A1

A1 alternative

Ikarus01 pet 30.8.2019 15:56

Pozdrav 

 

Dobio sam pismo od A1 kako će dići cijene od rujna za 20 kn po fiksnoj usluzi.

Stvarno se ne razumijem u ponude operatera na našim prostorima, te molim za savjet onih koji se u to razumiju.

Idealno bi bilo da se netko javi tko je prešao od A1 na nekog drugog operatera.

Ima li neka zlatna sredina za flat I pristojan download, upload i puno fiksnih minuta, a da se neće povesti oligopolom telekoma i također dići usluge.

Na A1 bilo je D/U 70/20 Mbps i telefon neograničeno prema svim mrežama, iako telefon ne igra veliku ulogu.

Hvala :)

 

 

Minneyar pet 30.8.2019 16:04

Terrakom ti je dobra opcija ako ti je dostupna njihova optika/kabel. Izvan toga, bojim se da je vecini ljudi A1 i dalje jedina opcija za brz internet. Jedino ako zelis prec na bakar/ manje brzine za istu ili visu cijenu :)

Ikarus01 pet 30.8.2019 18:10

Je hvala ti, odgađam nadajući se da će doći neko prosvjetljenje. :)
Jesi li ti u sličnoj situaciji, ako jesi na koga si prešao?

Imamo fiksni tel+internet jel to znači da poskupljuje 20+20 ili samo 20?
Čini mi se da je samo za priključak.

Gledam ponude na kompare.hr i iskon se čini kao dobra opcija, 100 mbps, nema uspostave i neograničena fiksna i 30 kn manja cijena za 24 mjeseca, jesu oni dobri?

Hvala svima na odgovorima!

Marko :D pet 30.8.2019 19:05

Ja sam razmišljao da pređem na Iskon, no ostati ću jer nitko ne nudi internet brzine 100/100. Osnovna brzina na Iskonu (preko optike) je 100/50 (koliko sam skužio), a maksimalna 200/100. Ako bi uzimao 100/50, koštalo bi me nešto sitno kuna jeftinije, a ako bi uzeo 200/100 onda bi me ispalo skuplje od A1. HT je druga priča, oni su višestruko skuplji od A1 i Iskona, a i priča se da možeš zaboraviti na streamanje u večernjim satima (ne znam da li je to još uvijek aktualno). Također je bilo riječi i tome da je i HT poskupio za nove korisnike, no ne i za one koji su vezani ugovorom.

 

Ne, račun će ti biti uvećan za 20 kn. Da su po svakoj usluzi posebno najavili poskupljenje, pa izgubili bi valjda sve korisnike fiksnih usluga...

Ikarus01 pet 30.8.2019 21:25
Marko :D kaže...

Ja sam razmišljao da pređem na Iskon, no ostati ću jer nitko ne nudi internet brzine 100/100. Osnovna brzina na Iskonu (preko optike) je 100/50 (koliko sam skužio), a maksimalna 200/100. Ako bi uzimao 100/50, koštalo bi me nešto sitno kuna jeftinije, a ako bi uzeo 200/100 onda bi me ispalo skuplje od A1. HT je druga priča, oni su višestruko skuplji od A1 i Iskona, a i priča se da možeš zaboraviti na streamanje u večernjim satima (ne znam da li je to još uvijek aktualno). Također je bilo riječi i tome da je i HT poskupio za nove korisnike, no ne i za one koji su vezani ugovorom.

 

Ne, račun će ti biti uvećan za 20 kn. Da su po svakoj usluzi posebno najavili poskupljenje, pa izgubili bi valjda sve korisnike fiksnih usluga...

 Ja ću sutra probati jos s terrakomom razgovarati nude neke promocije nakon što su saznali "mudar" poslovni potez A1.

Samo mi je problem jer mnogi koji imaju optiku kažu iako je brzina ok, veza sve nesto steka, sto povlači sumnju da imaju loš ping. Jesi se raspitao i ti kod terrakoma?

Kod mene za sad samo A1 ima optiku sve ostalo bakar.

Iako da budemo iskreni A1 optika je poluoptika koja do zgrade ide koaksijalnim kabelom. Jer tebi baš prava optika? Ako smijem pitati, koliko plaćaš? Moja veza je flat int 70/20 Mbit I flat telefon bez uspostave 159 kn.

Hvala još jednom na povratnim informacijama

Marko :D pet 30.8.2019 21:56

Nisam se raspitivao za Terrakom no vidio sam kako oni kod mene usluge nude usluge isključivo preko koaksijalne infrastrukture. Prelazak s optike na koaksijalni kabel nema nikakvog smisla.

 

Ali, da mi i Terrakom nudi optiku, ne bih je uzeo. Prvenstveno zbog podrške koja radi samo radnim danom od 08:00-22:00. Čuo sam i da rutere zaključavaju te korisnicima ne daju podatke za prijavu, tako da ih se za svaku sitnicu treba zvati.

Minneyar pet 30.8.2019 23:15
Ikarus01 kaže...

 

Samo mi je problem jer mnogi koji imaju optiku kažu iako je brzina ok, veza sve nesto steka, sto povlači sumnju da imaju loš ping. Jesi se raspitao i ti kod terrakoma?

 Kod mene bas obrnuto, ping uvijek odlican, a brzina "mala" tj 40-60 mbit (a dogovorena 150) i varira stalno :D Al nema nikakvih problema s prekidima, igre rade super.

Marko :D kaže...

Čuo sam i da rutere zaključavaju te korisnicima ne daju podatke za prijavu, tako da ih se za svaku sitnicu treba zvati.

 Meni su najnormalnije dali admin pristup, mislim da ti je ta informacija zastarjela :D

Ikarus01 sub 31.8.2019 00:11

I ti baš imaš punokrvnu optiku do zgrade? Razmišljam da bih htio ostati na optičkoj mreži nebitno o razlici u brzini među operaterima čisto ako se nešto promijeni u budućnosti u vidu novog standarda. Znam da je 2 godine ugovorne obveze malo za dok dođu neke revolucije, ali optimističan sam :)
Htio bi kvalitetnu mrežu i još bolji ping jer stvarno želim isprobati Google Stadia I slične servise.

Minneyar ned 1.9.2019 22:34
Ikarus01 kaže...
I ti baš imaš punokrvnu optiku do zgrade? Razmišljam da bih htio ostati na optičkoj mreži nebitno o razlici u brzini među operaterima čisto ako se nešto promijeni u budućnosti u vidu novog standarda. Znam da je 2 godine ugovorne obveze malo za dok dođu neke revolucije, ali optimističan sam :)
Htio bi kvalitetnu mrežu i još bolji ping jer stvarno želim isprobati Google Stadia I slične servise.

 Mislim da je to ista "optika" ko kod A1, odnosno hibrid. Optika do zgrade, koaksijalac do stana. Brzina navodno 150, al realno je puno manja, sad ne znam jos dal je to samo kod mene problem, ili siri na njihovoj infrastrukturi. Ping odlican, 5-7.  Skupio sam sad rezultate mjerenja s hakometrom pa im sutra saljem pismeni prigovor na brzinu pa cemo vidjet dalje...

Marko :D ned 1.9.2019 23:21
Ikarus01 kaže...
I ti baš imaš punokrvnu optiku do zgrade? Razmišljam da bih htio ostati na optičkoj mreži nebitno o razlici u brzini među operaterima čisto ako se nešto promijeni u budućnosti u vidu novog standarda. Znam da je 2 godine ugovorne obveze malo za dok dođu neke revolucije, ali optimističan sam :)
Htio bi kvalitetnu mrežu i još bolji ping jer stvarno želim isprobati Google Stadia I slične servise.

Isprike na kasnom odgovoru. Da, ja imam optiku skroz do rutera. Optika je trenutno najbolja i ja na tvom mjestu ne bi gledao ništa osim optike.

Minneyar kaže...
Ikarus01 kaže...
I ti baš imaš punokrvnu optiku do zgrade? Razmišljam da bih htio ostati na optičkoj mreži nebitno o razlici u brzini među operaterima čisto ako se nešto promijeni u budućnosti u vidu novog standarda. Znam da je 2 godine ugovorne obveze malo za dok dođu neke revolucije, ali optimističan sam :)
Htio bi kvalitetnu mrežu i još bolji ping jer stvarno želim isprobati Google Stadia I slične servise.

 Mislim da je to ista "optika" ko kod A1, odnosno hibrid. Optika do zgrade, koaksijalac do stana. Brzina navodno 150, al realno je puno manja, sad ne znam jos dal je to samo kod mene problem, ili siri na njihovoj infrastrukturi. Ping odlican, 5-7.  Skupio sam sad rezultate mjerenja s hakometrom pa im sutra saljem pismeni prigovor na brzinu pa cemo vidjet dalje...

Nije. Ja sam Amis korisnik, a Amis kada je postavljao optiku postavljao je AON FTTH. Optička nit mi skroz ide do rutera. Brzina je 100/100 (realno nešto manja, nekih 94 Mb/s).

 

Ako se pitaš kako imam simetričnu brzinu interneta, neka ostane na tome da je Amis bio daleko najbolji i darežljivi ISP. U 2014. godini, kada su uveli novi cjenik, svim korisnicima optike povećali su brzinu na 100/100 bez naknade i bez obzira na to što je osnovna brzina bila 50/50. I od tada svi imamo 100/100... Ja sam tu brzinu, doduše, okusio nešto prije od drugih; sredinom 2013. kada mi je krepao ruter, tehničari su došli zamjeniti isti i pustili su mi maksimalnu brzinu. I dalje ne znam zašto, ali pretpostavljam da je to bilo zbog toga što sam bio jedan dan bez usluge interneta (sjećam se da se agentica u korisničkoj podršci ispričavala više puta).

 

Ah, nemojmo više o tome; uhvati me nostalgija. 😁

ihush pon 2.9.2019 18:08
Marko :D kaže...
...

 

Ako se pitaš kako imam simetričnu brzinu interneta, neka ostane na tome da je Amis bio daleko najbolji i darežljivi ISP. ..

 

Ah, nemojmo više o tome; uhvati me nostalgija. 😁

 -da. (jedini operater kojeg si stvarno mogao nazvati.. i gdje se agent pobrinuo, riješio problem/zahtijev ali nisu se dovoljno proširili i ostalo je povijest, sad imamo duopol dva monopola).

Marko :D pon 2.9.2019 23:15
ihush kaže...
Marko :D kaže...
...

 

Ako se pitaš kako imam simetričnu brzinu interneta, neka ostane na tome da je Amis bio daleko najbolji i darežljivi ISP. ..

 

Ah, nemojmo više o tome; uhvati me nostalgija. 😁

 -da. (jedini operater kojeg si stvarno mogao nazvati.. i gdje se agent pobrinuo, riješio problem/zahtijev ali nisu se dovoljno proširili i ostalo je povijest, sad imamo duopol dva monopola).

Doslovno nije bilo problema koji nisu mogli riješiti.

 

Kada sam nazvao službu za korisnike da prijavim gore navedeni problem, agentica mi je rekla kako će me nazvati čim saznaju više informacija o tome zašto nemam pristup internetu. Nije prošlo ni par sati od tog razgovora, zvala je agentica i (iskreno) rekla kako ne znaju u čemu je problem, ali da se ne brinem, da odmah sutra šalju tehničara koji se pojavio u točno dogovoreno vrijeme.

 

Od 2008. godine, pa sve do 2017. (kada je Amis postao dio Vipa) napravio sam svega par poziva službi za korisnika, od toga je većina bila vezana za nekakve informacije. Problema s internetom gotovo da nije ni bilo i sve je uvijek radilo tip top. 

Čak su me i nazivali prije nego što mi je isticala ugovorna obveza uz nuđenje velikog popusta. Nekoliko puta se čak dogodilo da Amis uopće nije poslao račun za usluge; služba za korisnike nam je rekla kako se ne radi o pogrešci nego nagradi kao vjernom korisniku.

 

Danas je, nažalost, praksa da te operater uvjerava kako je problem s tvoje strane iako je u stvarnosti s njihove. Ne zovu te za istek ugovorne obveze (što realno, ne moraju), a i kada ti ponude nešto, ponuda je loša i pravu ponudu tek dobivaš nakon prijetnje prelaska drugom operateru. Kod Amisa si nazvao službu za korisnike u bilo koje doba dana i uvijek su se javili odmah, bez ikakvog brojčanog odabira. Ako se i pojavio neki problem, ostavili bi poruku na automatu koja bi govorila dogodio se taj i taj problem, naši tehničari rade na njegovom otklanjanju, molimo vas za malo razumijevanja.

 

Još uvijek žalim za prodajom Amisa Telekomu Austria. I dan danas povremeno operatera fiksne usluge nazivam Amis (što je samom imenu Amis uvrijeda jer im ni jedan operater nije ni do koljena)...

bunker pon 2.9.2019 23:54

Da, amis je bio ok. Godinama sam bio njihov korisnik, i svega jednom je bio ozbiljan problem,rjesavanje je potrajalo 8 mj, no nije sva krivnja bila na amisu jer centrala i linije su od ht-a pa su samo prebacivali krivnju jedni na druge. Kad se napokon rjesilo, dobio sam ogromni popust koji je trajao dokraja i to bez ugovorne obveze.

I onaj brendirani f-secure su free davali...

šizik pet 6.9.2019 05:54

pre svega poštovanje prisutnim...na žalost meni nema alternative za A1 s obzirom da sam kod njih prešao iz tcoma pre 2 meseca a s tcomovcima sam potpuno nezadovoljan zbog sitnih finta ugovora gde moraš postati birokratski ekspert kako bi se izvukao iz njihovih ralja. za razliku od nji A1 , po mojim iskustvima kod sklapanja ugovora su mnogo kompatibilniji s ljudima koji su neobrazovani jer im je usluga čista i jasna i nadam se da nisam požalio što sam kod njih prešao... fala i pozdrav

Minneyar pet 6.9.2019 08:28
šizik kaže...

pre svega poštovanje prisutnim...na žalost meni nema alternative za A1 s obzirom da sam kod njih prešao iz tcoma pre 2 meseca a s tcomovcima sam potpuno nezadovoljan zbog sitnih finta ugovora gde moraš postati birokratski ekspert kako bi se izvukao iz njihovih ralja. za razliku od nji A1 , po mojim iskustvima kod sklapanja ugovora su mnogo kompatibilniji s ljudima koji su neobrazovani jer im je usluga čista i jasna i nadam se da nisam požalio što sam kod njih prešao... fala i pozdrav

 Samo cekaj da ti vec prvi mjesec posalju racun 15 kn veci nego je dogovoreno, kao meni :)

Marko :D pet 6.9.2019 08:47
Minneyar kaže...
šizik kaže...

pre svega poštovanje prisutnim...na žalost meni nema alternative za A1 s obzirom da sam kod njih prešao iz tcoma pre 2 meseca a s tcomovcima sam potpuno nezadovoljan zbog sitnih finta ugovora gde moraš postati birokratski ekspert kako bi se izvukao iz njihovih ralja. za razliku od nji A1 , po mojim iskustvima kod sklapanja ugovora su mnogo kompatibilniji s ljudima koji su neobrazovani jer im je usluga čista i jasna i nadam se da nisam požalio što sam kod njih prešao... fala i pozdrav

 Samo cekaj da ti vec prvi mjesec posalju racun 15 kn veci nego je dogovoreno, kao meni :)

Ili, ili, ako si na kabelskoj infrastrukturi, probaj preći 1 TB. A1 ima fair use... 😆

šizik sub 7.9.2019 08:14

hm,,,do sad je sve bilo ok kak je dogovoreno ali ipak su me iznenadili s dodatnih 20 kuna koje ću u rujnu još nadoplatiti ali su ipak bili fer pa mi pismeno javili da u naredih mjesec dana mogu raskinuti ugovor bez plačanja penala,,, ovo mi izgleda dosta fer igra iako je i to na neki , možda suptilniji način izvlačenje novca iz đepa,,, za razliku o t coma gde sam 2 godine plačao mobilni internet od cc 190 kuna mjesečno a nisam imao uslugu s obzirom da teren gde živim nije pokriven signalom no ja nisam mogao raskinuti ugovor jer prošao famozni rok i moral sam sve plačati,, a fora im je bila u startu poček od mesec dana samo da ne skužim da sam nasamaren i ne raskinem ugovor,,, intersantno je što svaki od davatelja usluga ima jasno razrađenu psihološku taktiku kako izmanipulirati korisnika nažalost,,,no vjerujem po dosadašnjim iskustvima od dva meseca s a1 da bude ok , bez obzira na dodatnih 20 kuna ,,, ogradili su se da mogu raskinuti i na vreme me obavjestili i to poštujem mada je i to svojevrsna mužnja i gužnja ;)

 

šizik sub 7.9.2019 08:18
Marko :D kaže...
Minneyar kaže...
šizik kaže...

pre svega poštovanje prisutnim...na žalost meni nema alternative za A1 s obzirom da sam kod njih prešao iz tcoma pre 2 meseca a s tcomovcima sam potpuno nezadovoljan zbog sitnih finta ugovora gde moraš postati birokratski ekspert kako bi se izvukao iz njihovih ralja. za razliku od nji A1 , po mojim iskustvima kod sklapanja ugovora su mnogo kompatibilniji s ljudima koji su neobrazovani jer im je usluga čista i jasna i nadam se da nisam požalio što sam kod njih prešao... fala i pozdrav

 Samo cekaj da ti vec prvi mjesec posalju racun 15 kn veci nego je dogovoreno, kao meni :)

Ili, ili, ako si na kabelskoj infrastrukturi, probaj preći 1 TB. A1 ima fair use... 😆

 nažalost,,infrastruktura je stara tridesetak godina , mislim na centralu i maksi prenos podataka na modem je 10 megabita po sekundi inaće sve zablokira,,, živim bogu iza nogu i izvukao sam maksimum

Marko :D sub 7.9.2019 09:18
šizik kaže...

hm,,,do sad je sve bilo ok kak je dogovoreno ali ipak su me iznenadili s dodatnih 20 kuna koje ću u rujnu još nadoplatiti ali su ipak bili fer pa mi pismeno javili da u naredih mjesec dana mogu raskinuti ugovor bez plačanja penala,,, ...

a1 da bude ok , bez obzira na dodatnih 20 kuna ,,, ogradili su se da mogu raskinuti i na vreme me obavjestili i to poštujem mada je i to svojevrsna mužnja i gužnja ;)

A1 nije slao pisma i nudio raskid ugovora dobrovoljno - na to ih tjera zakon. Da, u pismu je opisano kao da to oni daju dobrovoljno, ali to jednostavno nije istina.

 

Još misliš da je A1 najbolji i skroz fer?

Jesi li možda primjetio kada je A1 najavio poskupljenje i do kada je dao rok za raskid ugovora? Točno za vrijeme kada su ljudi na godišnjem; skroz fer.

 

Navodno je i HT dizao cijene, ali samo novim korisnicima i onima koji produžuju ugovor. Postojećim korisnicima vezanim ugovornom obvezom, cijena je ostala ista.

šizik sub 7.9.2019 13:27
Marko :D kaže...
šizik kaže...

hm,,,do sad je sve bilo ok kak je dogovoreno ali ipak su me iznenadili s dodatnih 20 kuna koje ću u rujnu još nadoplatiti ali su ipak bili fer pa mi pismeno javili da u naredih mjesec dana mogu raskinuti ugovor bez plačanja penala,,, ...

a1 da bude ok , bez obzira na dodatnih 20 kuna ,,, ogradili su se da mogu raskinuti i na vreme me obavjestili i to poštujem mada je i to svojevrsna mužnja i gužnja ;)

A1 nije slao pisma i nudio raskid ugovora dobrovoljno - na to ih tjera zakon. Da, u pismu je opisano kao da to oni daju dobrovoljno, ali to jednostavno nije istina.

 

Još misliš da je A1 najbolji i skroz fer?

Jesi li možda primjetio kada je A1 najavio poskupljenje i do kada je dao rok za raskid ugovora? Točno za vrijeme kada su ljudi na godišnjem; skroz fer.

 

Navodno je i HT dizao cijene, ali samo novim korisnicima i onima koji produžuju ugovor. Postojećim korisnicima vezanim ugovornom obvezom, cijena je ostala ista.

 pa frend po ovoj informaciji koju nudiš ispada da niko nije fer i u pravu si 100 posto,,ne nisam razmišljal o tim rokovima ,no mislim da je najveći problem u ne pružanju dogovorenih usluga.sobzirom da svi operateri koriste tcomovu ifrastrukturu koja je zastarjela, niko ne ulaže u izgradnju hardverskog potencijala a svi obečavaju lude brzine i pokrivenost a na kraju se ispostavi da ni pola nije od toga . tak ja umjesto zagarntiranih 20 megabita imam tek 10 po sekundi jer ovo kaj se koristi i centrala su na izdisaju. niko nema interesa da uloži novac u to jer nije profitabilno posebno u zabačenim djelovima države i uz rub gde nema dovoljno korisnika za ulaganje a bi se ostvario kakav značajniji profit i t comu i ovim mkoji koriste njihove žice... ispada da ču na kraju ostati bez ičeg s obzirom da je i pokrivenst bežicnim putem katastrofa,,, jbga,, sve se skoncentriralo u ZG i veča mjesta dok smo mi ovdje uz rub , kak narod veli posljednja rupa na svirali uh,, niš zameriti 

Marko :D sub 7.9.2019 14:17
šizik kaže...

pa frend po ovoj informaciji koju nudiš ispada da niko nije fer i u pravu si 100 posto,,ne nisam razmišljal o tim rokovima ,no mislim da je najveći problem u ne pružanju dogovorenih usluga.

Eto, slažemo se. To je svima najveći problem, nisu ispoštovali ugovor do kraja (dok ga mi korisnici moramo ispoštovati inače plaćamo penale). Vjerujem da se nitko ne bi bunio na poskupljenje da su ga uveli samo novim korisnicima i onima koji produžuju ugovor.

šizik kaže...

obzirom da svi operateri koriste tcomovu ifrastrukturu koja je zastarjela, niko ne ulaže u izgradnju hardverskog potencijala a svi obečavaju lude brzine i pokrivenost a na kraju se ispostavi da ni pola nije od toga . tak ja umjesto zagarntiranih 20 megabita imam tek 10 po sekundi jer ovo kaj se koristi i centrala su na izdisaju. 

To je država kriva što su infrastrukturu dali na vlasništvo HT-u i onda ga prodali DT. Što se tiče ulaganja, ulaže se i optička infrastruktura se gradi, ali sporo.

šizik kaže...

niko nema interesa da uloži novac u to jer nije profitabilno posebno u zabačenim djelovima države i uz rub gde nema dovoljno korisnika za ulaganje a bi se ostvario kakav značajniji profit i t comu i ovim mkoji koriste njihove žice... ispada da ču na kraju ostati bez ičeg s obzirom da je i pokrivenst bežicnim putem katastrofa,,, jbga,, sve se skoncentriralo u ZG i veča mjesta dok smo mi ovdje uz rub , kak narod veli posljednja rupa na svirali uh,, niš zameriti 

Ovo moraš gledati sa strane operatera (ako već oni nisu, onda ćemo bar mi biti fer). Optika je skupa i njezino postavljanje košta. Upravo iz tog razloga se gradi tamo gdje ima jako puno korisnika (ili potencijalno novih korisnika). Što je veći broj korisnika, to se operateru više isplati postavljati optiku. Optiku se ne isplati graditi po selima jer tu jednostavno nema nikakve zarade, ali to što u selima nema (ili neće biti) optike ne znači da ista neće dobiti brzi internet. VDSL2 je danas dostupan u brojnim selima, a tu je i pokućni internet koji je pravo rješenje za ista. 

šizik sub 7.9.2019 15:40

Poštovani Marko:drago mi je da smo pročaskali o zanimljivoj temi , nadam se će netko imati kakve koristi od toga...rado bih se raspisao jer mi izgledaš čovjekom zanimljivim za korespodenciju no moje znanje iz informatičkih vještina jako je skromno pa nebih bio zanimljiv u razgovoru... ovdje tek jučer , slučajno svratih, ... kako me zaintrigiralo vaše pisanje i komentari ,nakratko se uključih u raspravu,,, hvala što ste me uvažili i da smo došli do zajedničkog jezika...Želim vam i dalje dobro društvo na forumu i zanimljive sugovornike,,, niš zamerit i pozdrav!

AF139 sub 7.9.2019 18:35

..i tako prije 2 miseca  dovukli A1 optiku preko krova moje zgrade od dimnjaka do dimnjaka porazbacali , provukli do u prizemlje u razdjelnu kutiju , još častio pivom jadničke što su to radili na 30°C .

Misec dana iza toga se spojio moj susjed na A1 i par dana iza A1 ukinuo paket sa 50% popusta za prvu god. , rekoh NEĆU , ostajem na Iskonu iako su i dalje u A1 bili povoljniji.

Zovem Iskon iza toga da vidim jel stoji njihova ponuda od kad sam tražio da izgasim tel. pa mi bili rekli 139kn uz povećanje na 20-50Mbps što mi se nije svidilo radi 70% od 20....a vidim da sad ima paket 35-50  ....kaže NEMA više te opcije i poklopi.

Nedavno A1 još uveli + 20 kn a juče me zovu zašto ne pređem kod njih na optiku....

Sve mi se čini da ću na Optimu ... bez UO ....samo da se rješim nekih obaveza pa ulovim vrimena.

AF139 uto 10.9.2019 15:16

...evo danas dodatak, za njihov rođendan mi dali 20GB , a ja na mobitelu (bonovi) ne koristim godinama mobilne podatke i pogotovo uz obaveznu A1 aplikaciju .

Vjerovatno su onima što vise na Fakebooku dali 20 sati za razgovore ... .