Škoda Scooter, romobil prilagođen za prtljažnik

Popisu proizvođača automobila koji proizvode i vlastite romobile pridružila se i Škoda. No, njihov romobil ne ide na struju i zamišljen je kao dodatna oprema za vožnju po gradu

Sandro Vrbanus subota, 23. svibnja 2020. u 07:00

Popularnost električnih romobila već su odlučili iskoristiti proizvođači automobila, pa su svoje modele ranije predstavili ili najavili Audi, Seat, Mercedes, i pokušali ih povezati sa svojim brandovima električnih automobila. Ovom trendu odlučili su se pridružiti i u Škodi, no ovaj dio Volkswagenovog koncerna odabrao je ponešto drugačiji put od ranije navedenih.

Škoda Scooter bez motora

Škoda je, naime, na svojim web stranicama omogućila kupovinu običnog (ne električnog) romobila, nazvanoga Škoda Scooter. Osnovna karakteristika ovog romobila "na guranje" jest patentirani mehanizam za preklapanje koji omogućava da se romobil lako smjesti u prtljažnik automobila. Škoda preporučuje da to budu njihovi modeli Kamiq ili Scala, u kojima se ispod redovnog prtljažnog prostora nalazi prostor za rezervnu gumu.

Umjesto rezervnog kotača - maleni dvokotač
Umjesto rezervnog kotača - maleni dvokotač

No, kako sve više modernih automobila u standardnoj opremi nema rezervni kotač, već samo set za brzo krpanje probušenih guma, u ovim automobilima ima sasvim dovoljno mjesta za smještanje preklopljenog romobila. U sklopljenom stanju dimenzije su mu tek 49x42×11 centimetara. U Škodi kažu kako je ovo maleno gradsko osobno prometalo idealan suputnik za "prvi i zadnji kilometar", odnosno da se njime može nastaviti kretanje po gradskom središtu jednom kada automobil ostavite na parkiralištu.

Putem webshopa Škoda Scooter moguće je naručiti već danas po cijeni od tek nešto više od 800 kuna, plus troškovi dostave. Masa mu je tek 5, a nosivost do 100 kilograma.