Prijenosna računala

Preporuka za roza laptop 3000-3500 kn

alankish sub 15.12.2012 15:17
Igor_zgb kaže...

Eto specifičan zahtjev :)

 

Obavezno roza laptop, do 3000-3500 max za curu koja ne igra igre :)

 

{#}

Tu ekipa sigurno više zna, čak i o dostupnim bojama. Moj glas ide za DELL koji eto ima izmjenjive poklopce, sad nisam siguran da ćeš pronaći cijeli laptop u roza boji. Pozdrav tebi i tvojoj curi{#}

Sphynx ned 16.12.2012 19:03
Igor_zgb kaže...

Eto specifičan zahtjev :)

 

Obavezno roza laptop, do 3000-3500 max za curu koja ne igra igre :)

 

{#}

Asus je riješenje tvojih problema ;)

 

Model ASUS X501A-XX194V dolazi s windowsima i sasvim je dovoljan za sve svakodnevne zadaće, a cijena starta od stvarno prihvatljivih 2770kn po web shopovima, dok je kod retailera isto tako ok cijena 2999kn ako te vise zanima kupnja na rate. Jedina možebitna mana je sto nema optički pogon, ali u današnje vrijeme mislim da to nije toliki minus.

 

Pozdraf...

wifi pon 17.12.2012 08:27
Igor_zgb kaže...

Taj sam i ja nasao, sad neznam dal ima kaj bolje za tu lovu

mozda ovakvo sto, doduse ovo je vise lila nego roza boja, ali 14", nesto ala ultrabook tanak, lagan, i uopce nije skup... jedino sto ga na nasem trzistu nisam pronasa u drugim bojama, inace bi ga vjerojatno i sebi uzea...

Sphynx ned 30.12.2012 17:05
Valentin17 kaže...

Ma šta će ti rozi laptop, pa ne kupuješ laptop djetetu, nego odrasloj osobi, kupi Dell 3520 i miran si, 3 godine garancija.

 

Upiši u tražilicu www.nabava.net i potraži gdje je najjeftiniji i bok.

Yep, samo kaj ti je 3 godine garancija samo na dijelove, a ne na rad servisa, pa ti onda oni lijepo za svaki drek naplate po 300-500kn i onda ti to jamstvo lijepo ništa ne znači u životu. Ako se kupuje dell samo zbog jamstva, bolje ga onda zaobići. S druge strane kod HP-a, Lenova ili Acera se može produljiti jamstvo, a toshiba, asus i sony ionako dodju s 2 godine jamstva sto je sasvim dovoljno...

 

Pozdraf...sorry na {#}

wifi ned 30.12.2012 19:01
Sphynx kaže...

Yep, samo kaj ti je 3 godine garancija samo na dijelove, a ne na rad servisa, pa ti onda oni lijepo za svaki drek naplate po 300-500kn i onda ti to jamstvo lijepo ništa ne znači u životu. Ako se kupuje dell samo zbog jamstva, bolje ga onda zaobići. S druge strane kod HP-a, Lenova ili Acera se može produljiti jamstvo, a toshiba, asus i sony ionako dodju s 2 godine jamstva sto je sasvim dovoljno...

Jel to pise u uvjetima garancije??? ako nije tocno to navedeno, izricito, onda ti garancija znaci u prijevodu - doneses neispravan laptop koji nisi unistia svojom krivicom i preuzimas isti taj svoj laptop ali u ispravnom stanju... kakvi te rad servisa spopa dok je bilo kakav uredjaj pod garancijom...

Sphynx ned 30.12.2012 19:15
wifi kaže...
Sphynx kaže...

Yep, samo kaj ti je 3 godine garancija samo na dijelove, a ne na rad servisa, pa ti onda oni lijepo za svaki drek naplate po 300-500kn i onda ti to jamstvo lijepo ništa ne znači u životu. Ako se kupuje dell samo zbog jamstva, bolje ga onda zaobići. S druge strane kod HP-a, Lenova ili Acera se može produljiti jamstvo, a toshiba, asus i sony ionako dodju s 2 godine jamstva sto je sasvim dovoljno...

Jel to pise u uvjetima garancije??? ako nije tocno to navedeno, izricito, onda ti garancija znaci u prijevodu - doneses neispravan laptop koji nisi unistia svojom krivicom i preuzimas isti taj svoj laptop ali u ispravnom stanju... kakvi te rad servisa spopa dok je bilo kakav uredjaj pod garancijom...

Naravno da piše u uvjetima jamstva. Ne pričam napamet, jerbo sam kao retailer vodio jedan poprilično neugodan razgovor s čovjekom u servisu koji je kupca oženio za 500kn zbog greške na fakin disku, da bi na kraju dobili info od dell ureda da kako to mi mislimo da ne znamo za te uvjete?!?!?!? Pa sad više ne prodajemo Dell jer su džubrad :)

 

EDIT: samo da se ispravim, jer vidim da to nisam niti u prvom postu napisao - prvu godinu jamstva vrijedi standardno jamstvo kojim su pokriveni i dijelovi i rad servisa, no u preostale dvije godine jamstva su pokriveni samo dijelovi...

 

Pozdraf...

wifi ned 30.12.2012 19:51
Sphynx kaže...

Naravno da piše u uvjetima jamstva. Ne pričam napamet, jerbo sam kao retailer vodio jedan poprilično neugodan razgovor s čovjekom u servisu koji je kupca oženio za 500kn zbog greške na fakin disku, da bi na kraju dobili info od dell ureda da kako to mi mislimo da ne znamo za te uvjete?!?!?!? Pa sad više ne prodajemo Dell jer su džubrad :)

 

EDIT: samo da se ispravim, jer vidim da to nisam niti u prvom postu napisao - prvu godinu jamstva vrijedi standardno jamstvo kojim su pokriveni i dijelovi i rad servisa, no u preostale dvije godine jamstva su pokriveni samo dijelovi...

 

Pozdraf...

a svasta!!! nego na koji nacin oni misle recimo utvrdit kvar kad je laik u pitanju, osim da ga dovede u servis. sama dijagnostika se onda nebi smjela naplatit bez obzira za vrijeme trajanja garancije, i to sve 3 godine... a onda kad se utvrdi kvar, pa nek daju dio onda, moze prakticki i korisnik sam onda prominit... ali onda se ne mogu pozivat na to da je laptop neovlasteno diran jer automatski nije moguce zamijeniti dio ako ne iskidas naljepnicu ili sta vec...

 

btw, ta prica s diskom je stvarno nevjerojatna... ispada da je doslovce kupac moga kupit disk i sam...

nego kakva je onda njima mogucnost da dobijes novi disk, a da ga sam ugradis? jer realno ne vidim razloga da bi netko platia 500kn servisu kad sam disk toliko kosta i bez garancije...

Sphynx pon 31.12.2012 09:34
wifi kaže...

a svasta!!! nego na koji nacin oni misle recimo utvrdit kvar kad je laik u pitanju, osim da ga dovede u servis. sama dijagnostika se onda nebi smjela naplatit bez obzira za vrijeme trajanja garancije, i to sve 3 godine... a onda kad se utvrdi kvar, pa nek daju dio onda, moze prakticki i korisnik sam onda prominit... ali onda se ne mogu pozivat na to da je laptop neovlasteno diran jer automatski nije moguce zamijeniti dio ako ne iskidas naljepnicu ili sta vec...

 

btw, ta prica s diskom je stvarno nevjerojatna... ispada da je doslovce kupac moga kupit disk i sam...

nego kakva je onda njima mogucnost da dobijes novi disk, a da ga sam ugradis? jer realno ne vidim razloga da bi netko platia 500kn servisu kad sam disk toliko kosta i bez garancije...

A gle, kaj da ti velim...klasicna navlakuša, a ljudi ne čitaju nikada uvjete jamstva.

 

Naravno bolje i garancija na dijelove, nego ništa, ali je malo nezgodno kad mislis da ti je jamstvom sve pokriveno, pa ti se desi da ti rikne neka banalna stvar tipa memorije i onda te zamjena iste dodje tri puta vise nego da si ti sam napravio, a otisao si u servis jerbo si mislio da ce se to rijesiti u jamstvu....

Valentin17 pon 31.12.2012 10:27

Nisam preporučio DELLa bez veze, liku na Aceru riknula matična na godinu i pol starom laptopu, dao za reparaturu za 600kn, nakon 2 mjeseca ista stvar, sada bacio matičnu i uzeo drugu sa ebaya, ta riknula za pola godine, na kraju prodao laptop za djelove, istu stvar već imao osobno sa HPom i Toshibom, DELL I ASUS imaju KVALITETU, a ako slučajno i ode nešto, još nisam vidio da je nekom nešto otišlo (primjer LCD ili matična) bar se ne moraš brinut da ćeš dat brdo love za te dijelove, kad isteku te 3 godine i ako nešto prođe kupiš drugi laptop i amen, a kod HPa si već u banani nakon godinu dana.

glagoljica pon 31.12.2012 10:41

brat mi ima acera riknula mu baterija nakon niti godinu dana, a ja hp već četvrtu godinu i radi ko sat. acer možda i nije toliko loša marka, ali savjetujem kupiti skuplji. brat je kupio nekog jeftinjaka.

što se tiče nove kupovine, ponovno bih izabrao hp ili eventualno dell. svi moji poznanici koji imaju hp-ove zadovoljni su.

wifi pon 31.12.2012 12:32
Sphynx kaže...

A gle, kaj da ti velim...klasicna navlakuša, a ljudi ne čitaju nikada uvjete jamstva.

 

Naravno bolje i garancija na dijelove, nego ništa, ali je malo nezgodno kad mislis da ti je jamstvom sve pokriveno, pa ti se desi da ti rikne neka banalna stvar tipa memorije i onda te zamjena iste dodje tri puta vise nego da si ti sam napravio, a otisao si u servis jerbo si mislio da ce se to rijesiti u jamstvu....

istina... ili se pak ocekuje previse od garancije...

garancija na dijelove nista ne vrijedi ako je dio koji je otisa jeftiniji od servisa, ako je sam uvjet da se garancija ostvari odlazak i placanje servisa... to je onda bacanje para...

Sphynx uto 1.1.2013 12:08
Valentin17 kaže...

Nisam preporučio DELLa bez veze, liku na Aceru riknula matična na godinu i pol starom laptopu, dao za reparaturu za 600kn, nakon 2 mjeseca ista stvar, sada bacio matičnu i uzeo drugu sa ebaya, ta riknula za pola godine, na kraju prodao laptop za djelove, istu stvar već imao osobno sa HPom i Toshibom, DELL I ASUS imaju KVALITETU, a ako slučajno i ode nešto, još nisam vidio da je nekom nešto otišlo (primjer LCD ili matična) bar se ne moraš brinut da ćeš dat brdo love za te dijelove, kad isteku te 3 godine i ako nešto prođe kupiš drugi laptop i amen, a kod HPa si već u banani nakon godinu dana.

Ja vec podosta dugo prodajem laptope i jedino kaj mogu reci je da se svi brandovi podjednako kvare. Nema branda koji se kvari više ili manje i zato me smeta jamstvena politika dell-a. Uz to Dell u istoj konfiguracijskoj varijanti košta barem 15% više od ekvivalenta od Acera, HP-a ili recimo ASUS-a, pa se tu isto treba zapitati koliko si spreman unaprijed platiti više, jer nemojmo zaboraviti da Dell uredno naplati te dodatne dvije godine polu-jamstva koje nudi...

Old Iggy uto 1.1.2013 12:28
Sphynx kaže...

Ja vec podosta dugo prodajem laptope i jedino kaj mogu reci je da se svi brandovi podjednako kvare. Nema branda koji se kvari više ili manje i zato me smeta jamstvena politika dell-a. Uz to Dell u istoj konfiguracijskoj varijanti košta barem 15% više od ekvivalenta od Acera, HP-a ili recimo ASUS-a, pa se tu isto treba zapitati koliko si spreman unaprijed platiti više, jer nemojmo zaboraviti da Dell uredno naplati te dodatne dvije godine polu-jamstva koje nudi...

Dell uopće nema jamstvenu politiku u RH već je imaju distributeri. Dellov ured ovdje nema nikakve formalne mogućnosti ikako reagirati na osnovu jamstva.

Stoga je bitno kakvu politiku ima distributer i to svaki za sebe. Ovih tri godine ja uopće ne bih nazvao jamstvom. Ako se tako reklamira, to je veliki problem i lako bi se dala ostvariti prava iz regularnog jamstva i kroz svih tih tri godine.