monkeymoon ned 20.10.2019 11:59

Pozdrav!

 

Imam problem kod downloadanja bilo čega. Igre rade normalno.

Kao da je neki problem sa ip adresama.

Ako promijenim LAN port problem se riješi na nekoliko sati, a onda opet ne želi downloadat (chrome, edge, steam update aplikacije, origin client...), stranice se otvaraju normalno i savršeno brzo u Chromeu, test dsl speeda je odličan, ping 28, D:MBit...

Netflix radi na obje tv (WiFI, lan)...mob spojen na WiFI skida aplikacije....

Windows tj. komp s kojeg pišem ne želi.

Renew ip adrese isto ne pomaže... (https://www.tp-link.com/us/support/faq/840/)

Paljenjem i gašenjem rutera problem se riješi, a onda ispočetka...

Help!

Damir22 ned 20.10.2019 12:52

Vec se kroz par tema.provuklo ovo pitanje....

Nije.problem (izgleda) u routeru,vec u firmware-u, jer su svi.problemi poceli kad je router napravio automatski update firmwarea.....

Posljedicno, u mom slucaju,ping je nesto manji nego sto je bio ranije (s 20 na 15), ali i download je nesto manji (sa cca 38 je pao na 30-32)....

Rjesenje je traziti downgrade na stariji firmware ili zamjena routera.... No nisam jos nasao vremena baviti se s time....

Marko :D ned 20.10.2019 13:26
Damir22 kaže...
Nije.problem (izgleda) u routeru,vec u firmware-u, jer su svi.problemi poceli kad je router napravio automatski update firmwarea.....

Rjesenje je traziti downgrade na stariji firmware ili zamjena routera.... No nisam jos nasao vremena baviti se s time....

Ali budući da ti sam firmware ne možeš vratiti na stariju verziju, moraš nazvati službu za korisnike i prijaviti kvar. U protivnom možeš brickati router za što će ti HT naplatiti štetu jer router nije u tvom vlasništu nego si ga samo unajmio.

Damir22 ned 20.10.2019 13:34

Naravno, mislio sam da se podrazumjeva da je ovo nesto sto korisnik ne moze sam odraditi.

Jer sve i da moze,.router ce se opet apdejtat,znaci to ne rjesava problem.

Jedino korisnicka podrska to odradi, i da onemoguci nove apdejte routera. No mislim da bi prije isli na zamjenu....

JozoBozo121 ned 20.10.2019 14:52
Marko :D kaže...

Ali budući da ti sam firmware ne možeš vratiti na stariju verziju, moraš nazvati službu za korisnike i prijaviti kvar. U protivnom možeš brickati router za što će ti HT naplatiti štetu jer router nije u tvom vlasništu nego si ga samo unajmio.

 Nije unajmljen, vlasništvo je HT-a, samo je dan korisniku na korištenje. Ali ako postoji jedan operater u Hrvatskoj koji korisnicima ne naplaćuje takve stvari onda je to HT.

Damir22 kaže...
Naravno, mislio sam da se podrazumjeva da je ovo nesto sto korisnik ne moze sam odraditi.

Jer sve i da moze,.router ce se opet apdejtat,znaci to ne rjesava problem.

Jedino korisnicka podrska to odradi, i da onemoguci nove apdejte routera. No mislim da bi prije isli na zamjenu....

 Koliko sam se čuo s tehničarem dok je kod mene mijenjao doma, opcija s vraćanjem na stariju verziju baš i nije nešto jer će ga ACS kad tad vratiti na novi bez obzira na sve.