xnight_hunterx sri 11.8.2010 23:36
Palenta kaže...

PA mogo bih ulaoziti nekih 1000 kn a el ima negdje neko smetliste auta pa da skinem osovine itd?

omg pa sta ti mislis da sa 1000kn i nekog s**ja sa smetlista ces naprabit buggy

djelovi auta i buggy nisu bas isti a i gdje bi nabavio motor,kotace? na smetlistu i da imaju takve stvari nebi ti ih dali badava 

ono usput ces neke sipke zavarit i izbrusit (ako uopce znas varit i brusit) unutra stavit neki motor ni sam neznas kakav i idemo ''slajdrat'' ne?

Crank1d sri 11.8.2010 23:45
Palenta kaže...

PA mogo bih ulaoziti nekih 1000 kn a el ima negdje neko smetliste auta pa da skinem osovine itd?

Do 1000Kn možeš uzeti cijelog, ispravnog Jugića i onda skidaš dijelove koji ti trebaju sa njega (motor, osovina) al ako ti hoćeš raditi buggy trebat će ti i šipke, poznavanje rada s aparatom za zavarivanje (švas-aparatom) i poznavanje automehanike. Nije baš tako jednostavno. Radije za početak, ako i hoćeš napraviti nešto "custom", probaj napraviti go-kart; nije toliko kompliciran a i jeftinije ćeš proći što se tiče materijala.

denix čet 12.8.2010 00:19

Hmmm... Trebati ćeš ti tu više od tisuće uložiti. Za šasiju ti trebaju cijevi, onda ti još trebaju kotači, kočnice, poluosovine, motor, sjedala, volan, sajle, ak' ćeš raditi blatobrane od lima, onda i lim, amortizeri, akumulator, volan, rezervar... uz to još potreban alat, ako ga već nemaš. Ovo je napravljen popis na brzinu, tak da se još toga da dodati Smijeh

xnight_hunterx čet 12.8.2010 00:27
denix kaže...

Hmmm... Trebati ćeš ti tu više od tisuće uložiti. Za šasiju ti trebaju cijevi, onda ti još trebaju kotači, kočnice, poluosovine, motor, sjedala, volan, sajle, ak' ćeš raditi blatobrane od lima, onda i lim, amortizeri, akumulator, volan, rezervar... uz to još potreban alat, ako ga već nemaš. Ovo je napravljen popis na brzinu, tak da se još toga da dodati Smijeh

ma to ce sve on na smetlistu nac ili uzet sa jugica xD

a i nije stvar oko dijelova kolko o tome kako sve to sastaviti

Palenta čet 12.8.2010 14:08

Hewhehehhe ja sam mislio staviti prvi put kad sam razmisljo motor od kosilice ali to je preslabo...meni bi trebalo nesto jace...

To bih pravili ja i moj prijatelj imamo alata pun k....... imam sve od bušilice,flekse male velike,aparat za varenje ma sve...Namigiva

denix čet 12.8.2010 15:51
Palenta kaže...

Hewhehehhe ja sam mislio staviti prvi put kad sam razmisljo motor od kosilice ali to je preslabo...meni bi trebalo nesto jace...

To bih pravili ja i moj prijatelj imamo alata pun k....... imam sve od bušilice,flekse male velike,aparat za varenje ma sve...Namigiva

Kad bi i stavljao neki motor, sličan motoru od kosilice, ili ćeš imati pogon samo na jednom kotaču, a na drugom kočnicu (govorim za zadnje) ili ćeš morati smisliti neki diferencijal tak da imaš pogon na oba zadnja kotača. Moraš u obzir uzeti i da kod ovog slučaja nebi imao brzine (normalno, ni rikverc), nego samo gas, a to je malo glupo. Zato ti je jednostavnije preraditi neki manji auto sa zadnjim pogonom i to je to

GolfDvica sri 16.1.2019 22:51

Pozdrav! Razmisljam o pravljenju buggya vec dosta dugo i treba9 bih par informacija sto se tice toga. Mislio sam kupit Golfa 2 i maknut sve mepotrebno ostavit siceve podnicu (ak se uopce to moze) i po mogucnosti slozit zadnji pogon. Dal je to moguce sve napravit iz golfa dvice i da li bi trebalo jos sta kupit/nabavit. Imam sve potrebnr alate i mogucnost varenja. Mislio sam napravit okvir od cijevi i to sve povarit zajedno. Zanimaju me sve informacije oko ovoga koje mi mozete pruzit. Hvala. 

MrBlc pet 18.1.2019 07:28

Golfova podnica sama sebe ne nosi baš najbolje, a mijenjanje pogona iz prednjeg u zadnji nije baš lako izvedivo.

 

Stara Buba je idealna za prerade - kratka je, a jednostavno se ogoli na način da ostane šasija s motorom i podvozjem. Neki je dodatno skraćuju, a neki samo rade custom nadogradnu na nju. Računaj da ćeš htjeti nove felge koje će se uklopiti u izgled, novi auspuh koji je sad vidljiv, pa ćeš željeti nešto vizualno atraktivno, te da ti treba zaštitni kavez za izložene rotirajuće dijelove motora (remenje). Buba je hlađena zrakom, pa to također pojednostavljuje izradu.

 

Ono što je bitno je raspitati se oko homologacijskih uvjeta. Pričao sam s čovjekom iz Zadra koji je to radio, uredno su svi dijelovi homologirani, omjeri duljine vozila i duljine ispred prednih i iza zadnjih kotača po propisu i slično, te je promjena oblika karoserije uredno upisana u prometnu i automobil se može registrirati i voziti po cesti.

GolfDvica pet 18.1.2019 07:49

Hvala na odgovoru, pronasao sam da i renault 4 isto kao i buba nema samonosivu karoseriju pa je jednostavnije od njega sloziti nego od golfa, a i jeftinije je nego buba

. Zanima me da li bi kad bi kupio sasiju od renault cetvorke i sve ostale dijelove od golfa dvojke, da li je to izvedivo? Karoseriju bi napravio od celicnih cijevi. I da napomenem, buggy ne mislim registriratinego planiram napravit neku masinu koja bi me sluzila po sumskim putevima, cisto za zezanciju. Hvala! 

MrBlc pet 18.1.2019 09:37

Koje dijelove bi koristio od golfa? Najbolje se držati motora, kočnica, pogona i ovjesa od Renaulta 4 jer je pitanje kako bi ubacio od golfa a da ne poremetiš vozne karakteristike. Što se tiče ostalih dijelova, farovi, sjedala, razne maske i slično, to možeš kombinirati kako hoćeš, ionako sam radiš konstrukciju na koju se pričvršćuju. Volan bi mogao biti problematičan ako ne odgovara dosjed, a raditi adaptor po narudžbi bi moglo biti skupo.

S Renaultom 4 će ti dosta problema uzrokovati i mjenjač koji je poprilično nezgodno izveden za ovakve modifikacije, a i felge ćeš teško naći.

Što se tiče registracije, ni po šumskim putevima ovakvo vozilo nije legalno ako nije homologirano i registrirano, samo je višestruko manja šansa da te uhvate. Međutim, nek ti se nešto dogodi zbog čega moraš na hitnu ili, još gore, strada druga osoba (suputnik ili netko treći), imati ćeš gadnih problema.

GolfDvica pet 18.1.2019 09:43

Uzimao bi ja sve od renaulta, ali mi je kritican taj mjeniac i jacina motora, da li bi bila dovoljna za moje potrebe. Buba bi bila najbolje rjesenje, no to je izvan mog budzeta posto bih ulozio oko 1000E samo na bubu sa motorom.. Sto se tice homologacije i registriranja, zivim na selu i u sumi nikad nema nikoga posto je to nasa suma i nasi putevi, jedini problem je to sto si spomenuo, ako se netko razbije. 

MrBlc pet 18.1.2019 11:49

Ako ćeš uzeti ovjes od golfa, pitanje je kako ćeš da spojiti s R4 okvirom. Tamo gdje se spaja ovjes je okvir pripremljen za to (pojačanja), a različiti ovjesi imaju različite točke spajanja.

 

Ako uzmeš samo motor, kritične su ti poluosovine.

 

Alternativa ti je potražiti neki auto koji ima sistem ko Citroen Visa - tamo su motor, getriba i ovjes na zajedničkom okviru, trebaju ti samo oslonci za amortizere na tvojoj šasiji.

MrBlc pet 18.1.2019 14:33

Za početak, malo pratiti oglasnika. Vidim i da imaš neke uvjete kije želiš zadovoljiti, po pitanju snage i slično, pa i to treba uzeti u obzir.

Buba je i dalje najsigurniji odabir jer imaš stvarno puno prerada i možeš naći najviše resursa po netu. Sve ostalo traži više istraživanja i može završiti neuspjehom. Bitna stavka je da ima ili odvojenu šasiju ili odvojeni gornji dio karoserije.

GolfDvica ned 20.1.2019 18:09

Pozdrav! Visim na oglasnicima zadnjih dana i pronasao sam podosta bubi po prihvatljivoj cijeni. Zanima me, posto sam nasao jednu na otpadu, koji su papiri potrebni da bih ju mogao nakon prerade atestirati i registrirati i da li uopce trebaju papiri? Hvala. 

MrBlc ned 20.1.2019 19:08

1. Moraš biti legalni vlasnik (broj šasije ostaje originalan)

 

2. Svaki naknadno ugrađen dio mora zadovoljavati homologacijske uvjete (npr: svjetla, pojasevi si slično)

 

3.) Mora zadovoljavati ostale homologacijske uvjete (npr: omjeri dijela auta ispred prednje osovine i iza stražnje osovine u odnosu na međuosovinski razmak)

 

Tu ti je najbolje tražiti specijalizirane forume ili klubove za takve modifikacije.

GolfDvica ned 20.1.2019 20:14

Znaci ako imam papir kojim potvrdjujem vlasnistvo nad tima autom, moze na atest? I jos jedno pitanje, vidim da je ovaj covjek metnuo oglas ispod tvog posta i cini mi se odlicno za cijenu, E36 motor za 4000kn? No pitanje je zasto ga tak jeftino prodaje, da li mi je pametnije uzeti taj napola napravljen buggy sa BMWovim motorom i usparati malo novaca jer po mojem misljenju taj auto se malo losije ponasao sto se tice brdskih puteva zbog duzine i klasicnog BMW podvozja ili sastavljati buggy od bube za podosta vise novaca, posto mislim da bi me manje doslo da uzmem taj BMW pa da ga preradim za brdske puteve i registriram posto ima papire i mislim da bi me to manje doslo. Mišljenje?

MrBlc ned 20.1.2019 20:26

Ovaj BMW mi ne djeluje nešto atraktivno, za papire kaže samo da je vlasnik, a u ovakvom stanju homologaciju svakako ne prolazi. Imaš tu hrpu posla još i hrpu love potrošiti.

 

Što se tiče homologacije, o tome treba razmišljati prije prvog reza, krpati greške je puno skuplje. Zato je Buba zgodna - ima toliko prerada da je najlakše stupiti u kontakt s nekim tko je prošao kroz čitav proces. Ja znam okvirne stvari, ali ti s detaljima ne mogu pomoći.

GolfDvica pon 21.1.2019 15:30

Dobio sam povratnu informaciju od jednog prodavaca bube i on kaze da mi moze dat papir gdje pise otkud njemu ta buba i papir gdje pise da sam ju ja kupio sa starog zeljeza, e sad ne znam dal gore pise broj sasije i dal se s tim papirom moze napravit homologacija?