T-Com vara na brzini neta??!
ja sam otišao od njih i spasio se!
Svaki dan ih zvati, gnjaviti i prijetiti udrugom potrošača.
Kad-tad će srediti. Drugog načina nema.
ma najbolje bi ti bilo pribacit se na nekog drugog operatera
ja sam na optimi i nemam nikakvih problema, i dosta in je dobra tehnička podrška
ma prebacio bih se ja al nisam siguran jel ce stari htjet xD, a i nisam siguran jel mi ugovor gotov
Probaj napraviti hard reset routera. Meni se jednom isto dogodilo. Sa 5 Mbps smanjila mi se brzina na 2. I ni makac. I vec kada sam htio zvati sluzbu za korisnike frend mi rekao da napravim hard reset routera i pomoglo je.
Ljudi su cudni. Dakle kao prvo: Vecini kućanstva prelazak na nekog drugog operatera neznaci ama baš ništa. zašto? Zato što vecina je priključena na T-HT-ove centrale i ima T-HT-ove parice. Dakle ako ti ljudi kod T-Coma imaju 1Mb/s brzinu, imat će je i kod drugog operatera jer parica naprosto nemože propustit više.
Dakle prije nego se prelazi na drugog operatera treba vidit dal taj drugi opetrater ima vlastitu infrastrukturu kod vas ili nema. Ako ima onda bez razmišljanja daj nogu T-comu, ako nema hebiga treba čekati neke bolje suncane dane.
da al citaj ja sam imo brzinu preko 3 Mb/s i ovo mi smanjili u zadnjih tjedan dana i sad mi to prodaju neke fore ko da sam retardiran <.<
da al citaj ja sam imo brzinu preko 3 Mb/s i ovo mi smanjili u zadnjih tjedan dana i sad mi to prodaju neke fore ko da sam retardiran <.<
Ovi programi za mjerenje brzine su kur.evo zdravlje da se tako izrazim. Ja sam relativno blizu centrale i srecom na odlicnoj parici, pa stoga bez beda mogu dobit 12Mb/s brzinu. No onaj programcic mi nikad ne kaže prek 4Mb/s, a imam paket od 8Mb/s Prije nego šta sam uzeo ADSL, dal sam testirati paricu, tak da znam koliko ide, a koliko ne
evo upravo resetiro router ali i dalje isto ._.
Necu im ja odustat, od danas cu ih zvat svaki dan dok ne srede.
Prije nego planes, reci ti ovamo sto modem kaze, koja je najbrza izmjerena stabilna brzina?
reci ti meni di ja to mogu izmjerit (ili i to ide na speedtest.net)
Nista na speedtest. Ulogiraj se lijepo na svoj router i trazi nesto tipa "connection status" "line status" i slicno, tamo bi ti negdje trebala stojati dijagnostika. Brzina kojom si trenutno spojen, izmjereni sum na liniji, slabljenje signala te maksimalna izmjerena brzina linije...
evo upravo resetiro router ali i dalje isto ._.
Necu im ja odustat, od danas cu ih zvat svaki dan dok ne srede.
Polako, polako...to sto su se problemi pojavili iznenada znaci da imas probleme na tel. liniji. Prvo nazovi teh. sluzbu i kazi da imas poteskoca. Cekaj ekipu da provjeri liniju do tvog stana
U meduvremenu trazi krivca kod tebe, provjeri da li imas tel. aparat ispred splitera. Vidi da li ima ostecenja na glavnom telefonskom vodu
ja bih najradije uzeo bilo kojeg drugog operatera jer svi nude više za iste novce ali je*biga jedino kaj mi je dostupno je usrani t-com
Nista na speedtest. Ulogiraj se lijepo na svoj router i trazi nesto tipa "connection status" "line status" i slicno, tamo bi ti negdje trebala stojati dijagnostika. Brzina kojom si trenutno spojen, izmjereni sum na liniji, slabljenje signala te maksimalna izmjerena brzina linije...
Im pretty sure i cant find it xD
Sve sam tamo pretrazio al nema
Forsiraj ih dok ti ne srede situaciju, pogotovo zato što si prije imao veće brzine.
Ono što ti je najsigurnije je poslati mail službi za korisnike. Telefonski razgovor ništa ne znači i mailovi su im puno bitniji jer postoji pisani trag. Kad god pošalješ mail budi siguran da će ti se problem riješiti što prije.
Što se tiče ovih što predlažu prelazak na druge operatere, situacija ti je kako je gore kolega napisao. Sve ovisi o infrastrukturi koju alternativni operater ima. Ako koristi t-comovu moguće je da dobiješ još lošiju situaciju. Osobno sam koristio 2 operatera osim T-Coma - Bnet i Amis. Kod oba sam imao problema i na kraju opet završio na najskupljem T-Comu.
Još jednom, nazovi SZK, traži mail na koji možeš poslati žalbu i tako ih kontaktiraj.
Isti sam savjet dao forumašu lollik koji je mjesec dana moljakao da mu dođu složiti brzinu jer mu je kao i tebi pala. Kad je poslao mail složili su mu dan ili dva kasnije.
Im pretty sure i cant find it xD
Sve sam tamo pretrazio al nema
Koji modem koristis?
Ma onaj srot od thomsona (bijeli) al tamo sam sve pretrazio i nemogu nac. What am I doing wrong ^^
jesli li spojen wirelessom ili žično? to pitam jer se meni znalo dogoditi (spojen sam wirelessom) da se shebu driveri za wireless karticu i onda mi je sporija veza,kad sam nanovo instalirao drivere sve je bilo u redu.
ne koristim ti ja wireless, spojen sam žično...
Ma onaj srot od thomsona (bijeli) al tamo sam sve pretrazio i nemogu nac. What am I doing wrong ^^
Thomson bijeli mi ne znaci puno, i ja imam Siemensa bijelog (sad sam ti sve rekao, jel). Na svu srecu uspio sam iskopati da ti je model modema TG782i. Ne mozes se ici prepucavati sa T-Comovim djelatnicima, a da ne znas niti koju tocno opremu koristis, to je jednostavno neozbiljno.
Posto nemam taj modem, a ni nikoga u blizini na kome bi nabrzaka mogao provjeriti web interface, ovo sam pronasao na netu:
If you login to the router then choose broadband connection you should get a screen with dsl connections click view more then on the right details and you should get something like this... [link]
Dakle iz web sucelja moras odabrati Broadband connection, pa onda kliknuti "view more" i trebao bi dobiti informacije o liniji.
Uptime: 0 days, 7:14:33
DSL Type: G.992.3 annex B
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 189 / 655
Data Transferred (Sent/Received) [MB/MB]: 53,84 / 447,97
Uptime: 0 days, 7:18:54
DSL Type: G.992.3 annex B
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 189 / 655
Data Transferred (Sent/Received) [MB/MB]: 54,04 / 448,47
Output Power (Up/Down) [dBm]: 12,5 / 16,0
Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 36,0 / 52,0
SN Margin (Up/Down) [dB]: 11,5 / 14,5
Vendor ID (Local/Remote): TMMB / BDCM
Loss of Framing (Local/Remote): 33 / 0
Loss of Signal (Local/Remote): 8 / 0
Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Link (Remote): 0
Error Seconds (Local/Remote): 27 / 0
FEC Errors (Up/Down): 0 / 0
CRC Errors (Up/Down): 0 / 742
HEC Errors (Up/Down): 684.069 / 349
DSL Type: G.992.3 annex B
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 189 / 655
Data Transferred (Sent/Received) [MB/MB]: 53,84 / 447,97
To nisu svi podatci, trebao bi dobiti nesto poput ovoga (kopirano sa onog linka iz prethodnog posta):
Uptime: 25 days, 12:26:46
DSL Type: G.992.5 annex A
Maximum Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 19,142 / 7,936
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 732 / 6,580
Data Transferred (Sent/Received) [GB/GB]: 111.43 / 58.64
Output Power (Up/Down) [dBm]: 12.5 / 20.0
Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 25.0 / 43.0
SN Margin (Up/Down) [dB]: 6.5 / 6.0
Vendor ID (Local/Remote): TMMB / TSTC
Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Signal (Local/Remote): 3 / 0
Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Link (Remote): 0
Error Seconds (Local/Remote): 68,286 / 0
FEC Errors (Up/Down): 1,787,287 / 162,662,021
CRC Errors (Up/Down): 5,885,150 / 239,225
gdje ti je maximum bandwidth?
posto sam poslje nisam skuzio da ima detaljnije
Evo ti screenshot:
http://imageshack.us/photo/my-images/9/thomsongatewaydslconnec.png/
Maximum bandwidth ti nigdje ne pise?
No po ovome sto si stavio linija ti je jednostavno grozna. Nekako sumnjam da te T-Com tu mulja jer ti je brzina realna ovim podatcima koje si stavio. A sad zasto je prije bilo brze, a sada je sporije razlog vjerojatno lezi u tome da su nesto napravili s kablovima (spojili jos korisnika, ili nesto trece...)
Uglavnom cinjenica jest da su uzrok gotovo sigurno oni (T-Com), ali vjerojatno nije nekakva muljaza u pitanju nego njihova nesposobnost i opcenito veoma stara infrastruktura...
Al ne kuzim do sad je sve bilo normalno i kako sad samo odjednom vise nemogu imat staru brzinu :l
Imam vec skoro 2 godine istu brzinu i sad ovo.
Imam vec skoro 2 godine istu brzinu i sad ovo.
O Boze...
Sto se tu ima za kuziti? 2 godine su ti kablovi bili pusteni na miru, sada su nesto ocito s njima napravili i sum na liniji se pogorsao te je brzina pala. Nema veze koliko dugo imas istu brzinu, pa taman to bilo i 30 godina, stvari se mijenjaju.
EDIT: cisto da ne pomislis da branim T-Com. Slobodno ti njih i dalje pilaj ionako su prasci koji preskupo naplacuju svoje usluge, ali sam mislio da ce ti biti lakse kada znas sto ti se tocno dogodilo sa linijom.
Evo ovako, prije nekih tjedan dana mi net poceo radit sporije tj. imam brzinu od 0.90 Mb/s od mogucih 4 Mb/s.
Sve do sad je radilo normalno ( brzina mi nije bila 4 Mb/s zato jer sam malo dalje od centrale tako da sam dobivo nekih 3.2 Mb/s) i nista nazvo ja szk i kazu oni meni da ce tehnicari doc tu kod mene i pogledat sta je bilo. I evo njih danas i kazu oni meni da ja nikad nisam imao brzinu vecu od 1 Mb/s , a ja ostao wtf? znam kad sam mjerio na speedtest.net uvjek je bilo ok 3Mb/s a sad nije ni 1. Koga oni varaju, al necu ja cekat prekrizenih ruku, ili ce mi dat ono sta placam 160 kn svaki mjesec ili cu ih odjeb...t.
Jel imo tko ovakav problem, da mi kazete sta ste napravili ako ste imali.
Zahvaljujem na odgovoru..