Televizori

Pomoć! Šum svijetlih površina na plasmi PQ3000

Janer uto 28.2.2012 08:58

Prije nekih 1.5 godinu sam kupio LG PQ3000 i sad su mi se počeli javljati problemi sa slikom. Ne znam kako da to točno opišem a trenutno mi aparat nije kod mene da vam slikam.

Pokušaću vam to nekako opisati; meni to izgleda kao neka buka, neki šum na svijetlim mjestima.
Znači, kad gledam npr neki film i u sceni je neko svjetlo područje (npr svjetlost ulazi kroz prozor) onda to nije čista bijela, nego kao stotine malih lampica na bijeloj haha.
Kao da se na tome području svaki 4-5 pixel pali stalno u svim bojama. Nešto slično kao kad je na ekranu nešto mokro pa se na bijeloj podlozi dugine boje presijavaju, iako opet ne tako, više točkasto.
To je najviše izraženo na bijelim podlogama i kod prijelaza iz bijele u žutu i plavu.

U početku je to bilo skroz malo, i mislio sam da se kalibracija nešto pobrkala, ali sad je postalo vidljivo i sa 10m.
Pokušao sam sa ugrađenim anti burnin alatom (izmjena bijele podloge i cmy kockica) to riješiti. I nakon što bi test par sati odvrtio taj problem bi nestao i sve bi opet bilo ok pola sata. Onda bi se opet taj šum počeo vraćati i s vremenom sve veći.

Nadam se da su eksperti shvatili o čemu se radi i da im je poznat problem. Je li to moguće DIY popraviti ili je potreban servis. Tj. da li bi uopće servis primio plasmu zbog toga? Da li to možda pokriva garancija?

hrx uto 28.2.2012 10:10

Nemam plazmu, tako da ne mogu biti siguran radi li se o istom problemu, ali na CRT ekranima (koji rade na istom principu) javljaju se isti simptomi; uzrokovani su prašinom na ekranu, a rješenje je jednostavno - brisanje ekrana krpom. Probaj obrisati ekran (ako već nisi) - možda će to riješiti problem.

Janer uto 28.2.2012 11:05

Dobar pokušaj haha, al ipak nije to.

Ipak sam malo više tehnički potkovan od toga pa bi to prepoznao.

Ali hvala na pokušaju.

 

Ali vjerojatno sam dobio ovakav odgovor jer mi opis problema nije baš neki. Ali ne znam kako da bolje to opišem.

A trenutno nemam aparat da slikam.

Evo to bi bilo nešto slično ovim crvenim točkama na ovoj plazmi samo što meni nisu crvene nego u svim bojama, svjetlucaju, i ipak ih nije ovako puno i ne po cijelom ekranu nego samo gdje su svijetle površine (bijele).

 

 

Lazarus Long uto 28.2.2012 11:19

Iskljuci sve "inteligentno" na TV-u pogotovo  intelligent light sensor  ili ambient...kako se vec zove kod LG-a. Iskljuci i picture enhancer-e

 

Da li se ovo javlja i na standard definition filmovima ili samo na HD?

 

 

P.S

Postavi ga u Normal ili ako imas Cinema nacinu. Pogledaj kako je stelan contrast (nemoj mnogo)

Janer uto 28.2.2012 11:50

Svi ti dodaci su isključeni jer mi daju neprirodnu sliku a ne volim to. Tako da ja to isključujem na svim uređajima.

Na svim profilma je isti problem, iako na nekima manje, ali na njima mi je onda i lošija slika.

 

Ali nije do toga jer od kad je kupljena ona je bila namještena na malo modificirani cinema profil.

I toga problema nije bilo. Sad odjednom se to počelo pojavljivati.

Ja mogu smanjiti kontrast i oštrinu, ali onda gubim na kvaliteti slike koja je do sad bila. Jer ovaj problem će nestati ako smanjim kontrast ali će nestati zbog toga

što više plazma više neće prikazivati pravu bijelu nego neku sivu.Tako da to nije riješenje moga problema.

Sve mi se čini da je nešto na panelu otišlo a strah me da servis neće to priznati u garanciju.ALi ja ne mogu gledati ovakvu sliku, živcira.

 

hrx uto 28.2.2012 11:59

Da, to je malo veći šum od onog koji se javlja kod prašine na ekranu.

 

Malo sam potražio po netu; problem se podosta javlja kod LGjevih plazmi (ali i plazmi ostalih proizvođača - potraži plasma tv red snow), obično nakon 2-3 godine upotrebe, a uzrokovan je pogrešnim naponima u televizoru. U blažem obliku, dovoljno je da se podese naponi, dok u ozbiljnijem je potrebno zamijeniti neku od ploča s elektronikom unutar televizora. Ukoliko se osjećaš pustolovno, ovdje su uputstva za namještanje napona, ali svakako bih preporučio odlazak u servis.

 

EDIT: Pogledaj i ovdje: This effect is what LG call "mal-discharge", it will get worse as the panel ages. There are currently two fixes for sets using a V7 panel: (...) There is NO permanent fix for the older V6 sets, other than a new panel. Adjusting the set-up and set-down voltages on the Y-SUS board will help, but the adjustments are temperature sensitive (ie, you'll get it ok when hot but then unwatchable when cold...).

Janer uto 28.2.2012 12:11

Da već sam to našao na netu ali meni nije problem sa tim crvenim pixelima, to sam dao samo kao sličan primjer jer ne mogu sliakti svoju plazmu.

Meni su u svim bojama, svjetlucaju.

 

Ali kad bolje pogledam možda i je isti problem jer se i meni točkice javljaju samo kod nekih nijansi kao i ove crvene točkice.

Ali mi onda nije jasno zašto meni sa antiburnin alatima ovo nestane na pola sata. Crvene pixele nije moguće ispraviti na taj način.

Janer čet 1.3.2012 10:39

Servis još nisam kontaktirao, jer je plazma kupljena u HGSpota a on je trenutno u k...

Pa sam kontaktirao LG a oni su mi tek danas javili ime službenog servisa pa ću to popodne kad uhvatim vremena.

 

Mislim da nadogradnja firmwarea ne bi pomogla jer zašto je do sad sa ovim bilo sve ok?

 

 

EDIT:

hrx, tek sam sad vidio tvoj edit. Da, mislim da je to to što si naveo. Svaka čast!

Lazarus Long čet 1.3.2012 10:46
Janer kaže...

 

Mislim da nadogradnja firmwarea ne bi pomogla jer zašto je do sad sa ovim bilo sve ok?

 

 

EDIT:

hrx, tek sam sad vidio tvoj edit. Da, mislim da je to to što si naveo. Svaka čast!

  Zato sto je panel ostario pa sad (nagadam) treba vise napona a ovaj ne ume da se snade. Jesi li probao u nekom programu da napravis 4-5 slika sa dimenzijama od 1920x1080 sa 100% 70% 50% i 20% crnu, bijelu (100%), crvenu (100%) zelenu (100%) i plavu (100%)

 

U najmanju ruku napravi bijelu sliku i vidi sto se desava kada stelas kontrast i svijetlost

honda_zg ned 4.3.2012 21:17
Janer kaže...

Mogao bi to probati, hvala.

 

Ako kažeš da je panel ostario, to znači da je nepovratno?

Po mom mišljenju bi onda to trebalo spadati pod garanciju, što ne?

Ma kakva starost ekrana ,pa imaš važeču garanciju i TV bi trebao ispravno raditi barem u tom razdoblju,nosi Tv u servis i inzistiraj na popravku ili na novom uređaju,u protivnom im se naj... ma... i prijavi ih inspekciji.

Janer ned 4.3.2012 22:38

Haha ok, smirimo se svi, stanimo na loptu.

Ne, kontaktirao sam servis i sve je ok, problem pokriva garancija.

Nego je pitanje više bilo da li se to može riješiti kod kuće ili treba zjbncija oko slanja plazme i to.

Janer pon 5.3.2012 19:29

A ništa ja im objasnio da se događa taj kao neki šum i poslao im slike toga. Oni su odgovorili, da prema slikama, da je najvjerojatnije otišao neki kontroler ili čitav panel.

Da pošaljem Overseasom plasmu a pošto je u granciji da je sve na njihov trošak.

Janer čet 8.3.2012 13:33

Evo da vas obavjestim o razvoju situacije:

Iz servisa su javili da je kvar potvrđen i da su naručene ploče za sliku (ne znam što je to???) pa kad dođu da će popraviti.

 

Inače, ne znam da li smijem navoditi ime servisa, ali što se tiče ljubaznosti, najbolje iskustvo do sad od svih servisa sa kojima sam bio u kontaktu.

 

Lazarus Long čet 8.3.2012 14:05
Janer kaže...

Evo da vas obavjestim o razvoju situacije:

Iz servisa su javili da je kvar potvrđen i da su naručene ploče za sliku (ne znam što je to???) pa kad dođu da će popraviti.

 

Inače, ne znam da li smijem navoditi ime servisa, ali što se tiče ljubaznosti, najbolje iskustvo do sad od svih servisa sa kojima sam bio u kontaktu.

 

  Valjda se misli na upravljacku elektroniku ili maticnu za tvoj TV. Bilo bi idealno da se promjeni i ekran ako je ikako moguce.

 

U svakom slucaju ovo je povoljan ishod za tebe i definitivno dobijas produljenje garancije na TV

Janer čet 8.3.2012 14:09

A ako nije otišao panel ne vidim razlog zašto bi ga servis mjenjao iako bi meni to bilo dobro haha.

 

Ček kako dobijam produljenje garancije, za koliko?

Inače, garancija je još točno mjesec dana.

Lazarus Long čet 8.3.2012 14:21
Janer kaže...

A ako nije otišao panel ne vidim razlog zašto bi ga servis mjenjao iako bi meni to bilo dobro haha.

 

Ček kako dobijam produljenje garancije, za koliko?

Inače, garancija je još točno mjesec dana.

  Pa ne znam,...valjda za onoliko koliko LG propisuje u svom disklejmeru za servisiranje ali moze i za onoliko koliko propisje zakonska legislativa (ne manje od 6 m)

U svakom slucaju ti si na konju.

 

 

mile_st čet 8.3.2012 14:31
Janer kaže...

A ako nije otišao panel ne vidim razlog zašto bi ga servis mjenjao iako bi meni to bilo dobro haha.

 

Ček kako dobijam produljenje garancije, za koliko?

Inače, garancija je još točno mjesec dana.

dok ti ovdje gubiš vrijeme vrijeme ti curi...samo što prije pošalji plasmu na servis. nema razloga da se bijela boja ne prikazuje uniformno, dakle nešto je otišlo...

Pero Dinamit čet 8.3.2012 14:38
mile_st kaže...

dok ti ovdje gubiš vrijeme vrijeme ti curi...samo što prije pošalji plasmu na servis. nema razloga da se bijela boja ne prikazuje uniformno, dakle nešto je otišlo...

Da ti čitaš vidio bi da je već to poslao {#}

 

Nego, zanima me da li je autor produžio garanciju za TV kako je nešto pričao?

Janer čet 8.3.2012 14:45
Lazarus Long kaže...

  Pa ne znam,...valjda za onoliko koliko LG propisuje u svom disklejmeru za servisiranje ali moze i za onoliko koliko propisje zakonska legislativa (ne manje od 6 m)

U svakom slucaju ti si na konju.

 

 

Što je po zakonu u ovakim slučajevima da se garancija produžuje za 6 mjeseci?

Meni je u glavi nešto 45 dana, ali nzn na što se to odnosi :)

 

To o produženju, je li to piše u onoj jamstvenoj knjižici ili negdje drugdje?

 

mile_st kaže...
Janer kaže...

A ako nije otišao panel ne vidim razlog zašto bi ga servis mjenjao iako bi meni to bilo dobro haha.

 

Ček kako dobijam produljenje garancije, za koliko?

Inače, garancija je još točno mjesec dana.

dok ti ovdje gubiš vrijeme vrijeme ti curi...samo što prije pošalji plasmu na servis. nema razloga da se bijela boja ne prikazuje uniformno, dakle nešto je otišlo...

Ne znam jesi li čitao cijeli tread ili si samo ovo zadnje, ali plazma je već na servisu. Na  početku se pričalo o tome da li je popravak moguć kod kuće. Nakon što se utvrdilo da nije moguće plazma je poslana na servis.

 

I sad sam dns obavjestio ostale članove i možda neke kojima će se ovo u budućnosti dogoditi da znaju odmah o kakvom je problemu riječ, što se mjenjalo tako da znaju ako im plazma nije pod garancijom koliko bi ih to koštalo pa da je ne popravljaju uopće ako se ne isplati.

 

EDIT: evo ti Pero Dinamit već odgovorio prije mene

 

Janer čet 8.3.2012 14:50
Pero Dinamit kaže...
Nego, zanima me da li je autor produžio garanciju za TV kako je nešto pričao?

Hm, ne sjećam se da sam govorio o produženju garancije, ali kako me pamćenje služi u posljednje vrijeme možda i jesam haha

Je li možda misliš na ovo što je Lazarus napisao da mi se sad produljuje garancija?

 

U vezi toga ne znam ništa, da li mi se produžuje i koliko.

Meni je garancija bila standardna, 24 mjeseca. Nisam kupovao dodatnu garanciju. Tako da ne znam.

Janer čet 8.3.2012 19:29
Lazarus Long kaže...

  Za toliko i plus garancija na ugradeni dio. U njegovom slucaju menja se maticna ploca, jel?

Znači ta dodatna garancija vrijedi onda za cijelu plazmu ili samo za taj ugrađeni dio?

Lazarus Long čet 8.3.2012 21:15
Janer kaže...
Lazarus Long kaže...

  Za toliko i plus garancija na ugradeni dio. U njegovom slucaju menja se maticna ploca, jel?

Znači ta dodatna garancija vrijedi onda za cijelu plazmu ili samo za taj ugrađeni dio?

  Za ugradeni dio. Ne moze (i ne smije) nemati garanciju