seGii pon 20.8.2012 20:22

Zatrazio sam od tcoma brzinu interneta od 10 mbita i 512 kbita u nedjelju 19.8.

Nazvao sam u srijedu da ih pitam je li proslo povecanje i rekli su da je.

Testirao sam tada brzinu i bila je 4 mbita kao i prije. Dao sam im vremena do petka kad sam ih opet nazvao. Tehnicar mi je preko telefona restartao ruter sto nije rijesilo problem. Nakon restarna mi je rekao da ruteru nekad treba vremena da prihvati brzinu (nisam siguran sto je rekao no 24 sata bi trebalo najvise trajat). Naravno da je brzina ostala ista sljedeceg dana...

U subotu sam prosao onaj automatski nacin tcom sluzbe za korisnike (traje minutu i koliko sam ja skuzio samo restarta ruter).

U nedjelju sam isto zvao i isto su mi restartali ruter i necete vjerovat opet nije radilo. To nas dovodi do danas kad sam opet nazvao i dobio isti pokusaj da se odkloni problem. U centrali oni vide da je pustena brzina od 10 mbita. Linija mi moze podnjeti brzinu. Evo malo copy paste statusa s rutera (sx 763 ruter).

 

Downstream rate:16092 kbpsUpstream rate:1380 kbps PPPoE pass-through: Enabled

 

ADSL Line Status:Cable connectedLine mode:ADSL2+Maximum line rate:20488 kbps (downstream) / 1484 kbps (upstream)Noise margin:10 dB (downstream) / 11.3 dB (upstream)Line attenuation:8.6 dB (downstream) / 6.2 dB (upstream)Output power:

15.6 dBm (downstream) / 12.6 dBm (upstream)

 

 

http://www.speedtest.net/result/2130420736.png

kameni_zg pon 20.8.2012 20:46

Ništa novo, zovi i reci da želiš ono što plačaš. Tak su meni prodavali price kako sam ja kupio brzinu DO 4megabita(što je donekle istina) ali kad mi ne puste ni 2 megabita joj da me vidiš samo kak mene takve stvari živciraju. ja sam ih zvao i zaprijetio raskidom ugovora sa njima. Tak napravi i ti reci da nisi zadovoljan i da ides nekom drugom di ce ti moc tih 10megabita isporucit, i napomeni da ides k drugima ako ne otklone kvar.. i onda očekuj poziv od tehničke službe u roku od 10min, i rec ce ti samo: provjerite si brzinu, i bit ce ti tocno 10megabita 10.1 mozda , nece ti dat ni pola od pola viska. 

seGii pon 20.8.2012 21:05

Cini mi se da se samo tako moze komunicirat s njima. Jednom prilikom su me krali tako sto su mi naplacivali dva HD paketa na racunu no govorili kako to nije istina preko telefona. Mogao bi napisat knjigu koliko puta su me pokusali i jos uvjek pokusavaju s*ebat. Vjerujem da bi svi tcom korisnici mogli. Pokusat cu to sutra ,a ako ne uspije ozbiljno raskidam ugovor.

 

Lopovi.

Branimir82 pon 20.8.2012 21:20

Imao sam standarnih 4/0.5

Uzeo HD paket

Uzeo 10 mbit

Sve radilo PERFEKTNO pola godine nakon zadnje modifikacije (povećana brzina na 10mbit), jednu večer i net i max tv neprestano se počmu gasiti i biti nedostupni (nekad bi samo maxtv radio,nekan net) i zovnem da napravim pritužbu.

Sljedeći dan me zovne tehničar i kaže da je problem riješio, a ja sam pak slučajno minut prije mjerio brzinu na speedtest koji mi je davao samo 6mbit/0.5.Kažem tehničaru da sad sve radi ali da imam samo 6mbit, a on će 'ne znam ja ko je vama ovo sve upalio,ali nema šanse da vama radi 10mbit uz max tv i hd paket'.Pitam ga 'pa kako je sve radilo pola godine,sve do sinoć?' On je nastavio da to tako ne može raditi i da je on spustio brzinu na 6mbit.

Nakon kraće rasprave ja mu kažem da sve vrati kako je i bilo, na što će on da nema šanse da meni to može ikako raditi i da će problema biti.

I evo ga, sve radi, baš kako je i prije te večeri sve radilo, iako tehničar kaže da ne može niti teoretski.Dakle ne vjerujte im ništa, nemaju pojma šta pričaju, ovaj je uporno govorio 'deset MEGABAJTNA veza'

kameni_zg pon 20.8.2012 21:33

Ja s njima nisam u ugovornoj obvezi, a s jedinom glupavim mobitelom od 99 kuna me nece kupiti, imam ih u malom prstu kaj se tice takvih kvarova nazovem pitam kaj je?! Vec me znaju tamo kolko zovem, svaki dan si mjerim brzinu, sad mi neso ovih dana pocelo stekati cim bi se brat spojio na svom kompu, bas cu sutra nazvati da provjerim u cemu je kvarčić :D

Sint1 pon 20.8.2012 22:06

Iz osobnog iskustva koje me kostalo oko 1000 kn cu ti reci ako si promjenio brzinu onda ce ti ta brzina teci od 1. u misecu. Takav je "obicaj" u ISP-ima i nema druge nego pricekaj 01.09. pa onda provjeri i javi koja ti je brzina. Uostalom nazovi sluzbu za korisnike i pitaj ih kad ti se ukljucuje nova brzina nakon promjene. Da li odma nakon promjene ili od 1. sljedeceg miseca?

Haker_x uto 21.8.2012 10:11

Kada ovo sve procitam sretan sam sto zivim u BiH, u mom podrucju nije niko imao problema sa brzinama, nisu ISP-ovi nikada smanjili brzine, bilo je slucajeva da nestane interneta, nazoves prijavis i poprave sto je prije moguce, izuzetak je bezicni internet u kojem te **bu kako stignu, ali s telecomom i kablovskim nema problema...

 

PS. Samo zaprijetis da ces preci na drugi ISP i odmah prpa ide, odmah ce se potruditi da ti naprave, lopovi...

kruskar uto 21.8.2012 10:35
Branimir82 kaže...

Imao sam standarnih 4/0.5

Uzeo HD paket

Uzeo 10 mbit

Sve radilo PERFEKTNO pola godine nakon zadnje modifikacije (povećana brzina na 10mbit), jednu večer i net i max tv neprestano se počmu gasiti i biti nedostupni (nekad bi samo maxtv radio,nekan net) i zovnem da napravim pritužbu.

Sljedeći dan me zovne tehničar i kaže da je problem riješio, a ja sam pak slučajno minut prije mjerio brzinu na speedtest koji mi je davao samo 6mbit/0.5.Kažem tehničaru da sad sve radi ali da imam samo 6mbit, a on će 'ne znam ja ko je vama ovo sve upalio,ali nema šanse da vama radi 10mbit uz max tv i hd paket'.Pitam ga 'pa kako je sve radilo pola godine,sve do sinoć?' On je nastavio da to tako ne može raditi i da je on spustio brzinu na 6mbit.

Nakon kraće rasprave ja mu kažem da sve vrati kako je i bilo, na što će on da nema šanse da meni to može ikako raditi i da će problema biti.

I evo ga, sve radi, baš kako je i prije te večeri sve radilo, iako tehničar kaže da ne može niti teoretski.Dakle ne vjerujte im ništa, nemaju pojma šta pričaju, ovaj je uporno govorio 'deset MEGABAJTNA veza'

Isto to i ja s njima proživljavam samo drugačiji paket i brzina,imam flat 4mbps i 2 max tva,i oko pola godine-godinu je radilo sve izvrsno 4 nekad i više mbps i max tv sve uredno radili i počelo zahebavat sve,slika kriminalna na drugom max tvu brzina neta max 2.19mbps,zvao ih dolazili tehničari i nemogu utvrdit problem,jedan je rekao kao da je to zbog 2 max tva,neki dan smo podnjeli zahtjev da nam ugase drugi max tv(neki dan prije mj dana) i još uvjek ga nisu ugasili.

NortonCommander uto 21.8.2012 10:51

U subotu sam zatražio povećanje brzine sa 4 na 10 mbita/s i također mi je rečeno da se promjena obavlja u roku od 24 sata od trenutka kada tehničari utvrde da je ta brzina moguća na mojoj lokaciji. Jučer sam zvao i rekli su mi da će mi se tehničari javiti tokom dana ili najkasnije rano ujutro. Ništa još.

Friday uto 21.8.2012 12:35
Sint1 kaže...

Kakav onda racun dobijete nije mi jasno? Npr. 10 dana u misecu si na 4 mb/s a drugih 21 dan na 10mb/s. Kako vam onda to obracunaju i zbroje? 

 

Ako je mjesec 30 dana, 10 dana ti je 0.33 od tog perioda. Samo se podjeli.

intel97 uto 21.8.2012 13:01

ja sam jednom imao problema da nisam imo internet dobro je samo što mi je tata pozno tog tehničara koji je došo bio lik cijeli dan od 10 ujutro do 4-5 posljepodne ali bio je problem u windowsima 

 

a najgora su mi iskustva s tehničkom službom vidi se da su ti ljudi iznervirani ko nitko ipak čudio bi se da nisu {#}