Mojom voznjom napravim izmedju 570 i 630km na 43l, dakle potrosnja od 7 do 7.5l,
sto je po meni tocno onako kako sam ja izracunao po racunima i predjenim kilometrima,
dakle kombinirana voznja u cijeloj godini, gradska + otvorena voznja - za AWD cisto solidno.
Moj 520d touring trosi po gradu 7.8l uz prosjecnu brzinu 30km na sat,kada idem za Hr 70l je za 1150km.
Motor je 177ks,model je kraj 2009 LCI.
Ima 304 tisuce km pa je potrosnja sasvim ok.
meni sa 61l na 218d ode i do 1400km ako se vozim 120 na tempomatu, realno je to 1200km jer nikad ne mogu izbjeci bar 50-100km gradske voznje, a i nekad si dam oduska na autobahnu.
svejedno taj 2.0d je odlican potrosac, stricu u X3 isto pije debelo ispod 7l a ne stedi ga se
To je odlicna potrosnja, ja na autobahnu prosjecno vozim oko 170 ali me uspori Austrija sa vjecnim baustelama i 30 na sat tako da to opet ispadne polukombinirana voznja 😁
Burazov 520d iz 2016 trosi jos manje nego moj ali je limuzina pa je i laksi, mislim da je malo jaci par konja.
Prebaci u visu brzinu
Gle fakat! Ocito to Toyota automatski odrađuje ha? plus taj famozni hibridni pogon. BTW. drugi tjedan imam aurisa na testu. Pa da vidimo to "šparno" cudo. svašta...
Sry(notsry), moj je cisti benzinac, svejedno znam prebaciti u nizu brzinu i ustedjeti,
ne moram stalno vozit sa 4500RPM-a, pa se cudit sto cesce tocim auto nego sebe.
Sry(notsry), moj je cisti benzinac, svejedno znam prebaciti u nizu brzinu i ustedjeti,
ne moram stalno vozit sa 4500RPM-a, pa se cudit sto cesce tocim auto nego sebe.
Manji obrtaji u dosta slucajeva ne znaci i manja potrosnja. Tipa na dizelasu na 1500 i 2000 obrtaja neces vidjet neki pomak u potrosnji.
Sry(notsry), moj je cisti benzinac, svejedno znam prebaciti u nizu brzinu i ustedjeti,
ne moram stalno vozit sa 4500RPM-a, pa se cudit sto cesce tocim auto nego sebe.
Manji obrtaji u dosta slucajeva ne znaci i manja potrosnja. Tipa na dizelasu na 1500 i 2000 obrtaja neces vidjet neki pomak u potrosnji.
Aj to objasni ljudima, pogotovo starijim ljudima.. Misle da stede tako sto pate motor, ne dao bog da prede 2100 obrtaja pri ubrzavanju a zamasnjak na svakom autu uniste i jos im je to normalno da to odlazi sam tak, ko da je neka glupa stangica od 100 kn
Prebaci u visu brzinu
Gle fakat! Ocito to Toyota automatski odrađuje ha? plus taj famozni hibridni pogon. BTW. drugi tjedan imam aurisa na testu. Pa da vidimo to "šparno" cudo. svašta...
jedino nemoj ocekivat da ces sa istim stilom voznje, ko da vozis benzinca ili dizelasa, dobit isti rezultat na hibridu..
vec je tu netko vozio RAV4 hibrid ja mislim, sa totalnim nonsense rezultatima potrosnje, a bome i nonsense nacinom voznje za takav auto.
hibrid je ipak malo drukcija biljka.
btw unazad par mjeseci sam se vozio u dosta taxija (preko 10) Prius Plus i ne znam dal je ijedan imao na kompjutoru prosjecnu potrosnju vecu od 6l, gradske voznje, uglavnom je to bila izmedju 5 i 6.
slika:
negdje iz prvog mjeseca nakon voznje po lokalnim cestama (austrija i njemacka), nije penzionerska voznja nego uglavnom tempomat na dozvoljenu brzinu na dionici
Zato ti i kazem - nece nitko normalan napraviti u 4 godine 280.000km - to ti budu braca,
3-4 turcina Taxi, vozi se 6-8h po smjeni, masina se ne gasi, vecinom gradska voznja, plus voznje
na aerodrom i natrag - servisni intervali su nikakvi, stede koliko god mogu, tako da je bolje
vozilo koja ima vecinom otvorenu cestu, jer niti jedan taxi (bar kojeg ja poznajem), ne nalazi musterije na autoputu.
Ja napravim godišnje oko 150.000km, 80% otvorena cesta, 20% grada.
Auto se vrhunski održava, u 3 godine što ga imam napravio je 480.000km, do kraja godine će ići na prodaju kad nagura pola milijuna...
Niti jedan bitan kvar, niti jednom da me je ostavio na cesti, auto se održava najbolje moguće, tako da, nije sve sa velikim kilometrima taxi
Kao dokaz prilažem fotku sa gpsa dolje, zadnjih 10ak dana kako izgleda, prosjek po danu mi je 500km
O kojem autu je rijec?
Sry(notsry), moj je cisti benzinac, svejedno znam prebaciti u nizu brzinu i ustedjeti,
ne moram stalno vozit sa 4500RPM-a, pa se cudit sto cesce tocim auto nego sebe.
Manji obrtaji u dosta slucajeva ne znaci i manja potrosnja. Tipa na dizelasu na 1500 i 2000 obrtaja neces vidjet neki pomak u potrosnji.
Aj to objasni ljudima, pogotovo starijim ljudima.. Misle da stede tako sto pate motor, ne dao bog da prede 2100 obrtaja pri ubrzavanju a zamasnjak na svakom autu uniste i jos im je to normalno da to odlazi sam tak, ko da je neka glupa stangica od 100 kn
Kak objasnit ? Nikak... Mene jedino zanima kak je to na automatiku gdje obrtaji budu i na 1200-1300, kak se motor tu tek muci...
Oštećena mi alu felga od rubnjaka pa bih trebao preporuku nekog majstora iz Zagreba koji bi to mogao srediti?
Sry(notsry), moj je cisti benzinac, svejedno znam prebaciti u nizu brzinu i ustedjeti,
ne moram stalno vozit sa 4500RPM-a, pa se cudit sto cesce tocim auto nego sebe.
Manji obrtaji u dosta slucajeva ne znaci i manja potrosnja. Tipa na dizelasu na 1500 i 2000 obrtaja neces vidjet neki pomak u potrosnji.
Aj to objasni ljudima, pogotovo starijim ljudima.. Misle da stede tako sto pate motor, ne dao bog da prede 2100 obrtaja pri ubrzavanju a zamasnjak na svakom autu uniste i jos im je to normalno da to odlazi sam tak, ko da je neka glupa stangica od 100 kn
Kak objasnit ? Nikak... Mene jedino zanima kak je to na automatiku gdje obrtaji budu i na 1200-1300, kak se motor tu tek muci...
Ne znam u kojem smislu "muči".
Npr bmw 335i, 3.0 twin turbo, ima max 90% max momenta na 1150rpm, nema govora o mučenju.
Moderni dizeli imaju sweet spot snage i momenta između 1700-2200rpm, ne znam kakvo mučenje je tu u igri
je ali dok ljudi zalijene (ili su gluhi starčeki) pa im u 5. auto ide 40 km/h pa skreću pod 90 u ulicu...
ne da zamašnjak se stepa, radilica im se trga....
Sry(notsry), moj je cisti benzinac, svejedno znam prebaciti u nizu brzinu i ustedjeti,
ne moram stalno vozit sa 4500RPM-a, pa se cudit sto cesce tocim auto nego sebe.
Manji obrtaji u dosta slucajeva ne znaci i manja potrosnja. Tipa na dizelasu na 1500 i 2000 obrtaja neces vidjet neki pomak u potrosnji.
Aj to objasni ljudima, pogotovo starijim ljudima.. Misle da stede tako sto pate motor, ne dao bog da prede 2100 obrtaja pri ubrzavanju a zamasnjak na svakom autu uniste i jos im je to normalno da to odlazi sam tak, ko da je neka glupa stangica od 100 kn
Kak objasnit ? Nikak... Mene jedino zanima kak je to na automatiku gdje obrtaji budu i na 1200-1300, kak se motor tu tek muci...
Ne znam u kojem smislu "muči".
Npr bmw 335i, 3.0 twin turbo, ima max 90% max momenta na 1150rpm, nema govora o mučenju.
Moderni dizeli imaju sweet spot snage i momenta između 1700-2200rpm, ne znam kakvo mučenje je tu u igri
Dobro benzinci, daj probaj na manualcu/dizelasu ga drzat negdje u 4-5 na 1150-1300 okretaja. Nit nemas snage i cujes kak se auto muci da se pokrene.
Ekipa, što bi preporučili za 30-tak tisuća kn plus minus od benzinaca. Gledalo se barem 1.3, 1.4, ništa 1.2, mali auto, Clio, Corsa, Polo, Swift itd. Čim jači ofc, 5 vrata. To je za curu, trenutno vozi Mazdu 2 iz 2006 ubijenu hrđom sa 68 KS, treba upgrade.
Suzuki Swift 1.3 benz.
Hybrid samo grad je ok potrosnja malo zesca magistrala ili autoput ode rav 4 na 10 litara bez frke
Vozio sam hibrida prosle generacije RAV4, autoput 140kmh, voznja od 67km,
prosjecna potrosnja 7.3l. Tako da vjerujem da je sadasnja generacija jos
bolja sa potrosnjom, makar jos nisam vozio pa ne mogu tvrditi da je tako,
ali s obzirom da tehnologija ide naprijed, trebalo bi tako biti.
Ako pogledam novog C-HRa, prosjek na autoputu je bio 4.7l,
dok sa aktualnim Yarisom 1.5h na autoputu je 5.3l, makar je manji i laksi,
trosi vise, zbog manje efikasne masine.
Al tko kupuje RAV4, nek si uzme PlugIn-a sa eAWD-om, tu ce najvise ustedjeti
na gorivu. Makar ne vidim smisao za RAV4 po gradu - to je kao da uzmem Rangera
i vozam se po ZG-u.
Ako trebam nesto veliko za po gradu, Camry ili Prius+ (jedini Prius koji mi je opticki lijep).
Makar, kak se meni cini, ako za 10ak godina odem u mirovinu, i ipak kupim imanje
na Lonjskom polju, vjerovatno cu si uzeti jednog Rangera ili Hiluxa, polovnog,
za "peri deri", jer ce biti sav izgreban od siblja i granja - meni ce sluzit za ici u ribolov i lov.
A ako ipak odlucim da cu kupit kucu negdje na obali, onda vjerovatno pickup otpada, ali cu zato
zamjeniti MaxSym sa necim malo novijim, jer ne planiram patiti se po gradskoj guzvi, nego
i dalje motorinom svuda gdje mogu, uz besplatan parking i izbjegavanje guzvi.
Gledam jučer lika na nekom malo većem skuteru, vozi iza mene, ja se uključujem na magistrali i prilikom uključenja lik me sa skuterom pretiče. Taman dolazilo i auto iz drugog smjera, da se nisam dao skroz u desno i malo zakočio, lik bi udario direkt u to auto ili u mene.
Računam da će se smiriti nakon ove situacije, ali ništa. I dalje je tu mimoilaženje auta, većinom vožnja po srednjoj crti itd. Od zaštitne opreme naravno ništa, jedva da i kacigu ima. Takve debile nije žaliti kada sutra razbiju budu klizali po asfalfu.
Čast iznimkama, ali čini mi se da su na cesti puno veća opasnost likovima sa skuterima/maxi skuterima nego normalni motori. Barem koliko sam ja primjetio.
Gledam jučer lika na nekom malo većem skuteru, vozi iza mene, ja se uključujem na magistrali i prilikom uključenja lik me sa skuterom pretiče. Taman dolazilo i auto iz drugog smjera, da se nisam dao skroz u desno i malo zakočio, lik bi udario direkt u to auto ili u mene.
Računam da će se smiriti nakon ove situacije, ali ništa. I dalje je tu mimoilaženje auta, većinom vožnja po srednjoj crti itd. Od zaštitne opreme naravno ništa, jedva da i kacigu ima. Takve debile nije žaliti kada sutra razbiju budu klizali po asfalfu.
Čast iznimkama, ali čini mi se da su na cesti puno veća opasnost likovima sa skuterima/maxi skuterima nego normalni motori. Barem koliko sam ja primjetio.
Pa to su ti oni koji ginu, i onda kad poginu imaju pogreb na fejsu... "Nikad nije brzo vozio, uvijek po ogranicenjima i sa zastitnom opremom"
A gle, nekad si bio frajer kad si imao opremu, a sad si frajer kad nemas opremu.
Osobno imam i jaknu i hlacne sa uloscima, nije da mi treba, ne vozim opasno,
proslo me to prije 30 godina, al svejedno, da se nesto desi, necu se polomit i razlijepit
kao pita na cesti.
Znam ekipu koja kupi opremu i povadi uloske, i onda pri prvom padu, ko da su u obicnim hlacama
i jakni, podere ih do kosti.
Na srecu, do sad sam u svom zivotu imao samo jedan pad sa motora, i od toga vec ima 17 godina,
i to zbog izbjegavanja djeteta koje je pretrcavalo cestu. Sva sreca je bilo rano proljece
i jos je bilo djelomicno mekano tlo, ponegdje i snijeg, tako da sam prosao gotovo nezlijedjen
(imao sam masnicu na bedru i par ogrebotina, nista strasno) a na motoru je pukao retrovizor i malo
plastike (to sam tad rijesio ljepljenjem, nije mi se dalo trosit love za novu plastiku).
Djetetu na srecu nista, nismo imali kontakt, al toj djevojcici od kojih 8-9 godina je zivot prosao kroz glavu.
Da sam bio u automobilu i vozio 60, nebi ju mogao izbjeci ni zakociti, taman je istrcala iza krivine, neocekivano.
Gledam jučer lika na nekom malo većem skuteru, vozi iza mene, ja se uključujem na magistrali i prilikom uključenja lik me sa skuterom pretiče. Taman dolazilo i auto iz drugog smjera, da se nisam dao skroz u desno i malo zakočio, lik bi udario direkt u to auto ili u mene.
Računam da će se smiriti nakon ove situacije, ali ništa. I dalje je tu mimoilaženje auta, većinom vožnja po srednjoj crti itd. Od zaštitne opreme naravno ništa, jedva da i kacigu ima. Takve debile nije žaliti kada sutra razbiju budu klizali po asfalfu.
Čast iznimkama, ali čini mi se da su na cesti puno veća opasnost likovima sa skuterima/maxi skuterima nego normalni motori. Barem koliko sam ja primjetio.
Pa to su ti oni koji ginu, i onda kad poginu imaju pogreb na fejsu... "Nikad nije brzo vozio, uvijek po ogranicenjima i sa zastitnom opremom"
Ma nemate vi pojma.
To je ona vožnja kad ti cura javi da je sama doma
Forea ocd vam sada ima popust na Soft99 proizvode tako da tko hoce uzimati fusso coat sada je dobra prilika.
Moj 520d touring trosi po gradu 7.8l uz prosjecnu brzinu 30km na sat,kada idem za Hr 70l je za 1150km.
Motor je 177ks,model je kraj 2009 LCI.
Ima 304 tisuce km pa je potrosnja sasvim ok.
meni sa 61l na 218d ode i do 1400km ako se vozim 120 na tempomatu, realno je to 1200km jer nikad ne mogu izbjeci bar 50-100km gradske voznje, a i nekad si dam oduska na autobahnu.
svejedno taj 2.0d je odlican potrosac, stricu u X3 isto pije debelo ispod 7l a ne stedi ga se