Nocio pet 19.10.2012 12:44

Evo ovak, ova tema je za sve koji su zakinuti ili imaju nekakvih problema sa tele2 mrezom.

Evo mojeg iskustva sa tele2 tj evo mog maila koji sam im poslao na koji jos uvijek cekam odgovor

 

Unaprijed se ispricavam ak izleti koja pogrdna rijec.
Zanima me, zasto vi velestovani tele2 u ovih neznam kolko vremena kolko sam kod vas, ste mi sad nasli skidat s racuna novce u vrijednosti jedne poruke, kad je saljem prema vama da mi aktivirate SMART tarifu. Sad prije nepunih 10min sam slao poruku prema vama za aktivacijom smart tarife, i skinuli ste mi uredno iznos s racuna u vrijednosti jedne obicne poruke kod vas koja je oko 45lipa ili koliko vec.
Pisalo je da pokusam ponovo u roku 2min i dapace, pokusao sam i pazite cuda, opet mi je skinulo s racuna iznos u vrijednosti jedne poruke.
Zvao sam vasu sluzbu za korisnike 17.10 i 18.10 i u ta dva dana su mi vasi nesposobni agenti presutili da se ima problema sa reaktivacijom SMART tarife, da bi na kraju mogo pohvalit danasnjeg vaseg kolegu koji mi je uspio sve to ljepo reci i ispricati se. Ali mi jedna stvar nije jasna. di su meni nestale hebenih 18kn s racuna? imo sam poziv od manje od minute i par poruka u vrijednosti ni vise ni manje nego 3kn eventualno 4. Vas kolega mi je rekao da je danas bilo puno spajanja na mobilni internet, koji je, pazite cudom, meni iskljucen u postavkama tj podatkovni promet je iskljucen, provjeravao sam danas dok sam bio spojen s vasim kolegom danas.
Sve u svemu, jedno jako neugodno iskustvo koje me nagnalo na razmisljanje o promjeni mreze na T-mobile ili VIP ili bonbon.

Toliko od nezadovoljnog korisnika u ovo vrijeme od kad sam prenjeo broj na vasu mrezu, di su me zeznuli i u ducanu kad sam trebo proc 100kn jeftinije jer sam broj prenio u vasu mrezu al sam i tu ostao skracen kao danas.
Lijep i srdacan pozdrav od srca vam zeli vas nezadovoljni korisnik Zvonimir. :)

 

 

 

kao sta se tu vidi, tele2 me vec u samom startu nasamario i kao odstetu za tih 100kn mi je uplatio samo koju kunu na racun, nije bilo vise od 5kn to se sjecam

plavi08 pet 19.10.2012 14:19

Koristim TELE2 SMART na bonove od 2. mjeseca i dosad nikavih problema. Dobio sam sve popuste koji su se mogli dobit i zadovoljan sam. Mobitel mi ponekad služi ko router za frendove jer imam 1GB prometa za 30kn kaj nemreš dobit ni kod fiksnog telefona. Poruke šaljem isključivo preko Vibera, Voxera ili Face-a ili pak ak baš treba sa web-a. Trošim 35-40kn mjesečno uključujući i aktivaciju tarife. I non stop koristim mob. Tako da se nadam da će potrajat tarifa.

 

Jbg uvijek ima iznimaka, al meni je Tele 2 dobar tj. najbolji od ostatka ekipe.

ezacro pet 19.10.2012 14:20

Zasto ocekujes da ti tele2 vrati nove koje si ti potrosio nemarom (100% siguran da nisi imao ukljucen net?). Sam si napiso da ti se lik iz korisnicke službe ispricao i vratio ti novce za aktivaciju. Puno puta ljudi ne znaju da imaju ukljucen internet pa onda pljuju po korisnikoj sluzbi i žale se na forumima kako su svi lopovi i prevaranti.

Nocio pet 19.10.2012 14:39
plavi08 kaže...

Koristim TELE2 SMART na bonove od 2. mjeseca i dosad nikavih problema. Dobio sam sve popuste koji su se mogli dobit i zadovoljan sam. Mobitel mi ponekad služi ko router za frendove jer imam 1GB prometa za 30kn kaj nemreš dobit ni kod fiksnog telefona. Poruke šaljem isključivo preko Vibera, Voxera ili Face-a ili pak ak baš treba sa web-a. Trošim 35-40kn mjesečno uključujući i aktivaciju tarife. I non stop koristim mob. Tako da se nadam da će potrajat tarifa.

 

Jbg uvijek ima iznimaka, al meni je Tele 2 dobar tj. najbolji od ostatka ekipe.

meni je smart paket istekao 17.10 i taj dan kupim bon od 50kn i na racunu sam imo 50kn i 49 lipai pokusam aktivirat smart tarifu i kazu da je aktivirana, a sad je na racunu 50kn i 9 lipa. rekoh neka greska je i pokusam sat vremena kasnije i opet kazu da je aktivirana i sad imam 49kn i nesto

ezacro kaže...

Zasto ocekujes da ti tele2 vrati nove koje si ti potrosio nemarom (100% siguran da nisi imao ukljucen net?). Sam si napiso da ti se lik iz korisnicke službe ispricao i vratio ti novce za aktivaciju. Puno puta ljudi ne znaju da imaju ukljucen internet pa onda pljuju po korisnikoj sluzbi i žale se na forumima kako su svi lopovi i prevaranti.

ma 200% sam siguran da nisam imo ukljucen net osim wifi-a doma. dapace, obavio sam razgovor od 47 sekindi i poslo sveukupno u tom roku 3 poruke ili 4, nisam siguran. i svaki dan kako provjerim kakvo mi je stanje na racunu svaki dan je sve manje i manje, a jos sam ova 2 dana bio bolestan pa sam ta dva dana proveo doma spojem na wifi tako da mi nije jasno, a oni kazu da sam bio na mobilnom internetu, sta je nemoguce jer sam svaki dan provjeravao da nisam greskom ukljucio ili slicno, tako da da, 100% mi je mobilni net bio iskljucen.

 

a ovo sta su mi vratili pare, odem ljepo u tele2 centar prije 2-3god i kazem uzeo bi taj i taj mob uz prijenos broja. i naravno kazu kolko ce me manje izac i ja reko super jer sam taman toliko i imao 799kn (LG GT540 je bio u pitanju). I sacekao sam tih 10dana da mi prebace broj i odem u tele2 i kazu da nemaju vise u toj ponudi da mogu kupit za 899kn. ja u tom istom tele2 centru u dubravi kazem, bio sam tu prije 10 dana i rekao sam da ocu uzet taj i taj mobitel i rekli ste mi kolko manje ce me izaci( a bila je ista zenska) i kaze da sam trebo rec da napisu na ugovor o prjenosu broja koji cu mob uzet( a pitala me bila taj dan na prijenosu broja). ja joj ljepo i smireno kazem, pitali ste me dal ocu da na ugovor napisu kojicu mobitel uzet da mi ga sacuvaju i ja sam reko moze jer cu bit siguran onda da cu ga dobit. ali uz sok i nevjericu to na ugovoru koji je bio kod njih nije bilo napisano i spusio sam 100kn. zalio sam se njima i nis nisu mogli napravit i zovem sluzbu za korisnike bla bla da skratim pricu i nista nisu mogli napravit. trazim mail il broj njima nadlezne osobe i daju mi mail i ispricam pricu kak je sve bilo, i kao u znak nastale stete nadoplatili smo vas racun s tolko i tolko kuna, nije bilo vise od 5 siguran sam, jaja mi mozete rezat u suprotnom

W1ck3d8u2z pet 19.10.2012 15:08

ljudi živcirate se bezveze, trebali ste odmah otići u t-mobile ili vip na bonove, a ne da vam kosa sad ispada jer ste na tele2 uštedili 10kn (napamet pričam)... samo o tome se i radi u cijeloj priči, jeftinije nikad nije bilo bolje rješenje... šta ti vrijedi uzeti iskon.tv za 100kn manje mjesečno kad ćeš skužit da ti omiljene serije nemaju prijevod i biti toliko nezadovoljan da bi najradije bacio sve u smeće? (meni prijevod nije problem, mnogima je) šta ti vrijedi uzeti opti.tv i da na računu uštediš 200kn mjesečno kad će ti kod problema s routerom (ne radi telefon, telka ni internet) reći da će doći pogledati kad se nakupi posla u tom gradu? (to uglavnom znaći za 3 tjedna kad je samobor u pitanju)

Nocio pet 19.10.2012 15:36
Danny_HR kaže...

Da mi dođe takav mail, s takvom razinom pismenosti i s takvim nastupom, lagano bih ga poslao u spam folder.

Haha, Danny, neću se radi njih trudit pisati gramatički. Mogao bih sve lijepo i sa pravopisom napisati, ali čemu trud kad će oni samo bacit pogled na mail i odgovorit da oni tu ništa ne mogu učinit. Čemu onda trud da im sve lijepo gramatički napišem?

Onjegin pet 19.10.2012 15:42
Nocio kaže...
Danny_HR kaže...

Da mi dođe takav mail, s takvom razinom pismenosti i s takvim nastupom, lagano bih ga poslao u spam folder.

haha danny, necu se radi te gamadi trudit pisat pravilno i kak spada, znao bi sve ljepo s pravopisom napisat i ostalo, ali cemu trud kad ce oni samo bacit pogled i odgovorit da oni tu nista nemogu ucinit. cemu onda trud da im sve ljepo gramaticki napisem?

Pa ne znam. To neki zovu kulturom. Samo u toj rečenici si napravio 20 grešaka.

 

Pišem kako pišem, ali kad pišem e-mail u kojem tražim informacije ili kontaktiram prodavače i sve slično, tada pročitam nekoliko puta prije slanja.

Danny_HR pet 19.10.2012 15:45
Nocio kaže...
Danny_HR kaže...

Da mi dođe takav mail, s takvom razinom pismenosti i s takvim nastupom, lagano bih ga poslao u spam folder.

haha danny, necu se radi te gamadi trudit pisat pravilno i kak spada, znao bi sve ljepo s pravopisom napisat i ostalo, ali cemu trud kad ce oni samo bacit pogled i odgovorit da oni tu nista nemogu ucinit. cemu onda trud da im sve ljepo gramaticki napisem?

Pa upravo zato što će te puno ozbiljnije shvatiti. Ovako ostavljaš dojam tinejdžera koji ionako neće ništa napraviti po tom pitanju, ma što mu odgovorili. A bez "tinejdžerske potrošnje" nisu na velikom gubitku.


Kod ovakvih bi se stvari trebao maksimalno potruditi napisati mail koji će odisati ozbiljnošću i pritom izbjegavati fraze poput "il kolko već" i slične. Moraš raspolagati točnim podacima i jasno objasniti situaciju, inače te nitko neće šljivit ni 5%.

Nocio pet 19.10.2012 16:01
Onjegin kaže...

Evo, sve je lijepo napisano pa reci da li si zadovoljan sa prepravkom. Da, neki to zovu kulturom, ali kakvih sve imam iskustva u familiji, pogotovo kod strica i strine, covjek se uvjeri da su gamad.

Danny_HR kaže...

Pa upravo zato što će te puno ozbiljnije shvatiti. Ovako ostavljaš dojam tinejdžera koji ionako neće ništa napraviti po tom pitanju, ma što mu odgovorili. A bez "tinejdžerske potrošnje" nisu na velikom gubitku.


Kod ovakvih bi se stvari trebao maksimalno potruditi napisati mail koji će odisati ozbiljnošću i pritom izbjegavati fraze poput "il kolko već" i slične. Moraš raspolagati točnim podacima i jasno objasniti situaciju, inače te nitko neće šljivit ni 5%.

A gledaj, ja sam samo iznjeo svoje iskustvo, ja tu ništa ne mogu ako već stric koji ima 40 i kusur godina nista nije mogao napravit s njima kad su njega poceli za*ebavat. On im je slao mailove, išao kod njih na razgovore i sve je pokušao, ali svejedno im je odgovor bio isti svaki put.

rustweaver pet 19.10.2012 16:10
Nocio kaže...
A gledaj, ja sam samo iznjeo svoje iskustvo, ja tu ništa ne mogu ako već stric koji ima 40 i kusur godina nista nije mogao napravit s njima kad su njega poceli za*ebavat. On im je slao mailove, išao kod njih na razgovore i sve je pokušao, ali svejedno im je odgovor bio isti svaki put.

Nema on njih što uvjeravati, kao ni ti. Pošalješ mail, propitaš se, ako oni ustraju na tome da nisu pogriješili a ti si siguran da jesu, tada pokreneš tužbu protiv njih. Odnosno prestaneš biti njihov klijent ako se podizanje tužbe financijski ne isplati.

 

Polupismeni mail ti ništa ne vrijedi. Ako si uvjeren da nema smisla lijepo sastaviti taj mail jer držiš da će ga ionako ignorirati, što si ga uopće pisao? Da se malo ispušeš?

 

Danny je bezveze pobrao TD zbog balkanskog mentaliteta: "ma šta ja imam ljepo pisat, nek sam im rekao šta ih ide". Da se ljudi manje ponašaju kao da su tek izašli iz pećine, a više koriste mozak i ova bi država bolje izgledala.

Nocio ned 11.11.2012 21:29

Eo još jedno, meni smiješno iskustvo, od neki dan.

 

Otiđemo cura i ja u Tele2 centar na trgu pošto se ona raspitivala za tablet u koji može ići i sim kartica. I ljepo odem ja do prodavačice i pitam ju da li može ići obična sim kartica iz mobitela pošto oboje imamo smart tarifu, a to je 1gb mobilnog interneta. I sad ona ode gledat na internet i ništa ne nalazi, sva zbunjena pita kolegu preko puta nje.

A kolega pogleda nju, pa nas dvoje, i u isti čas odgovori da ne može ići obična kartica u tab, nego baš mora kartica za mobilni internet, posebno namjenjena za to.

Nabavimo tablet, mjenjali HTC EVO 3D + naša nadoplata, i kažem curi da ubaci karticu u tab i da će radit sigurno i s običnom karticom, a ne samo s onom kako su rekli ovi iz Tele2.

Ubaci ona karticu i gle čuda, tab radi i na mobilnom internetu s naj običnijom karticom.

 

Evo još jednog primjera ne znanja ili gluposti ili prevare Tele2 nebi li zaradili što više para na napaćenom narodu.

Nocio ned 11.11.2012 21:34

Čovijek je meni uporno tvrdio da se nemože, a ja sam njemu ljepo ponudio, ako želi, da isprobamo pred njegovim očima u nekom od tabova koje imaju u ponudi u izlogu.

A on je odmah zauzeo obrambeni stav, da on nema šta isprobavat, da je on bio isprobao i da zna da ne može.

Boldani dio sam zaboravio napisati

Zoran ned 11.11.2012 22:33

Ja bi im napisao prigovor i tom tipu bi ošao demonstrirati. Usput bi ga verbalno izvređo da ga bude sramota sutra doć na posao.

Pa nepostoji nikakva razlika između "internet" i običnog sima osim što internet sim valjda ima blokirane odlazne pozive oO

CrnaBitanga pon 12.11.2012 22:45
Nocio kaže...
Danny_HR kaže...

Da mi dođe takav mail, s takvom razinom pismenosti i s takvim nastupom, lagano bih ga poslao u spam folder.

Haha, Danny, neću se radi njih trudit pisati gramatički. Mogao bih sve lijepo i sa pravopisom napisati, ali čemu trud kad će oni samo bacit pogled na mail i odgovorit da oni tu ništa ne mogu učinit. Čemu onda trud da im sve lijepo gramatički napišem?

Pismenost ne zahtjeva fizički napor. Ne uzrokuje muskulfiber. Ne uzrokuje impotenciju.

Peroman uto 11.12.2012 12:52

Pa nikad vise u ovom Tele2 necu ništa kupit.{#}

U subotu(8.11) dodem u Tele2 trgovinu i odlucim kupiti jedan mobitel.Posto ga nisu tada imali rekli su da ce ga naruciti i da ce mi doci najkasnije do srijede(5.11).Dosla je i ta srijeda i nista.Nazovu me u cetvrtak i kazu da su imali nekih problema te da ce mobitel doci u petak(7.11) najkasnije ponedjeljak(10.11).U ponedjeljak naravno nista i ja vec ljut sto cekam mobitel tjedan dana odlucim otici kod njih danas i vidit sta se ddesava.Dok sam cekao u redu njima taman dosao paket narucenih mobitela.Sav sretan sto cu napokon dobiti trazeno zenska koja tamo radi kaze covjeku da nece primiti paket jer je dobila pola narucenih i pola nenarucenih uredaja.Pita ona njega oce joj stici pravi uredaji do petka(14.11) on kaze da ne,vec tek sljedeci tjedan.{#}

 

Kolike sam srece necu ga ni sljedeci tjedan dobit.

Da jedan {#} mobitel moram cekat vise od 2 tjedna,a u webshopu im kao dostave u roku od 3 dana.Nemogu vjerovat

 

Stjepanj uto 11.12.2012 13:35

evo i ja neki dan htio neku povoljnu tarifu za mob tj mobilni net, posaljem poruku, a oni meni nesto nevalja pokusajte ponovo i tako ja 5 puta... a pare nestaju s racuna:) dok nisam skuzio na internetu da ta tarifa trenutno vise nije aktualna tj ne postoji... barem da su obavijestili s prvom porukom da vise nije moguce ali ne uzmi i zadnje lipe jadnom covjeku:)

5220 pet 20.12.2013 15:25
Nitro233 kaže...

um automatski mi je se aktivirala smart tarifa 2 puta zaredom i skinila mi 90 kuna sa racuna dosad,dal netko zna kako da iskljucim to?ovi iz tele2 nisu normalni

Meni se to dogodilo prošli mjesec, automatski 2 puta aktiviralo i skinulo 60kn (valjda i tebi, ili 70 ako koristiš noviju smart tarifu). Uglavnom nazvao ih i rješili su to u nekoliko dana i vratili mi 30 kn.

ZdravkoZ pet 20.12.2013 17:06

Kupim bon online i kao dobijem gore 50 kn bonusa i pošto sam potrošio minute u smart tarifi 30 a ista nije istekla pošaljem upit kako će mi se dalje naplapćivati odlazni pozivi i evo njihovog odgovora-

Poštovani,

zahvaljujemo Vam na upitu.

Obavještavamo Vas da je redoslijed trošenja kuna sljedeći:

1. bonus paket minuta, poruka, podatkovnog prometa,

2. bonus kune,

3. naplatni paketi minuta, poruka, podatkovnog prometa,

4. iznos sa glavnog računa.

Za više informacija o Tposjetite www.tele2.hr.

ok.krenem ja danas koristiti te bonus minute kad šipak nigdje tog bonusa te mi je za dvje minute skinulo 3kn sa "glavnog računa"

gljinoliga čet 29.5.2014 14:32

Upravo to Tele 2 jesu prevaranti. Mozda i puno veci od ostalih.

Prvo naplate uslugu onda je samovoljno deaktiviraju te prilikom pozivia sluzbi za korisnike ne mos ne udarit u "preplaceni birokratski zid" koji gorenavedene lopine placaju tvojom lovom koju ti ukradu. Da bi dosli do SZK treba preslusat samo dvije minute snimljenih poruka na automatu. I sve to proc samo da te docekaju "jadni zaposlenici" s prethodno ugraktanim setom odgovora "mi ne mozemo2 "mi ne zelimo2 "mi nismo u mogucnosti" 2obratite se" (daljnem zidu sutnje). i sto je. I sto je zakljucak, zasto ih Tele2 zaposljava odrede graktavaca koji "ne mogu nista" pa upravo za to da bi korisnika uporno maltretirali i za to su placeni od novca tih istih korisnika. Istih onih kojima ste ukrali lovu u UNAPRIJED NAPLACENIM TARIFAMA. a poslije ga poslali na borbu s birokratskim vjetrenjacama. Za povratit (no nikako ne i za nepovjerovat) Koje to sve ekipe imaju pravo osnovati mafijasku organizaciju i nazivati je pruzateljem *telekomunikacijskih* usluga. Za nesto sto na kraju se svodi na iznudu i reketarenje. A ponuda usluge stoji samo dok se ne pobere lova.

I nakon milodragih ugodnika od korisnika se ocekuje slijeganje ramenima uz pomisao na nepostojanje zastite protiv onih koji te tako siluju jer NAZALOST zivimo tam gdje zakoni postoje da ih se kroz rupe prolazi.

TheThing čet 29.5.2014 15:19

Došao sam u Tele2 trgovinu i pitam ja zašto oni ne nude besplatan facebook   0 ili zero facebook.com  ova mene gleda i kaže pa upalite wireless i upalite aplikaciju facebook, a ja u sebi zbog cega ova prima platu u pm, onda se obratim drugoj zenskoj odmah do nje i ova prvi put čuje za taj besplatan facebook^^

Lord_of_destruction pon 2.6.2014 12:44

Jako dugo sam bio korisnik tele2, mislim da sam prvi put sklopio ugovor s njima kad je dosla motorola v3 kod nas jer sam zbog nje isao kod njih na pretplatu (mislim da sam imao tarifu koju sam placao 35kn mjesecno plus potrosnja). Sve ove godine jedan jedini problem sam imao koji seže jos u vrijeme te prve pretplate kad mi nisu isporucili jedan racun i blokirali odlazne pozive (nisam bio u rh u tom peridu pa nisam znao da mi racun nije isporucen, a roditelji od silnih racuna za rezije nisu ni primjetili da fali od tele2). jedina moja zamjerka prema njima ja slaba pokrivenost signalom, pa sam iz tog razloga zbog prirode svog posla morao broj prebaciti u drugu mrezu. Osim tog problema, ostalo sve 5{#}

Nocio uto 17.6.2014 07:29

Da se malo nadovežem na temu. Naime, gospoda iz Tele2 me isključila radi ne plačenih računa.

Pošto sam tek nedavno počeo radit, nisam u mogučnosti platit sve račune, pa sam od 11mj prošle godine 2mj u zaostatku.

Evo primjer: u 2mj sam bio dužan za platit račune za 11, 12 i 1mj i platim račun za 11 i uredno nastavim koristit njihove usluge, jer znam da se nakon 3 računa zaostatka šalje račun za ovrhu i slično.

Kao i sada, platio sam račun za 3mj, a ostao mi je još i za 4mj i 5mj da bi me gospoda jučer isključila. Svjestan sam, tu je i moja krivica radi ne plačanja računa, ali tu ništa nemogu kad sam bio bez posla i sa strane posuđivao novce da platim račun.

To je poprilično frustrirajuće jer sam našao posao za koji mi poprilično treba mobitel, a oni me isključe, iako mi je agent iz njihove službe za korisnike rekao kako mogu 2 račua u zaostatku bit jer me na trećem već iskljućuju.

Očito, mi koji smo na Tele2, smo njihove ovce.